الیناالینا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

الینا فرشته کوچولو

هفته سی ام و روز دخترم!

1390/7/8 12:26
2,168 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم 

خوبی مامانی؟

الینا جون تو از دیروز وارد هفته سی ام شدی 

 طبق نوشته های نی نی سایت تو الان میتونی چشمای نازت را  باز و بسته کنی  و  بين تاريكي و روشنايي تمايز قائل بشی و حتي مي تونی حركت يك منبع نور را به سمت عقب و جلو دنبال كنی.

دیروز  تولد حضرت معصومه (س) و روز دختر  بود  اینروز را به  همه دختر کوچولو ها  گل گلدون مامانها تبریک میگم 

راستی دیشب شنیدی بابا نوید به تو هم تبریک گفت ! اول بوسیدت و نازت کرد و گفت : بابایی الینا جون روزت مبارک دخترم!

گلم  بی صبرانه منتظر روزی هستم که خونمون پر شه از عطر تنت و صدای خنده هات و البته گاهی هم گریه هات!

دیروز مامان بزرگ و خاله مریم  بالاخره از تهران برگشتن و  سیسمونی ات را با خودشون آوردن دستشون درد نکنه

واااای نمیدونی که چه چیزهای خوشکلی واست خریدن  چقدر لباسهات ناز بودن همه ستت را صورتی خریدن  پتو، بالشتت ، زیر اندازت ، کاپشنت، کلاهت ، کفشهای خاله ریزه ات!  ست لباسهای بیمارستانت! ست حمومت .......وااای منکه عاشق حوله تنی ات شدم  چقده کوشمولو  بود!

الینا جون یه چیزی بگم لباسات خیییلییی فینگیلی بودن!  یعنی من میتونم یه نی نی اینقدی را بغل کنم  ؟؟؟!!!  خیلی میترسم آخه من هیچوقت یه نوزاد را بغل نکردم و همیشه میترسیدم که الان دست و پاش یه چیزیشون بشه! یا گردنش کج و کوله بشه!

مامان جونت(مامان نوید) از مسافرت برگشت و اونم کلی لباسهای خوشششششکل واست خریده  البته لباسهایی که مامان جون خریده بیشترشون واسه  1 سالگی تا 3 سالگی هستند حتی یه کیف باربی صورتی خوشکل هم واست خریده! آخه میدونی عزیزم تو اولین نوه دخترشون هستی و مامان جون چون خودش دختر نداشته (و صد البته منم خواهر شوهر نداشته ام!!!!) کلی ذوقت را میکنه و  هر وقت جایی میره واست لباسهای دخترونه خوشکل میخره .

واقعا دست همشون درد  نکنه  و ما رو شرمنده خودشون کردند دیشب هم به بابایی گفتم که  با اینهمه لباسهای  خوشکلی که تا حالا واسه دخملمون خریدن ما تا 3 سالگی  نیازی نیست که  لباس بخریم!!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (30)

مامان مانی جون
8 مهر 90 13:23
الکی دلت رو خوش نکن همچین که یه ماهش تموم شد میبینی لباساشم تموم شده
اونقد شسته میشن که از رنگ و رو میوفتن
باید دست کنی تو جیبت و اون موقع هست که میبینی ای وای که لباس نی نی از لباس مامان باباهم گروووووووووووون تره
البته فدای سرش


درسته میدونم بخاطر همین تصمیم گرفتم که یه چند دست اضافه هم واسه الینا جون بگیرم
مامان ابوالفضل
8 مهر 90 14:16
سلامممممممممممممممممممم
الهی
سی امین هفته حضور دخملی و روز دختر مبارکککککککککککک
خیلی نازی
دلمون می خواد ببینیمت
راستی سیسمونی و هدایای ویژه ت هم مبارک
کلی واسه خودت وسیله داری که بیای ازشون استفاده کنی ، ایشاالله میای و دل مامان و بابا رو شاد می کنی و کلی از وسایلت با لذت استفاده می کنی


سلام ندا جون
مرسی عزیزم
انشالا نی نی من و بقیه نی نی ها به سلامت میان پیش مامانهاشون درست مثل ابولفضل دوست داشتنی شما
مریم مامان ملینا
8 مهر 90 14:40
سلام منا جون
خوبی عزیزم؟ الینا جون چطوره؟
ببخشید که یه مدت بی خبرگذاشتمت. درگیر بودیم حالا سرفرصت میام و مینویسم.
من و ملینا هم خوبیم و روزای خوشی رو باهم سپری میکنیم.
پس اسم دخمل نازمون باز عوض شد!!!!!!!!!!!!
فداشششششششششششششش


