الیناالینا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

الینا فرشته کوچولو

هفته بیست و ششم

1390/6/12 14:16
1,404 بازدید
اشتراک گذاری

اول از همه عید سعید فطر را به همه مامانا و نی نی های توی دلشون یا تو بغلشون! تبریک میگم و انشالا اینروزا همه خوب و خوش وسلامت باشند.

دخترم الان تو وارد هفته بیست و ششم شدی  و طبق مطلبی که از نی نی سایت خوندم تو الان باید  وزنت كمي كمتر از 900 گرم و طول بدنت از سر تا پاشنه پا حدود 35.5 سانتي متر باشه و  عصبهاي گوش  در حال تكامل هستند كه در نتيجه به صداهاي مختلف بهتر پاسخ مي دهی. ريه هاي کوچولوت  در حال رشد هستند و تو با نفسهاي كوچكت مقادير كمي از مايع آمنيوتيك را تنفس مي كنی. قربون اون نفس کشیدنت برم من فینگیلی من!

اون تیکری که گوشه وبلاگت گذاشتم امروز عدد 100 رو نشون میداد و از فردا میشه 99 یعنی روزهایی که من  وبابا باید منتظرت باشیم دو رقمی میشه . وای کی میشه این انتظار یک رقمی و بعدش به ساعات تبدیل بشه و من بتونم روی ماهت را ببینم. 

یه خبر خیلی خوشکل:امشب اولین خریدت را انجام دادیم!

من وبابانویدت امشب رفتیم و یه تخت دخترونه صورتی خوششششششششکل واست خریدیم .ماکه عاشق تختت شدیم و از همون اول که وارد فروشگاه شدیم نوید انتخابش کرد و گفت همین خوبه جای دیگه ای نریم .قراره 12 روز دیگه تختت را بفرستن و نصابش بیاد و واست نصب کنه .

دخترم گلم خیلی دلم واست تنگ شده بابات هم همینطور اونم دوست داره زودتر دختر گلش را ببینه .

یه خبر دیگه اینکه بنا به دلایلی فعلا ما از اسم درسا منصرف شدیم و دنبال اسم بهتری هستیم و من تو رو به شوخی دختر بی نام صدا میزنم!

بعدا اضافه شد:

دخترکم تو امسال هنوز بدنیا نیومدی اما مامان بزرگت و خاله جان مهربونت بهت عیدی دادن و دستشون درد نکنه. مامانم تا حالا چند دست لباس دخترونه خوشکل واست خریده که من هر روز بوشون میکنم میبوسمشون و تو رو توی اونا تجسم میکنم

وقتی خواستیم فطریه رو بدیم مامان بزرگت(مامان نوید) گفت که باید فطریه دخملی تون رو هم بدید چون تکون میخوره فطریه بهش تعلق میگیره . ووووای نمیدونی من چقدر ذوق کردم اولین باره که واسه چیزی با من و باباییت شریک میشی! منم موقع دادن فطریه ات اول از همه سلامتیت را ازخدای مهربون خواستم.انشالا سال دیگه عید کنارمون باشی عزیزم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

مامان نی نی گولو
11 شهریور 90 10:32
سلام عزیزم
ممنون از لطفت انشاالله نی نی نازت به سلامت سفرش رو به پایان برسونه و بیاد تو بغل مامان و بابا


سلام مامانی
انشالا همه نی نی ها سالم و تپلی بیان تو بغل ماماناشون
مامان نخودچی (مریم)
11 شهریور 90 12:59
خواهر جون سلام...
معلومه کجایی ؟؟؟؟
روزی صد دفعه سر میزدم....
راستی تخت دخملتونم مبارک باشه....
اسم درسا خیلی نازه....


