الیناالینا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

الینا فرشته کوچولو

روز مادر و یه شب به یاد موندنی

1393/2/15 12:31
6,097 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

درکنار نام پاک فاطمه ، جانماز عشق را وا میکنم ،

دست حاجت را به عشق فاطمه ،

روبسوی نور ،بالا میبرم ;

با قسم بر آبروی حضرتش ، آرزویت را تمنا میکنم

 

روزتون مبارک مامانهای نازنین قلب

 -. - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . -

 

 روز مادر امسال یه خاطره قشنگ و به یاد موندنی واسمون به همراه داشت

دیدار دوباره مامانهای نی نی وبلاگی بعد از حدود یکسال ، که به لطف گروهی که

تو واتس تشکیل دادیم  و بعد از مدتها بی خبری از هم خبردار شدیم و برنامه ریزی کردیم که

باز هم دور هم جمع بشیم و قرارمون شد واسه شنبه 30 فروردین ساعت 7:30 بلوار ساحلی

 

من و الینا و بابای الینا با تاخیر رسیدیم و حدودا 8 رسیدیم پارک  و دیدیم به به چه سفره رنگینی و

پر از خوردنیهای خوشمزه که مامانهای گل زحمت کشیدن پهن کردند .

 

دوستهای گلی که اینبار حضور داشتن :

 

سارا مامان علی (مدیر برنامه !) ، زهرا مامان روژان (رئیس گروه واتس) ،

 زهره مامان آرشیدا ،زهرا مامان ارسطو ، مریم مامان پریسا ، الهام مامان فرگل،

منصوره مامان ستایش ، زینب مامان آرمیتا  

 دوست های عزیزمون از وبلاگ (تا ابد دونفره ) و

 عمه معصومه و سحر مامان محمد فرزام 

،  مریم مامان محمد و زهرا مامان سپهر عزیز و

 دوست خوبم مهرنوش مامان مهزیار که خیلی دوست داشتم از نزدیک ببینمشون قلب

و به همراه تعدای از باباهای مهربون  و بابا نوید گل  

 

اینم سفره رنگین و خوشمزه ای که  مامانهای نازنین زحمتش رو کشیدن

رول کالباس سارا جان درست کرده بودن

فلافل ها رو زهرا مامان ارسطو زحمت کشیده بودن

و الینا واسه اولین بار بود که فلافل میخورد و خیلی خوشش اومد

چون خیییلی خوشمزه بودن

سمبوسه رو هم زهره جون زحمت خریدشون رو کشیده بودن

اون شیرینی های خونگی کاکا را مریم جون مامان پریسا درست کردن

که خیلی خوشطعم بودن منم دستورشون رو گرفتم که یه بار حتما درست کنم

 

دسسسست همگی درد نکنه 

 

 کیک های خوشمزه ای که الهام جان درست کردن و عمممرا تو هیچ قنادی بتونید کیکهای به این خوشمزگی پیدا کنید

 

 سالاد اولویه را هم سحر جون  آماده کرده بودن

 اینم فرشته کوچولوها که دور کیک نشستن و به اصرااااررر آرشیدای عسیسم واسشون کیک

تولد درست کردیم

 

 از سمت راست : ارسطوی عسیس و خوش خندم ، الینای ِ مامان ، آرشیدای قند عسلی ،

پریسای دوست داشتنی

 

 

 

 

 علی خوشتیپ مامانش و مهزیار عزیز دلم

 

اینم عاملان اصلی  این دور ِ هم بودن!!!

 با تشکر از مخترعین اندروید و واتس آپ!!! اگه گفتید گوشی من کدومه ؟!!

