الیناالینا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

الینا فرشته کوچولو

آهای خبر خبر ، آذری های دوست داشتنی من 2 تا شدن!

1390/8/4 10:37
1,536 بازدید
اشتراک گذاری

نمیدونم چرا زیاد حرف زدنم نمیاد! حالا یه چند خطی مینویسم ببینم نوشتنم میاد یا نه!

اینروزا صبح ها همش در حال چرت زدنم چون دیگه اصلا شبا خواب ندارم. از روزشنبه این هفته تا دوشنبه هم مرخصی گرفته بودم و صبحا تا لنگ ظهر میخوابیدم خداییش خیلی بهم چسبید از دیروز هم که اومدم سر کار پشت میزم  تو  چُرتم! خدا رو شکر مدیرم هم چند وقتی زیاد بهم گیر نمیده فکر کنم دیگه از شیکمم خجالت میکشه!

و اما اخبار هفته ای که گذشت:

شنبه هفته قبل آزمایش دیابت دادم که خدا رو شکر قندم خیلی اومده پایین و بالاخره اون رژیم غذایی کذایی و پیاده روی هام جواب دادند : قند ناشتا:79  دو ساعت بعد از صبحانه :93  و 5 بعد ازظهرم :83  بزن اون دست قشنگ رو به افتخار منا جون!

یکشنبه رفتم سونو:

اینبار دکتر به نوید هم اجازه داد همراه من بیاد  تا دختر جونش را ببینه و من هنوز روی تخت دراز نکشیده بودم که نوید پرسید:آقای دکتر حال دخترم چطوره؟ همه چی اوکی؟ دکتر خنده اش گرفت و گفت :آقا شما اول اجازه بده من ببینمش بعد بهتون میگم من که هنوز پیداش نکردم! چند لحظه بعد که چشممون به جمال الینا جون افتاد (هرچند من هیچ وقت نتونستم تصویرت را روی صفحه مانیتور درست تشخیص بدم!) نوید با تعجب سرش را برده بود جلو و داشت نگاه میکردخیلی جدی به دکتر گفت:آقای دکتر این انگار چند نفره یکی نیست! وای از دست این بابا نویدت! بعد صدای قلبت را شنیدیم که مثل همیشه  تند تند میزد تالاب تولوب تالاب تولوب!

خانوم کوچولوی من شما تو هفته 32 وزنت 2 کیلو  دور شکمت: 27سانتی متره  ، وووووووای فینگیلی من هنوز خیلی کوشمولو هستی!

درضمن سر مبارکت اومده پایین و دم در خروجی منتظر صدور برگه ترخیصت هستی تا با سرت شیرجه بیای تو این دنیا!

از دکتر پرسیدم که من تصویری واضحی از دخترم ندیدم و میتونم سونوی سه بعدی بگیرم ؟ دکتر گفت:معمولا سه بعدی تا هفته 25 انجام میشه اما چون جفت جنین خلفی هست  شما میتونید سه بعدی انجام بدید.

اما من واسه انجام دادن سه بعدی دو دلم چون شنیدم که واسه جنین ضرر داره. ظاهرا فعلا باید بی خیال دیدن روی ماهت قبل از ورودت به این دنیا شدم هرچند خیلی خیلی خیلی دوست دارم بدونم شبیه کی هستی من یا بابات!

دوشنبه ویزیت دکتر داشتم و نمیدونم چرا هنوز وزنم تغییر نکرده و از ماه 7 تا ماه 8 وزنم ثابت مونده! این قضیه یه نمه نگرانم کرده به دکتر جونم که گفتم چرا اینطوریه و ممکن وزن نی نی ام کم باشه .  اما دکتر سونو رو که دید گفت نه وزن و و بقیه عددهایی که توی سونو نوشته شده همه خوب و ممکنه بخاطر رژیمی که داشتی توی این مدت وزن خودت کمتر شده و این وزن نی نی که داره اضافه میشه .

و اما و اما و اما یه خبر بسیار بسیار جالب انگیزی  که دکتر گفت این بود که:

 تاریخ زایمان طبیعی 21 آذر و سزارین 10 آذر  و این یعنی که اگه من بخوام سزارین کنم:

 

 تاریخ تولد الینا جون با تاریخ تولد بابا نویدش یکی میشه هر دو 10 آذری هستن! 

