الیناالینا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

الینا فرشته کوچولو

به نیت شفای همه کوچولوهای بیمار . بسم الله...

1391/2/20 1:43
15,521 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از اونهمه روزهای سخت ، روزنه امیدی توی دلم باز شده خدایا شکرت.

الینا را بردم تهران و به سختی تونستم از دکتر غفرانی اولین متخصص مغز و اعصاب اطفال یه وقت ویزیت بگیرم  . دکتر غفرانی همه داروهایی که تا حالا به الینا میدادم و تشنجش را برطرف نکرده بودند را رد کرد  و بهم گفت که الینا بدترین نوع تشنج را داره و دوره درمانش ممکن طولانی بشه و  یه سری داروی جدید تجویز کرد و خدا رو هزار مرتبه شکر از روزی که  الینا داروهای جدید را مصرف میکنه دیگه تشنج نکرد  و من همش افسوس میخورم چرا زودتر از این الینا را نبردم تهران و چرا هر وقت به دکتر عزیزی میگفتم که الینا را میخوام ببرم تهران با اطمینان کامل بهم میگفت : میخوای برو تهران اما مطمئن باش بری اونجا بهت میگن دوباره بیای پیش من!  و با این حرفش من برای رفتن به تهران دچار تردید میشدم حتی آخرین باریکه صبح زود الینا تشنج بدی کرد و منم تو خونه تنها بودم و مجبور شدم دوباره ببرمش بیمارستان بازم به دکتر گفتم یه معرفینامه از شرح حال الینا بنویسه میخوام ببرمش تهران بازم گفت : حالا که خیلی اصرار داری ببرش بعدا نگی چرا نبردمش! !!!!!  

ای خدا دلم خیلی پره از این دکترها آخه غرور و تکبر تا کجا تا جایییکه بخوای با جون یه طفل معصوم بازی کنی! 

تو این مدتی که الینا مریض شده بود و  پام به بیمارستان و مطب دکترها باز شد بچه های کوچولوی زیادی را دیدم که حالشون اصلا خوب نبود  خصوصا این آخری تو مطب دکتر غفرانی و اکثر مثل من از شهرستان اومده بودند ، آراد 7 ماهه با اون چشمهای آبی خوشکلش از کرمانشاه که  تمام بدنش در اثر تشنج از کار افتاد بود و حتی نمیتونست شیر بخوره  و یه لوله از بینی اش رد کرده بودند و مامانش با سرنگ بهش شیر میداد، یه پسر 11 ماهه از شمال که اونم بدنش شل شده بود  و تو پتو پیچونده بودنش چه چشمهای قشنگی داشت بیچاره پدرش خون گریه میکرد و میگفت پسرم تازه یاد گرفته بود راه بره  و چقدر سخته که ببینی بچه ات میخنده دست میزنه و داره راه میره بعد یهو همه جای بدنش فلج بشه (خدا بهشون صبر بده)، اون یکی از اصفهان ، شیراز ، نوزاد 1 ماهه از کرمانشاه و ....  وضعیت سلامت بچه هاشون بخاطر درمان اشتباه دکترها خیلی بد بود و من با دیدن اونها غم خودم یادم میرفت و غصه اونها هم رو دلم سنگینی میکرد همشون هم زیر 1 سال بودند با یاد آوری چهره  معصومشون دلم به درد میاد 

به لطف خدا و دعای همه عزیزان الینا حالش بهتره . خدایا شکرت

اما  یه خواهش کوچولو از همه اونهایی که اینجا رو میخونن و به الینای من لطف دارن و میدونم بخاطر دعای دلهای آسمونیشون بوده که الینا داره حالش بهتر میشه ، دارم :

میخوام اگه خدا یاری کنه و  همه همت کنن   به نیت سلامتی همه کوچولوها بخصوص کوچولوهای بیمار ختم 1300 آیه الکرسی بذارم هر کس هر چندتا که میتونه اینجا بگه وقتی 1300 تا شد ختممون را بخونیم . بسم الله ......