 

 

اینم فرشته کوچولوی من که خسسسسسسته به خواب ناز رفته

 

خیلی خیلی شب خوبی بود کلی گفتیم و خندیدیم  و دیدار دوباره دوستان بعد از یکسال

و اینکه فرشته کوچولوهاشون تو این یه سال چقدر بزرگ شده بودن ،

 خیلیدلچسب و دوست داشتنی بود

پسندها (5)

نظرات (44)

مامان کیان
1 اردیبهشت 93 19:12
همیشه شاد باشی دوست خوبم.الهی لبتون همیییییییییشه خندون باشه
منا مامان الینا
پاسخ
مرسی مینا جونم
مامان گیسو جون
1 اردیبهشت 93 19:15
عزیز دلم روزت با تاخیر مبارک امیدوارم همیشه جمعتون جمع باشه و لباتون خندون خدایی با اینهمه خوراکی های خوشمزه منم هوس می کنم بیام تا اونجا خخخخخخخخخخخ
منا مامان الینا
پاسخ
مرسی مونا جونم وای یعنی میشه من فرشته کوچولو و مامان دوست داشتنی ش رو از نزدیک ببینم عسیسسسسسم
nasim
1 اردیبهشت 93 21:18
سلام منا جاااان روزنون مبارک فرشته مهربون همیشه سلامت و شاد باشی عزیزم ای جون دلم مو فرفری من . الینای جیگرم.عشقم دوست دارم خدا رو شکر شب خوبی داشتی.
منا مامان الینا
پاسخ
سلام نسیم مهربون مرسی عزیزم اینا هم از طرف الینا برای شما
ندا مامان نيايش
2 اردیبهشت 93 0:36
هميشه شاد باشين... خوش به حالتون. الينا رو مي بوسيم از راه دور من و نيايش...
marzi
2 اردیبهشت 93 1:46
تا باشه از این دور همی ها باشه و شادیها و خنده ها. ایشاالله
منا مامان الینا
پاسخ
مرسی عزیزم
مهرنوش مامان مهزیار
2 اردیبهشت 93 7:47
سلام عزیزم. بازم روزت مبارک. همسایه ی مهربون واقعا شب خوب و پر خاطره ای بود. منم از دیدن شما و الینا جون خیلی خوشحال شدم. انشاا... بازم از این برنامه ها باشه.
منا مامان الینا
پاسخ
سلام مهرنوش جونم مهرنوشی هر وقت میخام برم خونه مامانم از دم خونتون رد میشما موافقم عزیزم ،باید به سارا بگیم یه برنامه دیگه ای بذاره قبل از گرم شدن هوا
مامان ماني جون
2 اردیبهشت 93 12:11
مناي عزيزم با يكم تاخير روزت مبارك اميدوارم هميشه شاد و خوشحال باشي سايه ات هميشه بالاي سر اليناي نازم باشه و غصه هم ازت دور باشه به اميد روزايي پر از خنده هاي الينا ادامهء‌مطلبتو عشقه خدا رو شكر كه بهتون خوش گذشته اين چه كاريه با ما ميكنييييييي فلافففففففففففل شادي اهواز فلافل خورده بود حالا هر روز ميگه و دل منو آب ميندازه خوب معلومه خواهر گوشيت كدومه عكس الي جون توش داد ميزنه اي جونم خوابيدنش
منا مامان الینا
پاسخ
سعیده جون مرسی واسه اون دعاهای قشنگت فلافل نخوردی سعیده جون تاحالا؟ اتفاقا یه غذایی که به راحتی میشه تو خونه پختیدش واسه بچه ها هم خیلی مفیده چون موادش با نخوده آورین آورین به هوش تو عزیزم
ﻓَﺮے ﻣﺂ
2 اردیبهشت 93 12:54
همیشه به گردش و تفریح عزیزم ، دهن ما رو ک با این خوارکی های رنگین حسابی اب انداختی
منا مامان الینا
پاسخ
شف فریما جون شما دیگه چرا استاد؟
