الیناالینا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

الینا فرشته کوچولو

فرشته ی مامان 3 ساله شد!

1393/9/10 10:32
3,692 بازدید
اشتراک گذاری

آورده دنیا یه دونه اون یه دونه پیش منه

خدا فرشته هاش رو  که نمی سپاره دست همه ...

تو نمی اومدی پیشم من عاشق کی میشدم

بخاطر اومدنت یه دنیا ممنون توام .محبت

 

خدا مهربونی کرد تو رو سپرد دست خودم ....

 

خدایا هزاران بار شکرت بخاطر بهترین هدیه و نعمت زندگیم محبت

الینای عزیزم

فرشته کوچولوی دوست داشتنی سالروز تولدت رو هزاران هزار بار بهت تبریک میگم

 

کوچولوی دوست داشتنیم ممنونم که با اومدنت دنیا دنیا نور و روشنایی برای من به ارمغان آوردی و من را

لایق مادر بودن کردی

 

 

الینای عزیزم امسال بهترین هدیه رو به من و باباش داد و

دخمل گلی مون 20 آبان تونست به تنهایی تاتی تاتی کنه محبت

خدایا شکرت  که  دیدن لحظه ای که مدتها آرزوش رو داشتم نصیبمون کردی  و الینای ناز منم بالاخره تونست مثل بقیه بچه ها بدون کمک و به تنهایی راه بره و من و باباش با دیدن راه رفتن دختر کوچولومون  دلمون پر از شادی بشه

 

 

 

پسندها (9)

نظرات (58)

