الیناالینا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

الینا فرشته کوچولو

3،2،1، 3 ماه تمام شد!

1390/12/13 21:44
6,187 بازدید
اشتراک گذاری

3ماه گذشت 3 ماه از اون روزی که برای اولین بار با چشمهای پر از اشک توی اتاق عمل دیدمت یه دختر ریزه میزه سرخ و سفید که با تمام وجودش گریه میکرد  و من بعد از 9 ماه انتظار تو رو دیدم کوچولوی من !

گل من تولد3  ماهگیت مبارک.

5شنبه ای که گذشت به مناسبت سومین ماهگرد تولد الینا یه جشن تولد کوچولو برای الینا خونه مامانم گرفتیم و خاله های مهربون الینا کادوهای قشنگی واسه الینا جون خریدن :

  خاله ملوک یه تروال 50 تومنی ،خاله مریم یه دست لباس خوشکل یه پیراهن و جوراب شلواری و روفرشی ، خاله شهلا یه عروسک که حامله است و یه عروسک کوچولو تو شکمش داشت! خاله منیر یه شورت صورتی قشنگ و یه سی دی شاد آهنگ واسه نی نی ها  ، میثم پسر خاله منیر  یه عروسک که خیلی شبیه الینا بود ! میسون دختر خاله ملوک یه کالسکه بزرگ و خوشکل واسه الینا خریده بودند . مامانم هم زحمت شام تولد را کشیده بود دسسست همشوووون دررررد نکنه . من و نوید هم یه زنجیر طلا و یه پلاک و ان یکاد به الینا هدیه دادیم.

 

عکسهای تولد در ادامه مطلب هستند

 

 

 

خواب ناز الینا بعد از شام

موقع عکس گرفتن الینا همش نگاهش به کیک بود و پاش خورد به کیک و جورابش کیکی شد!

 

این هم هدیه هایی که خاله ها واست خریدن

 

الینا و باباش

اینم خانواده 3 نفره ما

تو این عکس هم هر کی یه فیگوری گرفته!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

مریم مامان عسل
14 اسفند 90 1:05
وای منا! این تویی عزیزم؟
حالا میفهمم که الینا خوشگله واقعا ترکیبی از هر دوتاتونه!
تولد سه ماهگیش مبارک. ماشالا هر روز داره شیرین تر میشه!
کادوهای خوشششگلشم به شادی استفاده کنه!


درسته مریم جون الینا یه مخلوطی از من و باباشه!
مرسی عزیزم
نگار
14 اسفند 90 12:08
نـــــــــــــــــــــــــــــــــــــازي جيگرشو بخوره خاله ماشالله هزار ماشالله چقدر بزرگ شده دخملي الهـــــــــــــــــــــــي از طرف من صدتابوسش كن


چشم عزیزم
مرضیه
14 اسفند 90 12:14
مبارک باشه ایشالله تولد 120 سالگیش در کنار خانواده مهربونش عکسهام خیلی نازن. ممنون که عکستو گذاشتی
مامان کیان
14 اسفند 90 12:41
سلام منا جون.سه ماهگی ملوسک خانومتون مبارک چه بزرگ شده ماشاالله
مامان مانی جون
14 اسفند 90 14:14
سه ماهگیت مبارک خانم کوچولو
مریم مامان ملینا
14 اسفند 90 15:00
ماشالا هزار ماشالا به این دختر
روز به روز خانوم تر و خوشگل تر میشی خاله
مناجون عزیزم چقدر شبیه یکی از دوستامی توباور کردنی نیست، انگار یه عمره میشناسمت
تفلد سه ماهگیت مبارک الینای عزیزم


.اقعا نکنه خود من باشم؟!!!! عکسش را واسم بفرست


محيا كوچولو
14 اسفند 90 21:58
سه ماهگيت مبارك اليناي نانازي، الهي هميشه شاد و سالم باشي
مامان ماهان
15 اسفند 90 8:33
وااااااااااااااای عزیزمی 3 ماهگیت مبارکه خانم طلا دوست جونم خیلی خوشحال شدم که دیدمت دخملت شبیه هر دوتاتون عزیزم خدا حفظش کنه الهی همیشه روزای خوب و خوشی داشته باشین
mamane Ali
15 اسفند 90 10:50
سلام عزیزم .. تولد 3 ماهگی الینا جووووونی مبارک.. چه جیگریه این کوچولووو .. لپاشو عششقه
راستی کادوهات مبارکت باشه..انشالله به شادی استفاده کنی عزیز خاله


مرسی گلم
مونا
16 اسفند 90 0:29
عزیزممم
یلدا
16 اسفند 90 10:22
اا من چرا متوجه نشدم آپ کردی
ایشالا که تولد 120 سالگیش وای منا این دخترت خیلی شیرین شده ماشالا
خانم خوشیختیم از آشنایتون
از خاله اعظم چه خبر؟


ما بیشتر یلدا جون
وااله منم 3 ماه بیشتره که اعظم رو درست حسابی ندیدم!
سحر مامان آراد
16 اسفند 90 13:08
عسسسسییییییسسسسم 3 ماهگیت مبارک
الینا جونم
منا جون دیگه تحویل نمیگیری
عزیزم خیلی شبیهته


مرسی عزیزم
سحر جون وایمکسم چند روز بود قطع شده بود
آمارین
16 اسفند 90 13:37
عزیززززززززم. تولدش مبارک