.

.

و  دختر گلم انشالا انشالا انشلا  36 روز دیگه میاد تو بغلم!

.

.

.

خیلی حرفیدم نه؟!!!! تازه یعنی حرف زدنم نمی اومد!

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (35)

مامان ریحانا
4 آبان 90 11:07
ایشالا به سلامتی زایمان کنی مونا جون
اینم اون دست قشنگرو که میخواستی



مرسی عزیزم

مامان نینی طلا
4 آبان 90 11:11
سلام.خوبی مامان الینا؟چه جالب!تاریخ زایمان طبیعی منم 21 آذر زده شده!ولی من فکر میکردم نینی من بزرگتر از نینی شماست


سلام راست میگی خیلی باحاله! حالا میخوای طبیعی زایمان کنی یا سزارین؟
اونوقت چرا شوما اینطور فکر کردید؟!!!!
صبا
4 آبان 90 12:19
موناجون دركت ميكنم.منم اين روزاهمش چرت ميزنم.الهي كه اين فسقلي هاصحيح وسلامت به دنيابيان.گرچه بادنيااومدنشون ديگه همين چرت زدن هم ازمون گرفته ميشه


الهی آمین!کاملا با حرفت موافقم صبا جون!
یلدا
4 آبان 90 12:31
ای جانم دخمل آذری
ببین منا جون کلا ما آذری ها موجودات گلی هستیم ( ای ول اعتماد به نفس )


در این که شکککککی نیست!
mamani helena
4 آبان 90 12:46
salam mona joon khodaro shokr ke ham to va ham elina joon khobid.akh joon dokhtaraye azar kheili mahan.movazeb khodet bash golam


سلام پریسا جون
مرسی گلم
چشم حتما دوست خوبم
رادین کوچولو
4 آبان 90 12:58
وای این همه خبر خوب یه جا!!!
با ارزوی سلامتی مسافر کوچولو و مامانش


مرسی عزیزم
عسل
4 آبان 90 13:27
مباااااااااااااااااااارکه هووووووووووووووووووورا منا جووووون هم مامان میشه زود زود


مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییی
سحر مامان آراد
4 آبان 90 13:33
وایییییییییییییییییییییییییییی منا جونم اصلا باورم نمیشه
آخه شوشوی منم آذریه
نمیدونم چرا ما اینقدر با هم شباهت داریم

به هر حال بابت دیابتت خیلی خوشحالم
انشاالا الینا جونم رو سالم و سر حال و تپل مپل به آقا نوید تحویل بدی
عزیزم بی خیال سونو سه بعدی بشو
منم از مضراتش شنیدم
بوس بوس گلم



