الیناالینا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

الینا فرشته کوچولو

خدا جون بشمار 30!

1390/8/10 22:38
2,533 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 10 آبان ، الینا جون دختر گل مامان دقیقا یکماه دیگه انتظارم به پایان میرسه  و من میتونم روی ماهت رو ببینم  

امروز  یه حس تازه ای داشتم و به هر کی رسیدم گفتم که ماه دیگه همچین روزی دخترم تو بغلمه .

دخترم دخترم دخترممممممم وای چقدر تکرار این کلمه حس خوبی بهم میده دخترمممممم

 فرشته کوچولویی که با اومدنش من مامان میشم

امیدوارم لیاقت مادر شدن را داشته باشم

خدایا با تموم وجودم تو رو شکر میکنم که من را لایق دونستی و هدیه ای به این قشنگی به من دادی و خدا جون لطفاً  تا آخر این 30 روز باقیمونده هم با من باش تا دخترم به سلامت بیاد تو بغلم

 و از امروز بشمار 30 تا برسه به 10 آذر 

Lilypie Pregnancy tickers

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

مامان نینی طلا
10 آبان 90 22:07
سلام منا جون.خوبی عزیزم؟دختر گلت چطوره؟چقدر با مزه!پسر منم انشاالله 10 آذر به دنیا میاد نینی هامون همسن اند عسییییییییسم


سلام مینا جون
ما همگی خوبیم!
کیان جون خوبه؟
چه بامزه ! انشالا هر دوشون سالم بدنیا بیان عزیزم
ریحانه
11 آبان 90 1:09
سلام عزیزم...
خانمی پیشاپیش تبریک میگم.
ایشالا به سلامتی کوچولوت رو بغل بگیری.
عزیزم تو این ماه آخر سعی کن کمتر گرمی بخوری و استراحت کن.
ایشالا تا 1 ماه دیگه عکس دخترت رو اینجا ببینم.


سلام ریحانه جون
مرسی بابت توصیه هات عزیزم
مریم مامان عسل
11 آبان 90 3:13
سلام منا جونی. این 30 روز رو هم ان شاا.. به سلامت بگذرونی. اما عسلی زودتر به دنیا میاد. شاید 20 روز دیگه! واسه منم دعا کن


سلام عزیزم
مرسی مامانی مهربون
انشالا که سالم بدنیا بیاد عسلیمون
بوس بوس
مامانه میکاییل
11 آبان 90 7:36
ای جونمممممممم
شمارش معکوس به سلامتی این یک ماهه آخریه که دو نفری هستین استفاده کن هر چند که بعدش قشنگ تر از الانه


آره عزیزم منم منتظرم این بیست و چند روز تموم بشه و دخملم بیاد تو بغلم!
ادن
11 آبان 90 8:57
منا جون فقط کافیه 29 روز دیگه صبر کنی تا نی نی ات انشااله به سلامتی به دنیا بیاد و زندگی ات رو قشنگ تر کنه .


مرسی لادن جون دلم واستون خیلی تنگ شده مانی جون رو ببوس
مامان نی نی ناز(حدیث)
11 آبان 90 15:25
عزیزم امیدوارم این چند روز باقیمانده هم به سلامتی سپری بشه و نی نی گلت با سلامتی کامل بیاد تو آغوشت، تو رو خدا برای من هم دعا کن


مرسی گلم
من همیشه بعد از نمازم واسه همه نی نی ها و ماماناشون دعا مکینم عزیزم
یلدا
11 آبان 90 21:38
الهییی خاله قربونش بره


قربون خاله مهربونش
مریم مامان ملینا
11 آبان 90 22:11
سلام مامان الینا جون
امیدوارم این 30 روز هم به سلامتی سپری بشه عزیزم.
راستی از نگهداری و بغل کردن نی نی ت هم نگران نباش چون خدا خودش توانایی شو به مادرا میده...


سلام مامان ملینا جون
خوبی گلم؟
امیدوارم همینطور باشه که تو میگی
سحر مامان آراد
12 آبان 90 12:59
منا جونم کجایییییییییییییییییی؟؟؟؟؟


من خونه ام سحر جون!
مامان محمد پارسا
12 آبان 90 14:28
سلام عزیزم
انشاالله به سلامتی پیشاپیش تبریک می گم عزیزم انشاالله تا 10 آذر همه چیز به خوبی پیش بره


سلام مامانی
مرسی عزیزم انشالا محمد پارسا هم صحیح و سالم بیاد تو بغلت
مامان رادین
12 آبان 90 14:43
آخی نازی.تبریک میگم،دیگه چیزی نمونده.امیدوارم این چند روز دیگه هم با شادی و سلامتی پشت سر بذاری


انشالا رادین جون هم صحیح و سالم بیاد تو بغل مامانیش البته رادین زودتر از الینا میاد
مامان مانی جون
12 آبان 90 15:33
ما هم میشمریم
منتظرتیم الینا جون


مرسی عزیزم
كاكل زري يا نازپري
12 آبان 90 21:30
سلام مونا جونممممممممممممم واي خيلي ذوق زده شدممممممممممممممم الينا خانوم داره از راه ميرسههههههههههه واي خدا انشاالله همه چيز به خوبي پيش بره امروز چند تا خبر اين طوري شنيدمممممم خدا همه ني ني هارو حفظ كنه بوووووووووووووووس


