الیناالینا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

الینا فرشته کوچولو

الینای من را فراموش نکنید

1391/1/26 23:50
2,400 بازدید
اشتراک گذاری

حدود یکماهی میشه که نتنستم بیام اینجا

خیلی دوست داشتم اولین پستی که توی سال جدید میذارم پر باشه از شور شوق بودن تو کنارمون و از مسافرتهای عید و عید دیدنی و عیدی گرفتنی هات باشه و اینجا را با عکسهای قشنگی که تو عید گرفتیم  رنگی کنم  اما حیف که نبدجوری دلم گرفته بدجوری دلم شکسته نه به اون 15 روز اول سال که چقققققققدر به همه خوش گذشت نه به اینچند روزه که بخاطر مریضی الینا یه چشمم اشک و یه چشمم خون

الینا2 روز بعد از واکسن 4 ماهگیش که 16 فروردین زد دچار تشنج شد و تشنج بدون تب!بدون هیچ علائم قبلی 1 هفته بیمارستان بستری بود انواع و اقسام آزمایشها ، نوار مغز، سونوی مغز، سی تی اسکن و کلی داروهای تزریقی طفلی بدن بچه ام از جای آمپولها سوراخ سوراخ شده  و همش گریه میکرد و بیقراربود  .الانم دور روزه که مرخص شده نباید یه لحظه از جلوی چشمم دورش کنم که مبادا تشنجش شدید بشه دکترا میگن بخاطر واکسن ثلاث اینطوری شده  ودفعه بعد باید فقط دو گانه بزنه اما ممکن تشنج  مصرف داروها تا 2 سالگی باید دامه پیدا کنه . خیلی دلم گرفته خیلی دلم شکسته آخه خدا چرا الینای من!با هر تشنجش تموم بدن من میلرزه با هر قطره دارویی که بهش میدم تموم وجودم آب میشه ای کاش من به جای اون بودم خدایا من سلامتی الینا رو از تو میخوام اون تحمل اینهمه سختی را نداره

هفته دیگه باید از مغزش ام . آر .آی بگیریم بازم باید بهش داروی بیهوشی تزریق بشه  بازم اون بدن کوچیکش باید بره زیر دستگاه بازم اشعه بازم.................از همتون میخوام واسه الینای من دعا کنید و الینای من را فراموش نکنید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (41)