مامان ماني جون
10 آذر 93 10:50
الینای عزیزم فرشته نازم تولدت مبارک برات سلامتی و شادی آرزو می‌کنم منا جونم تولد هر دو تا عشقت مبارک هدیه زیبا خدای مهربون هم مبارکتون باشه
منا مامان الینا
پاسخ
مرسی عزیزم ای شیطون یادت بود
مامان مریم
10 آذر 93 11:25
عزیزم مبارک باشه راه رفتنشو تولدش. توکلت بخدا باشه. فقط شما یه ذره صبر بیشتر نیاز داری
شيوا
10 آذر 93 11:46
سلام مناجان کجایین چندوقته پیداتون نیست حسابی دلمون تنگ شده بود الینا جون تولدت مبارک ایشا... ۱۲۰ساله بشی مامانی راه رفتن گل دخترمون هم مبارک پس چرا این همه وقت این خبر خوشو ندادین ایشا... روزبه روز شاهد پیشرفتش باشین
منا مامان الینا
پاسخ
سلام شیوا جان مرسی عزیزم دخمل نازتو ببوس
مامانی
10 آذر 93 19:09
وای عزیز دلم تولدت مبارک خدا رو شکر که به موقع رسیدم برای تبریک مهربونم منا جان دلم برات تنگ شده بود عزیزم خوشحالم که الینا روز به روز بهتر میشه خدایا شکر خیلی عالیه شاد باشید همیشه
منا مامان الینا
پاسخ
ممنونم زهره گلی با اون قلب پاکت بازم برای الینا ی من دعا کن عزیز دلم رفتی حرم سلام ما رو به آقا برسون
میترا خواننده خاموش
10 آذر 93 22:09
خدا رو هزاران هزار بار شکر واقعا خوشحال شدم
منا مامان الینا
پاسخ
ممنونم میترا جان
سپیده
11 آذر 93 1:08
خداوند مهربون پاداش صبر بندگانش رو میده .الهی اشک شوق به چشمانت بنشینه.خدا رو شکر. باید مادر باشی که از دل مادر خبر داشته باشی. مدتها منتظر این خبر بودم.التماس دعا
منا مامان الینا
پاسخ
سپیده جان برای ششما هم آرامشی از جنس خدا و آرزوهای سبز آروزمندنم
خاله نرگس
11 آذر 93 8:20
واااااااااااااااااااي من قربون اون قد و بالات برم موووووو فرفري من ايشا... با اون پاهاي كوچولوت جاهاي خوبي بري خاااااااااااااااااله
ﻓَﺮے ﻣﺂ
11 آذر 93 10:19
منا جون تولد الی نازم خیلی خیلی مبارک چقققد خوشحال شدم ک دخملی تونسته راه بره انشا... روز بروز بهتر از دیروز باشه و کنار هم خوش باشید
منا مامان الینا
پاسخ
ممنونم فریمای عزیز
nasim
11 آذر 93 14:19
سلام منا جون تولدت مبارک الینا جوووووووووووونم پرنسس خوشگلم کلی دلم برات تنگ شده بود ایشاالله 120 ساله بشی لیانا جووووونم منا جون از خدا برات دنیا دنیا آرامش میخوام در کنار همسرت و الینای دوست داشتنی
منا مامان الینا
پاسخ
سلام نسیم گلی عزیزم منم دلم واست تنگ شده بود ممنونم بابت دعای قشنگت
marzieh
11 آذر 93 15:48
mona jon salam tavalode elinaye nazaninam mobarak cheghadr az shenidane khabare rah raftanesh khoshhal shodam ishala saliane sal omre ba ezat kone ba salamati dar kenare maman babaye khobesh mashala cheghadam. bozorg shode khoshgel khanom doseton daram
منا مامان الینا
پاسخ
سلام مرضیه جان مرسی مرضیه مهربون که به فکرمون بودی نیکان طلا رو ببوس
بابا و مامان
11 آذر 93 22:10
وای عزیز دلم تولدت مبارک
منا مامان الینا
پاسخ
مرسی مرسی
مامان کیان
12 آذر 93 7:54
خدایــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا شکرت چقدر منتظر این خبر بودم
منا مامان الینا
پاسخ
مرسی عسیسم بوس و بغل محکمم واسه کیان گلی
آجی فاطمه
12 آذر 93 8:21