نازگل خانوم من که این ماه هم تولدی نداشت. باباش نبود مثل ماه قبل و تنهایی هم تولدی براش نگرفتم


انشالا که نازگل خانوم همیشه سالم و کنار بابا مامانش باشه عزیزم
الهام مامان یاسمین زهرا
16 اسفند 90 16:31
عزیزم 3 ماهگیت مبارک ایشالا 300 ساله بشی
الهام مامان یاسمین زهرا
16 اسفند 90 16:34
منا جون اگه بدونی چه قدر ذوق کردم که عکستون رو دیدم
من هم با مریم جون موافقم الیناجون ترکیبی از مامان باباشو داره
ایشالا همیشه با هم شاد باشین


مرسی عزیزم
رادین
17 اسفند 90 2:46
عززززززیییززززززم 3 ماهگیت مبارک چقدر اخه تو نازی


میسی رادین جون
مامان نيروانا
17 اسفند 90 7:24
وااااااااي مناي عزيزم بالاخره رخ نمودي اختر تابناك ني ني وبلاگ چه روي ماه خنداني هم داري. هزار ماشالا تولد اليناي گلم مبارك باشه. جوجو چه زود سه ماهه شد نه؟!!!! ولي ايول به همتت مناجون، تو چه جوري ميرسي بيايي وب؟ من پيه اينو به تنم زده بودم كه حداقل تا 6 ماه كه برميگردي سر كار خبري ازت نداشته باشم ولي ميبينم خيلي فعالتر از اين حرفايي و حسابي منو شرمنده كردي. من خودم تا 6 ماهگي نيروانا به معناي تمام از دنيا ساقط بودم و همه ي لذت من تو داشتن و حس نيروانا بود. واقعاً تارك دنيا شده بودم، اما خوشحالم كه تو اينجوري نشدي و نيستي. الهي به حق اين 3 و 3 (ماه تولد و جمع خانواده ) هميشه جمع باشين. دوسِتون دارم


سلام فریبا جون چشم دلت روشن!
فریبا جون خیلی دوست دارم لحظه به لحظه بزرگ شدن الینا رو اینجا ثبت کنم چون روزها مثل باد میگذرن و اگه بیشتر وقت داشتم بیشتر مینوشتم و بیشتر ازهمه نوید تشویقم میکنه که حتما واسه الینا بنویسم !
مرسی گلم بخاطر دعای قشنگت
مامان نیایش
17 اسفند 90 21:50
سه ماهگیت مبارک عزیزم چه کیک خوشگلی کادوهات هم خیلی قشنگه مبارکت باشه عکس هات هم خیلی نازه همتون خوشگلین ولی من فکر میکنم الینا بیشتر شکل باباشه نه


مرسی زهره جون عجیبه اما همه میگن الینا بیشتر به مامانش رفته!
مامان ریحانا
18 اسفند 90 2:23
سلام ماشالا چه دخملی ماشالا حسابی واسه خودش خانمی شده
اسپند فراموش نشه
کادوهاتم مبارک


حتما گلم
مامی امیرحسین
18 اسفند 90 7:11
سلام منا جون.به به چه پست خوبی...چشمم به جمال عروس و دوست خوبم یجا روشن شد.ماشالا الینا خیلی ماه شده.خودتم که ماهی خواهر جان...بگو این بچه به کی رفته پسخدا هر روز به خوشبختیتون اضافه کنه و امتحانای زندگیتونو راحت قرار بده.تفلد سه ماهگی عروس گلمم مبارک....


چشم دلت روشن فاطمه جون منکه هنوز گل روی تورو ندیدم عزیزم
مرسی بخاطر دعای قشنگت
مامان محمد پارسا
18 اسفند 90 12:42
سلام عزیز خاله
سلام مامانی
سه ماهگی دخملی مبارک انشاالله 120 ساله بشی دخملم کادوهات هم مبارک عزیزم


سلام دوست خوبم مرسی عزیزم
خاله جون
21 اسفند 90 12:50
سلام عزیزم
سومین ماهگردتو تبرییییییییییییییک میگم جونم











مرسی خاله جون
مامان آتین
21 اسفند 90 17:37
ای جانم ماشالله خیلی جیگرتر شده 3 ماهگیش مبارکککککککککک
راستی منا جون دخمل نازت خیلی شبیه خودته
امیدوارم همیشه در کنار هم خوش باشید


مرسی عزیزم
حمیده
24 اسفند 90 12:31
مبارک باشه انشاالله 120سالگیش
رادین
25 اسفند 90 16:11
سلام الینا جونم 100 روزگیت مبارک
بارازسلام
27 اسفند 90 1:17
سلام ممنونم آخرین پستم را در سال 90گذاشتنم سحرگه به راهی یکی پیر دیدم سوی خاک، خم گشته از ناتوانی بگفتم چه گم کرده ای اندرین ره؟ بگفتا : جوانی ،جوانی ،جوانی منتظر حضورتان هستم
ملی مامان میکاییل
27 اسفند 90 20:40
وای مونا چه قدر دوست داشتم ببینمت چقدر چهرت برام آشناس . الینا هم که قوربونش برم ماهه ماشالله
مامان بردیا
8 فروردین 91 12:38
سلام مامان الینا، دختر خیلی نازی داری. یه روز از پسر من کوچکتره ، اگر دوست داشتی تبادل لینک کنیم خبرم کن