سلام مریم جون
ما خوبیم عزیزم
خیلی نگران تو و ملینا جون بودم و خدارو شکر که مشکلی واسه ملینای گلمون پیش نیومد

آره خاله جون اما مامانم قول داده که این آخرین باری باشه که اسمم را عوض میکنه!
مامان نی نی گولو
8 مهر 90 16:35
سلام ناناز خاله
سی هفتگی ات مبارک گلم روزت هم مبارک قند عسل خاله انشاالله به سلامت دنیا بیای شما از نی نی گولوی من 2 هفته بزرگتری


سلام خاله جون
انشالا همه نی نی گوگولیا سالم و تپل مپل بیان تو بغل ماماناشون
سحر
8 مهر 90 17:51
وایییییییییییی خوش به حال دخملی
الینا جونم
عزیز خاله خیلی عزیزیاااااااااااااااااااااااااا
واییی منم ندیده عاشق خودتو لباساتم


مرسی خاله سحر جون
منم از همینجا شما و آراد جون را میبوسم البته با اجازه مامانم!
محيا كوچولو
8 مهر 90 21:14
سلام خاله
منم رزو دختر را به خواهر كوچولوم الينا تبريك ميگم.
البته منم كلي لباس داشتم كه ماماني فكر ميكرد تا يكسالگي برام اندازه ميشن ولي همشون الان اندازه ام شدن!


سلام عسسسیسسم
مرسی خاله مهربون
منم به فکر افتادم برم چند دست دیگه اضافه بخرم
lمامان عیسی
9 مهر 90 7:49
سلام عزیزم
لباسات مبارک حوله تنیت مبارکککککککککک
کفش کوشولو مبارککککککککککک
الهی که به تندرستی از همشون استفاده کنی
و ما من هم فکر میکردم عیسی تا مدتها از لباس بی نیازهههههههههههه
اما هنوز یک ماهش نشده بود که باید بر اش یه سری خورده ریز میگرفتم
لباس تو خونه ای را معمولا موقع خرید سیسمونی آدم غفلت میکنه در صورتی که خیلی مورد نیازههههههههههههه و هر چی داشته باشه کم داره
اما الان خیلی نخرید چون سایز بچه ها معلوم نیست ممکنه مخصوصا تو ماههای بعد قابل پیش بینی نباشه
مثلا عیسی خوب رشد کرد و تپلی شد و لباس زمستونیهاش اندازش نبود در حالیکه 4 ماه هم بیشتر نداشت
خیلی لباساش دست نخورده موند در حالیکه مجبور بودم برم براش لباس هم بخرم
مراقب خودش باش


سلام اعظم جون
خوبی تو؟عیسی گلم خوبه؟
مییییییسیییی خاله جونمی
اتفاقا منم تصمیم دارم برم چند دست لباس نوزادی دیگه واسه الینا جون بگیرم آخه تو دلم مونده خودم تا حالا واسه دخملم چیزی نخریدم!!!!
چشم عزیزم تو هم مراقب مرد کوچکت باش!

حميده
9 مهر 90 8:56
سلام به مونا جون
انشاءالله كه خودت و الينا جون خوبيد و اون مشكلي كه راجع به قندت نوشته بودي رفع شده باشه.من هنوز جوابشو نگرفتم.واكسن كزاز رو هم زدم كه فكر كنم همه دكترا مي گن بزنيد و احتمالا شما هم زديد.


سلام الهام جون
ما همگی خوبیم عزیزم
مشکل قندم با رژیم درمان میشه و امیدوارم واسه تو مشکلی پیش نیومده باشه
من واکسن کزاز را همراه با آزمایشهای قبل از عقدم ، زدم


mamani helena
9 مهر 90 14:27
salam azizam vay bisabrane montazerim ke be donya biyad va aksaye nazesho bebinim movazebe khodet bash mamani


سلام پریسا جون
مررررررررررررسی خاله جونم
تیرداد
9 مهر 90 15:39
روز دخت مبارک الینا خانوم جدید و درسای قبلی!خدا میدونه این مامانت چند بار دیگه اسم واست انتخاب میکنه!!!!!!!
سالگرد پیوندتان هم مبارک.همیشه با هم و در کنار هم انشاءالله!!!!!!!!!!
در ثالث!هفته سی ام دخترمون هم مبارک بسی!راستی میدونستی دخترای آذر خیلی خوشگل میشن؟من تحقیق کردم همه شون بلا استثنا ناز و ملوسن.خیالت راحت که دخملی جیگری میشه واسه خودش!



