الیناالینا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

الینا فرشته کوچولو

100 روزگی الینا جون

1390/12/22 2:42
8,640 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم الینا جون روزشمار زندگیت 3 رقمی شد.

فرشته کوچولوی مامان اینروزها چقدر زود میگذرند انگار همین دیروز بود که من و تو و بابانویدت به خونمون برگشتیم وزندگی 3نفرمون را شروع کردیم.

با وجود نازنین تو زندگیمون شیرین و شیرینتر میشه .  وقتی در آغوشم هستی و من نگاهت میکنم و تو با اون چشمهات و نگاهت که من عاشق چشمهات هستم نگاهم میکنی با خودم میگم یعنی واقعا این کوچولو دختر منه؟همیشه تو خیالم آروز داشتم که یه دختر کوچولوی ناز داشته باشم و باورم نمیشه که خدا  هدیه ای به این قشنگی به من داده ،

هدیه ای که من برای نگهداری از اون حاضرم جونم را فداش کنم .

ای خدای مهربان تو را سپاس که مرا لایق مادر شدن دانستی و من به شکرانه اش تمام سعی خود را تربیت  فرشته وار فرشته کوچولوی زندگیم خواهم کرد.

و اما کمی هم از روزانه های الینا جون بگم:

 

بعدا اضافه شد:

از اونجاییکه نوشتن این پست 2 روز طول کشید و رسید به صدویک روزگی الینا  که همون یکسال بودن اون با من!  9 ماه در وجودم بودی و سه ماه و اندی درکنارم!(21 اسفند زادروز بوجود آمدن غنچه زندگیم در وجودم مبارک!)  

شاید تا عید نباشم پس پیشاپیش عید همگی مبارک و ایام به کامتان بخصوص نی نی های خوشکلی که مثل   الینای من امسال اولین عیدی که در کنار خانوادشون هست  

صبح از کله سحر بیداری!دیگه لازم نیست که نوید واسه بیدار شدن ساعت کوک کنه چون تو هر روز از ساعت 6 صبح بیدار میشی و هر 2 ساعت یه بار تو خواب شیر میخوری تا ظهر که بشه و با هزارررر ناز بالاخره افتخار بدی و چشمهای قشنگت واسم بخندند!  

تو رختخوابت دراز میکشی و من چند دقیقه ای واست شعر تنبل همیشه خواب رو میخونم!بعد دست و پات رو تند تند تکون میدی و نوبت ورزش ظهر گاهی  میرسه  یک و دو سه دستا بالا پاها تو شکم!

عاشق عروسک موشی موزیکالت  هستی که وقتی دمش را میکشم آهنگ میزنه

 

بعد از بیدار شدنت اگه هنوز گرسنه ات باشه بازم شیر میخوری . از همون روزهای اول عادت داشتی که  وقت شیر خوردن با انگشتهای کوچیکت انشگت اشاره ام را محکم بگیری و با اون دستت از زیر می می را نیشگون بگیری!انگشتات اینقدر کوشمولوووون که چهارتاشون کنار هم  تازه اندازه یه بند انگشت من میشن!خنده

 بعد از اون میذارمت تو کریر و با عروسکات و تی وی مشغول میشی بعضی وقتا هم با هم دیگه رضا صادقی گوش میدیم الینا هم مثل من از آهنگهای رضا صادقی خوشش میاد من با آهنگاش میخونم الینا هم همنوا با من آغو آغو میکنه!(اعظم جون خوبی؟دلم واست تنگ شده جونم ....)تشویق

