الیناالینا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

الینا فرشته کوچولو

دهمین ماهگردت مبارک

1391/7/10 12:04
2,994 بازدید
اشتراک گذاری

لبخند تو معجزه است

  معجزه کن دوباره

 بذار دوباره مهتاب  رو خاک شب بباره

بذار که خاک تشنه نگاهت را بنوشه

شب با طلوع چشمات وقت سحر بپوشه

معجزه کن دوباره

  وقتی که بی قرارم

وقتیکه بی حضورت آرامشی ندارم

 تو لحظه های تردید اسم منو صدا کن

 از این سکوت دلگیر قلب منو رها کن

با بمون که فردا سهم من  و تو باشه

 اندوه لحظه هامون با بودنت فنا شه

لبخند تو صدامو میبره تا ستاره

دوباره شعله ور شو معجزه کن دوباره

تا انتهای هستی همراه باش و هم پا

ای همصدای دیروز با من  بیا به  فردا

یه لحظه یه ترانه با من بمون و سر کن

این لحظه های تلخ را با خنده بی اثر کن

 

الینا جون ، عزیز دلم دهمین ماه تولدت مبارک چیزی دیگه تا یکسالگیت نمونده فرشته کوچولوم ...

 

دیشب موقع خواب کنارت دراز کشیدم و بغلت کردم و تو آرومتر از هرشب میان بازوانم آروم گرفتی من اینقدر خسته بودم که چشمهام را بستم و از نفست نفس میکشیدم نفست بوی فرشته ها رو میده( این را بابات همیشه میگه ) چشمهام را که باز کردم دیدم خیلی معصومانه دستت را گذاشتی زیر چونه ات و تکیه دادی به بازوم و داری نگام میکنی اونقدر اون نگاهت قشنگ بود که دوست داشتم اون لحظه زمان بایسته تا چشمام از نگاهت سیر سیر بشن . آروم گونه ات را بوسیدم و بیشتر به خودم نزدیکت کردم و شروع کردم به نوازش موهای فرفریت ،  جدیدا موقع خوابیدن دوست داری دست بکشم تو فرفری موهای طلاییت، چیزی نگذشت که همونطور خوابت برد. درست مثل یه فرشته .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (43)

سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
10 مهر 91 14:57
فرشته کوچولوی نازنینم 10 ماهگیت مبارک. انشالله 100 سالگیت
yalda
10 مهر 91 18:18
مبارک باشه 10 ماهگیش .ایشالا جشن 110 سالگیش منا کپی خودت هست این عسل خانوم
محيا كوچولو
10 مهر 91 21:50
اليناي عزيز ده ماهگيت مبارك ايشالله هميشه با ماماني و بابايي شاد و سلامت باشيد
مامان ساینا
10 مهر 91 22:02
دهمین ماهگردت مبارک عزیزدلم.
مریم & ملینا
11 مهر 91 7:48
مناجون خیلی از کامنتت خوشحال شدم آخه نمیدونی که چندوقته دیگه نیومدی دیدنمون عزیزم، 10 ماهگی الینای نازمون مبارک خیلی عکساش نازه، یعنی خودش نازه ماشالا چقده بزرگ شده، خدا واستون حفظش کنه... بوی فرشته ها رو خوب اومدی حسابی لذت ببر از این روزها حتی با وجود اینکه فرشته ت واست نخنده
مریم مامان ملینا
11 مهر 91 8:00
تلگراف داری عزیزم
زهرا
11 مهر 91 9:16
سلام عزيزم 10ماهگيت مبارك عسل خانوم قربون اين نگاه معصومت عزيزم
شبنم
11 مهر 91 10:38
سلام منا جان..الان تمام پست های بیماری الینا جونم رو خوندم و هر لحظه منتظر بودم که بگی حالش بهتر از قبل شده و خنده اومده رو لب هاش..فقط تونستم اشک هام رو پاک کنم و برای این فرشته کوچولو دعا کنم.. نمی دونم درد من سنگین تره یا تو..منی که هشت سال در انتظار فرزندی بودم که خودم و همسرم اونو به اغوش بگیریم و بتونیم پدر و مادر بودن رو تجربه کنیم،اما نشد و دیگه هم نمی شه.. یا تویی که بیماری و درد جگرگوشه تو با چشم های خودت می بینی.. اما بدون شک درد تو..تو یه مادری..و دیدن فرزند عزیزت تو این شرایط،می دونم که چه عذابی داره..اما یادت باشه که باید صبور باشی. صبور باشی و توکل کنی...ای شالله اتفاق های خوب در راه خواهند بود.
مامان ساینا
11 مهر 91 11:04
عزیزم شما به ما سر نزنی هم عزیزی. خوشحالم می کنی می یای پیشمون. قوی باش مادر خوب. به خدا به خودت به دخترت ایمان داشته باش. خدا خودش درمان همه دردهاست. ماشاله خیلی بزرگ شده. نگاهش خیلی قشنگه خیلی. ببوس روی ماهشو.
مامان ساینا
11 مهر 91 17:53
سلام منا جون . همشو خوندم. البته که برات خیلی سخت بوده عزیزم ولی تو مامان قوی هستی اینو همیشه به خودت یادآوری کن. هنوز که دکتر شوقی رو ندیدم . ولی به محض اینکه دیدمش باهاش مطرح می کنم. فعلا همین کافیه. انشاله می تونه کمک موثری بکنه. منم کاری نمی کنم. برای منم دیدن خنده الینا جون مهمه. برای همه اونهایی که بهت سر می زنن مهمه. در ضمن عااالی نوشته بودی. مطمئن باش. قربونت برم. می بوسمتون
صبا
11 مهر 91 18:03
الینای عزیزم ده ماهگیت مبارک.انشاا...120ساله بشی وصحیح وسلامت درکنارپدرومادرت زندگی کنی. موناجونم همیشه به یادتووالیناهستم.حتی اگه به من سرنزنی وحتی اگه ننویسی توی تموم دعاهام اسم الیناهست ومیدونم که دوباره صدای خنده هاش توی خونه تون می پیچه.
مامان محمد و ساقی
11 مهر 91 23:10
سلام عزیزم.10 ماهگیت مبارک. چه عکسهای خوشگلی.ایشا... همیشه سلامت باشی.
مامان نیایش
12 مهر 91 9:51
منای عزیزم خیلی خوشحال شدم که پیشمون اومدی دوست عزیز خیلی به یادتم همیشه به خدا هر وقت حرم میرم الینای تو اول از همه جلوی چشممه نگران هیچی نباش همه چی درست میشه ان شاا لله به خدا توکل داشته باش الینای گلم 10 ماهگیت مبارک بخند نازنین به روی ماه مامانی
مامان نیایش
12 مهر 91 9:51
تلگراف
شبنم
12 مهر 91 11:58
ممنونم ازت مامان الینا جونم که تو این شرایطت به فکر من هستی و اومدی پیشم و برای شنیدن دردودل هام وقت گذاشتی..
ممنونم از دعاهای خوبت،ای شالله که خدا صدای جفتمون رو بشنوه..و اول هم اینکه فرشته کوچولوی تو،سلامتی شو پیدا کنه..امین.
بفرمایید این هم رمز جدیدشون..تو پست بعدی هم بقیه شونو می ذارم.
139197899


