الیناالینا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

الینا فرشته کوچولو

خواب فرشته

1391/10/20 13:00
815 بازدید
اشتراک گذاری

یه فرشته کوچولو داریم که عصرا وقتی از سر کار میرسم خونه اینطوری کنار مامانش میخوابه

 

غروب که میشه با هزار ناز و ادا اینجوری بیدار میشه

 

 

بعضی وقتا هم خونه مامان جونش خوابش میبره و تو صندلی ماشینش هم که میذارمش هنوزم خوابه اینطوری :

 

صرفا جهت اطلاع:

هنوز واکسن الینا را نزدم!

کاردرمانی هم احتمالا امروز خانم دکتر لطف کنن بعد از کلی تلفن و سفارش از این ور و اون ور بیاد الینا را ببینه !

فعلا روزگار را میگذرونیم ! به قول یه آدم بزرگی همه چی را باید سپرد دست زمونه  ما هم سپردیم به صاحب این زمونه !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

سمیه دختر عمه
20 دی 91 14:00
سلام منا جون ان شالله صاحب این زمونه الینا جون هر چی سریعتر خوب خوب کنه .
ملی
20 دی 91 14:37
قوربونه این فرشته برم من بچه ها خوابشون خیلی قشنگه ایشالله بزودی می شه یه دختر شیطون و از این ور می دوئه به اون ور مونا جون چه دقتی داره آفرین خودم صد بار خوندمش نفهمیدم این همه دوست هم خوندنش نفهمیدن منظورم 88 بوده اشتباهی نوشتم 98
مامان مانی جون
20 دی 91 14:43
الهی فرشتهء کوچولوت همیشه سلامت و سر حال باشه
مامان کیانا
20 دی 91 15:50
سلام با خوندن این درد و دلات به خدا کلی دلم شکست وگریه ام در اومد .ایشالا دختر گلت زودی خوب بشه عزیزم فقط به خدا توکل کن وصبور باش هر چند می دونم کار خیلی سختیه. امید دارم دفعه بعد که به وبلاگت اومدم خبر سلامتی الینا رو بخونم
مامان یاسمن ومحمد پارسا
20 دی 91 17:37
فداش بشم چه معصوم خوابیده
صبا
20 دی 91 18:27
الهی این فرشته کوچولوزودترخوب خوب خوب خووووووووووب بشه.موناواکسنشوبزن
خاله نرگس
20 دی 91 21:58
گاهی صبوری تنها کاریه که می شه کرد. گاهی تنها راهی که داری ادامه مسیره. بی چون و چرا گاهی باید بزاری زندگی بگذره. نمی دونی چرا؟ نمی دونی برای چی؟ اما ظاهرا رسمش اینطوریه. بهرحال امیدواریم همیشه که به بهترین صورت بگذره. قربون فرشته کوچولوی نانازی بشم من. چقده شماها خوابتون خوشگله. عزیزم دوستتون دارم زیاد
فرزانه
21 دی 91 12:20
انشالله نتیجه همه این صبوری هاتو یه روز میبینی مونا جان من مطمئنم الان نزدیک اذان ظهره حتما برای الینا جون دعا میکنم از خدا میخوام صبر جمیل نصیبتون بشه همه ما تمام توکلمون به خداست دوستون دارم میبوسم فرشته نازتو که خیلی تو این عکس خوشمل خوابیده
مامانی روژینا
22 دی 91 12:24
الهی چه ناز خوابیده مامانی خوشحالم که حال دختر گلمون خدارا شکر بهتر شده امیدوارم همیشه سالم وسلامت کنارتون باشه خدا براتون نگهش داره این خوشگلو ازطرف من ببوس
کاکل زری یا نازپری
23 دی 91 20:35
سلام به روی ماته مامان مونا الینا جون انشاالله همه چیز به خوبی ختم به خیر بشه
منا مامان ملیکا
24 دی 91 22:47
منای گلم اینقدر دیر میای نمیگی دلما منتظر میمونه خانمی .عزیز دلم واقعا فرشته کوچولوت مثل فرشته هاست .معصوم ومهربون .مامان خوب ومهربون.دوست دارم .
فرشته ام "امیرحسین"
26 دی 91 15:05
فدای این فرشته تاز
مامان محمد و ساقی
27 دی 91 20:03
واقعا" مثل یک فرشته خوابیده.خیلی ناز و لطیف
مامان نیروانا
1 بهمن 91 9:53
دورش بگردم الینای نازم رو که وقتی میخوابه هزار بار معصوم تر میشه. خدایا این فرشته ی نازنین ما رو با مامان و بابای عزیزش تندرست و شاد بدار. بوسه بارونش کن منا