سلام عزیزم
مرسی مهربون
عسل . م
13 آبان 90 0:53
اخی تا کمتر از یه ماه دیگه یه نوزاد با دست و پاهای کوچولووووووووووووووووووووو میاد بغل مامانشمبارکه
تورو خدا برای منم دعا کنید...خیلی براتون دعا می کنم ....بعضی وقتا میام وبتون رو میخونم
اینقدر این ذوق مادرانتون رو دوست دارم که خدا میدونه
نمیدونم کی منم یه کوچولویی مثه شما خدا بهم میده
اینقدر ذوق زدم که یک نفر مادر میشه که خداااا فقط از دلم خبر داره
ارزوی سلامتی برای خودتون و همسرتون و کوچولو خانومتون دارم
یا علی


عسل جون شما لطف دارید گلم
منکه بی صبرانه منتظر اومدنش هستم عزیزم
انشالا یه فرشته کوچولو هم بیاد و بشینه تو دلت خانمی و تو هم دوران خوب بارداری رو تجربه کنی
مرسی گلم
علی یارت گلم
مامان نيروانا
13 آبان 90 10:16
منا دلم به تاپ تاپ افتاد.


الهییییییی
حریر
13 آبان 90 10:51
سلام مونا جان
دورا دور خبر سلامتیت رو جویا هستم از دوست مشترکمون
انشالله این یک ماه که البته الان 13 روزش گذشته تموم میشه و مسافر عزیزت از راه می رسه
خدا که همیشه باهات هست اما دعا می کنم این چند روزه سفارشی هواتو داشته باشه


سلام گلم
مرسی از احوالپرسی دورا دورت
یه دنیا ممنون بابت دعای قشنگت
مامان گیسو
13 آبان 90 14:48
واییییییییی خیلییییییییییی خوشحالم برات
امیدوارم یه زایمان راحت داشته باشی
گلم یهو دیدی زودتر اومدا
از حالا منتظر باش
بوسسسسسس


مرسی عزیزم
وای نه نگو من خودم همینطوریش استرس دارم!!!!
مامان آرتین
13 آبان 90 16:21
عزیزم امیدوارم زودتر به 10 آذر برسی. البته به سلامت.
واقعا حس شیرینیه.


مرسی مهربونم
خاله جون
13 آبان 90 23:15
هووووووووووووورااااااااااااااااااااا
الینا جووووووووووووووووووون منتظرتیم
پیشا پیش تبرییییییییییییییییییییک


مررررررررررررررررررررسییییییییییییییییییی
مامی مائده
13 آبان 90 23:32
اذریا حرف ندارن راستی طبیعی هستی یا سزارین؟


در این که شککککی نیست!
سزارین عزیزم
مامان تربچه
14 آبان 90 11:41
انشاالله به سلامتی دنیا میاد


مرسی عزیزم


mamane Ali
14 آبان 90 13:57
سلام عسیسم ..انشالا این 30 روزه زوده زود تموم بشه و نینیت رو بغل کنی و واسه منم دعا کنی که این چد ماهه زود بگذره....


سلام مامانی
انشالا نی نی گل تو هم به سلامتی بیاد تو بغلت
nahid
14 آبان 90 15:36
salam mona jon , man belakhareh faregh shodam , barat kheily dooa kardam , be salamati toham kam mondeh faregh beshi , mibosamet azizam , axsaye barano gozashtam , agar khasty bebineshon . [hr

عزیییییییزم ناهید جون چه خبر خوبی بود و خیلی خوشحالم که باران جون به سلامت بدنیا اومد و مرسی که به یادم بودی نمیدونی چه آرامشی بهم دست داد وقتی گفتی به یاد من دعا کردی یه دنیا ممنون
عکسهای باران جون رو دیدم چقدر کوشمولوی نازی بود
مامان پارسا جون
14 آبان 90 17:44
سلام خوبی گلم؟
به سلامتی دیگه چیزی نمونده ه اومدن گلت
پس مراقب خودتون باشین


سلام ما خوبیم عزیزم
چشم حتما مامان گل
لادن
15 آبان 90 9:11
چرا منو توی لینک دوستات نذاشتی منا جونم ؟ ها ؟ ها ؟ ها ؟ .................


عزیزم لادن جون لینکت که بوده از قبل !!!!!
ببین واسه اینکه بهتر ببینیش گذاشتمش اولین لینک خوبه مامانی حالا دیگه راضی شدی؟!!!
مامان محمد پارسا
15 آبان 90 11:25
مامان پارسا جون
16 آبان 90 17:43
عید قربان، پر شکوهترین ایثار و زیباترین جلوه ی تعبد در برابر خالق یکتا مبارک


مرسی مهربون عید شما هم مبارک و مرسی که به فکر من بودید
سرباز کوچولو
17 آبان 90 21:22
سلام مامانیه باحال من سرباز کوچولو هستم و از چندیم قرن پیش به زمان شما سفر کردم تا به بچه ها کمک کنم ولی اتفاق ناگواری برای من رخ داد و هم اکنون در عصر کرتاسه(حدود چهار میلیون سال قبل) گیر افتادم. در هر صورت من شمارو لینک کردم و همین انتظار را نیز از شما مامانیه با مرام دارم در ضمن اگه در مسیر مسافر کوچو رو دیدم زودتر با خودم میارمش آخه من ماشین زمان دارم و می تونم همه چیزو در زمان عقب و جلو کنم . به امید دیدار شما مامانیه عزیز و مسافر کوچولویه عزیزتر