الیناالینا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

الینا فرشته کوچولو

بگردم آی بگردم میخوام دروت بگردم الینای 32 هفته ای من!8ماهگیت مبارک مامانی

1390/7/19 21:24
2,351 بازدید
اشتراک گذاری

الینا جون عزیزم 32 هفتگی ات مبارک باشه مامانی

اصلا باورم نمیشه که وارد 8 ماهگیت شدی ! یادته روزهای اول بهت میگفتم فینگیلی!حالا این فینگیلی همچین جاش رو توی دلم محکم کرده که همه لحظه هام بخاطرش و به یادش و با شمارش روزهایی که شمارش معکوس هفته اش شروع شده میگذره!

باوم نمیشه که دارم مامان میشم!مامان منا! از فکرش هم خنده ام میگیره و احساس غرور بهم دست میده و  هم میترسم! دقیقا مثل نوید، بابا نوید! اونم احساس هایی مثل من داره . هر دو اول راه و بی تجربه! از حالا میشینیم و در مورد تربیتت که چطور باشی و ما با هم چطور رفتار کنیم بحث میکنیم! مثلا وقتی دارم فیلم عشق ممنوع را نگاه میکنم (البته نوید تنها فیلم ترکی که علاقه داره و نگاه میکنه همینه!) میگه : فردا میخوای جلوی دخترم هم ازین فیلما نیگا کنی!!!!ابرو

دیروز من و نوید هر دو از سر کار جیم زدیم و صبح رفتیم بازار و واست صندلی ماشین و دستگاه بخور و یه سری وسایل دیگه خریدیم و صد البته من دوباره یه دست لباس خوشششششکل دیدم که نتونستم در مقابلش مقاومت کنم و واست خریدم! البته عصر یه کمر دردی گرفتم که نگو تا صبح خوابم نبرد هم از درد و هم از ترس!آخه 4 ساعت تو بازار گشتیم تااون چیزی که میخواستیم را واست پیدا کردیم . مبارکت باشه دخمل مامانی!قلب

هر وقت میریم بیرون حتی اگر قصد خرید کردن نداشته باشم به محض اینکه از جلوی مغازه لباس نوزاد رد میشم  دیگه نمیتونم از جلوش رد بشم و حتما باید برم و یه خرید حتی کوچولو هم واسه تو انجام بدم اوایل نوید چیزی نمیگفت اما دیگه داره صداش در میاد و به زور دستم را میگیره و از مغازه میبره بیرون! مثل دو شب پیش به بهونه پیاده روی رفتیم دور پارک زیتون . کنار پارک یه پاساژ باز شده به اسم مرکز خرید کودک و من دست بابایی را گرفتم و کشوندمش تو مغازه هاش و یه ست نوزادی صولتی خوشکل واست خریدم!بعدشم گفتم کمرم درد میکنه و برگشتیم خونه!اینم از پیاده روی ما سه تا!

دیشب نوید به شوخی بهم گفت میخوام برم واست یه چشم بندی بخرم که وقتی میریم بیرون فقط مستقیم و جلوی پات رو ببینی و چشمت به ویترین مغازه ها نیوفته!

 اما مگه من میتونم!چشمک

راستی عزیزم میدونی دیروز که من و بابایی تو بازار بودیم یاد چی افتادیم؟ پارسال درست همین روزها واسه خریدهای عروسی و وسایل خونه ، صبح ها از سر کار جیم میشدیم و می رفتیم بازار و امسال هم واسه خریدهای تو جیگر مامان همین کار رو کردیم!از خود راضی

دیروز عصر تکون نخوردی و من ترسیدم که بخاطر پیاده روی زیادی که تو بازار داشتم اتفاقی واست افتاده باشه هر چی هم بات حرف زدم و واست شعر خوندم و صدات زدم هیچ تکونی نخوردم  یادم افتاده بود که جایی خونده بودم که نی نی ها با  شنیدن های بلند و یا موسیقی ممکنه تکون بخورن. منم آهنگ ملودی  آرش را گذاشتم و صداش را بلند کردم و خودمم باش شروع کردم بلند بلند خوندن که تو هم بعد از چند ثانیه شروع کردی به رقصیدن تو شیکمم مامانی! اونقدر از تکونات خوشحال شدم که منم بلند شدم رقصیدن!هورا

مامان قربون اون تکونات بره عسسسسیییییسسسسسم  جوجوی بلا  بیا بریم لالا!!!!!!ماچ

راستی کسی هست بدونه اسم اون دختر کوشمولو ناز موبوری که کنار آرش سیاه! میرقصه چیه؟من دقیقا متوجه نمیشم آرش چی صداش میزنه؟!!!!متفکر

