الیناالینا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

الینا فرشته کوچولو

خدایا با منی آیا؟

1391/5/28 8:51
1,926 بازدید
اشتراک گذاری

من امشب دست هایم را می برم بالا

و از عمق وجود خود ، خدایم را صدا میزنم

نمیدانم چه میشود اما...

امشب برایٍ  هم ، برای رفع غصه و غمهای هم ، برای بهترین آرزویٍ هم

به در گاهش دعا دارم  و میدانم خدا از آرزوهایمان خبر دارد و

یقین دارم دعاهایم اثر دارد.

التماس دعا در این شبهای پر برکت قدر به نیت شفای تن کوچولوی همه فرشته کوچولوهای بیمار

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (36)

مامان ساینا
21 مرداد 91 10:02
الهی به حق همین شب ها و روزهای عزیز خداوند زود زود الینا جون خوب بشه.
ای امام خوبی ها تو رو شفیع قرار می دیم تا همه فرشته کوچولوها شفا بگیرن.
خدایا همه فرشته کوچولوها رو ببوس که بوسه تو گرمترین نوازش است.


الهی آمین
مامان نوژاجوني
21 مرداد 91 10:50
سلام عزيزم .من هميشه به يادالينا جون هستم وبراش دعا ميكنم دلم روشنه كه خوب ميشه.اصلا ناراحت نباش وتوكلت به خدا باشه