 

این یکی از آخرین عکسهایی هست که در ایام عید تو مسافرتمون به پلاژهای سد مارون  از الینا گرفتم تو این مدت اینقدر گرفتار بودم که حتی وقت نکردم از الینا عکس بگیرم

 بعدا اضافه شد: یه نکته ای که واسه من جلب توجه میکرد این بود که غیر از الینا 3 تا از نی نی هایی که اومده بودندمطب دکتر، بعد از واکسن 4 ماهگی دچار تشنج شده بودند ،  مامان نوید به مرکز بهداشتی که واکسن الینا را زدم رفته بود و در مورد واکسنها پرسیده بود گفته بودند واکسن ها را از هند وارد کردیم . ای خدا اینقدر بدبخت شدیم که واسه بچه های کوچولومون از هند واکسن وارد میکنن!!!!نمیدونم تو این واکسنها چی میرزن که این بلا سر بچه هامون میاد فعلا که دکتر گفت الینا هیچ واکسن دیگه ای را نباید بزنه خدا به همه نی نیها رحم کنه

پسندها (1)

نظرات (47)

مریم مامان نخودچی
19 اردیبهشت 91 14:55
منا جونم سلام... دارم اشک میریزم... اخه چرا خدارو شکر الان بهتره.... منا خیلی وقت بود نیومدم پیشت... منا جونم داداش علی منم این طوری بود ولی الان خدارو شکر خوب شده... همیشه هروقت میومدم وبلاگت وقتی از هفته هفته الینا که هنوز تو راه بود مینوشتی دلم اب میشد... منا توکلت به خدا باشه... ناامید نشیا... من 50 تا ایه االکرسی قبول میکنم... الینا ببوس .. منا یه چیزی بگم بغض تو گلومه.... یادته ماه رمضون موقع فطریه ، یادته فطریه الینا هم دادی منم اون روزم واسه این عملت گریه کردم.... منا دوست دارم....
مامان نیایش
19 اردیبهشت 91 16:34
عزیزم سلام خدا رو شکر که بهتره دختر گلت الهی خدا خودش همه کوچولوهای مریض رو شفا بده خیلی سخته خدا به تو هم قوت بده نگران هیچی نباش عزیزم منم 100 تا آیت الکرسی می خونم برای شفای همه بچه های بیمار...
محيا كوچولو
19 اردیبهشت 91 16:39
سلام خاله جوني خدا رو شكر كه اوضاع بهتر شده و انشالله بهترم ميشه منم 100تا آية الكرسي ميخونم
ملی مامان میکاییل
19 اردیبهشت 91 19:17
وای الهی شکرت مونا جون از خوشحالی اشک تو چشمام جمع شده قوربونه اون شکله ماهت برم من خاله جون منم 100 تا به نیابت اینکه هیچ نی نی ماهی مریض نشه
میسون
19 اردیبهشت 91 20:18
سلام عزیز دلم خدارا هزار بار شکر ،چندباری که اومدم تو وبلاگت فقط اشک ریختم مثل الان الینای نازنینم ،دختر کوچولوی قشنگ و پاکم سلامتیت ارزوی قلبیه منه امیدوارم که دیگه هیچ وقت غبار غم روی چشمای قشنگت نشینه منایی منم با 114تا شروع میکنم و از خدا میخوام که هیچ مامانی تو دنیا دردو رنج نی نیشو نبینه.
كاكل زري يا ناز پري
19 اردیبهشت 91 20:57
خوش خبر باشي مونا جون انشاالله به حق فاطمه زهرا تو روز تولدش بهت هديه بده شفاي كاملشو بگيري نگران نباش خدا باهاته قوربون اون عكس نازششششششش من 14 تا قبول مي كنم عزيزم
مامی امیرحسین
19 اردیبهشت 91 21:32
منا جون فقط فقط خدا میدونه چه حالیم...هر روز چند بار با این سر شلوغم میومدم وبت که خبر سلامتی الینامو نو بخونم...اشک نمیذاره ببینم...خدا رو هزار بار شکر...برای همه نی نی ها ز صمیم قلب سلامتی آرزو میکنم...و 50 تا از آیت الکرسی ها رو برمیدارم.تو رو خدا یه بوس آبداراز عروس نازم بکن.چقدر ملوس شده نفسی من