تولد الینا جون مبارک من همیشه خواننده خاموش وبلاگتون بودم برای سلامتی الینا جون دعا میکردم ولی این پست تولد الیناست وفرق میکنه الینا خاله الهی 1200 ساله بشی ایشالا همیشه تنت سالم وسلامت باشه خدایا به حق امام حسینت به حق 5تن همه بچه هاراشفا بده الینا جونم شفا بده صحیح وسلامت بشه و از بس شیطونی بکنه مامان مونارا کلافه کنه ایشالا همیشه خوش باشین
منا مامان الینا
پاسخ
ممنونم آجی فاطمه چه دعای خوبی عزیزم لطف کردی انشالله همه فرشته کوچولوها شفا پیدا کنند
صبا
12 آذر 93 11:16
تولدت مبارک گل دخترم.برایت سلامتی وشادی آرزومیکنم.لبخندرابرایت آرزومیکنم ونشاط. مونای عزیزتبریک میگم.خوشحالم که خوشحالی
منا مامان الینا
پاسخ
ممنوم صبا جان مرسی از آرزوی زیبات
راحله
12 آذر 93 19:30
تولدت مبارک خانووووم کوچولوی خووووشکلم انشالله همیشه بخندی و خوش باشی
منا مامان الینا
پاسخ
مرسی خاله مهربون و دوست داشتنی
محبوبه مامان ترنم
13 آذر 93 11:08
الهییییییییییییییییییییییییییییییییی تبریک واسه تولد سه سالگی الینا عزیز. تبریک خیلی خیلی ویژه با یک بغل پر از خوشحالی و شادی برای راه رفتن دختر گلت منا جان.
منا مامان الینا
پاسخ
مرسیییییییییییییییییییی عسیسم
بانو
16 آذر 93 13:46
سلام مجموعه های آموزشی کودکان؛ فرصت یا تهدید www.banoo.ir/post/1358 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
مامان زهره
17 آذر 93 9:21
سلام دوست خوبم خوشحالم که این فرشته کوچولو هم بالاخره تونست تنهایی راه بره . مبارک باشه عزیزم
منا مامان الینا
پاسخ
سلام زهره جان ممنونم
مامان ملینا کیانا
17 آذر 93 13:37
سلام مناجون کم پیدایی عزیزم تولد دختر نازنینت مبارک باشه انشالله سالیان سال عمرباعزت داشته باشه کنار پدرومادر عزیزش ببخشید که دیر اومدم واسه تبریک خدا حفظش کنه خیلی خوشحال شدم از این خبر خوبت
منا مامان الینا
پاسخ
سلام مریم گلی دیگه مثل قبل به نت سر نمیزدم تنبل شدم مرسی عزیزم خدا حافظ گل دخترای ناز تو هم باشه
مامانی
18 آذر 93 15:20
تولدت مبارک .خیلی خوشحال شدم خبر سلامتی کاملش را خوندم
مامان و مهزیار
19 آذر 93 8:16
عزیزم بازم مبارک. هم تولدش و هم راه رفتنش.
منا مامان الینا
پاسخ
مرسی عزیز دلم
لی لی
19 آذر 93 9:55
خدا رو هزار مرتبه شکر. من خواننده خاموش وبلاگ گل دخترت بودم. خیلی خوشحال شدم از تا تی کردن تنهایی الینای گل. راسی گلم از شبنم وبلاگ در آغوش نخواهم فشردت خبری نداری؟ تو وبلاگش چیزی نمی نویسه. ولی شماها تلفنی با هم در ارتباط بودین. اگه خبری داری تو قسمت کامنت های وبلاگش بزار تا بچه ها از دل نگرانی در بیان فدات
منا مامان الینا
پاسخ
سلام لی لی جان شبنم حالش خوبه من پیغامتون رو بهش میرسونم عزیزم
سمیرا
20 آذر 93 16:19
تولدت مبارک عزیزمهزاران هزار بار راه رفتن الینا رو تبریک میگمخدایا شکرت
منا مامان الینا
پاسخ
ممنونم سمیرا جون
مامان گیسو جون
21 آذر 93 14:44
سلام عزیزممممممممممم ای جانم اینجا رو ببین قربونش برم من تولدش مبارک الهی 120 ساله بشه بوسسسسسسسسسسسس
منا مامان الینا
پاسخ
مرسی مونای دوست داشتنی من
مامان گیسو جون
21 آذر 93 14:45
مونا جونم از ته قلبم برای راه رفتن الینا جون خوشحالم بوسسسسسسس
منا مامان الینا
پاسخ
عزیزززززمیییییییی
سپیده مامان درسا
22 آذر 93 0:38
سلام منا جون تولد گل دختر نازت مبارک ، خدا حفظش کنه واستون باور کنید همیشه میام و بهت سر میزنم ، همیشه منتظر این خبر خوب بودم ، الان خیلی خیلی خوشحالم و دارم اشک شوق میریزم بخاطر گل دختر نازمون
