الیناالینا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

الینا فرشته کوچولو

دلم واست تنگ شده جونم

1390/5/8 13:11
2,811 بازدید
اشتراک گذاری

درسا جونم عزیزترینم دلم واست تنگ شده

امروز از صبح خیلی دلتنگت شدم و میدونم که باید حدود 4 ماه دیگه واسه دیدن روی ماهت صبر کنم

اما از صبح که بیدار شدم دلم واسه دیدن روی ماهت پر پر میزنه

دکتر واسم سونو نوشته اما بهم گفته بود که چون هفته 17 رفتم سونو و مشکل خاصی نداشتم صبر کنم تا چند وقت دیگه بگذره بعد برم سونو اما من نمیتونم تا اون موقع صبر کنم میخوام برم سونو تا دوباره اون دست و پاهای فینگیلیت را از تلویزیون دکتر!* دوباره ببینم .وقتی یاد اون باری می افتم که رفتم  سونو و تو دستهای نازت را واسم تکون میدادی و دلم واست یه ذره میشه قربونت بره مادر!

من که همیشه توی همه کارهام عجول بودم و دوست داشتم همیشه همه چی زوده زود انجام بشه یعنی میتونم تا 4 ماه دیگه صبر کنم خدایا یه صبری بهم بده!

امروز اگه تونستم یه دکتر خوب نوبت بگیرم حتما میرم واسه سونو . بدشانسی منم اینکه تو اهواز فقط  2 تا سونولوژیست معروف هست که نوبت گرفتن ازشون کار حضرت فیله!

خلاصه گلم بهت بگم که از امروز صبح مامانیت دلش خیلی واست تنگ شده میباشد!

و به قول رضا صادقی جون:

دلم برات تنگ شده جونم

          میخوام ببینم نمیتونم

            بین ما 4 ماه دیگه انتظاره

فاصلمون زیاده میدونم

   نیمه شب از خوابم پامیشم

نیستی پیشم باز دیوونه میشم

دوری تو تیشه زد به ریشم ..... نیستی پیشم

.......

تو هستی تموم هستی و مستی و راستی وتموم قصه من

تو هستی سنگ صبورم و نگاه دورم و لبهای خسته من!

 

*یه بار حالم خوب نبود و نیومدم سرکار ،نوید رفته بود از دکترم استعلاجی بگیره  تعریف میکرد که یه پسر بچه منتظر مامانش بود تا از اتاق دکتر بیاد بیرون تا مامانش اومده بود بیرون بدو بدو با صدای بلند به مامانش گفته بود که مامانی نی نی را توی تلویزیون دکتر دیدی؟!!!!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (38)

مامان عیسی
8 مرداد 90 13:59
سلام به به به این سلیقه
خیلی اسم قشنگیه تو اون اسمایی که برات نوشته بودم یادم رفت بنویسم پسردایی بابام دو تا دختر داره اسماشون را گذاشته درسا و گلسا
من تو معیارهام برای اسم دوست دارم اسم کوتاه و رسا باشه و آهنگین درسا همه این ویژگی ها را داره

این روزا خیلی روزای قشنگیه خیلی قشنگ
این روزا زود تموم میشه و لحظه در آغوش گرفتن میرسه اون وقت زندگیت ÷ر از لحظه هاییه که میتونی در آغوشت بگیریش ببینیش و ببوسیش اما دیگه این لحظه ها تکرار نمیشه و از وقتی متولد میشه هر چی بزرگتر میشه لحظه به لحظه ازت دورتر میشه

قدر این لحظه هات را بدون



من بی صبرانه منتظر رسیدن اون روزی هستم که واسه اولین بار فرشته کوچولوم را بغل کنم

الهام مامان رامیلا
8 مرداد 90 14:23
منا جون می دونم چی میگی واقعا آدم هی می شینه میگه کی میاد کی میاد خیلی سخته و من با این آهنگ خیلی خاطره دارم خیلی انشالله به زودی میاد خیلی زود


دقیقا الهام جون انتظار خیلی بده
چه جالب تو هم رضا صادقی گوش میدی!منکه با تمام آهنگاش خاطره دارم
مامان مانی جون
8 مرداد 90 18:12
منتظر دیدن عکس درسا جون و مقایسه با عکس مامان و باباش میمونیم


چشم ایشالا وقتی دختر گلم بدنیا اومد


مهرانه مامان مهرسا
9 مرداد 90 8:36
سلاااااااااااااااااااام چطوري عزيزم؟ درسا جونم چطوره؟