مامان آیهان جون
19 اردیبهشت 91 22:03
سلام مامانی مهربون، دلم خیلی گرفت که فرشته کوچولوی معصومت اینجور بی گناه به خاطر یه واکسن و غرور دکترش اینهمه رنج کشیده. خدارو خیلی خیلی شکر که حالش بهتر شده. خداجون خودت همه نی نی هارو سلامت نگه دار و اونایی که مریض شدن زود زود شفا بده. من هم 50 تا آیت الکرسی می خونم عزیزم. با اجازه لینکتون میکنم
پرنيا
19 اردیبهشت 91 22:09
salam.khobi azizam.be khoda haroz rozi chand bar sar mizadam.khdaro shokr behtar shode.be niyate inke hameye kocholoha khob shan elina ham khobe khob she 14 ta ayatal korsi.ishala khoda ghobol kone
نگار
19 اردیبهشت 91 22:46
سلام عزيزم نميدوني با چه استرسي اومدم تو وبت هرروز ميام ميبينم چشمهامو ميبندم و ميگم خدايا نوشته باشه كه الينا بهتره .... خداروشكر كه همه چيز رو به بهبوديه خداروشكر... عزيزم نگفتن براي چي اينطوري شده؟؟؟ حتما بخاطر عوارض واكسنه يا چيزه ديگه؟؟؟ ميدونم وقت نداري كاش يه روز وقت كني كامل بنويسي چرا اينجوري شد و دكترا چي ميگن عزيزم منم 110 تا به نيت حضرت علي ميخونم كه مشكل گشاي همه ماست يا علي ابن ابيطالب به همه بچه هاي بيمار كمك كن اونا خيلي معصومن كمكشون كن و تنهاشون نذار عزيزم اگه بازم خواننده آيت الكرسي كم آوردي كه احتمالا نمياري خبرم كن كه بازم برات بخونم فدات شم روي ماه دخترتو ببوس
mamanhadis
20 اردیبهشت 91 0:20
فقط میتونم بگم خدایاشکرت وبگم مادرمهربان من درکت میکنم باتمام وجود دخترمن آسمانی شد باتشخیص اشتباه دکترها خداروشکرتومثل من سهل انگاری نکردیو پیگیرشدی خدایاشکرت هزاربار حرفای دکترتون مثل حرفای دکتر من بود خدایا سزای اعمال اینجور دکترارو بده یاعلی من 100 تا میخونم به امید خدا بوس برای دخترنازنینت
الی مامی غزل و آوا
20 اردیبهشت 91 2:44
سلام مونا جون من 100 تا میخونم ایشاا... همه این طفلهای بهشتی شفا بیدا کنن مراقب گلمون باش
مامان کوروش
20 اردیبهشت 91 8:47
عزیزم خدا رو شکر که دختر گلت بهتر شده
صبا
20 اردیبهشت 91 9:25
تموم مدتی که این پست رومیخوندم اشک ریختم.دعامیکنم هیچ کوچولویی مریض نشه.منم 100تامیخونم موناجون
مریم مامان عسل
20 اردیبهشت 91 9:44
خدارو شکر منا خدارو شکر خدارو شکر خدارو شکر خدایااااا شکرتتتتتتتتتتتتتتت که الینا بهتره. خدایا هوای این فرشته کوچولوهای ما رو داشته باش. منم 100 تا رو قول میکنم منا جان.
مریم مامان ملینا
20 اردیبهشت 91 11:22
سلام مناجون خدارو صدهزار بار شکر که دخترت بهتره... باور کن هرروز به فکر دخترت بودم و واسش دعا میکردم... خیلی خوشحال شدم عزیزم منم به این نیت 114 تا آیه الکرسی رو قبول میکنم. به این امید که هیچ مادری غم مریضی بچه شو نبینه
مامان کیان
20 اردیبهشت 91 12:32
سلام منا جون.خیلی خوشحال شدم عزیزم از اینه الینا بهتره.گلم منم 50 تاآیه الکرسی میخونم
آمارین
20 اردیبهشت 91 13:34