چه جالب سحر جون ! پس دیگه حتما با خصوصیت آذری ها آشنا هستی! تازه مال من یه جفت میشن!خدا به دادم برسه!
آره گلم منم چون شنیدم ضرر داره دیگه از انجامش منصرف شدم
خاله جون
4 آبان 90 15:28
$$ __$$$ __$$$$__________________$ __$$$$$________________ $$ __$$$$$$$______________ $$$ __$$((▂))$$$____________$$$$ __$$$$$$$$$$_________$$((▂))$ __$$$'¤'¤'$$$$$______$$$$$$$$$ __$$$¤'¤'¤'¤$$$$___$$$$'¤'¤'¤$$$ __$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$__$$$¤'¤'¤'¤$$$ __$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$$'¤'¤'¤'¤'$$ ___$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'¤'$$$ _____$$$$'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'$$$ __$$$$$_$$$'¤'¤'¤'¤$ $$'¤'¤$$ _$$((▂))$$$$$_$$$$$$$$$$$_O_O $$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$_ _ $ $ $$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$___$ $ $$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'$$$$__$$$ $$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$ __$$$((▂))$$$$$_$$$$$ ____$$$$$$$_$$$$$ _________$$$$$ ______$$$ _____$¤ ___$¤ __$¤ __$¤______________¤¤¤¤¤ ___$¤________¤¤¤¤¤●¤¤¤¤¤$$ ____$¤______¤¤¤¤¤¤¤●¤¤¤¤¤_$$ ____$¤______¤¤¤¤¤¤¤¤●¤¤¤¤_¤¤ ____$¤______$$$●$$$¤¤●¤¤__$$ ___$¤________$$$$$$¤¤____¤¤ __$¤__________♥$$$¤_____$$ __$¤___________$$$_____¤¤ ___$¤________$$$$$$$___$$ ____$¤_____$$$$$$$$$$___¤¤ _____$¤___$$$$$$$__$$$___$$ _____$¤____$$$$$____$$$___¤¤ _____$¤__$$$$$$$_____$$$__$$ ______$¤$$__$$$$$_____$$$ ______$$¤___$¤¤¤¤$$_____$$ ____$$__$¤__$¤¤¤¤¤$$_____$$ __$$_____$¤_$¤¤¤¤¤¤$$____$$ ___________$¤¤¤¤¤¤¤$$___$$ _________$¤¤¤¤¤¤¤¤$$ _______$¤¤¤¤¤¤¤¤$$ _____$¤¤¤¤¤¤¤¤$$ ___$¤¤¤¤¤¤¤¤$$ _$¤¤¤¤¤¤¤¤$$ $¤¤¤¤¤¤¤$$ $¤¤¤¤¤$$ _$¤¤¤$$ __$¤¤$$ ___$¤$$ ____$$$ _____$$ ______$$ _______$$ ______$$$$$$ _____$$$$$$$$$ _____$$$$$__$$$$ ______$$$$$__$$$$$
مریم مامان عسل
4 آبان 90 17:23
سلام منا جون. خداروشکر که نتیجه آزمایش قند و سونو خوب بوده عزیزم. چه جالب! دکتر به من گفته که تاریخ زایمان طبیعی 8 آذر و سزارینم 30 آبان. یعنی اگه طبیعی زایمان کنم عسل و بابا حمیدرضاش هردو متولد 8آذر میشن. شمارش معکوس برای منم مثل شما شروع شده. داریم نزدیک میشیم. مواظب خودت باش


سلام عزیزم
عجب ممان شجاعی میخوای طبیعی زایمان کنی؟
آره عزیزم داریم به روزهای آخر یکی بودن با فینگیلیهامون نزدیک و نزدیک تر میشیم
فرناز مامان رادین
4 آبان 90 22:04
سلام منا جون.خدا را شکر که همه چی روبراهه.
شاد باشی


سلام عزیزم
مرسی خانمی
حریر
4 آبان 90 23:06
سلام منا جان
خوبی عزیزم؟
می دونم روزهای خیلی سختی رو داری می گذرونی اما دیدی که تموم شد
چشم بهم بزنی این 36 روز دیگه هم تموم میشه
فقط خدا به دادت برسه دو تا کوه آتشفشان داری
می دونی که آذر ماهیا مثل آتشفشانن
من یکیشو تجربه کردم
البته وقتی آتشش فروکش کنه خیلی مهربونو خوب میشه
فقط مواظب باش دست به یکی نشن بر علیه ت توطیه کنند

سلام عزیزم
درست میگی دیروز داشتم به همین فکر میکردم که هر چند سخت اما چه زود این هشت ماه تموم شد بعضی وقتا واسه روزهای اولش دلم تنگ میشه!
دقیقا زدی تو خال عزیزم نوید هم وقتی عصبانی میشه دیگه به هیچ صراطی مستقیم نیست اما وای وقتی مهربون میشه اینقدر شیرین میشه ..... حالا حساب کن دخترشم مثل خودش بشه چییییییییی میشه!

مامان گیسو
5 آبان 90 1:48
منا جان سلام
من برات رمزو تلگراف زدم چند روز پیش
راستی سه بعدی نکنییییییییییییییییی
خیلی بده
دمای مایع آمنیوتیک به حد جوش می رسه جنین گناه داره
بوسسسسس


سلام گلم
مرسی بابت رمز مامان گیسو جون

دقیقا منم از همین میترسم و سه بعدی نمیگیرم
دکمه
5 آبان 90 11:17
سلام!
قدمش مبارک باشه.....
به سلامتی!
خواستی به منم سر بزن.... منم یه مامان منتظرم....


