الیناالینا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه سن داره

الینا فرشته کوچولو

18 ماهگی

1392/3/10 2:37
4,649 بازدید
اشتراک گذاری

الینای نازنینم 18 ماهگیت مبارک 

 

نفسم زندگیم  18 ماهگیت مبارک 

 

روزهای سختی را با هم پشت سر گذاشتیم دخترکم  ،برای روزهای که در  پیش رو داریم آرزویم سلامتی

 

و

تندرستی توست عشقم 

 

همچنان بی صبرانه منتظر روزی هستم که شاهد قدم برداشتن استوارت در مسیر زندگیت باشم

 

مادر را بیشتر از این بی تاب شنیدن کلمه مامان نگذار دخترکم 

 

چشمهای نگران پدر را با شنیدن کلمه بابا از لبان قشنگت ، ستاره باران کن نازنینم 

 

بدان که تا همیشه عاشقانه دوستت داریم من و بابا  ...

 

 

 

 

 

این کفشها ، را برای الینا چند روز پیش خریدم  تا الان دو جفت کفش دیگه ای هم داشت که یکیشون را

دوست عزیزم اعظم جون زحمت کشیدن و خیلی قبلتر برای الینا خرید و دیگری کفش سیسمونی اش بود

که آبجی گلم ار تهران خرید  .

 

این اولین بار بود که من برای الینا کفش میخریدم  موقع انتخاب کفشها پشت ویترین مغازه ها  با دیدن هر

کفشی  الینا و اون پاهایکوشمولوش را تصور میکردم که داره باهاشون تاتی تاتی میکنه  . خیلی حس

قشنگیه برای یه مادر که شاهد اولین قدمهای دلبندش باشه  حتما اکثرا تجربه اش کردین . اما من هنوز

منتظرم . منتظر روزیکه دخترک منم بتونه به تنهایی قدم برداره .

 

الینا جون ، مادر ، به انتظارم پایان بده  یا علی بگو و بلند شو  دخترکم 

 


 

*  امروز الینا را بردیم آتلیه  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (53)

شادی
10 خرداد 92 2:40
چه دخمل نازی.
منا جان.
تاتی کردنشون هم دنیایی داره. امیدوارم به زودی انتظارت به پایان برسه و دست توی دست الینا قدم بزنین.
اگه دوست داشتی به ما هم سر بزن.


مرسی شادی جان
شبنم
10 خرداد 92 9:24
سلام منا جونم، عزیزم فکر کن که صبح از خواب پاشی که دیگه جمع و جور کنی تا بری خونه مامانت، که یه اس خوش خوشگل از یه دوست نازنین ببینی که بهت وعده دیدن یه چیز نانازی کوچولو بهت نشون بده....چقدر صبحت قشنگ می شه!
اما منا، ساعت اس ام است رو که دیدم، یه خورده بعدش ناراحت شدم! گفتم نکنه منای بیچاره به خاطر من اون وقت از شب بیدار مونده که این پست رو بنویسه..
مناااااااااااایی من کلی هیجان زده شدم الان، این کفش ها رو دیدم..ای شالله ای شالله که همین روزها یه عکس می ذاری از تاتی نباتی کردن، الی جون با این کفش ها، و همه مون رو ذوق مرگ می کنی!
سلیقه تن بیست بیست!...

سلام شبنم جونم
این پست را فقط و فقط بخاطر اینکه دوست داشتی عکس کفشاشو ببینی دیشب بیدار موندم تا قبل زا رفتنت بتونی ببینیش
انشالا عزیزم
مرسی شبنمی منم عاشققشون شدم زمان ما که اینقدر کقشهای جینگیلی خوشکل نبود
شبنم
10 خرداد 92 9:27
ولی، ولی، ولی، یه کوچولو کامنتت رو که توی وب خودم دیدم، دلم گرفت!
اخه چرا بخوای گریه کنی منا..تو که روزهای قشنگت با الینا تازه دارن شروع می شن، تو که این همه صبور بودی تا حالا،الان دیگه نبینم و نشنوم که نصفه شب موقع گذاشتن پست واسه دخترکت، دلت بگیره و بشینی گریه کنیا
خیلی خیلی مراقب جوجه طلایی من باش، تا من برم و برگردم!..
دلم برات تنگ می شه
دیگه باید کم کم بریم خونه مامانم واسه خداحافطی، چون از اونجا هم میریم فرودگاه....بووووووووووووس