مرسی عزیزم
صبا
21 مرداد 91 12:09
توی تموم دعاهام به یادتووالینابودم
مامان ستایش
21 مرداد 91 12:49
امن یجیب المضطراذا دعا و یکشف و السوء
مامان ستایش
21 مرداد 91 13:02
منظورم یا من اسمه وذکرالشفاء بود حواس نمیزاری تو دختر واسه ادم که خوب میشه عزیزم امیدتو از دست ندهه
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
21 مرداد 91 15:14
ما هم دعا گوی همه بچه ها مخصوصا الینا جون هستیم.
مامان کیان
21 مرداد 91 16:39
منا جون عزیز دلم به حق همین شب های عزیز الینای نازمون شفا پیدا میکنه.واسه منم دعا کن
یلدا
22 مرداد 91 17:18
عزیزم به یادتون بودم خیلی زیاد
منا
22 مرداد 91 22:18
منا جونم برات دعا کردم یه علمه هم لحظه زایمانم وهم شب قدر
ترنم
24 مرداد 91 16:09
عزیز دلم منا جون نمیدونم چراتو تمام شبهایه قدر اولین کسی که تو ذهنم بود الینا بود حتی چند بار هم به مامانم توصیه کردم الینا جونو از یاد نبره ایشالله به حق آبرویه خانوم فاطمه زهرا خدا سلامتی الینایه عزیزمون رو بهش برگردونه و خیال مامان مهربونش راحت بشه آمین
زهرا
25 مرداد 91 12:16
خاله قربونت بره اليناجوني بوس،عزيزم منتظرم نزاريا
مامی امیرحسین
25 مرداد 91 15:19
منا جون تمام شب های قدر به یادت بودم و برای شفای الینا دعا میکردم.دلم روشنه ایشالا به همین زودی خوب خوب میشه و اونقدر شیطونی میکنه که خسته بشی...
حدیث
26 مرداد 91 9:18
سلام خوبی مونا جون؟ الینا چطوره؟ منم توی شبهای قدر برای همه بچه های مریض بخصوص الینا و امیرحسین دعا کردم امیدوارم که خدا صدامو شنیده باشه بیا و از حال این فرشته کوچولو باخبرم کن
مریم مامان ملینا
26 مرداد 91 11:43
همیشه تو یاد و خاطرمی مونا جونم هرلحظه که اسم دعا ونیایش میاد یاد تو و دختر نازت میفتم. به امید سلامتی کامل الیناجون
مامان مانی جون
27 مرداد 91 16:09
الهی خدا شفا بده
مامان آریا
28 مرداد 91 1:07
سلام... دوست خوبم پست هایی و که گذاشته بودی خوندم و خیلی دلم شکست و گریه کردم... ولی دلم روشنه ...ایشالله که به حق این ماه عزیز دختر نازت خوب میشه و به همین زودیا برات میخنده... از این به بعد مطمئن باش همیشه به یاد الینا هستم... توکل به خدااااااااااااا
❤مامان آزی❤
28 مرداد 91 11:27
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
مائده(دخترخاله ی الینا)
31 مرداد 91 11:39
سلام خیلی وقته سر نزدم عزیزم...حالا هم که اومدم از اینکه میبینم این همه قلب پاک هست که واسه کوچولوی ما دعا میکنه،اشکم در اومد.آدمی که خدا بهش فرصت دعا کردن میده،مطمئنا قلبش پاکه خاله جونم،منم واسه جوجه کوچولومون دعا میکنم. خاله جونم،یادت هست که رضاصادقی یه آهنگ داره که باخداحرف میزنه!به خدا میگه: تو با منی هرجابرم/مهر تو بندجونمه عشقت نمیره از سرم/تو پوست و استخونمه..... خاله جونم یادت باشه که خدا همیشه باهاته،همین فرشته کوچولو حرفم روبهت ثابت میکنه. قربون مادر و دختر لوس خودمون برم دوستتون دارم
لیلا
31 مرداد 91 19:47
برای الینا کوچولو و همه بچه های دنیا دعا میکنم. میگن اگه دعا برای کل باشه سریعتر اجابت میشه اشکم سرازیر شد امید بهبودی دارم برای الینا
نسرین مامان سپهر و صدف
1 شهریور 91 10:29
منا جونم سلام.تا لحظه ای که صفحه ی وبت باز میشد خدا خدا میکردم یه خبر جدید بخونم . عزیزم تمام شب های ماه مبارک و بخصوص شب های قدر برای همه ی کوچولوهای مریض به خصوص الینا جون با ذکر اسمش دعا کردم .مطمئن باش خدا بیشتر از این بهت کمک میکنه و کوچولومون سلامتی کامل پیدا میکنه.
محيا كوچولو
2 شهریور 91 21:53
سلام خاله جون ايشالله خدا به اليناي عزيزم و همه ني ني هاي ناز سلامتي بده ماهم هميشه براتون دعا ميكنيم
مامی امیرحسین
7 شهریور 91 13:02
منا جونم چه خبر عزیزم؟ما همیشه دعاگوتون هستیم
mamani helena
9 شهریور 91 0:08
mona joon salam bavar kon man in roza aslan vaght nadaram biyam hata ye saro samoni be webe helena bedam ama kheili delam pishete nemidonam chera ba inke to ye donyaye majazi hastim va man hich vaght roye maheto nadidam ama kheili doset daram man har shab in gol dokhtaro doa mikonam enshala ke khoda ham goshe cheshmi be ma kone va shafa begire ghorbone on delet beram vay dige nemitonam narahatito bebonam
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
16 شهریور 91 8:41
سلام عزیزم. خیلی وقته ازتون خبری نیست. حالتون خوبه. الینا جونم چطوره؟
زهرا
18 شهریور 91 9:29
سلام عزيزم خوبي الينا جان چطوره انشاالله بلاش دوره عزيزم خدا هميشه نگهبان فرشته كوچولو ها ست قربونش برم بلاش دوره ان شاءالله براش دعا ميكنم كه هميشه سلامت باشن.
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
18 شهریور 91 10:52
الینای گلم بهتری؟ خیلی دوست دارم و برات همیشه دعا میکنم.
مامان ساینا
18 شهریور 91 21:23
9 ماهگی فرشته کوچولو مبارک. امیدورام خوب باشید.
مامان ساینا
19 شهریور 91 10:06
خصوصی داری گلم
مامان آرشیدا کوچولو
20 شهریور 91 10:19
عزیزم کتاب فروشی محام کیان پارس و کتاب فروشی رشد امام توی اهواز این کتاب ها رو دارند
نیکو
20 شهریور 91 16:25
منا جان خوبی الینا بهتره ؟ یه خبر از خودت بده لطفا نگرانتم
محيا كوچولو
23 شهریور 91 15:08
سلام خاله جوني اليناي ما خوبه؟ شما خوبيد؟
نسرین مامان سپهر و صدف
25 شهریور 91 11:25
منا جونم کجایی خانمی ؟دلم ترکید.بیا و یه خبر خوب بده .بگو که الینا جون حالش بهتره.چند روز پیش جایی بودم خانمی صحبت میکرد که پسرش وقتی کوچیک بوده یهو تشنج میکرده تا دو سال دارو استفاده کرده و خوب شده .الان چسرش کلاس اوله و حسابی سالم. مطمئن باش حال الینا جون هم خوب خوب میشه.
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
27 شهریور 91 9:22
گلم حال الینا جون چطوره. انشالله بهتره؟
نسرین مامان سپهر و صدف
28 شهریور 91 18:05
الینای نازم روزت مبارک عزیزم.کاش مامانی میتونست و روز تولد امام رضا میومدین مشهد.
مامان ساینا
29 شهریور 91 23:39
خصوصی داری عزیزم
مامان ساینا
1 مهر 91 13:00
عزیزم تو کاملا درست می گی. کاملا حق داری. وقتی یک جایی از زندگی آدم اونطوری نیست که می خواد خیلی سخته. ولی گاهی برای حل یک مسئله اول باید بپذیری که هست وجود داره و می شه بهترین راه حل رو براش پیدا کرد. می دونم کنار اومدن با مریضی الینا سخته ولی این تنها راهه. پذیرش گل دخترت تو هر وضعیتی که هست و تلاش و فقط تلاش برای بهبودی. از هر چیزی که خوبه. از آرزوهایی که براش داری. از تحقیقاتی که برای سلامتیش انجام می دی. یه عالمه نکته های خوب هست که یمی تونی براش بنویسی. اگه سالم بود براش چیکار ی کردی. می یومدی ماهگرداشو تبریک می گفتی. می یومدی از کارهایی که می خوای براش بکنی می نوشتی. بهر حال این بخشی از زندگی الینا جونه. خوب یا بد می گذره. منم روزهای خیلی سختی دارم. خیلی سخت. اما فقط و فقط سعی می کنم خاطرات خوبم رو ثبت کنم. سعی کن. حتما چیزی برای نوشتن هست. البته گاهی هم براش درددل کن. اما بیشتر از خوبیها بنویس. بهش فکر کن. دوستایی که اینجا داری می تونن خیلی بهت روحیه بدن. من فکر می کنم تو حتما به این روحیه دادن ها نیاز خواهی داشت. حتی یک جمله محبت آمیز از راه دور می تونه لبخند بیاره به چهره هامون. از خوبیهای زندگیت براش بنویس. مهم نیست چقدر بدی هست یا می تونه وجود داشته باشه. ببخشید شاید دارم تو کارت دخالت می کنم. اما می دونم که تو می تونی و حتما موفق می شی. می بوسمتون. الینای نازمو ببوس. خیلی ببوسش. خیلی زیاد بهش بگو دوستش داری. بهش بگو یه خاله داره که خیلی دوستش داره.