سلام مامان دکمه !
مرسی عزیزم
انشالا انتظار تو هم هر چی زودتر به پایان برسه گلم
مامی امیرحسین
5 آبان 90 12:12
خدا روشکر که همه چی خوبه منا جون...تا میتونی بخواب که بعدش حسرت به دل میمونی برای یکساعت خواب!هی به ما گفتن ما گفتیم نه پسر من مودبه شبا میخوابه!بعد دیدیم هیچ ربطی به ادب نداره و خیلی مودبانه شبا بیچارت میکنه!! خدا دو تا آذری دوست داشتنیتو برات حفظ کنه و کنار هم خوشبخت باشین


آره عزیزم همه اینروزا بهم میگن که دیگه روزهای آخر خوشیمه و از چند وقت دیگه دردسرهای بچه داری شروع میشه!
آخ که من قربون اون پسمل مودبمون برم از طرف من محکم ببوسش
مامان مریمی
6 آبان 90 10:41
ههههه مبارکه اولش فکر کردم دو قلو شدن... الهیییییییی مبارک باشه.. مواظب دخترمون باش..

منم واسه هانا پست جدید گذاشتم دوست داشتی بیا ببین.


وای نه دو قلو!!!!!!
مرسی عزیزم
چشم حتما میام
مامان مانی جون
6 آبان 90 11:23
وای دختر آذر
چی میشههههههههههههه
منم 9 اذرم
عاشقتم الینا جونم


تازه اگه باباش هم آذری باشه اونوقت دیگه چچچچچی میشه!
مامان فسقل بانو
6 آبان 90 16:45
هوراااا به سلامتی الینا و مامانش پس آذری ها دورت رو گرفتن خدا برات نیگرشون داره .
نی نی من هم 20 آذر تشریف فرما میشن تو این روزا باید برم سونو ببینم خانم خانما چقد شده دعا کن تپل مپل باشه دخملم .راستی یه خسته نباشید واسه شما من موندم تو این شرایط چطور می تونید صبح زود بلندبشین و برین سر کار من که نصف حاملگیم توی خواب گذشت

آره خدا به خیر بگذرونه
انشالا یه دخمل تپل مپل و سالم 20 آذر تشریفش را بیاره تو بغل مامانش
مرسی عزیزم هر چند اینروزا دیگه اصلا حوصله اداره و صبح بیدار شدن رو ندارم احتمالا از 10 آبان به بعد مرخصی بگیرم
خوشبحالت خانمی خوب بخواب که تا چند وقت دیگه باید با یه چشم بسته و یه چشم باز خوابید!
مامان نيروانا
7 آبان 90 10:18
واي مناي عزيزم، چقدر خوندن اين خبراي قشنگ براي دل من خوبه. خوشحالم برات و ممنونم كه اومدي به ما سر زدي و دلم رو با دلداريت گرم كردي. تو هم مواظب خودت باش و توي اين هوا زياد بيرون نرو كه در امان باشي از شر اين ويروسها. اليناي عزيزم رو بنواز. راستي اول كه عنوان پستت رو خوندم و آذري هاي محبوب دو تا شدن رو ديدم به خودم گرفتم و فكر كردم نيروانا رو ميگي آخه اون 11 آذره، ميبيني چه از خود متشكرم نه؟! ولي بعد كه ديدم بابا نويد و الينا قراره يه روز تولدشون باشه كلي ذوق كردم. براي تو خيلي راحت ميشه مناجون. يه جشن تولد و دو تا ستاره ي جشن. ايشالا به سلامتي روي ماه الينا رو ببيني. به نظر من هم سه بعدي نگيري به صلاحه. (دكتر فريبا ) همه تون رو به دستاي مهربون خدا ميسپارم. اين هم يه دستِ قشنگ به افتخارتون