تااااااا دوباره خوابت بیاد و گرسنه ات بشه  البته خواب بعدازظهرت خیلی سبکه و نیم ساعت بعدش بیدار میشی موقع ناهار خوردن کنار سفره میذارمت و هی نگاه سفره  میکنی هی زبونت را درمیاری و دستات را تند تند تکون میدی درست مثل آدمهایی که یه غذای خوشمزه میبینن و هوس میکنن!نوید که همش میگه گناه داره دخترم نگاه غذا میکنه هوس میکنه بذار یه ذره بهش بدم مزه مزه کنه! دیروز قبل از ناهار خوابوندمت که بابات میاد با خیال راحت بشینیم غذامون را بخوریم اما تو دوباره بیدار شدی و موقع ناهار خیلی دست و پات و تکون میدادی و سروصدا میکردی منم گذاشتمت تو بغلم تا آروم بشی و داشتم واسه خودم لقمه میگرفتم که تو یهو از تو بغلم پریدی سمت لقمه ام و میخواستی بذاریش تو دهانت! ای دختر شیکمو !دختر جونم زووووده از حالا بخوای غذا بخوری عزیزم! لبخند

بعضی شبها هم اگه دختر خوبی باشی میبریمت ماشین سواری و یا خونه مامان جون و بابا جونت اونجا هم اینقدر باهات بازی میکنن و بابا جونت اینقدر بپر بپرت میکنه تا خسته میشی و خوابت میبره! تو ماشین هم اصلا دوست نداری بابایی بایسته و تا ماشین می ایسته شروع میکنی به غر غر کردن که یعنی راه برو دیگه!بعضی وقتا تو ترافیک یا چراغ قرمز که نمیشه ماشین حرکت کنه من هی خودم را تکون تکون میدم که تو فکر کنی ماشین داره حرکت میکنه!زبان

شبها هم که خوابیدنت هی ی ی ی ی ی چی بگم یه شب ساعت 12 خوابی یه شب تا 3 صبح بیداری یه شب تا صبح میخوابی یه شب دوبار در طی شب بیدار میشی ابله

اینروزا هم که خونمون پر شده از صدای جیغ زدنهات و هروقت باتوحرف میزنم یا واست شعر میخونم  تو هم جوابم را میدی البته به زبان چینی! اووو ایییی یا اوووو وااا! یه زمانی بابات با چینی ها کار میکرد فکر کنم این زبون را از اونا یاد گرفته باشی!ابرو

دیگه دیگه ... یه عادت بامزه هم که داری اینکه وقتی شیر میخوری و سیر میشی یا وقتی پوشکت را عوض میکنم  و دارم میشورمت  یه آغو ی بامزه میگی لبهات تکون نمیخورن انگار تو دلت میگی آغووووو!

خلاصه این داستان شبانه روزی من و تو تقریبا همینه هرچند هرروزتقریبا برنامه مون همینه و تکراریه اما روزهای شیرینی در کنار هم داریم و این عمر ماست که داره مثل باد میگذره و تو فرشته کوچولوی خونمون داری روز بروز بزرگتر و شیرینتر میشی و ما با تمام وجودمون دوسسسستتتت داریمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (38)