ببخشید شبنم جونم ناراحتت کردم دست خودم نیست

سفرت به خیر عزیزم

اینجا خیلی خیلی جات خالی میشه و دلم برات حسابی تنگ میشه شبنمی
انشالله با خبرهای خوب برگردی

شادی
10 خرداد 92 12:14
سلام گلم. مونا جان اینطور که از نوشته هات فهمیدم، شما اهواز زندگی می کنی درسته؟؟
ما هم اهواز هستیم.


سلام شادی جون
چه جالب یه همشهری دیگه
مامان دوفرشته
10 خرداد 92 13:02
وااااااای چه کفشهای قشنگیچه دخمل خوشگلی

عزیزم ایشاا... که اون روزنزدیکه وشاهدقدم برداشتن دخملی هستی براتون دعامیکنم




مرسی مهربونم که همیشه همراهیمون میکنی


مامان گیسوجون
10 خرداد 92 13:18
ای جانمممممممممممم عزیزممممممم 18 ماهگیت مبارک الهی 120 ساله بشی وای چه کفش های قشنگیییییییییی مبارکه ان شاا... باهاشون هر چه زودتر قدم برداری تا دل مامانیت شاد بشه


مرسییییییییییی عسسسسسیسم
مامان ماني جون
10 خرداد 92 16:27
اي جونم دختر كوچولوي 18 ماهه
مباركه عزيزم
منا جون به اميد خدا الينا جونم زودتر راه بيوفته و حسابي بدو بدو كنه وبه همه چي دست بزنه
تو هم كف كني بس بگي بشين بچه جان
غصه نخوريا
بگو الهي شكر كه هر روز حالش بهتر ميشه و پيشرفت ميكنه
كفشاشم خيلي ناناسه
ميگم عكسا رو گرفتي زودي بذار ما هم ببينيم
ببوس مو فرفري لوپو رو



سلام سعیده جونم
پسر خردادیمون چطوره ؟
ما همچنان تو کف این کف کردنی هستی که میگی

الهی شکر اما الهی میشه یه خورده فیلم خوب شدن الینا را بذاری روی دور تند!
مامان یاسمن و محمد پارسا
10 خرداد 92 16:29
عزیز دلم امیدوارم به زودی شاهد راه رفتن عزیز دلم باشید


مرسی عزیزم
مامان امیرناز
10 خرداد 92 18:00
سلام عزیزم قبلا هم پیشت اومده بودم ا گه اجازه بدی تبادل لینک کنیم که بتونم بیام پیشت تو ختم قران شبنم برا فرشته ات دعا کردم ایشالا به زودی راه رفتنش و ببینی


سلام سمیه جون
من لینکت کردم عزیزم
مرسی که به یاد الینا بودی خانومی
نرگس
10 خرداد 92 21:27
سلامممممم

جانم موهای فرفریه خوشملشو نیگا کنننننننن دخمل اهوازی

کفشاش خیلی نازه. یه کفش کتونی هم بگیر که الینا وقتی راه افتاد میخواد بره ورزش بدوه هااااااااااااا.