نه دیگه قول میدم این آخرین باری باشه که اسمش را عوض میکنمممممم قووووول!!!!
مرسی عسییییسسسسسم
قربون تو خاله مهربون که اینهمه به آدم روحیه میدی!بیا تو بغلممممممم

سحر
9 مهر 90 19:03
واییییییییییییییییییییی خوش به حال الینا جونم با این همه سوغاتی


مرسیییییییی خاله جون
مامان پارسا جون
9 مهر 90 20:24
آخی روز الینا جون هم مبارک باشه


مرسی عزیزززززززم
مامی مائده
10 مهر 90 11:38
دست همگیشون درد نکنه مبارکش باشه ایشالا برسه اون روزی که ما الینا جون رو تو اون لباسای خوشگل ببینیم


انشالا مائده جون
مامان نيروانا
10 مهر 90 14:44
واي مناي عزيزم، چقدر برات خوشحالم. ببخش خانومي نرسيدم واسه سالگرد عقدتون تبريك بذارم ولي پست قشنگت رو خوندم. به اميد روزي كه اليناي عزيز به دنياي صورتيش پا بذاره. ولي يه نصيحت خواهرانه بهت بكنم. همه چي رو يه رنگ و يه مدل نگير، يه جورايي كسل كننده ميشه برات. رنگهاي متنوع بگير تا امتحان كني ببيني كدومش به الينا جون بيشتر مياد. طرحهاي مختلف و .... خلاصه عقيده ي من اينه كه همه چي بايد متنوع باشه تا احساس شادي بيشتري هم به شماها هم به اليناي گلم دست بده. حالا كه ست صورتي گرفتي سعي كن اتاق رو با برچسبهاي شاد و تند جذابتر كني. منگوله پنگوله به تخت و در و ديوار آويزون كن و حال كن. فداي اون كفشهاي صورتيش برم جيگرطلا. مناجون از اينهمه معرفتت شرمنده ام. بازم نگاه پر مهرت رو به ما ارزاني كن خاله ي مهربون.


سلام مامان نیروانای گل
راستی میدونستی که نیروانا اسم یه گروه جاز خیلی معروف قدیمی انگلیسی بوده؟
حتما به توصیه های قشنگ و پر محبتت عمل میکنم عزیزکم

مامان امیرناز
10 مهر 90 15:14
سلام عزیزم. من بار اول میام وبلاگت. امیدوارم دختر نازت صحیح و سالم به دنیا بیاد و عکسای خوشگلشو ببینم بوس


سلام عزیزم
خوش اومدی خانمی و مرسی بابات دعای قشنگت
mamani helena
10 مهر 90 15:57
salam khale joon ma khobim mer30 khale joon movazebe dostam bash ta zodi bebinamesh.manam aksamo gozashtamrasti khale mano link nakardi?


سلام پریسا جون
سلاممممممممم هلنای گلم
چشم خاله من مواظب الینا جونم هستم تو هم با اون قلب مهربون و آسمونیت واسه همه نی نی ها دعا کن سالم بدنیا بیان
ببخشید یادم رفته بود خاله جون
مریم مامان عسل
10 مهر 90 16:31
سلام. مبالک مبالک سیسمونیتون مبالک انشالا به سلامتی. راستی مرسی که به ما سر زدی منا جون من با اجازه شما رو لینک میکنم. مواظب الینا جونی باش.


سلام مامان مریم جون
مرسی عزیزم
منم لینکتون میکنم
کاکل زری یا ناز پری
11 مهر 90 10:58
سلام عزیزم خوبی؟ دلم حسابی براتون تنگ شده بود خوشحالم که هردوتون سالمید اسم گل دخترم خیلی نازه. خوش به حالش با این همه هدیه های خوشکل فکر کنم دیگه چیزی به آمدنش نمونده 10 هفته؟ یا کمتر؟ منتظرم عکسشو اینجا ببینم


سلام دوست خوبم
شما لطف دارید عزیزم
ریحانه
11 مهر 90 17:20
منا حون عزیزم واست خصوصی فرستادم.