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

گنجینه فردا
19 مهر 90 21:41
سلام. وبلاگ دخترتون بسیار زیباست. خوشحال می شیم نوگلتون عضو کانون کودکان خلاق گنجینه فردا باشه. http://ganjinefarda.blogfa.com با تشکر
سعیده مامان آرتین
19 مهر 90 22:00
32 هفتگیت مبارک عسل خاله. دیگه خیلی به اومدنت نزدیک شدی خاله جون


مرسی عزیزم
آره دیگه خاله جون کمتر از 8 هفته دیگه مونده!
مامان اميرمهدي كوشمولو
20 مهر 90 8:46
قربون مامان منا و الينا گلم برم يك جا!
ميدونم چه حسي داري و اينكه حتي شده يه جورابي اسباب بازي چيزي براش ميخري وقتي ميري بيرون يعني چي
الهي هميشه به شادي


مرسی عزیزم
خوب پس میدونی که اصلا نمیشه در مقابل این حس مقاومت کرد!
مامان ریحانا
20 مهر 90 10:17
عزیزم مبارک ایشالا به سلامتی زایمان کنی و الینا جونو تو بغل بگیری


مرسی مامانی
سحر مامان آراد
20 مهر 90 11:13
مبارک مبارک
خاله جونییییییییییی خانم شدیااااااااااا
بزرگ شدیاااااااااااااااااااااا
ایشالا سالم بپری بغل منا جون
ببین این مامان خانمت هی منو وسوسه میکنه واسه خرید
نه اینکه اصلا اهلش نیستم با خوندن این پست ها یه کن هوایی میشم

بوس بوس الینا جونم


سلام سحر جونم
آره دیگه خاله جون دخملیم داره واسه خودش خانمییییی میشه!وااای سحر منکه همش وسوسه کیوون میشم وقت یاز جلوی مغازه های لباس نی نی رد میشم!


سحر مامان آراد
20 مهر 90 11:42
منا جونم تیکر نشان دهنده سن بارداری من تاریخ انقضا نشون میده میخواستم ببینم تو چه تاریخی وارد کردی؟؟؟


سحر جونم منظورت تیکر نی نی وبلاگ؟ مال منم بعضی وقتا اشتباه میشه و عددهای اشتباه نشون میده فکر کنم اشکال از سرورش باشه!
یلدا
20 مهر 90 13:12
ای جانم والا من که نی نی ندارم نمی تونم از جلو این فروشگاهها بگذرم

وای منا چقدر زود گذشت. ایشالا که روزای باقی مونده هم به سلامتی بگذره


یلدا جون غلط نکنم باید یه خبرهایی باشه نه؟



مرسی عزیزم


مریم مامان عسل
20 مهر 90 13:35
سلام عزیزم. اسم اون نی نی توی کلیپ آرش ملودی هستش. از اینکه به وبلاگ من و عسلک سر زدی ممنونممممم! خدا میدونه حرفات چقد منو دلگرم کرد. مرسی عزیزم. واقعا بهش نیاز داشتم. مواظب دخملی خوشگل باش. خوش به حالش شده با این همه خریدی که مامانش براش میکنه. بوس


سلام مریم جون
آخه من چند بار آهنگش را گوش دادم اما به نظر نمیاد اسمش ملودی باشه؟؟؟!!!!
آخی عزیزم بهتره نگرانی را ازخودت دور کنی و بیشتر از همه سلامتی عسلی و مامان گلش مهمه چون وقتی نی نی بدنیا میاد وقت داری که خوب بهش برسی و تپلی بشه
الهام مامان رامیلا
20 مهر 90 14:15
سلام عزیزم اون اسمش ملودی دختر خود آرشه آهنگ هم برای اونه
الینا جونم 8 هفته گیت مبارک باشه
راست می گی آدمی دیگه دوست داره برای این فینگیلیها لباس بخره حالا بزار بیاد با وجود این همه لباس بازم دوست داری خرید کنی و خودت یادت می ره


سلام الهام جون
تو هم میگی ملودیه؟نمیدونم شاید باشه حالا یه بار به آخرش دقت کن ببین چی میگه؟!اما فکر نکنم آرش دختر به این خوشکلی داشته باشه!!!!!
همه همین را میگن که صبر کن تا بیاد بعدن بقیه لباسها رو بخر اما مگه من میتونم !
نیکو
20 مهر 90 14:34
اسمش ملودی دیگه منا جون ... میخوای اسم نینیتو بزاری الینا ؟