مونا جان برای من هم 20 تا آیه الکرسی بزار. سعی میکنم مرتب سر بزنم بهت اما اگه نیومدم و ختم شروع شد بهم یه خبر بده بی زحمت . الهی که همه ی مریضها شفا پیداکنن
مامان الینا
20 اردیبهشت 91 14:20
سلام عزیزم خداروشکر که دختر گلت بهتره. من به الینای دوسالم یاد دادم هر روز که وبلاگتون رو نگاه میکنیم، دوتا دست کوچولوش رو میبره بالا و برای شفای الینا کوچولوی شما دعا میکنه. انشااله به حق دعاهای این کوچولوهای معصوم الینای عزیزمون دوباره سلامتیش رو بدست میاره. مطمئن باش.
مامان الینا
20 اردیبهشت 91 14:21
سهم منم 50 تا آیت الکرسی.
الهام مامان یاسمین
20 اردیبهشت 91 21:28
منا جونم این چند وقته خیلی نگران الینا جون بودم . خدا رو هزار مرتبه شکر که حال الینا جون داره بهتر میشه. خدا به همه نی نی ها سلامتی بده
یلدا
20 اردیبهشت 91 22:19
الهی بمیرم برات که چی کشیدی تو این روزا ایشالا که خیلی زود خوبه خوب میشه عروسک خوشگلم من 100 تا می خونم
سحر مامان آراد
21 اردیبهشت 91 0:00
سلام منا جون خیلی خوشحال شدم عزیزم الینا رو ببوس 110 تا واسه من خدایا شکرت نمیدونی چقدر تو فکرتون بودم تلفنم یه طرفه بود باهات تماس میگیرم خدایا شکرت
مامان ارمیا
21 اردیبهشت 91 11:37
ایشالاه که دخملی هر چه زودتر خوب بشه. یاس ها عطرشان را از بوی تن تو به عاریت می گیرند. شبنم، گل واژه اشک های توست ای شقایق دشتستان صبوری؛ ای هم آغوش پروانه ها؛ ای صفای گل سرخ؛ ای نرگس عشق؛ ای اقاقیای محبت؛ تو شمیم گل محمدی و رایحه گل نسترنی. مادر، تو از همه گل ها زیباتر و از همه آنها خوش بوتری، در سالروز یاد تو، عطر همه گل های شکفته را نثار وجودت می کنم. روز مادر مبارک
sahar
21 اردیبهشت 91 23:19
خوشحالم كه خدا رو شكر تشخيص بيماري انجام شده مطمئن باش بقيه ش ديگه حللللله ! چشماش از ذهنم نميره مونا و هميييييشه به يادشم . به اميد سلامتي كامل .
خاله جون
21 اردیبهشت 91 23:34
سلام عزیزم انشالله هرچه زودتر الیناجونم خوب خوبتربشه. خوشحالم که بهترشده خداراهزارمرتبه شکر منم 50تا میخونم
مامان نگار
21 اردیبهشت 91 23:51
خوشحالم که حال الینا کوچولو بهتر شده به امید شفای کامل
مادر آیاتای
22 اردیبهشت 91 13:13
سلام منا جان. من اولین باره میام وبلاگ الینا جون. شرح ماجرا رو خوندم خداروهزار مرتبه شکر که دخترگلت بهتره و دعا میکنم خدای مهربون بهت کمک کنه تا تجدید انرژی کنی و خاطره این روزها رو یادت بره. راستی میخواستم بپرسم شما کجا زندگی می کنید؟دیدم که نوشتید ویلاهای مارون. آخه من اهل اونجا هستم.ممنون میشم بهم بگید.
حمیده
24 اردیبهشت 91 18:29
مونا جان خیلی زیاد از اینکه الینا داره بهتر می شه خوشحال شدم.خیلی زیاد به فکرشم وبراش دعا می کنم مخصوصا موقعی که دارم شیر می دم. انشاالله هر روز حالش بهتر بشه .سهم منم 20تا مجموعش بشه 1800تا به امید خدا برای سلامتی همه نی نی ها
خاله نسرین مامان صدف و سپهر
25 اردیبهشت 91 9:36