الهام مامان یاسمین
27 فروردین 91 0:00
عزیزم ایشالله که بلا دور باشه . خیلی ناراحت شدم به خاطر الینا ایشالله که زود زود خوب میشه گلم . ببوسش دختر گلم رو . از حال و احوال الینا و خودت حتما باخبرم کن دلم نگران میشه
مامان و بابای کیان
27 فروردین 91 1:54
سلام منا جون. نمی دونم چی بگم. اشک توی چشم هام جمع شده و بابای کیان هم خیلی ناراحت شده. توکل به خدا. بچه ها خیلی معصوم هستندو ان شاءالله که به زودی بهبود پیدا می کنه. اگه اعتقاد داری 40 روز بدون وقفه زیارت عاشورا به نیت بهبودی الیناجون بخون. حتما جواب میده. اینم بگم صد مرتبه هاشو نیاز نیست بخونی اگه زیارت عاشورا خوندی.
یلدا
27 فروردین 91 7:57
منا واقعا یک لحظه هنگ کردم ایشالا که به زودی زود خانم گل خوشگلمون کامل کامل سلامتیشو به دست میاره . مراقب سلامتی خودت هم باش خدا خودش اون فرشته کوچولو رو حفظ میکنه فدات شم
صبا
27 فروردین 91 11:18
موناجون خیلییییییییییییییییییییی حالم گرفته شد.چشمام پرازاشکه ولی مطمئنم خوب میشه.باپیشنهادیلداواسه خوندن زیارت عاشوراموافقم.من همیشه جواب گرفتم.به خداتوکل کن.خداخودش مراقب این فرشته کوچولوهاهست.بی خبرمون نذار.ببوس گل دخترت روجای من.
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
27 فروردین 91 19:33
عزیزم خیلی متاثر شدم. انشالله خدا زودتر شفاش بده و تمام علائمش برطرف بشه. مطمئن باش همش به یادش هستیم و براش دعا میکنیم.
كاكل زري يا ناز پري
27 فروردین 91 20:25
الهييييييييييييييي عزيزمممممممممم چراااااااااااااا؟؟؟توكلت به خدا عزيزم خيلي دلم گرفتتتتتتتتت خداي الينا جونم هرچه زود تر خوب شه مثل هميشه
سحر مامان آراد
28 فروردین 91 0:20
منا عزیزم از اون روز که بهت زنگیدم تا همین الان که مطلبت رو دیدم هر لحظه که یادم میاد موضوع رو عصبی میشم توکلت به خدا الینا جونم ایشالا زود خوب میشه و دل مامان و بابا رو شاد میکنه عزیزم میدونم خیلی نگرانی اما قوی باش به خاطر الینا چون خیلی بهت نیاز داره ببوسش گل دخملمون رو خدایا خودت کمک کن
مریم مامان عسل
28 فروردین 91 5:06
الهی بمیرم این بچه چشم خورد! انقدر من ازین مقوله ی واکسن بدم میاد! پزشکای امریکایی تازه به این نتیجه رسیدن که واکسن چیز بیخودیه و الکی نباید بیماری ای رو وارد بدن بچه کنیم که شاید تا آخر عمرش اونو نگیره و الکی گلبولهای بدنش ضعیف میشین در مقابل بیماریهای دیگه! ولی چه میشه کرد؟ اینجا ایرانه و ما هم... مونا چک کردی ببینی واکسن مشکلی نداشته؟؟؟ آخه سه گانه رو که دوماهگی هم میزنن اون موقع چرا اینجوری نشد؟ من میگم عیب از واکسن بوده! بی خبرمون نذار. خیلی نگرانم کردی.
مامان نيروانا
28 فروردین 91 9:01
منا؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!! الينا؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!! نه خداي من،‌هر دفعه كه برات كامنت گذاشتم و ازت ياد كردم كه چرا نيستي، آرزو ميكردم هرجا هستي خودت و اليناي گل و آقا نويد سلامت باشين. يهو شوكه شدم مناجون؟ آخه چرا؟ يعني اين طبيعيه كه بعضي بچه ها اينجوري بشن با واكسن؟ بذار برات يه جستجويي تو نت بكنم ببينم اين دكترا چيزي حاليشون هست يا نه؟ طفلك معصوم ما. خيلي نگرانتم منا ولي برات دعا ميكنم. خدا بزرگه و گاهي آدما رو امتحان ميكنه. مطمئنم نمره ي تو و الينا بيسته بيسته. فداتون. زود زود خبراي خوشت رو بيار عزيزم. خيلي دل نگرونم
مامان ملینا
28 فروردین 91 14:49
وای خدای من........... منای عزیزم........ دستام داره میلرزه نمیتونم چیزی بنویسم فقط واسه دختر نازنینت دعا میکنم... فرشته کوچولو انشالا حضرت فاطمه مادر همه ی ماها شفات بده نازنینم منا جون مارو بیخبر نذار
mamane Ali
28 فروردین 91 17:57