انشالا شبنم جون به حق این اذانی که الان داره خونده میشه خدای مهربون دل همه را شاد کنه
الهی آمین
مرجان
12 مهر 91 13:22
سلام دوستم همین الان با وبتون اشنا شدم امیدوارم به حق مولامون امام رضا هر چه زودتر سلامتی الینا جون به طور کامل برگرده منم یک پسر دارم که بعد از واکسن دوماهگی تشنج اومد به سراغش چند سال تحت درمان بود من وشوهرم هم وقتی جایی میرفتیم همه ازدیدن چهره خسته وشکسته مون تعجب میکردند تا اینکه شوهرم نذر کرد چهل روز بره حرم امام رضا قربون نامشون برم اون موقع دیگه پسرم سه سالش بود باور میکنی پسرم داشت تو اتاق بازی میکرد دوید اومد بیرون وگفت امام رضا بودند گفتم کجا جا را بهم نشون داد مطمئنم اما رضا پسرم را شفا دادند الان پسرم کلاس سومه وبه لطف خدا ونظر امام رضا کاملا سالم وطبیعیه حتی به گفته معلماش فهمیده تر از هم سن وسالاش عزیزم برو در خونه اقا یقین دارم بهترین ومهربانترین دکتر توی ایرانه
مامان مانی جون
12 مهر 91 16:04
ده ماهگیت مبارک فرشتهء کوچولو منا جون الهی یک سالگی الینا جونمو با بهتر شده و خوب شدنش جشن بگیری راستی کامنتت رسید میدم عمهء مانی ببره تو مرکز و جوابش که اومد برات میگم اما اینو میدونم که با وجود تشنج هم کاردرمانی انجام میشه فیزیوتراپی هم همین طور خیلی به فکرتونم و یه لحظه هم از ذهنم بیرون نمیرین الهی مشکل الینا زودتر حل شه
ملی مامان میکاییل
12 مهر 91 21:54
عزیزمممممممممم ایشالله که هزار سال سالم و سلامت جشن بگیری
مادر سپید
12 مهر 91 22:13
سلام منای عزیز .. دخترت واقعا شبیه فرشته هاست .. خدا برات حفظش کنه . ارشیو هات رو خوندم .. اگر اشتباه نکنم بعد از واکس ۴ماهگی دچار تشنج شده و در تهران ویزیت دکتر غفرانی هم شده . نه که فکر کنی خیلی بیشتر از شما اطلاعات دارم ولیکن میخوام بهم بگی غفرانی بهت چی گفت و داروهاش چیا هستند ؟ تعداد تشنج هاش چندبار در روزه ؟ تهران بستری شده یا فقط اهواز بوده ؟ میتونی بهم ایمیل بدی .. ادرسم رو برات گذاشتم .. چون در وبلاگ من نظری که از یک نفر تایید بشه دیگه کامنت خصوصی نمیتونه بگذاره .. غفرانی خیلی با ادم حرف نمیزنه .. دکتر پسر من اشرفی هست اونم خوش اخلاق نیست ما والدین نیاز داریم با یه دکتری حرف بزنیم که بهمون بگه چه خبره .. شنیدم خانم دکتر کیهان دوست ریس بخش کودکان بیمارستان امام خمینی تهران در مغز و اعصاب کودکان حرف اول رو میزنه .. میخوام سعی کنم پسرم رو ببرم پیشش .. پسر من بیماری نادری داره که نمونه ش توی دنیا گزارش نشده . عزیزم این روزها رو با قدرت و صبوری بگذرون .. مطمین باش الینا جون بهتر میشه .. من بچه های زیادی رو دیدم که پس از طی دوران درمان دارویی شون بهبود پیدا کردند .. صبور باش خواهرکم ..
نسرین مامان سپهر و صدف
13 مهر 91 6:25
الینای نازم ده ماهگیت مبارک خاله. الهی که به سلامتی 100 سالگیتو در کنار مامان و بابا جشن بگیری. منا جون دخترمون خیلی ماه شده .هزار ماشالله.خدا برات حفظش کنه.
شبنم
13 مهر 91 11:21
نمی دونم چرا نمی تونم از فکر الینا بیام بیرون می خوام برم شاهچراغ،براش تبرکی بردارم..
مامان مانی جون
13 مهر 91 14:40
خصوصی داری
مرجان
14 مهر 91 11:14
سلام من شفای پسرم را از آقا گرفتم اما دکترش هم دکتر آخوندیان تو مشهده خیلی دکتر خوبیه وبه آدم آرامش میده اینو گفتم که اگه نزدیک مشهد هستین جای این دکتر هم ببرینش انشا... خوب میشه نگران نباشید
مائده(دخترخاله ی الینا)
14 مهر 91 20:51
سلام ...من قربون اون چشماش بشم... انشاالله 120 ساله بشه عشقم.
محمد
16 مهر 91 3:05
واااااااااااااااای وااااااای ماشالا هزار ماشالا چه خانمی شده الینا جان.)مبارک باشه عمویی 10 ماهگیت.ایشالا مامانت تا چش به هم بذاره باید عروست کنه و شککککک ندارم این روزا رو با صبر و حوصله و توکل پیروز میشید شمااا.)
ثمین
16 مهر 91 11:34
سلام! اگه جشنی برای کوچولوتون در راه دارید یه سر به دنیای نفیس بزنید و از ایده های متنوع و شیک استفاده کنید... جشن سیسمونی... جشن دندونی... جشن قدم... جشن تولد پسرانه ... جشن تولد دخترانه ... جشن تکلیف... جشن الفبا... و........ منتظرتون هستم...
شبنم
16 مهر 91 16:00
الهی فدای تو بشم منا جان..وقتی که می بینم روحیه ات خوبه و از ته دلت برای من و خودت دعا می کنی و به بزرگی و لطف خدا ایمان داری،انگار همه دنیا رو بهم می دن..
من به تو افتخار می کنم که انقدر صبور هستی،دختر..
مگه می شه به فکر الینا نباشم..می خوام براش تبرکی مخصوص خودش بردارم،تا ای شالله به سال نرسیده،دل هممون از سلامتی کاملش خوشحال بشه.