مامان نیایش
22 اسفند 90 16:38
خدا دختر گلت رو حفظ کنه بارت ما شاا لله بزرگ شده دیگه عکس هاش رو هم دیدم ببوسش و ان شاالله عید خوبی داشته باشید
سحر مامان آراد
23 اسفند 90 0:31
100 روزگیت مبارک الینا جونم قربون اون زبون کوشولوت برم عزیزم
مریم مامان عسل
23 اسفند 90 5:37
وای جیگر این دختروووو! 100 روزگیت مبارک گل خاله! منا جون عید شماهم پیشاپیش مبارک باشه و سال خوبی داشته باشید به امید خدا. در مورد اون سوالت هم نه عزیزم زود نیست. از کم شروع کن. مثلا از یک بادوم. پیشنهاد میکنم شما هم به الینا جونم بدین حریره بادومو. خیلی توی رشدش موثره. من توی همین چند روز میبینم که عسل بهتر شده و خوب سیر میشه.
مریم مامان عسل
23 اسفند 90 5:43
راستی منا جون این پست رو انگار خودم نوشتم. باورت نمیشه حتی یک جمله از این شرح حال 24 ساعتی که دادی با اوضاع ما فرقی نداره. در حدی که میتونم این پست رو copy & paste کنم توی وبلاگ عسل!
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
23 اسفند 90 11:57
از یه طرفی 100 روزگی و از طرفی یکساله شدن در عالم هستی مبارک
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
23 اسفند 90 11:59
خدای من چه دختر نازی، په عکسای نازی
مریم مامان ملینا
23 اسفند 90 15:44
الهی فدات بشم الیناجون، چقدر تو زودزود بزرگ میشی... خیلی از عکسای قبلیت فرق کردی و ماشالا ماشالا نازتر و خانوم تر میشی اون خمیازت منو کشته، ملیناهم کوچیک که بود همونجوری خمیازه میکشید. از ته دل مناجون قدر همه ی این روزها رو بدون چون میدونم توهم چندماه دیگه باید طعم این روزهای منو تجربه کنی
محيا كوچولو
23 اسفند 90 17:46
100 روزگيت مبارك اليناي نانازي ديگه براي خودت خانمي شدي گلم، ايشالله هميشه سالم و سلامت باشي
مامان ساینا
23 اسفند 90 18:41
100 روزگی الینا جون مبارک. انشاله 1000 ساله بشی.
mamane Ali
24 اسفند 90 13:26
عزیززززم چقدر جیگر شده این الینا جووونی برنامه ی ما هم تقریبا شبیه برنامه ی شماست ! برنامه ای داریم هااا ! البته درسته بعضی وقتا سخته ولی خیلی شیرییینه .. یه خنده .. یه آغو گفتن کل خستگی رو از تن آدم درمیاره و کلی آدم رو شارژ می کنه .. تو این موقع ها همش برای کسایی که نینی ندارن دعا می کنم که این لذت وصف نشدنی رو بچشن !
مامان ماهان نفسی
24 اسفند 90 15:09
الهی من قربون این دخمله ناز برم منو لینک میکنی اخه من لینکت کردم
مامان ماهان نفسی
24 اسفند 90 15:10
100روزگیت مبارک خانمی
مامان گیسو
24 اسفند 90 17:07
سلام عزیزم خوبی ؟ ماشاا... هزار ماشاا... خیلی ناناز شده بخورمت خاله جون سال نو شما هم مبارک دوست گلم
نگار
25 اسفند 90 20:35
سلام عزيزم مباراكاباشه هم سال نو هم صد روزگي اليناجون هم سالگرد بوجوداومدنش اون اسلايدر پايين رو هم توي قسمت ابزار كاربردي نمايش اسلايدر تصاوير رو ميگذاري بعد ديگه خودش توضيح داده چيكار بايد بكني
الهام مامان یاسمین زهرا
25 اسفند 90 22:31
عزیزم 100 روزه شدنت مبارک این خانمی روز به روز خوشکل تر میشه
مامی امیرحسین
26 اسفند 90 10:26
سال نوت مبارک عزیزم یه سال پراز برکت و شادی از خدا برات میخوام
مامی امیرحسین
26 اسفند 90 10:27
سلام عزیزم ماشالا به این نازدونه.خدا حفظش کنه.100 روزگیت مبارک خاله جون.ایشالا 100 ساله شی...
مامان تربچه
26 اسفند 90 17:46