عزیزدلم .. خیلی ناراحت شدم به خداااا .. دلم یه لحظه از ناراحتی و شوک لرزید .. امیدت به خدا باشه مونا جون .. با تمام وجود براش دعا میکنم خوب بشه .. بوووووووس برای عشقم الینا
مامان سانای
29 فروردین 91 8:45
طفلک معصوم برای اولین بار اومدم با خوندن اولین پست دلم گرفت .خدا خودش کمکش می کنه توکلت به خدا باشه همه چی دست اونه .
مامان ترنم کوچولو
29 فروردین 91 17:20
سلام خدا بهت صبر بده مامانی.یه داروی پیش گیرنده شده بلای جونخدایا خودت به کوچولو رحم کن .از مامان عسل شنیدم و بهتون سر زدم امیدوارم با خبرای خوب و عکسای شاد الینا جون برگردید پیشمون.خیلی مواظب خودتون باشین.
مامان نیایش
29 فروردین 91 18:21
الهی بمیرم عزیزم ان شا الله که چیزی نیست نگران نباش توکلت به خدا خدا خودش کمک میکنه ما هم همه دعا میکنیم برای سلامتی اش خدایا خیلی سخته خودت کمک کن خیلی ناراحت شدم خیلی به یادت هستم گلمتو رو خدا بی خبرمون نذار
مامان ماهان
29 فروردین 91 19:48
الهی بمیرم خیلی ناراحت شدم عزیزم نگران نباش و توکلت به خدا باشه من حتما برای الینای نازم دعا میکنم که زود زود خوب بشه و هیچ مشکلی نداشته باشه
ملی مامان میکاییل
30 فروردین 91 21:48
مونا اینقدر ناراحتم که هیچی نمی تونم بنویسم قلبم درد گرفته بغض گلوم رو فشار میده و هر لحظه یه نگاهی به بالا می کنم و اسم خدا رو می برم به مامانم هم گفتم اونم ناراحت شده داره نماز می خونه و دعا می کنه تو رو خدا بی خبرمون نذار
آمارین
30 فروردین 91 22:27
مونا جونم از صمیم قلب از خدا میخوام که دختر گلت دیگه تشنج نشه و دل نازکت قرار بگیره. ایشالله که حال الینای عزیز خوب بشه و هیچوقت دیگه پاش به دکتر و بیمارستان نرسه
صبا
31 فروردین 91 10:08
موناجون بیایه خبری بده.الیناخوبه؟
خاله جون
31 فروردین 91 14:43
سلام مناجون باتمام وجودواسه الیناجون دعا میکنم انشالله هرچه زودترخوب خوب بشه.
عسل
1 اردیبهشت 91 23:17
توروخدا ما رو از حال الینا خوووووووشگله بی خبر نذاااار الههههههههی خدا مادر به این مهربونی رو120سال براش نگه داره..خدایی مادر نمونه هستیاا......ایشالله پستبعدی رو با صورت خوشحال وخندون الینا خوشگله بذاری.............وای تورو خدا لپاشوووووو ببووووووووووووووس من دلم یه ذره میشه عسکاشومیبینم
الهام مامان رامیلا
2 اردیبهشت 91 1:07
سلام منا جان بعد از چند وقت که اومدم وبلاگت حالم خیلی گرفته شد پیش خودم گفتم برم پیش این خانم بی معرفت گله گی کنم که چرا یه سر نمی یاد ولی بخدا اعصابم خرد شد خودم می دونم تشنج خیلی سخته چون یکش رو دارم می دونم منا جان انشالله هیچ کس اینطوری نشه مخصوصا الینا کوچولوی ما تو رو خدا خبر خوب شدنش رو به ما بده چون مطمئنما این فرشته خوب میشه
مامان نیروانا
2 اردیبهشت 91 19:24
منا جون، دلمون آب شد. ما رو بیخبر نذار عزیزم. ببوس الیناجون رو
نگار
2 اردیبهشت 91 19:58
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااي مونا جون چي نوشتي؟ يعني همينجوري من شوكه موندم اي خدا خودت بهشون رحم كن اليناي گل مارو سالم و سرحال برگردون اي خداي مهربون صدامونو بشنو اي خداي مهربون مواظب اليناي ما باش عزيزم خواهشا يه پي گيري بكن ببين واكسنه مشكلي نداشته يه وقت خداي نكرده اشتباهي نزدن تروخدا ولشون نكن عزيزم كاش ميتونستم كاري برات بكنم حيف كه غير از دعا كاري ازم برنمياد بي خبرمون نذار منتظريم
خاله نسرین مامان صدف و سپهر
3 اردیبهشت 91 0:17
سلام منا جون.اصلا انتظار خوندن همچین مطلبی رو نداشتم.مدتی بود نتونسته بودم بهت سر بزنم.وقتی مطلبتو خوندم دلم لرزید.خدا بهت تحمل بده. دیدن درد و ناراحتی بچه مادر رو هم از پا میندازه.از ته دل برات دعا میکنم.الینای نازم خاله این 5شنبه که بره حرم امام رضا مخصوص تو کوچولوی ناز دعا میکنه.انشاالله که خدا کمکت میکنه و زود خوب میشی.قوی باش.قربونت برم.
یلدا
3 اردیبهشت 91 7:59