سلام مامان سریبا!
خوبی عزیزم نیروانای گلم بهتر شده؟
از بس به فکر دخملی گلت هستی هر چیزی رو زود ربط میدی به نیروانا !!!
حواست هست چقدر آمار آذریها دور و برمون زیاد شده؟!!!!
خانم دکتر مهربون منم از گرفتن سونوی سه بعدی منصرف شدم نگران نباش عزیزم
مرسی مرسی مرسی هزارتا مممممممممموچ واسه تو و نیروانای آذری من!
مامان نیایش
7 آبان 90 12:09
به سلامتی ان شا الله که همیشه شاد باشی و زودتر این خانوم کوچولو رو تو بغل بگیری ما هم منتظریم


مرسی عزیزم
مامان نینی طلا
7 آبان 90 13:45
من تصمیم دارم سزارین بشم.از طبیعی وحشت دارم توکل به خدا


منم مثل تو عزیزم
بخاطر استرس و ترس زیادی تصمیم دارم سزارین بشم
مامانه میکاییل
7 آبان 90 13:54
سلام عزیزم
می دونی که دوران خیلی قشنگی رو داری تجربه می کنی پس عجله نکن زود تموم بشه ضمنان اصلان شانس زایمان طبیعی رو از دست نده اما اگه دو تا تولد یکی بشه چه هدیه ایی می دی به بابا نوید ، تا می تونی از این چرت ها بزن که بعدش بد جوری چرتت پاره می شه .



سلام ملی جون
من که دل و جرات تو رو ندارم عزیزم بخاطر همین بی خیال طبیعی شدم گلم
بابت رمز هم مرسی مامان خوشکله
مامان فسقل بانو
7 آبان 90 18:46
منا جون اول این که ممنون بهم سر زدی . برام نظر گذاشته بودی ولی به اسم یکی دیگه، مشخصات یکی دیگه ، تاریخ زایمان یکی دیگه و... اولش گیج شدم ولی بعد فهمیدم این نظر واسه یکی دیگه بوده و اشتباه شده، من الهام هستم نه مریم و مامان یاسمین هستم
مواظب الینا جونم باش


ببخشید عزیزم اینم از اثرات بی خوابی شبونه است همش هم تقصیر این دخملی که شبا تا صبح بیداره و با تکوناش نمیذاره من بخوابم!
محيا كوچولو
7 آبان 90 22:27
انشالله الينا كوچولو بسلامتي و تو هم روزي كه دوست داريد ميادش


مرسی عسسسیییسسسسم
مامان آرزو
8 آبان 90 1:18
سلام مونا جون ایشاا... به سلامت نینیت بیاد البته ممکنه نینیه من آبان بیاد


سلام آروز جون انشالا گل پسرت آبان ماه به سلامت بدنیا بیاد

مامان عسل
8 آبان 90 8:36
سلام عزيزم ممنون به وبلاگ عسل سرزدين و ممنون از محبتتون ايشالا الينا جون به سلامتي به دنيا بياد و دختر خوشگل و نازتو به سلامتي بغل بگيري اين چند روزه باقي مونده رو هم حسابي مواظب خودتون و ني ني باشيدمنم خودم آذر ماهي هستم و تو ماه آذر کلي ترافيک تولد داريم


سلام مامانی عسل
مرسی از محبتت مامان مهربون
وای آمار آذریها اینجا داره میره بالا باید حواسم باشه!
منا
8 آبان 90 10:51
سلام عزیزم .خوبی مبارکه مبارکه ......گلم میدونی چرا وبلاگم رو فعال نمیکنم .می خواهم مطمئن بشم که همه چیز اکی هست بعد شروع کنم .عزیزم 10 روز دیگه سونو دارم .تا حدی در حد 7-8 هفتگی مشخص میشه .مرسی که به یادمی عزیزم


عزیزم منا جون
انشالا که این دفعه با دلی شاد و خبرهای خوب و شکمی نی نی دار وبلاگت رو تا آخر 9 ماه بارداریت آپ کنی
مامان گیسو
8 آبان 90 17:07



منم هزارتا دیگه ازینا واسه گیسوجون و مامانش
منا
9 آبان 90 12:48
مرسی نازنینم برام دعا کن ویادت باشه موقعه زایمانت حتما برام دعا کنی .....چون دعا مستجاب میشه .عزیزم سوره یوسف رو خودت یا یه نفر دیگه بگو به یه سیب بخونه و سیب رو بخور .انشا.... نی نیت خوشگل وزیبا رو میشه وبه سلامت به دنیا میاد و حسابی بوسش میکنی