18 ماهگیت مبارک باشه فرشته ی خوشگل من.
مامانیت که منو دوست نداره اصن نمیاد پیشم. دهواش کن. خب؟ آفرین عشقم

خب عکسای آتلیه رو کی میذارییییییییییی؟



سلام همشهری پایتخت نشین
خوبی عزیزم؟
مرسی نرگسی که همیشه به یادمون هستی

اول باید برم با اون آقا عکاس کلللللللی چک و چونه بزنم ببینم بهم فایل عکسا رو میده یا نع؟
مامان ترنم
10 خرداد 92 22:04
ایشاالله که همین روزها واست تاتی تاتی میکنه . همچین دور خونه رو بگرده که به گرد پاش هم نرسی. مهم اینه که تا حالا خیلی خوب به درمان جواب داده. امیدوارم به همین زودی یک صبح قشنگ با صدای مامان مامان گفتنش از خواب بیدار شی عزیزم.


مرسی مرسی یه دنیا ممنون بخاطر کامنت قشنگت
خاله نرگس
10 خرداد 92 22:37
عزیزم غصه نخوری ها به همین زودی می بینی. امیدوارم باش.
گاهی زمان برای داشتم بعضی چیزها طولانی می شه برامون. اما همه چیز رو بسپار به خدا. راه می ره چه راه رفتنی.
می بینم روزی رو که می یای می نویسی الینا می دود.
مامان هم می گه. از طرف من یه دنیا ببوسش.
منتظر عکس های عروسک هستیم.


سلام نرگس جون
کم کم داره صبرم تموم میشه کاش خدا اینبار یه خورده عجله کنه

ساینا جونمی را ببوس

صبا
11 خرداد 92 8:36
سلام موناجون
مبارک باشه 18ماهگی الینای گلم
کفشها هم مبارک
انشاا...به زودی دست تودست الیناباهم قدم میزنی.اینقدرراه بره وزمین بخوره وپاهاش کبودبشه وهی توبگی الیییییییییییناااااااااااااا مامان مراقب باش
فردادارم بهرادرومیبرم واسه واکسن 18ماهگی.ازحالاخودم تب کردم واسمون دعاکن



سلام صبایی
منم 18ماهگی بهراد رو به تو تبریک میگم عزیزم

انشالا که به سلامت میزنیش از همون لحظه دوباره بهرادی جونم شروع کنه به آتیش سوزوندن
حتما خبرم کنی ها دلم پیشتونه عزیزم
مروارید
11 خرداد 92 8:41
اوووووووووووووووووووووووووو ببین اینجا چه خبرههههه منا و شبنم خوش میگذره تهنا تهنا واسه هم دل میدین قلوه میگیرین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟شبنم رفت منا جونی جاش برامون خالی نباشه الهی منا جونم به قول شبنمی سلیقت حرف نداره عالیه کفشاش مثل خودش نازه و جیگر الهی هرچه زودتر بدو بدو کنه الهی انقدر دنبالش بدویی که دیگه نا نداشته باشیالهی الینا جونم انقده مامان مامان بکنه و چپ و راست ازت سوال به پرسه که این شکلی بشی منا جونم تو که اینقدر صبورو مهربونی بیتابی نکن دیگه من مطمئنم به زودی زود نتیجه این صبوری رو میبینی الینای من زودتر از اونچه فکر کنی تمامی مراحلو با موفقیت طی میکنه و یه روز نگا بهش میکنی میبینی داری عروسش میکنیمنا جونم روزای بد دیگه داره تموم میشه الینا جونمو ببوس منتظر عکسای اتلیه عروسکم هستیماااااااااااااا زودتر بیا


سلام مرواریدم آره عزیزم شبنم رفت و من همش تو فکرشم نمیدونم الان اونجا تنهایی داره چیکار میکنه دلم هم خیلی براش تنگیده

وووووووای عزیزم یعنی میشه من بدو بدو کردن الینام را به این زودی ببینم

دعا کن عزیزم تو دلت خیلی مهربونه برای ما دعا کن

آشتی
11 خرداد 92 16:02
سلام منا جونم.
مبارکت باشه هجده ماهگیش. ایشالا صد و هجده سالگیش ور ببینی!
وای چه کفش های قشنگی. چه قدمهای قشنگی برمیداره با اینا الینا خانم!