محبوبه مامان ترنم
3 اردیبهشت 93 10:07
حال می کنید ها............. الهی که همیشه از این مراسمها و شادی و خوشگذرانی ها داشته باشید.
منا مامان الینا
پاسخ
مرسی عزیزم شما هم یه بار افتخار بدید بیاید اهواز خوش میگذره ها
مامان نیروانا
3 اردیبهشت 93 13:44
این نی نی وبلاگ گیر و گور داره. نمیگه نظر با موفقیت رفت منم هی میفرستم. اضافاتشو پاک کن مناجان
منا مامان الینا
پاسخ
همشون دسته جمعی رسیدن
مامان نیروانا
3 اردیبهشت 93 13:45
اول از آخر: گوشی تو اون سفید سمت راستیه بالای گوشی سارا! ست که همین عکس قشنگ درباره ی وبلاگ توش می درخشه. خیلی باهوشم نه دوم: خوش بحالتون اهوازیای باحال! میگم انگار اکثر جمعیت نی نی وبلاگ رو شماها تشکیل میدین ها. بس که اهل دلین همه تون. جای من خالی که پیشتون باشم.پیش سارا، زهره، مامی پریسا، تو و اونای دیگه که کمتر میشناسم. چقدر خوب که جمعتون جمع بوده. زهره بهم گفت واتس نصب کنم. برام دانلودم نشد چه برسه به نصب. هرچند که من دورم ازتون. دلم ولی بهتون نزدیکه. جمعتون همیشه جمع باشه دوستای نازنین. قندعسلاتونم همیشه شاد و شنگول باشن الهی. دیر شده عذر میخوام. همه روزتون مبارک مامانی گل، دوستای عزیزم و تو منای عزیزم که ویژه ترین مامانی
منا مامان الینا
پاسخ
بله درسته حالا بگو ببینم گوشی سارا رو از کجا شناختی؟ فکر کنم این یکی رو اشتباه گفتی! وای چقدر خوب میشد که تو ی این جمع دوستانه یه دوست خوبی مثل تو هم بود و تو جمع فرشته کوچولوها پرنسس نیروانا هم بود
مامان ماني جون
3 اردیبهشت 93 22:50
مواظب پ ل ي س ف ت ا باش خدا چه كارت نكنه حالا بيا وبم ميفهمييييييييييييي حال ندارم آدرس بذارم من سعيده مامان ماني
منا مامان الینا
پاسخ
تنها کسی که آدرس نمیذاره و میدونم که تویی تویی!!! اومدم دیدم
مامان یاسمن و محمد پارسا
4 اردیبهشت 93 1:03
روزت مبارک بهترین مامان دنیا همیشه شاد باشی و سلامت به همراه دوستان گلتون
منا مامان الینا
پاسخ
مرسی عزیزم روز تو هم مبارک
✿مامان علی خوشتیپ✿
7 اردیبهشت 93 8:03
سلام دوست خوشگلمبا اون دختر نازت چه گزارش خوشگلی نوشتیبه من و علی هم که خیلی خوش گذشت انشااالله دوباره بتونیم دور هم جمع بشیم
منا مامان الینا
پاسخ
به ما هم خیلی خوش گذشت خیییلییییی کاش قبل از گرم شدن هوا یه برنامه دیگه بذاریم
✿مامان علی خوشتیپ✿
7 اردیبهشت 93 8:04
من کجا مدیر بودمفقط میومدم دعوا میکردم و میرفتم...البته بیشترش سوری بود...زهره میدونه
منا مامان الینا
پاسخ
خوب مدیرا کارشون اینه دیگه میان دعوا میکن و دستور میدن ومیرن
✿مامان علی خوشتیپ✿
7 اردیبهشت 93 8:05
فریبا گوشی مامان ارسطو رو با مال من اشتباه گرفته کاش فریبا هم بود ولی یه روزه ازگروه فرار میکرد میشه عکس علی و مهزیار و اون عکس سفره رو بهم بدی؟
منا مامان الینا