منا جون بهترین خبری بود که خوندم .خدارو شکر که فرشته کوچولومون بهتره.مطمئن باش بهتر از این هم میشه.ببخش که دیر متوجه شدم .نمدیدونم منم میتونم شرکت کنم یا نه .بهر حال منم 110 تا رو به نیت شفای همه ی مریض ها میخونم.
مامی مائده
2 خرداد 91 23:54
خداروشکر که الان حالش بهتره خداروشکررررر.
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
3 خرداد 91 14:17
من هم 100 تا رو شروع میکنم. با اجازتون. ببخشید واقعا سرم شلوغ بوده و دیر بهتون سر زدم. انشالله الینا جونم زود زود خوب میشه.
فرناز مامان رادین
15 خرداد 91 12:51
سلام منای عزیز.امروز بعد از مدت ها اومدم تا به دوستای رادین سر بزنم و وبلاگ الینای عزیز اولین وبلاگی بود که باز کردم.دارم دیوونه می شم.خیلی سخته برام باور چیزایی که خوندم.امیدوارم هرچه زودتر الینای ناز حالش خوب بشه و شادی دوباره تو دل مهربونت بشینه من و رادین براش دعا می کنیم. منا جون ما آلمان زندگی می کنیم و تقریبا می دونم وضع درمان و دارو تو ایران چه جوریه خواهشا اگه دارویی چیزی خواستی و کاری بود که از دست ما بر میومد حتما بهم اطلاع بده
مونا ( مامان النا)
18 خرداد 91 19:20
خدا رو هزاران بار شکر که فرشته ی کوچولومون بهتره خیلی خوشحال شدم عزیزم ایشالله خدا همه ی نی نی های مریض رو شفا بده من هم 50 تا آیت الکرسی میخونم
مامان الینا
4 مرداد 91 16:02
عزیزم واقعا میفهممت ٍدکترهای عوضی من رو هم خیلی اذیت کردند ؛پرستارهای بی مسئولیت که میخواستم همشون بکشم ،وای چه روزایی بود
آزاده خواهر بیتاجون{روزهایی که برمن میرود}
7 آبان 91 2:05
مناجون سلام.من ازطریق وبلاگ بیتا جون باشما آشناشدم.من خودمم بعداز9سال بچه دارشدم وخداوندمهربون یه پسرکه اسمشوایلیاگذاشتیم که الان9ماهشه بهم داد.اینوگفتم که بدونی حس وحالی روکه واسه نی نی ماهت داری رو می فهمم از خداوند بزرگ می خوام که دختر نازتو توی همین روزهایی که مردم به درخونش میرن وهمگی از ته دلشون اونوصدامی کنندشفابده منم اگه قابل باشم 10بارآیت الکرسی رو می خونم.به امیدروزی که ازبیتاجون شفای کامل دختر نازت روبشنوم.
مامان پریسا
22 آبان 91 15:15
خدایا شکرت . دست همه ی دوستان برای این نیت ، درد نکنه ایشاللههمه مریض ها شفا پیدا کنن. خدایا چقد حرص خوردم از دست این دکترهای قلابی. خدایا یعنی جون ادم ها اینقد براشون بی ارزشه !!!!!!!!
مامان کوروش (زهره)
20 اسفند 91 3:03
الهی سقط بشن این مدل دکترای کثافت! اشکام داره میریزه! از خدا میخوام دختر گلت و همه نی نیای مریضُ خودش شفا بده. خیلی سخته! خیلی! بمیرم برای دلت مامان الینا!
مریم
8 خرداد 92 10:47
سلام منا جان
من دنبال آدرس دکتر غفرانی می گشتم که وبلاگتو دیدم
وقتی متنهاتو خوندم اشکام جاری شد
خدارو شکر که حال دختر گلت خوب شده
انشاله هر چه زودتر دوره درمانش تموم میشه
دختر من مشکل مغزی داره حداقل ده تا دکتر مغز و اعصاب بردم
نتونستن تشخیص بدن
تورو خدا راهنمایی کنم من از دکتر غفرانی بتونم وقت بگیرم
هر کاری میکنم نمی تونم ازش وقت بگیرم
آدرس ایمیلم هست
متنظرت عزیزم
برا سلامتی دختر گلت 114 تا آیت الکرسی می خونم