خدایا همه نی نی ها رو حفظ کن.
منا جون! من همیشه به مانی میگم دستاشو ببره بالا و بگه: «خدایا همه نی نی ها رو خوب کن!»
اونم دست و پا شکسته میگه. دلتو بده به خدا عزیزم.



عزززززیزززز دلم مانی جون فرشته کوچولوم را ببوس انشالا همیشه شاد و سلامت باشی دوست خوبم
nasim
11 خرداد 92 21:53
salam mena joon
mobarak bashe 18 mahegi elina joon
ishala be zodi rah miyofte va sedaye ghashangesh to khoneye por az mehreton mipiche
mena joon to doahaye ghashanget
man ro ham yad kon azizam
boooooooooooooooooooooooooooos
baraye behtarin va dostdashtanitarin maman donya va elinaye mo ferferi khoshgel


سلام نسیم جون
مرسی مرسی مرسی یه دنیا
دیشب با گوشی ام اومدم کامنتت را خوندم عزیزم اگه خدا قبول کنه بعد از نمازم برات آروزی سلامتی و برآورده شدن حاجتهات را از خدای بزرگمون خواستم
مرسی که اینجا رو میخونی
مامان کیان
11 خرداد 92 23:38
18 ماهگیت مبارک باشه خاله جووووونم.ایشالا که به شادی اون کفش خوشتلارو بپوشی و انقدر ورجه ورجه کنییییی که مامانت این شکلی بشه


واقعا الان شوما ها که فسقلیاتون فضولی میکنن این شکلی شدید؟!!!
مرسی عزیزم بخاطر حضورت
مروارید
12 خرداد 92 7:18
منا جونم جای شبنمی برات خالی نباشه الهی. شبنم جونم زودتر برمیگرده با کلی خبر خوش .منم اگه دعام قبول باشه همیشه به یاد تو وعروسک خوشگلم هستم فقط ازت میخوام امیدت رو به هیچ وجه از دست ندی الینا جونم روز به روز داره پیشرفت میکنه و خانوم تر میشه فعلام خودش دلش نمیخواد اذیتت کنه و دنبال خودش بکشونتت وگرنه....................گل دخترمونو ببوس روزای خوش نزدیکه




مرسی مروارید جونم که به فکرمون هستی مهربونم



میشه یه بار دیگه شماره ات را برام بذاری

اون نظری که شماره ات را گذاشتی من متوجه نشدم که بصورت خصوصی گذاشتی و اومدم ادیت ش کنم تا جوابت را بدم شمارت را حذف کردم بعد دیدم ای وای شمارت حذفیده و نظرم هم چون نظرت خصوصیه نمیشه جوابت را بدم


خو لا صه خواهر جان اشتباه مدیریتی بود!!!!






مامی کوروش
12 خرداد 92 10:05
18 ماهگی دخملی خوشگلمون مبارک ، الینا جونم انشا... صد ساله بشی و صحیح و سلامت باشی . منا جون انشا... به زودی صدای قدمهای الینای ناز تو خونه می پیچه


سلام عزیزم مرسی مهربونم
صبا
12 خرداد 92 17:33
سلام خاله مونااااااا
من یک بهرادواکسن زده هستم.اینقدردردداره که نگوووووووو
وای مونا طفلی خیلی اذیت شد.اونجاکه کلی گریه کردواومدیم خونه خوابید.بعدکه بیدارشدتازه دردش شروع شده.میخوادراه بره نمیتونه وجیغ میزنه وگریه میکنه.
ازهمه اینابدترتوی مرکزبهداشت بهم گفتن وزنش3ماهه ثابت مونده(11کیلو)ماه دیگه اگه تغییرنکردبایدارجاع بدیم به پزشک.به نظرت چکارش کنم؟غذامیخوره اماخیلیییییییییییییییی بازیگوشه وفعالیتش زیاده