منا مامان الینا
پاسخ
سلام سپیده جان مرسی عزیزم لطف دارید دختر نازت رو ببوس واسه اون موردی هم که گفتی چشم میپرسم بهتون اطلاع میدم
سپیده مامان درسا
22 آذر 93 0:40
منا جونم فکر کنم شما خیلی بیشتر با شبنم جون در ارتباط هستید ، اگه میشه از حالش به منم خبر بدین ، سلام منو بهش برسونید بگید دلم براش خیلی تنگ شده
مامان پارسا دردونه
23 آذر 93 20:07
خيلى خيلى خوشحال شدم خدا رو هزار بار شكر كه بلاخره زحماتت نتيجه داد ايشاله هر چه زودتر منم بتونم يه همچين خبرى رو توى وبلاگ پارسا بذارم
منا مامان الینا
پاسخ
مرسی عزیزم انشالله از ته دلم برای تو دعا میکنم
سپیده مامان درسا
25 آذر 93 0:18
ممنونم ازت خانومی ببوس گل دختری رو از طرف من
مامان سوده
25 آذر 93 4:39
سلام عزیزم...بینهایت خوشحالم که دلتون شاد شد من برای راه رفتن پسر بزرگم خییییییییییییییییییلی اذیت شدم راه رفتنش چیزی شبیه معجزه بود...خدا دل همه مادرها رو شاد کنه الهی..انشاااله هیچ مادری غمگین فرزندش نباشه...امیییییین
منا مامان الینا
پاسخ
سلام سوده جان عسیسم انشالله که امیر مهدی همیشه تنش سالم باشه تا دل مامان مهربونش شاد شاد شاد باشه واسه دعای آخری هم آمـــــــــــــــین
مامان ماني جون
25 آذر 93 10:46
کاش هر روز تولد الی جون بود تو آپ میکردی
فایضه مامانه عسل
29 آذر 93 23:34
سلام خوبین ؟ مامان الینا جان به رای شما برای جشنواره نی نی وبلاگ نیاز دارم .... عکس کاردستی دخترم توی وبم هست برای رای دادن به دخترم... لطفا و خواهشا عدد 4 رو به شماره 1000891010 اس کنین تا شانسمون برای برنده شدن بیشتر شه ممنون....
مامان هلنا
3 دی 93 13:17
عزیزم تولد دختر گلت مبارک. دیدی چه قدر نگران بودی. خداروشکر ایشالا ملکه کوچولوت روز به روز بهتر بشه
منا مامان الینا
پاسخ
ممنونم مامانی انشالله انشالله
مامان ماني جون
6 دی 93 12:20
نمیخوای چیزی بگی?? نگو خسته میشی اگه سختت نیست الینا جونو جای من ببوس
سميرا مامان اميررضا
7 دی 93 17:07
سلام منا جون خوبی عزیزم .... هر دفعه میام و به وبلاگت سر میزنم ولی دیر به دیر مینویسی .... النای عزیزم جیگرم تولدت مبـــــــــــــــــــــــــــــــــــارک خاله ... راه رفتنت هم مبارک عزیز دلکم ... انشالاه از این به بعد انقده بدوئی و اینور اینور بر ی مامان منا نتونه بگیردت ... از این به بعد الینا بدو منا بــــدو ........ خیلی خوشحالم برا خوشحالی دلت منا جون الهی همیشه خبر سلامتی و خوشی و شادی بنویسی گلم .... میبوسمـــــــت عزیزم
مریم مامان آیدین
9 دی 93 18:00
تولد الینای نازم مبارک و خدارو صد هزار بار شکر....من همیشه وبتونو دنبال میکنم و دنبال خبر خوش بودم و میدونستم یه روزی همه خوشحال میشیم تبریک دوستم
http://arthome.blogfa.com/
11 دی 93 19:03
سلام. لطفا دیدن فرمایید.
مامان هلنا
22 دی 93 12:46
هرگاه از دست کارهای کودک عصبانی و خسته شدی این متن را با خودت مرور کن: این شادمانی که اکنون در دست توست مدت زیادی نخواهد ماند... این دستان نرم کوچکی که در دست تو آشیانه دارد در حالی که در آفتاب قدم میزنی ، همیشه با تو نخواهد بود... این پاهای کوچکی کخ در کنارت می دود و با صدای مشتاقی که بدون وقفه و با هیجان هزاران سوال از تو میکند، تا ابد نیستند... این صورت های قابل اعتماد که به طرف تو توجه می کنند، یا بازوان کوچکی که بر کردن تو حلقه می شوند و لبان نرمی که بر روی گونه های تو فشار می آورند، دایمی نیستند... قلب خودت را بر ایشان ارزانی دار... روزهایشان را از شادی پر کن... در خوشی و شادمانی معصومانه شان شریک باش... چرا که طفولیت دو روزی بیش نیست و با چشم بر هم زدنی برای همیشه از دست خواهد رفت