مریمی سلام
همینجا زیر آسمون خدا!
مرسی عزیزم
مامان نیایش
11 شهریور 90 13:22
سلام خانومی ممنون اومدی گلم عیدت مبارک باشه کوچولوی نازت خوبه ؟برای کوچولوی ناز
عزیزم شاید اگه یه بار باز و بسته کنی وبلاگ رو بتونی بشنوی صدا رو وقتی علامتplayرو نشون داد و ثابت شد باید روش کلیک کنی


سلام مامانیش
عید تو و نیایش جون مبارک باشه
منکه هر کاری کردم نتونستم صدای قشنگ نیایش جون رو بشنوم!
مامان نیایش
11 شهریور 90 13:23
راستی عزیزم تخت دخملت هم مبارک باشه ان شاء الله که سالم باشه کوچولوت برای اسمش هم زیاد سخت نگیر به خودت هر چی دلت میگه همون رو بذار


منکه از وقتی تختش را خریدم هر شب خوابش را میبینم که کنارم و توی تختش خوابیده قربوووووووونشششششش بشم
اسم هم چند تا دیگه مد نظرم هست هنوز صد در صد نشده
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
12 شهریور 90 10:52
عزیزم ممنون. عید شما هم مبارک باشه. الهی دختر نانازت زودی بزرگ شه و به سلامتی دنیا بیاد.


سلام سعیده جان
مرسی عزیزم از دعای قشنگت
سحر
12 شهریور 90 11:38
سلام گلم
عید تو هم مبارک
یه مدت نبودم
این دخمل ما اسمش چی شد؟؟؟؟؟
ایشالا به سلامتی بیاد تو بغلت جیگر


سلام سحر جون
فعلا که بی نام شده !!!!
مرسی مامان سحر مهربون
مامان الهام
12 شهریور 90 12:26
سلام عزیزم
ایشالا به خوبی و خوشی و سلامتی هر چه زودتر این روزهای پر از انتظار میگذره و ما هم میتونیم مثل بقیه نی نی نازمون رو به آغوش بکشیم-به امید اون روز


سلام الهام جون
انشالا عزیزم
انشال همه نی نی ها صحیح وسالم بدنیا بیان و دل ماماناشونو شاد کنن
مامان عیسی
12 شهریور 90 16:48
عیدتون مبارک
فینگیلی کوچولو سال دیگه روزه هم باید بگیرییییییییییی هااااااااا



اعظم جون عید شما هم مبارک باشه
واییییییی نه دلت میاد فینگیلی من تو گرمای 60 درجه روزه بگیره!
مونا (مامان النا )
12 شهریور 90 16:50
سلام عزیزم
عیدتون مبارک ایشالله سال دیگه عید فطر دختر خوشگلت صحیح و سلامت توی بغلت باشه
ایشالله همیشه شاد باشین
تخت خوشگل خانم هم مبارکککککککککک


سلام منا جان
عید شما هم مبارک مامانی النا
مرسی عزیزم
مامان تربچه
13 شهریور 90 10:11



منم از همینا که گذاشتی!
مامان مریمی
13 شهریور 90 10:21
عید شما هم مبارک و همه خریدا هم مبارک...

وبلاگ دختری رو به روز کردم بالاخرهههههه


مرسی مریم جون
چه عجججججججججججججب!
مامان نی نی ناز(حدیث)
13 شهریور 90 10:24
مامان منا وبلاگ زیبایی دارید،براتون از صمیم قلب آرزو می کنم گل دخملتون با سلامتی کامل بیاد تو آغوش گرمتون


مرسی حدیث جون بخاطر قلب مهربونت و دعای قشنگت
مامی امیرحسین
13 شهریور 90 11:11
سلام منا جونم...
مسافر کوچولوی بی نامت چطوره؟تختش مبارکش باشه...ایشالا همه خریداتونو با همین ذوق و شوق براش انجام بدین و کیف کنین...امیرحسینم چیزی نمونده دیگه بیاد...
دیگه رووسایلشو ملافه کشیدم که یکم قیافشونو یادمون بره سه هفته دیگه پرده برداری مجدد کنیم!