انشالا عزیزم انشالا که کمتر از 9 ماه دیگه یه نی نی تپل و سالم تو بغلت باشه منا جون
میدونی منا من اینقده سیب دوست دارم که هنوز به بسم ا.. اولش نرسیدم همه سیبه رو خوردم!!!!
مامی امیرحسین
9 آبان 90 13:26
منا جون مژده بده پسرم دیگه مودب شد و شبا میخوابه!پس نترسی تا چلش درست میشه.امروز چلش گذشت.راستی آپم


خدا رو شکر گل پسرمون آقا شده!
چهل روزگی اش مبارک منم شنیدم که میگن وقتی بچه از چله در میاد خوابش منظم و بهتر میشه
مامی مائده
9 آبان 90 16:50
اذریا حرف ندارنننننننننن من و همسرم اذری هستیم ولی اگه بخوام سزارین بشم پرنیا جونم ابانی میشه البته زیاد مهم نیست واسم مهم اینه که صحیح و سلامت بیان به این دنیا کی اش مهم نیست


چه جالب دوتاییتون آذری هستین!
شما خانوادگی پاییزی هستید!
درست میگی هیچی به اندازه سلامتی نی نی اهمیت نداره
الهام مامان رامیلا
9 آبان 90 18:47
########______________________ ___####____________________________ ___####______سلام دوستگلم_____ ___####______________________________ ___####______________________________ ___####_____________________________ ___####_________________________________ ___####______###______###_______________ -########__#####___#####_____________ ___________#######__######______________ __________################______________ __________################______________ ___________###############______________ ____________#############_______________ _____________###########_____###___###__ ______________#########______###___###__ _____________ __#######_______###___###__ ________________#####________###___###__ __ ______________###_________###___###__ _________________#___________#######___ _____________________________#####__ هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
مامان نيروانا
10 آبان 90 11:27
منا جون، نميدوني وقتي پريروز عصر نيم ساعت بعد از خوردن شربت استامينوفن يهو از جاش بلند شد و رفت روي ديواري كه براش كاغذ چسبونديم نقاشي بكشه چقدر به وجد اومدم. درست مثل اينكه تازه راه افتاده باشه. نميدوني با چه ذوقي به حرف زدناش گوش ميدادم. خداي من واقعاً انگار جون دوباره گرفته و گرفتم. خدا اليناي عزيزت رو بهت ببخشه و هميشه تو دستاي مهربونش سلامت نگه داره. يه وجدي بود كه نگو. الان در حال نقاهته عزيزم. خيلي از خدا ممنونم و شما دوستاي عزيزم براي همه ي احساسهاي قشنگتون. به افتخار هر چي آتيش و آتيش بياره


وای ی ی ی ی عزیزم چه خبر خوبی نمیدونی توی این هوای گرفته ابری که دل آدم حسابی میگیره دپرس میشم چقدر شنیدن خبر به این خوبی روحیه ام را عوض کرد . الهی همیشه همیشه همیشه نیروانا جون دختری شاد و سلامت و سرحال واسه مامانیش بمونه خیلی از خوشحالیت خوشحالم فریبا جون اگه اینجا بودی محکم بغلت میکردم اونم با این شکمم فکر کن!
مامان آرتین
13 آبان 90 16:27
خیلی خوشحال شدم قندت اومده پایین. خیلی به یادت بودم و برات دعا کردم. آخه خیلی سخته اونم مخصوصا تو این دوران.
راستی منکه از چند تا دکتر پرسیدم گفتند ضرری نداره. من روزی که می خواست آرتین به دنیا بیاد به دستور دکتر سونو سه بعدی کردم.


یه دنیا ممنون از لطفت و اینکه به یادم بودی
اما من میترسم سه بعدی بگیرم عزیزم
masome
16 آبان 90 13:13
سلام به سلامتی ایشالله.خوشبحالتون میدونید کی نی نی میاد من که هر روز خودمو حاظر میکنم.با اجازه لینکتون میکنم


سلام مرسی عزیزم انشالا به سلامتی گل پسمل تو هم بدنیا بیاد و انتظارت به پایان برسه