آره عزیزم الینا قشنگه؟
محيا كوچولو
20 مهر 90 22:23
مباركه الينا كوچولو


مرسی محیا جونم
mamani helena
20 مهر 90 22:34
salam azizam are kheili zod migzare man ke bavaram nemishe alan helena 4maho tamom karde delam mikhad elina joono bebinam ghol bede ta be donya omad aksesho bezari mona joon


سلام پریسا جون
انشالا هلنای گلمون هم زود زود بزرگ بشه و عروس شدنش ببینی!
کاکل زری یا ناز پری
21 مهر 90 9:30
سلاااااااااام مونا جوووووووووون خوبی حسابی با دخترت خوش میگذرونی ها فکر کنم اسمشم عوض کردی؟؟ خودت خوبی؟ پرنسس خانم خوبه؟ بابا اصلا" نترس راه میفتی انشاالله همیشه با خبر های خوب بیای پیشمون


سلام خانومی
ما همگی خوبیم خدا رو شکر
مرسی عزیزم
صبا
21 مهر 90 15:44
سلام عزيزم.خوبي؟اليناجون خوبه؟حس وحال قشنگيه اين روزا.موناجون من كه ديگه دلم تنگ شده واسه بغل كردن ني ني.امايه جورايي به آخراش كه نزديك ميشم استرس مي گيرم.خداكنه اين مدت باقيمونده هم به خيروخوشي بگذره.مراقب خودت ودخملي باش.
راستي به حرفت گوش دادم وآپ كردم


سلام صبا جون
ما خوبیم آقا زاده شوما خوب هستن؟
دقیقا میفهمم چی میگی صبا جون
انشالا همگی بتونیم زایمان خوبی داشته باشیم و با خیال راحت فینگیلیهامون بیان تو بغلمون!
به به چکار خوبی کردی!
مامی مائده
22 مهر 90 10:49
سلام مونا جون خیلی قشنگ مینویسی دیگه واسه فیلم دیدن جلو بچه باید یه فکری بکنیم اسم دختره فکر کنم ملودی باشه. مواظب الینا جون ما باشششششش


سلام مائده جون
آره عزیزم با بچه های این دوره زمونه نمیشه فیلمهای این دوره زمونه را نیگا کرد خواهر!
مامان مانی جون
22 مهر 90 13:27
ما هم از این حرفا میزدیم اما حالا یادمون رفته
راستی اون وبم تکرار همین وبه و آپ نمیشه
manijoonvamaman


واقعا چرا؟
عمه ی امیرحسین
22 مهر 90 17:13
سلام عزیزم . 8 ماهگی فرشته ی کوچولو مبارک باشه شما دومین دوست خوبم هستید که نی نیتون هنوز دنیا نیومده عزیزم دیگه وقتی نمونده که دنیا بیاد . ایشالا به سلامتی از اینکه هم استانی هستیم خیلی خوشحالم . ما ساکن شادگان هستیم . حتمااسم شهرستان ما رو شنیدید بازم از آشنائیتون خوشحالم و با کمال افتخار لینکتون میکنم


سلام عمه مهربون
مرسی عزیزم
من یکی دوباری ماموریت شادگان داشتم و امدم شهرتون
مامانه میکاییل
22 مهر 90 21:20
مامان جون نترس بچه خا بعضی روزها خوابشون زیادتر می شه .
من که میکاییل نزدیکه یه ماهه تو بغلمه هنوز باورم نمی شه من مامانه شم


فکر کنم جوجوی منم شب زنده دار باشه واااای نه!

آخی الهی! قبول دارم اوایل باید باورش سخت باشه
منا
23 مهر 90 10:28
منا جون نمیدونم چرا کامنت های من برات نمیاد ........
مبارک خانومی .منا جون یه خبر بگم.........................................................باردار شدم دوباره .نمیدونی چه قدر خوشحالم .برام دعا کن


واااای منا جون راست میگی؟ این بهترین خبری بود که امروز شنیدم خیلی خوشحالم کردی عزیزم کاش الان اینجا بودی و محکم بغلت میکردم البته اگه این فینگیل خانمم بذاره! دیدی دیدی بهت گفتم ناامید نشو! انشالا این دفعه نی نی ات بمونه پیشت و به سلامت به دنیا بیاد و دل همه ما رو شاد کنه
بووووووووووس واسه تو و اون فینگیلی ات!
منا
24 مهر 90 10:31
مرسی منا جونم . ممنون عزیزم .هنوز وبلاگمو فعال نکردم


تنبلی نکن منا جون
بهتره که هرچی زودتر آپ کنی و واسه فرشته کوچولومون حرفهای قشنگی بنویسی
نیکو
25 مهر 90 16:56
والا چی بگم تو باید دوست داشته باشه اما من زیاد دوست ندارم


اما من خیلی این اسم را دوست دارم نیکو جون