پاسخ
آره دیگه احتمالا فریبا اشتباهی حدس زده که اون عکس علی بوده رو بکگراند گوشیت تو واتس بودن این عکسا سارا جون میفرستم بازم عسیسسسم
مامی امیرحسین
7 اردیبهشت 93 9:47
آخی عزیزم...دلمون خواست ها!خوب شد با شکم گشنه نیومدیم وب وگرنه معدمون سولاخ میشد خواهر!خوشبحالتون واقعا.چه فکر خوبی.پس معلومه بر و بچ اهوازی زیاد وبلاگ دارن.بعد چطوری فهمیدین که همتون اهوازی هستین؟من بچه های مشهد رو یکی دوتا میشناسم ولی واقعا از کرمانشاه هیچکسو ندیدم .روز مادر همتون مبارک باشه مهربونا...ضمنا گوشی منا جونم هم اون گوشی هست که از همه بزرگتره سفیده درسته؟
منا مامان الینا
پاسخ
فاطمه جونم جای تو با اون دستپخت عالی و شیرینی های خوشمزه و دسرهای هوس انگیزت که ما فقط همیشه مفتخر به دیدن عکسشون هستیم حسابی خالی بود اون شب! این گروه از مامانهای گل اهوازی رو پارسال اولین بار زهره مامان آرشیدا دور هم جمع کرد و تقریبا بیشتری ها با هم در ارتباط بودن و قرار میذاشتن که من فقط یه بار اردیبهشت پارسال و یه بارم اون خونه بازی که بهت گفتم رفتم
مامان گیسو جون
7 اردیبهشت 93 20:42
سلام عشقم خوبی؟ الینای نازم خوبه ؟ دوستم خود نی نی وبلاگ پست های رمزدار رو اینجوری کرده ببوس عروسک خوشگل منو بوسسسسسسسسس
منا مامان الینا
پاسخ
سلام مونای دوست داشتنی چه جالب قابلیت های نی نی وبلاگ پیشرفت کردن
الهام مامان علیرضا
7 اردیبهشت 93 21:56
سلام منا جان ممنون از راهنماییتون آدرس وب و ایمیلتون و برای دوستم آذر ارسال کردم که اگه راهنمایی و کمکی خواست باهاتون در تماس باشه یک دنیا ممنونم از محبتتون
منا مامان الینا
پاسخ
سلام الهام جان خواهش میکنم عزیزم ، انشالله که خبر خوب شدن فرشته کوچولوی دوستتون رو به زودی بهم بدید
مامان ماني جون
8 اردیبهشت 93 12:38
با من قهر كردي؟!!!!! نه بابا قهر نكردي كامنتم نيومده اون روزتون مبارك رو جون من درست كن بس درست نوشته فونتشم قرمز و درشت كرده موفرفري منو ببوس
منا مامان الینا
پاسخ
قهر ؟ من ؟ کی؟ واسه چی؟؟؟ پیغامت نرسیده بود مامانی از بس آدرس نذاشتی نی نی وبلاگ فکر کنم باهات لج کرد
سولماز
8 اردیبهشت 93 13:47
سلام روزتون باتاخیر مبارک همیشه شاد باشید من هم سه قلو دارم منتظر نگاه گرمتون هستم
شادی
9 اردیبهشت 93 10:00
ایشالا همیشه شاد باشین.
منا مامان الینا
پاسخ
مرسی شادی جون جای شما خالی بود
زهرا
9 اردیبهشت 93 10:24
وای چه شب خوبی بود خیلی خوش گذشت انشالله بازهم قرارمیزاریم وهمومیبینیم فدای الینای نازو موفرفری بشم که خوشکل خوابیده
منا مامان الینا
پاسخ
زهرا جونم خیلی خوش گذشت انشالله بازم بریم بیرون البته قبل از گرمتر شدن هوا تو هم روژان موطلایی منو ببسو محکمممم
ساینا مامان آریان نهال نیوشا
9 اردیبهشت 93 17:31
سلام عزیزم خوبی دختر نازی داری گلم