سلام مامانی درسا
من از دیروز دلتنگیم همچنان ادامه داره چون دیروز نوید بد قولی کرد و کار واسش پیش اومد نشد بریم سونو!!
مامان نیایش
9 مرداد 90 10:18
احساست رو تقریبا نه بهتره بگم هممون درک میکنیم و تجربه کردیم خیلی سخته انتظار ولی سعی کن صبور باشی و از لحظه لحظه بارداریت لذت ببری و الان که مقارن شده با ماه مبارک رمضان سعی کن اون کوچولوی پاک رو با صدای قرآن آروم کنی و هم خودت رو از این روزا خیلی استفاده کن خیلیالتماس دعای مخصوص عزیزم


سلام مامانی
صبوری اونم واسه من خیلی سخته !
حتما عزیزم محتاجیم به دعا شما هم مارو فرامو.ش نکن
مامان روژان و ني ني تو دلش
9 مرداد 90 14:41
سلام منا جان . ببخشيد دير به وبلاگت سر زدم اين روزها نبودم رفته بودم مسافرت ولي برگشتم و دلم براي اين وبلاگ نويسي يك ذره شده بود چقدر اسم درسا قشنگه تبريك ميگم بالاخره تصميم گرفتي اما من هنوز نتونستم اسم براي ني ني ام انتخاب كنم انتظار ديدن بچه خيلي شيرينه من هنوز اون لحظه اي را كه براي اولين بار دخترم را ديدم فراموش نميكنم انقدر اشك ريخته بودم كه تار ميديدم همه بهم ميگفتن چرا گريه ميكني ولي دست خودم نبود واقعاً عاشق بچه ام هستم راستي اگر كاري داشتي حتماً بهم بگو


سلام ناهید جون
چه جالب من نمیدونستم که این روژان همون روژانه! یعنی روژان دوست داشتنی تو!دیروز به سایتش سر زدم و عکسهای دخملی نازت را دیدم ایشالا نی نی دومت هم مثل خواهرش باهوش و دوست داشتنی باشه
خانمی زودتر یه اسم خوشکل واسه نی نی انتخاب کن دیگه داره دیر میشه !
منم بی صبرانه منتظر بغل کردن و بوییدن دخملیم هستم
مرسی ناهید جون شما لطف دارید
صبا
9 مرداد 90 18:13
سلاااااااااااااااام عزيزم.چه اسم نازي.اسم دخمل دوست منم درساست.انشاا... صحيح وسالم دنيادنيابياد.اينقدرواسه سونورفتن عجله نكن.زياديش هم خوب نيستا.
راستي بالاخره آپ كردم


سلااااااااام خوبی مامانی صبا؟
مرسی عزیزم
آخه چیکار کنم دلم واسش تنگ شده بود زیاد هم تکون نمیخوره تا حسش کنم میخواستم برم سونو که ببینمش!
مامان روژان و ني ني تو دلش
10 مرداد 90 11:21
منا جان اگر خواستي سونوي سه بعدي بري حتماً بعد از هفته 28 برو من خيلي زود رفتم و دكتر گفت بهترين زمان براي سه بعدي 28 هفته به بعد البته دكتر خودم زياد موافق سه بعدي نيست و ميگفت يه كار فانتزيه ولي من چون سر زايمان اولم رفتم دلم نيومد سر اين يكي نرم ولي جالبه گذشته از هزينه اش كه الكي گرونه براي يكبار بد نيست

ناهید جون در مورد سونوی سه بعدی با دکترم مشورا نکردم اما میدونم که خیلی از دکترا زیاد از سونوی سه بعدی راضی نیستند و مگر اینکه مشکل خاصی پیش بیاد تا بنویسن
دیروز که رفتم سونو نتونستم صورت ماه دخملیم را خب ببینم چون میگن هر چی که جنین بزرگتر میشه تشخیص تو مانیتور نمیشه اجزای چهره اش را به وضوح دید بخاطر همین شاید به دکترم بگم واسم بنویسه
و مرسی از توصیه ات عزیزم
مریم مامان پینگیل
10 مرداد 90 11:42
درسا جونم زودی بیا که مامان منا از غصه راحت بشه منا جون ماه های اخر یه سونو اخر هفت ماه میدن یه دونه اخر هشت اگر مشکل خاصی نباشه زیاد لازم نداری اما اگر مسئله ای بود بسته به نظر دکتر سونو برات نوشته میشه


سلام مریمی
دیروز که رفتم دکتر بهم گفت سونوی بعدی 3 ماه دیگه است ولی من دلم تا اون موقع واسه دیدن نی نی تنگ میشه!
الهام مامان رامیلا
10 مرداد 90 11:42
جویند همه هلال و من ابرویت / گیرند همه روزه و من گیسویت

از جمله ای دوازده ماه تمام / یک ماه مبارک است ، آن هم رویت

فرا رسیدن ماه مبارک رمضان برشما مبارک باد
.
.