قربون دل مهربونت برم شبنم جون
روحیه ای که من الان دارم را مدیون دوستهای خوبی هستم که اینجا دارم و با محبتهایی که به من و الینا میکنند باعث میشن من روحیه ام را بهتر حفظ کنم و امیدم به خدا بیشتر از روزهای قبل بشه
مامان ساینا
16 مهر 91 23:14
سلام مامان قوی.
دلم براتون تنگ شده بود. برای چشمای خوشگل الینای نازم. چقدر دوست داشتم بغلش می کردم. آدم دوست داره لپاشو بوس کنه حسابی ها. حیف که به هم نزدیک نیستیم. یه عالمه می بوسمت عزیزدلم. خوشگل خاله. می گم ماشاله چه مژه های بلندی هم داره تو عکس کاملا پیداست.


سلام عزیز دلم
منم بعد از شنیدن صدای مهربونت و صدای جیغ جیغ ساینا جون دلم واستون تنگ شده و خیلی دوست دارم میشد از نزدیک ببینمت و ساینا را بغل کنم
اون مژه ها که عشق منند همیشه میبوسمشون
زهره
17 مهر 91 10:02
سلام منا جون
ده ماهگی الینا جونم مبارک ماشاءا... چه دختر خوشگلی ایشالا همین روزا یه عکس با خنده قشنگش رو می ذاری منتظرم.


سلام زهره جون
انشالا زهره جان
مسعود بابایی
17 مهر 91 10:52
سلام در مواردی که کودک تشنج داره فرآیند کاردرمانی حداقل در حد یک فرآیند نگهداری و جلوگیری از تاخیر بیشتر کودک انجام میگیره ولی تراپیست بایستی مراقب علائم تشنج باشه و نیز از انجام یک سری کارها که منجر به تشنج میشه اجتناب کنه. برخی از پزشکان به علت پیش زمینه بدی که برخی درمانگران بد برای شان درست کرده اند به سختی کودک را برای کاردرمانی ارجاع می دهند ولی این واضح و مبرهن است که الینای شما به دست کم هفته ای یک جلسه ویزیت کاردرمانی برای جلوگیری از ایجاد دفورمیتی های مفصلی و افزایش سطح شناختی و هوشیاری نیاز داره. پس من حتما توصیه میکنم که به یک کاردرمان مجرب برای گرفتن درمان ها و توصیه های لازم مراجعه کنید و حتما نوع و علائم فعلی تشنج الینا را برای وی توضیح دهید تا از موارد محرک تشنج اجتناب شود. من از تیرماه 90 که از اهواز فارغ التحصیل شدم از وضعیت درمانگر های اونجا خبری ندارم ولی فکرمیکنم آقای جهانتابی و خانم اکبری که هیئت علمی دانشگاه هم هستند کلینیک داشته باشند. میتونید به دانشکده توانبخشی واقع در بیمارستان گلستان روبروی ساختمان ام آر آی مراجعه کنید و اطلاعات بیشتری بگیرید. من در مورد درمانگران فعلی کلینیک دکتر ارسطو اطلاعی ندارم. موفق باشید بابایی-دانشجوی کارشناسی ارشد کاردرمانی – دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران
مسعود بابایی
17 مهر 91 11:08
مورد دیگه ای که یادم رفت بگم این بود که تا 2 سالگی درمان های ما خیلی بهتر جواب میده به همین خاطر فرصت را از دست ندید ولی این را در خاطر داشته باشید تا تشنج کاملا کنترل نشه درمان های کاردرمانی هم نمیتونن صد در صد تاثیر گذار باشند به ههمین خاطر اگه از یه دکتر جواب نگرفتین از یه دکتر دیگه کمک بگیرین.