منا مامان الینا
پاسخ
سلام مرسی خانمی
آشتی
10 اردیبهشت 93 14:50
سلام. چه پست متفاوتی. چقدر باحال! آفرین به این همت. به به به این سلیقه ها. گوشیت رو هم شناختم. اون سفیده که عکس الینا جان روشه!
منا مامان الینا
پاسخ
سلام آشتی جون آره دیگه مامانهای اهوازی همه زبرو زرنگن
مامان ماني جون
10 اردیبهشت 93 16:22
ببين من عمرن واسه تو آدرس بذارم مرض دارم نميدونمم چه نوع مرضيه كه فقط واسه تو زورم مياد آدرس بذارم واسه همين مرض من بود كه ني ني وبلاگ خودش دست به كار شد به كامنت قبليم توجه داشتي؟!!!! خبر شدي رمم رو گم كردم؟!!! تو نفرين كردي ميدونم وگر نه منو رم گم كردن محاله محاله محاله ببين اين بوسايي كه من ميفرستم ميذاري سر جاش يا نه
منا مامان الینا
پاسخ
چه بخوای چه نخوای اینجا آدرس نوشته میشه هههههه تو تنبلی عکس از مانی نمیذاشتی اینجوری جریمه شدی ! من چکار رم تو دارم !!!
مامان نیایش
11 اردیبهشت 93 11:15
به به چه دور هم بودن قشنگی چه خوشگل و خوشمزه هستن این هنر دستای مامانا ایشالا همیشه شاد و سلامت باشید گوشیت که تابلوئه بااون عکس خوشگل الینا تپلی
منا مامان الینا
پاسخ
جای شما خالی بود عزیز دلم
مامان ملیناوکیانا
13 اردیبهشت 93 8:18
امیدوارم همیشه به شادی و خنده باشین وجمعتون جمع
منا مامان الینا
پاسخ
عزیز دلم
مامان ماني جون
14 اردیبهشت 93 20:02
ببين آدرس نوشته نشد من بخوام يه كاري كنم كه آدرس نوشته نشه ميتونم .هيچم من تنبل نيستم من سيستمم ويروسيه و اونقد قديميه كه نميشه آنتي ويروس نصب كرد ذغاليه (يني با ذغال روشن ميشه) حالا شما دوستاي ني ني وبلاگي اگه ميخوايين من به روز عكس بذارم برام يه لب تابي مب تابي چيزي تهيه نموده كه منم تند تند عكس بذارم ميدونين كه ما فقيريم و پول نداريم كامپيوترمون رو عوض كنيم اگه اين كا رو نميكنين دعا كنين ما زود تر گنج پيدا كنيم(يني پولدار شيم)
منا مامان الینا
پاسخ
تقاضاتون رو کتبا بنویسید به مسئولین مربوطه بررسی کنن
محبوبه مامان الینا
15 اردیبهشت 93 9:12
تا باشه از این جمعها و از این گروهها
منا مامان الینا
پاسخ
انشالله
مامان یاسمن و محمد پارسا
16 اردیبهشت 93 18:57
منا مامان الینا
پاسخ
مابیشتر تر
کیک و دسر و شیرینی خونگی اعتماد
18 اردیبهشت 93 16:31
کارگاه خونگی اعتماد مفتخرست بیسکوییتهای فانتزی تزئین شده را با طراحی کاملا حرفه ای و قیمت منـصفانه عرضه نماید .. این بیسکوییتها درطراحی لوازم نوزاد مناسب سیسمونی , درطراحی دندان و مسواک و ..مناسب جشن دندونی , طراحی لوازم منزل برای جهیزیه , درطراحی عروس و داماد , لباس عروس و داماد و قلبهای فانتزی مناسب استفاده روی کیک تولد , گیفت بله برون و .. در طراحی شخصیتهای کارتونی مناسب گیفتهای تولد یا پذیرایی تولدهای کودکانه و ... همچنین جدیدترین مدل کیکهای عروسی و تولد .