مامان ماني جون
23 دی 93 14:42
هی منا هی سی چه ساکتی هی مو ایام هی نیدت کوینی?
محمد
24 دی 93 11:03
سلام به ما هم سر بزن. با مطلب جدید "طرز تهیه شکلات مغزدار با میوه های خشک" بروز شدم. منتظرم.
مامان ماني جون
28 دی 93 20:01
مامان آرتین
12 بهمن 93 10:30
با تاخیر اومدم. تولد الینا جونم مبارک. الهی 120 سالگی همراه با سلامتی.
مامان ماني جون
19 بهمن 93 0:06
آره بابا آمار گیر وبلاگم هنگ کرد از بس تو اومدی بهم سر زدی الکی مثلا تو هر روز اینجایی ما که نگفتیم به ما سر بزن گفتیم خودت آپ شو ای بابا مگه مامانی بهتر و صبورتر از تو هم دیدم که این سوال رو ازم میپرسی دلمون پوکید از سکوتت رمزم اشکال نداره گم کردی دیگه عادت کردم خصوصی ببین ببوس فرفری منو
مامان ماني جون
5 اسفند 93 11:17
منا خوبید؟!!!!! الینا جون خوبه خیلی کمرنگی هااااا دلمون واسه الی جون تنگ شده بیا یه چی ازش بگو دیگه ببوسش
مامان ناهید
9 اسفند 93 1:16
سلام عزيزم,خيلى نازى, تولدت مبارک
مامان مانی جون
17 اسفند 93 18:29
نه ینی خوشم میاد یواشکی میای بهمون سر میذنی و میری تازه الان لایکتو دیدم گفتم نه بابا منا اومده بوده یکم آد شو دلمون پوکست ببوس الی جونو
خاله نرگس
26 اسفند 93 8:15
سلام كاش شب عيدي يه خبر از خودتونو اون گل دختر مو فرفريه ناااااااااز ميدادين!
مامان کیان
3 فروردین 94 0:54
ای جااااااااااااانم خانم ظلا
مامان ماني جون
8 فروردین 94 13:01
منا جون سال نوتون مبارک عزیزم
فروغ
22 فروردین 94 10:28
سلام عزیزم.خوبین؟سال نوتون مبارک.منم فروغ مامان مهراد کوچولو...باور کن هر بار میام ببینم پیام جدید گذاشتی یا نه...دلم کلی هواتونا کرده از الینای ناز من چه خبر؟یه خبر از خودتون حتما بذارید واسم...
خاله جون
22 فروردین 94 23:15
مادراي معني ايثار تو گل باغ خدايي توي روزگار غربت با غم دل آشنايي مينويسم ازسرخط مادر اي معني بودن مينويسم تا هميشه توئي لايق ستودن
ملی مامان میکاییل
3 اردیبهشت 94 22:29
قوربونه این خانوم خوشگله برم که ماشالله خانوم شده
مامان ماني جون
17 اردیبهشت 94 10:44
تا آذر چیزی نمونده صبر میکنیم بازم بیای یه پست تولدی بذاری بالا یه نقطه هم بذاری ما راضی هستیم آآآآآآ ببوس الی جونو
مریم(مامان ثنا جون)
6 خرداد 94 12:22
سلااااااااااااام عزیزم.هنوز تو جشنواره ی نی نی و طبیعت رای ندادید.... پس عجله کنید و گوشی تون رو بردارین و یه رای سرنوشت ساز به دخترم بدین. فقط کافیه کد 52 رو به 1000891010 بفرستید. خرجش یه 20 تا تک تومنیه!!!!!!!!ولی یاری میکنه تا ما برنده بشیم. خسییییییییییییس نباشید دیگه!!!!!!! تنبلی هم نکنید ..........برای دیدن عکسا یه سر به وبلاگم بزنید لطفا!!!!!!!!!!!!ممنونم
مامان گیسو جون
9 خرداد 94 11:47
مامان ماني جون
9 خرداد 94 12:46
مرسی عزیزم خوشحالم که دوستایی به این خوبی دارم کاش زود آپ کنی و یکم از الینا جون بگی ببوس گلمو
مامان گیسو جون
13 خرداد 94 21:37
بازم ازت ممنونم مونای نازنینم
بابا و مامان
22 خرداد 94 11:19