ممنون از توضیحات کاملتون آقای بابایی
حتما ویزیت بعدی الینا که حدود 2 هفته دیگه است بازم در مورد کاردرمانی و صحبتهای شما با دکترش صحبت میکنم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
17 مهر 91 14:33
عزیز دلم روزت مبارک
مامان ساینا
18 مهر 91 14:00
روزت مبرک نازنینم. کودک خوشگل و عزیز خاله.
مامان نيروانا
18 مهر 91 15:46
اليناي عزيزم روزت مبارك. ده ماهگيت مبارك گل نازم. با تمام وجودم از خداي كودكان ميخوام كه لبخند رو به لبات بشونه تا مناي عزيزم روحش آروم بگيره. مناجونم، همچنان بايست و با همين لحظه ها و عشقهاي قشنگ بينتون انرژي بگير براي ادامه. خيلي دوسِتون دارم. مناي مانايي باش دوست گلم
مریم مامان عسل
19 مهر 91 3:59
الهی فدات شم الینای خالهههههههههههههههه قربون اون چشمای معصومت بشم دلم برات یه ذره شده بود عروسک نازم. منا دقیقا تصور کردم وصف آغوش مادرو دخترونه تونو. الهی خدا واسه هم حفظتون کنه.
محبوبه مامان پرهام
19 مهر 91 10:22
سلام عزيزم من براي شما نوشتم بله الان تشنجهاي پرهام خدا رو شكر قطع شده ولي همون موقع هم كه تشنج داشت دكترش اجازه كاردرماني مي داد من مي تونم تلفني هم شما رو راهنمايي كنم اگر دوست داشتيد شماره تماس خودتون رو براي من بزاريد الينا خوشگلم رو ببوسيد
حنانه
20 مهر 91 9:15
کاش منم میتونستم یه فرشته داشته باشم ... مثل فرشته کوچولوی تو منا جان ! خدا خیلی لایق دونسته که این نعمت رو بهت داده عزیزم قدرشو خوب بدون ... من و همسری سه ساله چشم به راهیم ... وبلاگ های اینطوری رو میخونم یه چشمم خون میشه یکی رویا ... کاش منم لایق مادر بودن بودم ... واسم دعا کن خانومی ... موفق و سلامت باشی منا جان
مامان گیسوجون
21 مهر 91 1:08
مونا جونم سلام خوبی ؟ ده ماهگی الینا جونم مبارککککککککک الهی که 120 ساله بشه خاله فدای اون صورت خوشگل و موهای فرت بشه
مرضیه
22 مهر 91 13:58
منا جان سلام خوبی النا جان خوبه اون کتابو پیدا کردی؟ اگه نه و هنوزم میخوای بگیریش بهم بگو جدی پیگیری کنم
خاله جون
22 مهر 91 14:51
سلام عزیزم دهمین ماهگردت مبارک جونم. خییییییییییلی دلم واست تنگ شده بود.
منا
23 مهر 91 21:35
منای عزیزم .مبارک باشه دهمین ماهگرد دختر گلت .می دونم حوصله جواب دادن نظرات رو نداری ولی همیشه سعی میکنم بیام برات نظر بزارم .عزیزم اگر خواستی برو به سایت مکتب کمال سر بزن .میدونم که حتما میتونه تو زندگیت اثر بزاره .من خودم اتفاقی یک همایشش رو هفته قبل که رفته بودم مشهد زیارت .شرکت کردم .راستی کلی برات دعا کردم
مامان رومینا
1 آبان 91 15:59
ماشالا دختر نازی دارید ایشالا که بزودی خوب میشه و لبخند بازم رو لبای کوچولوش میشینه.براش یه اسپند دود کن
عمه النا جون
16 آبان 91 13:21
سلام ماشاءا... خیلی خوشمله، خوشحال میشم به وبلاگ النا جون ما سر بزنید. مرسی