سلام عزیزم خوبی؟ خسته نباشی گفتم قبل از عید یک سری بهت بزنم ایشالا سال خوبی داشته باشی و پر از شادی و خنده های الینا جون
خاله جون
26 اسفند 90 18:35
100روزگیت مبارک عزیزم انشالله 1000ساله بشی جونم
مامان نيروانا
27 اسفند 90 11:36
مناجون سال نوي شما و اليناي صد و چند روزه ي گلم پيشاپيش مبارك. امسال سال شروع دوستي من و تو بود و خوشحالم كه سال نودي بود كه ما رو بهم برسونه. از خداي مهربان زيباترين هديه هاي زميني و آسموني رو در سال 91 براتون آرزو دارم. ببوس نوگل 100 پَر رو. شكوفه ي صورتي بهاري رو. جوووونم
masome
28 اسفند 90 10:23
سلام انشا الله 100 سالگیت و تبریک بگن بقیه چون ما فکر نکنم باشیم.عیدتون مبارک
خاله جون
28 اسفند 90 11:32
از همین روزنه گشوده به درود به پرستو، به گل، به سبزه درود به بهاری که می‌رسد از راه چند روز دگر به ساز و سرود بهارتان پیشاپیش مبارک
الهام (مامان لنا)
29 اسفند 90 18:16
اگر چه یادمان می رود که عشق تنها دلیل زندگی است اما خدا را شکر که نوروز هر سال این فکر را به یادمان می آورد.پس نوروزت مبارک که سالت را سرشار از عشق کند. . .
ملی مامان میکاییل
1 فروردین 91 10:15
ستاره بختتان بالا سپیده صبحتان تابناک سایه عمرتان بلند ساز زندگیتان کوک سرزمین دلتان سبز سال جدید مبارک
مامان آدین
2 فروردین 91 2:04
سلام .عیدتون مبارک.انشاالله سال خوبی داشته باشین.چه دختر نازی دارین ماشاالله.پسر من چهار روز از دختر شما بزرگتره و میخواد یه دوست داشته باشه خوشحال میشم نظرتونو بدونم
مامان ماهان
7 فروردین 91 8:53
سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت بادت اندر شهریاری برقرار و بر دوام سال خرم، فال نیکو، مال وافر، حال خوش، اصل ثابت، نسل باقی، تخت عالی، بخت رام ********سال نو مبارک********
مامان مانی جون
8 فروردین 91 14:09
قربووووووووووووووووووووونت برم من عیدتم مبارک
كاكل زري يا ناز پري
11 فروردین 91 22:10
سال نو شما مبارك امسال با وجود الينا جونم سال خوبي رو داشتيد انشاالله هر سال و محصوصا"امسال روز هاي خوب داشته باشيد دخترمون چه بزرك و ماه شده عزيزممممممممممم
مامان نيروانا
14 فروردین 91 10:45
سلام مناجون، ايندفعه ديگه نوبت منه بپرسم كجايين؟ كم پيدايين؟ حالتون خوبه؟ ايشالا هر جا هستين سلامت باشين و شاد. بهارتون بهاري تر منتظر خبراي خوب و جديدتم مناجون
نسترن
15 فروردین 91 16:08
سحر مامان آراد
16 فروردین 91 14:30
سلام منا عزیزم سال نو مبارک الینا جونم رو ببوس شاد و خوشبخت باشید آپم
مامی مائده
16 فروردین 91 21:39
ماشالا به این خانم خانوما منا من سر نزنم تو هم به ما سر نمیزنی؟؟
الهام مامان یاسمین
18 فروردین 91 17:42
کجایی خانمممم خیلی وقته ازت خبری نیست دلمون تنگیده زود بیاا
نیکو
18 فروردین 91 19:54
ای جان عزییییییییزم ماشالا چه بزرگ شده چقدرم دوست داشتنیه خدا برات حفظش کنه و امیدوارم اون طور که آرزوشو داشتی تربیتش کنی
مامان نیایش
20 فروردین 91 9:36
سلام خوبین ایشالا که خوب باشی چرا آپ نمیکنی از الینا جون چه خبر عید بهش خوش گذشته
مامان نيروانا
22 فروردین 91 10:06
سلام،‌كجايي منا؟ دارم نگرانت ميشم. خوبي؟ الينا؟ آقا نويد؟ بابا يه پست خالي، در حد يه تك زنگ هم اينجا بذاري كافيه، فقط بدونيم حالتون خوبه. قربونت
mamani helena
25 فروردین 91 0:46
salam mona joon khobi golam dokhmali khobe?
مامان نيروانا
26 فروردین 91 8:22
نميايي منا؟!