نرسیده ریحانه جون!!!
مامان ماهان
12 مهر 90 0:27
دستشون درد نکنه الهی همیشه زنده باشن
هفته 30 مبارکههههههههههههه
روز دخمل نازت هم مبارکههههههههههه


مرررسییییی مامان ماهانی گل
مریم
12 مهر 90 0:47
سلام عزیزم. مرسی که به وبم سر زدی.
هفته سی نینیت هم مبارک . از حالا به بعد همچین سریع میگذره که نمیفهمی...باور کن.
منم از هفته 30 تا حالا که هفته 39 هستم نمیدونم چطوری گذشت.انشالله این چند وقت هم به خوبی و خوشی میگذرونی و نینی گلتو بغل میگیری


سلام مریم جون
انشالا که شما هم این چند روز باقیمونده را به سلامت سپری کنید و نی نی نازتون بیاد تو آغوشت
مامان عسل
12 مهر 90 8:05
سلام عزيزم مرسي به ما سرزدي و ممنون از تبريک ايشالا به سلامتي اين دوران رو سپري کنيد و الينا جون رو در آغوش بگيريد


مرسی مامان عسلک
زهرا
12 مهر 90 8:38
سلام عزيزم
سيسوني الينا جون هم مباركش باد
مواظب خودتون باشين و حسابي به خودتون برسين تا دخترمون قوي به دنيا بيايد.شمارش معكوس براي ديدين اليناجون..


سلام زهرا جون
مرسی گلم
چشم حتما





mamani helena
12 مهر 90 14:46
salam azizam chera az elina joon vasam chizi neminevisi?doset daram khale joonnnnnnnnnnnn


سلام جونم
اینروزا سرم شلوغ بود امروز سعی میکنم بنویسم
قرررربوووووونت عسییییسسسسم
مامان نیایش
12 مهر 90 15:57
روز دختر رو هم به الینا جونم تبریک می گم
عزیزم آپ هستم دوست داشتی بیا


مرسی مامانی نیایش گل
چشششششششم اومدم
محيا كوچولو
12 مهر 90 19:32
سلام خاله اومدم ديدم هنوز تو هفته سي ام هستي!گفتم تا اسم الينا دوباره عوض نشده يه بار ديگه براش نظر بدم! سلامت باشيد


سلام گل خاله!
عسیسمی خیالت راحت اسم الینا تا آخر هفته 39 همین میمونه و عوض نمیشه!زنده باشی گلم
الهام مامان رامیلا
12 مهر 90 20:08
*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***_____________________***
_***_______ـــــــــــ_________***
__***___________________***
___***_________________***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*






مرسی رامیلا جون
مامان آرتین
12 مهر 90 21:36
سیسمونیش و همچنین روز دختر مبارکش باشه. راستی چند وقتی بود نتونسته بودم بیاد بهتون سر بزنم. اسمش هم خیلی قشنگه. امیدوارم براتون شادی بیاره.


مرسی عزیزم
خیلی خوش اومدی مامان آرتین خان!
انشالا گلم
مهرانه مامان مهرسا
13 مهر 90 10:45
مباركه عزيزم عكساش رو بزاريد ديگه


عکس سیسمونی؟آخه هنوز نچیدمشون هر وقت چیدم حتما میذارم عزیزم
حریر
17 مهر 90 11:27
سلام منا جان
اومدم روز کودک رو به کودکت تبریک بگم
انشالله سال دیگه این موقع یه دختر خوشگل و تپلی که مامانش موهاشو خرگوشی بسته با چشمای گرد تیله ایش برای مامانش دلبری می کنه
چه کار خوبی کردی این وبلاگ رو نوشتی منا جان
زمان ما که این امکانات نبود عقلمونم قد نمی داد که حداقل تو یه دفتر بنویسیم
حالا اشکالی نداره من میام اینجا می خونم حالشو می برم
موهات نارنجی شده به خاطر وضیعت هورمونهای بدنته که واکنش نشون میده
اگر دقت کرده باشی حتی دوران پریود خانمها اگر موهاشون رنگ بشه خوب جواب نمیده تو که دیگه شرایط خاصی داری
من عاشق رنگ نارنجی هستم اما نمیشه که
دیگه اینکه اضافه وزن تا جایی که من می دونم تا 12 کیلو هم طبیعیه خواهر زاده من که 14 کیلو اضافه کرده بود یه بچه غول به دنیا آورد خودشم بلافاصله بعد از زایمان وزنش برگشت الان که یکسال گذشته کاملا مثل دوران مجردیش شده غصه وزنتو اصلا نخوریاااا خودتو بچه انشالله سالم باشید برای لاغر کردن همیشه وقت هست.
اوه چقدر حرف زدم حوصله تو سر بردم


سلام حریر جون
مرسی عزیزم
وای نمیدونی وقتی اینطوری از دخملیم نوشتی چقدر کییییییییییف کردم و خوش خوشانکم شد!
اتفاقا فکر کنم رنگهایی مثل نارنجی و شرابی به تو هم خیلی بیاد خوشکل خانم!البته الان چند بار موهام رو شستم رنگشون داره تیره تر میشه
من ازین میترسم که اضافه وزنم برسه به 20 ! اونوقت دیگه یه کدو قلقلی میشم واسه خودم!