سلام فاطمه جان
این فعلا اولین خرید دخترمون بود حالا مونده تا بقیه جهازش را بخریم!(به قول مامانم)
3 هفته دیگه؟! واقعا ؟من تو دلم کلی حسودی از خودم در وکردم من باید 3 ماه دیگه صبر کنم!
مامان آتین
13 شهریور 90 12:11
ای قربون این کوچولوی 900 گرمی برم که فطریه شم پرداخت شدهههههههههه
تخت خوشگلتم مبارک خوشگل خاله
منا جون می بوسمت


مرسی خاله جون
من و مامانیم میبوسیمتون
مامان نیایش
13 شهریور 90 12:31
خصوصی داری گلم


دیدم عزیزم
ستاره
13 شهریور 90 16:50
سلام مامان منا!
منم بهت تبریک میگم و امیدوارم با سلامتی و دل خوش نی نی خوشگلت رو توی بغل بگیری! مطمئنم مامان خوبی میشی!


سلام مامان ستاره (سلامی به گرمی خورشید خوزستان!)
مرسی عزیزم
امیدوارم نی نی گل تو هم سالم وتپلی مپلی بدنیا بیاد عزیزم
(بوس بوس هزارتا واسه خودت و نی نی توی دلت!)
مامان پریا
13 شهریور 90 20:35
سلام
عیــــــــــــــــــــــــدتون مبارک
امشاءالله که مسافر کوچولو زود زود از سفرش تموم بشه و بپره تو بغل مامان و بابای مهربونش
خوشحال می شیم به ما هم سر یزنین



سلام مامانیه پریا
عیدشما هم مبارک باشه
وای نه نگو زوده زود بگو به موقع تموم بشه تا انتظارم بیش از حد نباشه
مرسی که اینجا اومدید منم حتما میام!
مامان پریا
14 شهریور 90 10:00
چشم
ما هم می گیم هر وقت خدا صلاح بدونه
تا به مامانش استرس وارد نشه


آفرین مامان خوب!
مامان پارسا جون
14 شهریور 90 11:35
خریداتون مبارک باشه عزیزم
به سلامتی
اسم جدبد رو کی اعلام میکنی؟


مرسی سمانه جون
تو پستهای بعدی اعلام میکنم
مامان نخودچی (مریم)
14 شهریور 90 11:37
خواهر جون سلام
خوبی؟؟؟ فسقلی خوبه....
چرا جواب مو نمیدی؟؟؟؟
کمک می خوام ازت ؟؟؟؟
راستی خیلی دوست دارم باهات آشنا بشم


سلام مریم جان
من و دخملیم خوبیم
عزیزم من اومدم وبلاگت اما سوالی ندیدم که جواب بدم!!!!به هرحال اگه کمکی از دستم بر میاد من و دخترم حاضریم!
مهرانه مامان مهرسا
14 شهریور 90 11:51
سلام گلم چطوري درسا جونم چطوره


سلام خدار و شکر ما هر دو خوبیم
مهرانه مامان مهرسا
14 شهریور 90 12:05
سلام گلم خيلي وب قشنگي داري راستي شما رو لينك كردم


چشماتون قشنگ میبینه عزیزم
helia & sara
14 شهریور 90 13:27
عزیزم یه جوری شدم وقتی خوندم که واسه جوجه کوچولومون هم فطریه دادین
مواظب خودتون باشین عزیزان من


حتما
سارا جون دوستت داریم دوتاییمون!
مامان گیسو
15 شهریور 90 3:22
سلام گلم خوبی؟
مبارکههههههههههه

الهی به سلامتی زایمان کنی و دخمل نازت رو روی تخت خوشگلش بخوابونی
بوسسسسسسسس


سلام ما خوبیم!
مرسی مامانی گیسو
این بهترین دعا واسه من بود عزیزم
مرسی از حضورت
منا
15 شهریور 90 9:45
سلام منا جونم عید تو و دخملت هم مبارک .


سلام منایی
خوبی تو؟عزیزم عید تو هم مبارک باشه
مامان ماهان
16 شهریور 90 16:53
وای من الان دیدم میخوای اسم گل دخترمو عوض کنی
هر اسمی که تک و خوشگله انتخاب کنین
مونا جونم الهی همیشه شاد باشی


چشم عزیزم