سلام عزیز دلم
بیا بغلم خاله جونم ببوسمت میدونی چننننننننند وقته ندیدمت عسیسم بذار ببوسمت گلم ( بوس بوس هزارتا )
آخی فدات پاهات اوف اوف شدند اشکال نداره عزیز دلم بزرگ میشی یادت میره قربونت

صبا جون اصلا نگران وزنگیری بهراد جون نباش الینا هم از بهمن ماه تا الان حساب کن چند ماه میشه ؟! وزنش ثابت روی 11 مونده و فقط اون موقع که سرخک گرفت 800 گرم وزن کم کرد دوباره که شروع به غذا خوردن کرد وزنش اومد روی 11 موند!
فکر کنم این بچه ها علاقه جالبی به همین عدد 11 دارن چون دختر همکارم هم که ماه دیگه دوسالش میشه اونم پرسیدم میگه چند ماهه وزت دخترش روی 11 مونده!
صبا جون هیییچ جای نگرانی نیست دکتر گفته اگه غذا خوردنش خوبه و سرحال و جنب و جوش داره نگران وزنگیریش نباشید

ببوسش برام این خوشکل پسر رو
مامان ماني جون
12 خرداد 92 17:52
ميگم تو مثه اينكه باورت نميشه پيشرفت الينا عاليه
من با عمهء ماني كه در مورد داروها و تشنجهايي كه داشته و شرايطش كه خودت واسم نوشتي حرف زده بودم ميگفت يه در صداز كسايي كه اين مشكل رو دارن خوب ميشنگفت: با اين شرح حال كه ميگي بچه هاي اينجوري ......... اونقد كلمه اش بده كه نميخوام بگم
اما وقتي شرايط الانش رو گفتم:گفت اون جز يه درصده و اين پيشرفت نشون ميده كه بر ميگرده و خوب ميشه اما كار و پشتكار ميخواد و زمان
الهي شكر كه الينا قويه و داره بر ميگرده



عزیز دلم سعیده جون مرسی که به فکرمون هستی
یه سلام مخصوص هم به خواهر شوهر جان برسان
ما هم کار و پشتکار را میتونیم انجام بدیم اما این زمان لعنتی خیلی داره کشدار میشه
nasim
12 خرداد 92 21:47
salam mena joon
bi nahayat az shoma sepasgozaram
azizam va dooste khongarme man
elinaye jigarooooooooooo az tarafe
man bebosesh
kheli dooset daram movazebe khodet bash behtarin va sabortarin mamane donyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa



عزیز دلمی نسیم جون
فروغ
13 خرداد 92 2:05
ای جونم به این عکس کلی با دیدنش حال کردم.ماشالله به دختر گلمون. مامانی نزدیکه راه افتادن الینا و زود شاهد دویدنش تو خونه میشی.خیلی واست دعا میکنم مامان شاد و سرزنده


مرسی فروغ جونم
مریم مامان عسل
13 خرداد 92 3:46
الهی خاله مریم قربون خودت و اون کفشای نازت بشه!
خوشگل من عاشقتم الینا طلای من.
18 ماهگیتم مبارک نفسی.
مامانش عجله نکن دخملمون راه میره فقط یکم ناز داره.

الینا جونم مامان و بابا رو زودتر خوشحال کن خانومی. به قول عسل یه عَ جان ( یعنی یا علی جان!) بگو و بلند شو.
زمین زیر پاهای کوچولوت حسرت قدمهای نازتو داره فرشته...