کیکهای 3بعدی .. انواع دسرهای زیبا .. و ازهمه مهمتر کیک و دسر و شیرینیهای صددرصد رژیمی حتی مناسب دیابت و چربی بالا .. با ما طعمهای واقعی را تجربه کنید . مناسب هرررر بودجه و سلیقه مارادر ف بوک لایک کرده و ازمزایای همراهان ویژه بهره مند شوید . نمونه کارهای بیشتر در وبلاگ ما ... بیسکوییتهای فانتزی و شیرینیهای رژیمی قابل ارسال به سراسر ایران .
مامان ماني جون
19 اردیبهشت 93 12:47
كووجايي؟!!! بابا دلمون تنگيده ها اليناي نازم خوبه خيلي تنبل شدي هاااااااااااااااا
منا مامان الینا
پاسخ
هستم عزیزم اما یه مدت سرم خیلی شلوغه سرکار فرصت نمیکنم
مامان
24 اردیبهشت 93 12:15
بابا و مامان
25 اردیبهشت 93 12:17
مامان گیسو جون
28 اردیبهشت 93 20:15
سلام مونا جونم خوبی؟ الینا جونم خوبه ؟ یه خبر از خودتون می دی لطفاً ممنون
محيا كوچولو
2 خرداد 93 22:43
سلام خاله خوبين ايشالله؟ ايشالله هميشه سلامت و شاد باشيد با الينا گلي
بابا و مامان
3 خرداد 93 15:49
عزیز دلم مامان جون الان دیدم الینا جونم مریض شده عزیزم غصه نخور ایشالاه که بهتر میشه خیلی ناراحت شدم دوست دارم غزیزم زود خوب شو بذار دل مامانی مهربون شاد شه
منا مامان الینا
پاسخ
ممنونم عزیزم بله متاسفانه الینا مریض شد و محبور شدم بستریش کنم توی پست بعدی مینویسم
مامان سویل و آراز
7 خرداد 93 15:54
سلام دوست عزیز قسمت پرسش و پاسخ از شما و مامان انیتا جون به خاطر ایفا کردن نقش مادریتون به نحو احسن از طرف دوستان تعریف شد و دوستان دیگر میخواهند باهاتون اشنا بشن و به وبتون بیان اگه اجازه بدین ادرس وبتونو بنویسم ممونم الینا جونو ببوسین
منا مامان الینا
پاسخ
سلام عزیزم دوستان لطف دارند وگرنه منم یه مادرم مثل بقیه مادرها که وظیفمون نگهداری و مراقبت و تربیت فرشته کوچولوهاست . خوشحال میشم با بقیه مامانهای نی نی وبلاگی آشنا بشم
بابا و مامان
9 خرداد 93 15:48
عزیزم حال الینا جونم چطوره نگران شدم خبری ازتون نیست
مامان ماني جون
10 خرداد 93 14:18
منااااااااااااا بابا آپ كن ديگه مرديم بس اومديم و ديديم آپ نشدي اليناي نازم خوبه بيا از كاراش بگو ببوسش
سمیرا
11 خرداد 93 15:58
سلام عزیزم الینا جون چطوره خوبه؟لطفا خبر بده نگرانم
مامان ماني جون
12 خرداد 93 0:12
اي جونم الهي قربونش برم چش شده بود عشق من اينجا هوا خيلي خرابه اونجا چي بدرمون در اومد بس خاك خورديم نكنه از آب و هوا مريض شدهجون جونم؟!!! خوبه حداقل پست نذاشتي قالبتو عوض كردي بابا دلمون پوسيد از نبودنتون الهي هميشه سلامت و شاد باشين و مريضي از الي جونم دور باشه ببوسش
مامان فريبا
12 خرداد 93 13:20
وای چه قالب خوشگلی زدی منا جون! کلی ظح کردم از دیدنش. فکر کردی کلی نوشتی و ازت عقب مونده م. پس چرا نمی نگاری نگارم؟! ببوس الینام رو عزیزم