سلام منا الینا جان چطوره ؟کاش یه خبری بهمون بدی عزیزم
ملی مامان میکاییل
4 اردیبهشت 91 1:16
من هر شب میام اینجا شاید خبری داده باشی بخدا نمی دونی چقدر دلم شوز می زنه همیشه موقع شیر دادن مخصوصان نصفه شبا کلی دعا می کنم میگن اون موقع شاید خدا براورده کنه آمین
مامان نیایش
4 اردیبهشت 91 10:03
سلام منا جون خوبی الینا خوبه یه خبری بده از خودتون ما نگرانیم دوست خوب
خاله جون
4 اردیبهشت 91 20:02
سلام مناجونم الیناجون خوبه من هرروز به شماسرمیزنم.که یه خبری از الیناجونم بدید.انشالله بهترشده وشماهم ازدلواپسی بیرون بیایید.
نگار
5 اردیبهشت 91 1:01
عزيزم منتظريم تروخدا بيا يه خبر بده دارم ميمرم از دلواپسي و بي خبري
مرجان مامان پریساجون
6 اردیبهشت 91 9:19
عزیزم پریساجون توی مسابقه نی نی متفکر شرکت کرده اگه لایق دونستی لطفأ بهش رای بدینhttp://noruz1391.niniweblog.com/post644.php ازاول 1/2تا 7/2مدت مسابقه
مامی امیرحسین
6 اردیبهشت 91 18:02
منا جون خیلی خیلی ناراحت شدم.نمیدونم چی بگم فقط سر هر نمازی اونقدر الینای قشنگم دعا میکنم که بیای و بگی کامل کامل خوب شده.باشه عزیزم؟منتظرمون نذار.
مامان کیان
7 اردیبهشت 91 11:33
سلام منا جون.حال الینا چطوره؟حتما ما رو از حالتون باخبر کن
نگار
7 اردیبهشت 91 14:06
عزيزم نگرانيم بيا حداقل يه چيزي بنويس... از خدا ميخوام بحق اين روز ها شفاي الينا خوشگله رو زوده زود بده منتظر خبرهاي خوشت هستيم
خاله جون
8 اردیبهشت 91 1:48
سلام مناجون خوبی؟الینا جونم خوبه توروخداهمونطورکه کامنتاروتاییدمیکنید یه خبری به مابدید. باارزوی سلامتی منتظریم؟؟؟؟؟
خاله نسرین
8 اردیبهشت 91 10:04
سلام منا جون.دیروز رفتم حرم امام رضا و مخصوص دختر کوچولوت دعا کردم.از آقا خواستم تا شفاش بده. خدا خیلی مهربونه.انشاالله الینا جون نیازی به هیچ دارو و دوایی پیدا نمی کنه. منا جون لطفا در اولین فرصت خبر ام. ار.آی الیناچونو برامون بنویس تا از نگرانی در بیایم.
sahar
10 اردیبهشت 91 10:35
مونا هنگ کردم آخه چرا این اتفاق افتاده ؟؟؟ یعنی واکسن فاسد بوده ؟ من اولین باره همچین چیزی رو میشنوم. تو رو خدا اگه کاری از دست من برمیاد بگو
ستاره زمینی
18 اردیبهشت 91 15:30
سلام الینا جون
sadegh
30 اردیبهشت 91 16:07
الیناجون دعا میکنم انشالله هرچه زودترخوب خوب بشه
مامی مائده
2 خرداد 91 23:35
وای منا جون خیلی خیلی ناراحت شدم. تازه فهمیدم که الینا جون مریض شده. یعنی فقط در اثر واکسن اینطوری شده؟ الهی بگردم. ایشالا هر چه زوووووووووودتر خوبه خوب بشه این گل نازنین
رادین
26 خرداد 91 16:52
وای خدای من انشاالله هر جه سریعتر خوب بشه. بغض گلومو گرفته از ناراحتی
لحظه های من و تو
1 اسفند 91 12:44
عزیزم ممنونم . برای پرسیدن سوالها خیلی تردید داشتم ،میترسیدم ناراحتت کنم اما مادر محمدحسین که قبلا برات تعریف کرده بودم ازم خواست بپرسم. بعد از بیست روز از تهران برگشتن. رفته بودن پیش دکتر زمان. شاید یکی از بهترین پزشکهای ایرانه اما متاسفانه کم ایران پیداش میشه . بالاخره ازش نوبت گرفتن. بهشون گفته اشتباه کردین براش واکسن زدین و باید دوگانه میزدین نه سه گانه. در کل حال بچه تعریفی نداره . چند تا آزمایش گرفتن و فرستادن آلمان و هلند و فعلا منتظر جواب آزمایشها هستیم. برامون دعا کن. ماهم دوست داریم نشستن محمدحسین رو ببینیم. ماهم آرزو داریم وقتی صداش میکنیم نگاهمون کنه و بخنده


هرچند به یاد اوردن خاطره های بدگذشته خیلی واسم سخته و درد آور اما اگه تونسته باشم کمکی کرده باشم خوشحال میشم ، انشالا محمد حسین شما هم حالش خوب باشه و به زودی زود بتونه بشینه بخنده حرف بزنه
دعا میکنم که خدا زودتر به فرشته کوچولوتون سلامتی بده و به مادرش صبر بده تا بتونه تو این دوران سخت دووم بیاره و روحیه اش را نبازه