ای جانم به عسل و یا علی گفتنش ایشالا که همیشه در سایه مرتضی علی(ع) صحیح و سالم بزرگ بشه
مریمی جمله آخرت را خیلی قشنگ نوشتی عزیزم مرسی از حضورت
مامان ماني جون
13 خرداد 92 11:53
ميگم اگه دختر خودت عروسم بشه هم همين حرفا رو ميزني
ويييي مادر زن خردادي اگه چپ نگاه دخترش كني ......
اما واقعا ممكنه


ای جانم تصور کن ما دو تا پیر شیم بیایم واسه نوه هامون وبلاگ بسازیم اونوقت تو با عروست دعوا شه من با دخترم بعد بیایم اینجا پشت سرشون غیبت کنیم!!!
زهرا
13 خرداد 92 12:38
ای جااااااااااااااااااااااااااااااااااان 18 ماهگی مبارک خیلی نازه این دختر خدا برات نگه اش داره
مرضیه
13 خرداد 92 13:03
18 ماهگیت مبارک الینای نازنین و همچنین کفش نو.
منا جان مطمئنا به زودی راه رفتن الینا رو میبینی گلم خداروشکر که حالش خوبه این خیلی مهمه
منتظر دیدن عکسها هستم البته اگه رمزی نباشه


مرسی مرضیه جون شما لطف دارید
مینا
13 خرداد 92 16:35



کاکل زری یا ناز پریییی
13 خرداد 92 19:44
سلامممممممم الهی بگردممممممممممم چه تاتی های خوشکلیییییییی پس منتظر عکس هاش هستیممممممم.
مونا جون انشاالله به همین زودی کلمه مامان رو ازش بشنوییییییییی جونمممممم


مرسی عزیزم انشاالله انشالله مهربونم
مامی امیرحسین(فاطمه)
14 خرداد 92 14:13
الهی که من قربونش برم.الینای 18 ما هه ی خوشگل من.فدشا بشم با اون موهای فرفری خوشگلش.مشتاقانه منتظر عکسهای آتلیه اش هستیم.قلبون اون کفشای خوشملش بشم.به امید خدا به همین زودیا اونا رو بپوشه و بدو بدو بدوه منا هم دنبالش.الینا بدو منا بدو.الینا بدو منا بدو....


چه حسسسه خوبیه خوندن این کامنتت فاطمه جون ( الینا بدو منا بدو .... وای یعنی میشه؟)امیر رو ببوسش هزار تا
Azar
14 خرداد 92 20:51
إلينا جون تولد ١٨ماهكيت مبارك دختر مؤ فرفرى من اميدوارم به حق اين ايام و دل مامان و بابات با اين كفشهات بدوى تو بغلشون و صداشون بزنى وبشون بكى كه جقدر دوستشون دارى و أونا هم مجبور باشن هر ماه برايت يك جفت كفش نو تهيه كنند ! امين
ميبوسمت عروسك من
راستى مونا جون بهت كفته بودم كه هم شهرى هستيم!


مرسی آذر جون
این فسقلی راه بره هفته ای یه کفش میخرم!
ای وای آذر جون راست میگی؟نگفته بودی بهم اهواز هستید؟!

FARIBA
15 خرداد 92 2:42
18 ماهگیت مبارک گلم.چه کفشهای نازی خریدی.چقدر دوست دارم عکسهای اتلیه ات رو ببینم


مرسی فریبا جون
مامان امیرناز
15 خرداد 92 22:12
سلام عزیزم مدسی بابت لینک ایشالا فرشته ات به زودی راه میره میاریش شمال رو شنها بدو بدو میکنه منم روی ماهش و میبینم


انشاالله انشاالله انشالله[


مامان نیایش
17 خرداد 92 11:59
سلام عزیزم ببخشید اون روز کامنت گذاشتم نشد برا این پست هم بذارم
قربون این دخملی 18 ماهه ی نازم ایشالا که همیشه ی همیشه سالم باشی گل ناز مبارک باشه 18 ماهگیت چه کفش های نازی عززززززززیززززززززم منتظر عک سهای آتلیه ات هستیم عیدتون مبارک