عزیزم ایمیلم متاسفانه باز نمیشه نمیدونم چه مشکلی پیدا کرده اما اگه اینجا رو میخونی بهت بگم که من بار اول بدون نوبت قبلی رفتم تهران و همون اول هفته روز شنبه از ساعت 11 من پشت در مطبش وبدم تا ساعت 2.30 که منشیش اومد و با هزار التماس و خواهش بهم نوبت داد
معمولا روشش اینکه یه برگه از ساعت 12 میچسبونن پشت در مطب اسمت را مینویسی اما باید همونجا بمونی تا منشی ش بیاد و منشیش دل به خواهی ده نفر از بین بدون نوبتها، روزانه پذیرش میکنه
مهری
20 مرداد 92 10:32
سلام دوست عزیز لطفا شماره تماس آقای غفرانی رو برام ایمیل کنید خیلی ممنون میشم با آرزوی سلامتی برای کوچلو تون mehry63@yahoo.com
نوروززاده
13 آبان 93 21:08
سلام منا خانم برادرزاده منم از پنج ماهگی همین. نوع تشنج کرده، بیمارستان مفید بستریه میشه شماره دکتر و آدرس مطب و اینکه بعد چند وقت نوبت داد برام ایمیل کنین، ممنون. چند بار تشنج میشد الینا کوچولو و چه جوری بود؟ بسیار لطف میکنین ج بدین خیلی نگران یم
زارعی
7 دی 93 19:16
سلام دعا می کنم و امیدوارم هرچه زودتر الینا حاش بهتر بشم. داشتم اسم دکار غفرانی رو سرچ میکردم برای برادرزادم(20ماهشه و موقع تولد تشنج کرد و وضعیت جالبی نداره) که اتفاقی وبلاگ شما رو دیدم. اگه دکتر خوبی می شناسین یا تجربه خاصی دارین خواهشا به ماهم اطلاع بدین. ممنون میشم. ساکن همدانیم و هرچی دکتر اونجا بوده بردیم ولی چیزی که بهمون غیر مستیم گفتن اینه که کاری از دستشون برنمیاد. البته نیما دیگه تشنج نمیکنه ولی درصدی از مغزش از کار افتاده و نصف اعضای بدنش کارکرد نرمالی ندارن. ایمیل من vahidzprp@yahoo.com هستش.ممنون میشم اگه راهنمایی کنین
مامان نیکا
14 فروردین 94 2:37
سلام مونا جون خیلی خوشحال شدم از اینکه سیر بیماری دخترتون رو به بهبوده خدارو شکر .. منم با خوندن 100 آیت الکرسی سهیم میشم و ازتون عاجزانه میخوام برای نیکای منم دعا کنین که راه بیفته ..دخترم 4 سالشه ولی نمیتونه راه بره
مارال
21 تیر 94 21:37
سلام عزیزم .. شانس داشتم در مورد دکتر غفرانی تحقیق میکردم ب وبلاگ شما برخوردم من خودم از بچگی تحت نظر دکتر غفرانی بودم کارش حرف نداره .. دکتر فقط از 1 تا 3 هرماه نوبت میده اونم حضوری .. انشالله دختر شماهم ب زودی خوب بشه .. من از بچگی پیش دکتر غفرانی میرفتم از 2 سالگی فکر کنم .. الانم 18 سالمه .. و خوب شدم .. انشالله دختر شماهم ب زودی خوب شه و سلامتیش رو بدست بیاره در پناه حق
مامان فاطمه
25 آبان 94 10:52
سلام مامان عزیز. اولین باره میام وبلاگت و خیلی منقلب شدم. برای گل کوچولوی تو و همه کوچولوهای گل بیمار دعا میکنم. شما هم برای شفای کوچولوی من دعا کنین. منم 50 تا میخونم. بسم الله.
اميريان
30 مهر 97 1:21
سلام اين دکتر غفراني همون دکتر غفراني تو بيمارستان مفيد هستش اونه ? 
مامان مهسامامان مهسا
26 تیر 99 14:16
منا جون سلام ، خوشحالم که دخترت خوب شده. دختر من هم از ۴ ماهگی تشنج می کنه ما تبریز زندگی می کنیم من مهسا پیش دکتر آقامحمدپور میبرم تهران .الان دخترم ۳ سالشو تموم کرده تشنج هاش ۴ ماهه که قطع شده.ولی دخترم راه نمیره و حرف هم نمیزنه از همه چیز میترسه میخوام ببرم دکتر غفرانی میشه داروهای دخترتونو بگید و اینکه الان هم میخوره؟ تو رو خدا راهنماییم کنین