سلام عزیزم مرسی مهربونم همین که به فکرمون بودی یه دنیا ارزش داره عسیسم
لحظه های من و تو
17 خرداد 92 12:04
خصوصی داری
مامان محمد و ساقی
17 خرداد 92 18:08
سلام
چه کفش خوشگلی عزیزممبارکت باشه.ایشالله قدمهای خوشگل خوشگلی باهاش برداری
چقدر هم ناز شدی گلممنتظر عکسهای آتلیه هستم


سلام مرسی عسیسم
مامان محمد و ساقی
17 خرداد 92 18:10
الینا جون 18 ماهگیت مبارک


برای مامان مینای گلم
راحله
18 خرداد 92 16:52
الهی من قلبونش بشم با اون کفشای خوشکلش
منا جونم میدونم خیلی صبر کردی بازم صبوری کن بالاخره که راه میوفته!
منم هی اطرافیانم میگن چرا هوراد حرف نمیزنه! هورادی هم نه بابا میگه نه مامان نه آب! هیچی نمیگه! ولی خب دور از جونش لال نیست که! بالاخره حرف میزنه دیگه !به قول یکی از دوستام میگفت بعدا اونقدر برات سخنرانی بکنه که بهش بگی بچه ساکت شو دیگه حرف نزن سرم رفت
خداروشکر که روز به روز داره پیشرفت میکنه انشالله هم زودی راه میوفته هم برات صبح تا شب سخنرانی میکنه من همیشه بیاد تو و الینای نازنینم هستم و براتون دعا میکنم



درسته راحله جون باید بازم صبر کرد صبر کرد فقط صبر!

اون هورادی ناز رو ببوسش دوازده و شونصد تا!
مامان ماني جون
18 خرداد 92 20:17
سلام عزيزم نه بابا مسافرت نرفتيم اما به زودي يه شمال و مشهد در برنامه داريم
يه سري مسائل و درگيري هاي ذهني دارم كه اگه آپ كنم و بنويسم بعدا واسم مسئله ميشه واسه همين آپ نشدم اما تو هم كم پيدايي ها
الينا جونم چه خبر؟خوبه عايا
ببوسش


سلام سعیده جونم
حالا چرا مساله ساز بشن اون مسائلی که تو رو در گیر کردن؟ اصلن چی هستن؟ به منم بگو بدونم شاید مساله ای نباشن؟ آخه تو نمیدونی که به یه مامان خردادی یا یه چیزی را نگو یا اگه میگی کامل بگو! عایا میشه ما هم بدونیم؟
الینا هم خوبه روزهامون رو میگذرونیم اینروزا زیاد حس نوشتنم نمیاد همینکه بیام و نظر دوستهای گلم رو بخونم و براشون نظر بذارم کفایت میکنه

رفتی مشهد سلام ما رو به آقا برسون
azar
18 خرداد 92 20:20
ahwazi hastam vali allan saken e us hastam


منظورت همون یونایتد ایستیت خودمونه؟!هر جا باشی برات بهترین ها را آروزمندم آذر جون ، و ما هنوز منتظر دیدن عکس روی ماه تو و دختر نازت هستیم !
منیر
19 خرداد 92 12:06
ای جان چه نازی اگه مایل هستید تبادل لینک داشته باشیم
محبوبه مامان الینا
19 خرداد 92 12:29
سلاااااااااام مامان یه الینای ناز دیگهتو وبلاگ کوروش اسم دو تا مامان الینا زیر هم بود کلی کیف کردم گفتم عرض سلام و ارادتی داشته باشم خدمتتون
انشااله الینا گلی زودتر راه بره و شما خوشحال شی بخاطر قدمهای نازش


سلام یه مامان یه الینای دیگه
به اینجا خونه الینای من خوش اومدی خیلی خیلی هم خوش اومدی چون دوست مامی کوروش جونم هستی میگما!
مرسی عزیزم بخاطر مهربونیت
مامان ماني جون
19 خرداد 92 12:32
اي بابا من فكر ميكردم آذري ها اينجورين نگو خردادي ها هم.....
خصوصي ميذارم



خردادیا رو دست کم گرفتیا!
نرگس
19 خرداد 92 18:12
سلام

میدونین ما الان منتظر چی هستیم عایا؟
میدونم که میدونین

عکــــــــــــس......

بابا خو میخوایم بریم شوشتر و اهواز آخر هفته خو نیستیم. بعد منم که شانس ندارم تا میرم شما میای عکس میذاری.
خو نامردیه دیگهههههههه منم عکس میخوام




سلام نرگسی داری میای اهواز؟اتفاقا اینروزا هوا نسبتا بهتر شده
نگران نباش حالا حالاها عکسهای الینا آماده نمیشن !
لحظه های من و تو
19 خرداد 92 23:23
سلام عزیزم اگه وقت داشتی بهم سر بزن



چشم!
مامان پریسا
20 خرداد 92 2:39
سلام منا جون 18 ماهگی الینا جون مبارک باشه. ایشالله اینقد برات راه بره که خستت میکنه

راستی ایشالله این هفته میبینمت؟


سلام عزیزم مرسی
به احتمال زیاد بعله!
محبوبه مامان الینا
20 خرداد 92 10:16
با کمال افتخار لینک شدید مامان مهربون یه الینای دیگه دوست صمیمی من که خیلی دوسش دارم خردادی هستش پس یه دلیل دیگه عرض ارادت نسبت به شما خردادی بودن شماست
شیرین
21 خرداد 92 11:55
سلام عزیزم من تازه با ولاگت اشنا شدم امیدوارم یه روز نزدیک شاهد تاتی کردن دختر خوشکلت باشی و با تمام وجودم براش ارزوی سلامتی میکنم


سلام شیرین جان مرسی عزیزم
مامان آرمیتا
21 خرداد 92 12:39
سلام الینا گل و خوشگل خاله 18 ماهگیت مبارک انشالله هر چه زودتر با اون پاهای کوچولوت قدمهای بزرگ و استوار میزاری
مامانی پست بازی وبلاگی خوندم انشالله هیچ بچه ای مریض نشه واقعا ای کاش کلمه بیماری حذف میشد
عزیزم ببخش دیر میام آرمیتا 10 روزی هست از پوشک گرفتم تمام حواسم به اونه بعد از مدت ها اومدم خیلی دوست دارم بیام بیشتر بهتون سر بزنم انشالله این هفته منا جون و الینا جون ببینیم روی ماهشان


سلام عزیزم
هر چی آرزوی خوبه مال تو و آرمیتای ناز و گلم
مامان نیروانا
22 خرداد 92 8:39
قدمهای الینای تو بوسیدنی ست وقتی به راه سپرده میشن منا. منم بیصبرانه منتظر روزی هستم که یه بوسه ی عاشقانه به پاهای الینا بزنم و یه بوسه ی قدرشناسانه به دستای تو.
اون روز عزیز هم از راه میرسه. یکی از همین روزها


مرسی فریبا جون بابت کامنت زیبات
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
26 خرداد 92 13:15
چه کفشای خوشگلی. منا جونم انشالله به زودی زود الینا جونم هم بابا و مامان میگه و هم راه میره. باز هم خدا رو شکر وضعیتش بهتر شده. توکل به خدا کن و فقط از اون کمک بخواه این نیز بگذرد.
در ضمن 18 ماهگی جیگر مبارک


خدا رو شکر میکنم برای همه چی عزیزم اما یکی از بزرگترین آرزوهام همینه که صدای الینا را بشنوم سعیده جون
مامان کیاوش
26 خرداد 92 17:33
چه کفش های خوشکلی،مبارکه الینا جونم.


مرسی عزیزم
مهرنوش مامان مهزیار
27 خرداد 92 12:02
عزیزم بردیش آتلیه مرو. درست گفتم تعجب نکن ما هم اونجا زیاد میریم. با افتخار لینکتون کردم . خوشحال میشم لینکمون کنید و بمون سر بزنید.