درسا جونم خوبه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


مرسی الهام جون که به یاد من و درسا جونم هستی
تو این ماه ما رو فراموش نکن خانمی

مامان ابوالفضل
10 مرداد 90 12:58
سلام مامان منا جون
ایشاالله به موقعش درسا جون و بغل می گیری
بهتر اینه که توی این چهار ماهه باقیمانده ذهنتو معطوف چیزای دیگه بکنی
تا زودتر بگذره
مراقب خودت و گل دخترت باش
بوسسسسسسسسسسسسس


سلام خانمی
ایشالا
دارم سعی میکنم همین کار رو بکنم
چشم حتما
مامی مائده
10 مرداد 90 13:30
واسه این یکی دیگه نمیتونی عجله کنی باید صبر کنی تا به موقع اش بیاد منم این اهنگو خیلی دوست دارم


میدونم مائده جون و چاره ای ندارم!
منم همینطور
منا
11 مرداد 90 9:53
سلام عزیزم خوبی .وای مبارک باشه چه اسمه قشنگی :درسا ؛مبارک باشه .به درسا جون بگو برای من دعا کنه


سلام منایی جون
منکه هر روز بعد از نمازم برای تو و همه مامانهای دیگه دعا میکنم عزیزم
یلدا
11 مرداد 90 12:07
سلام مامان درسا
نی نی حالش چطوره؟


سلام یلدا جون
وای چه حسسس خوبی که صدام زدی مامان درسا!
نی نی خوبه منم خوبم همه خوبیم
سحر
11 مرداد 90 13:32
بیخود هی عکس اون گوشه رو عوض نکن ...
من هر چی درسا دیدم یکی از یکی سیاه سوخته تر بوده و کچل تر



سحر خیلی بدجنسی خیلی!
مامان مریمی
11 مرداد 90 14:00
ایشالا که زودتر نی نی هامون بیان بغلمون. منم باید تا 12 شهریور صبر کنم تا توی سونو ببینم گلمو...
منم لینکت کردم


ایشالا عزیزم
آخی تا یکماه دیگه باید صبر کنی
حميده
11 مرداد 90 14:11
سلام مونا جون
اسم خيلي قشنگي انتخاب كردي
من هفته ديگه وقت سونو دارم بعدش اسم و...
انشاءالله ني ني همه مون سالم وسرحال باشه


سلام حمیده جون
ایشالا نی نی تون سالم باشه
الهام مامان رامیلا
11 مرداد 90 15:11
منا جون سلام چرا خبری ازت نیست عزیزم حال مسافر کوچولوی ما درسا جون چطوره عزیزکم وای که وقتی بیاد خوردن داره نی نی عسلکم .


سلام الهام جون
ما همگی خوبیم اما نمیدونم چرا اینروزا حس نوشتنم نمیاد!کلی حرف واسه گفتن دارم اما حسش نیست!
مامان ماهان
11 مرداد 90 22:54
سلام دوست جونم احتجاجی به زنبیل گذاشتن نیست عزیزم
من از الان منتظر درسا نازم هستم
مواظب خودت و جییییییییییگر من باش بوووووووووووووووووووس


مرسی عزیزممممممم
تو هم ماهانی عزیزم را یه بوس درست حسابی از طرف مادر زن آینده اش بکن!
مامان نيروانا
12 مرداد 90 11:41
دلتنگي نكن مناجونم،
از من ميشنوي تا درسا آروم اون تو خوابيده و فقط گهگاهي تق تق در ميزنه تو هم آروم باش و از اين آرامش لذت ببر. بعد ني ني دنيا بياد وقت نميكني دلتنگش بشي چون همه ش بهت آويزونه. فداش بشم الهي. نگي نگفتما. هرچي ميتوني از زندگي دو نفره لذت ببر و فكر آينده نباش. بخصوص كه شمام زود دارين 3نفره ميشين. ايشالا درساجونم به سلامتي روي ماهشون حلول ميكنه و از دلتنگي درميايي. دم رو درياب قربونت برم. خودت رو با چيزميزايي كه خرده خرده داري براش تهيه ميكني سرگرم كن و حال كن. ميبوسمتون.


سلام فریبا جون
مرسی از توصیه های مادرانه قشنگت
حق با توو وقتی عقلم سرجاش میاد و میشینم فکرش را میکنم که سال دیگه این موقع دغدغه هام یه رنگ دیگه دارن و ریتم زندگیم عوض میشه و ممکنه این آرامشی که الان هست وجود نداشته باشه به خودم میگم که باید سعی کنم ازین روزای 2 نفریمون خوب استفاده کنم چون من و نوید دیگه هیچ وقت نمیتونیم مثل الان به فکر همدیگه و درکنار هم باشیم
بازم مرسی از نظر آرمش بخشت عزیزم

helia & sara
12 مرداد 90 13:58
درسا جون کجایی که ببینی چقدر منتظر داری
بیشتر از مامانت ما منتظریم ببینیم کی میای هی میایم و سر میزنیم و خبر میگیریم
مواظب خودت باش خیلی زود نیا "به موقع بیا"
مامانش مواظب خودت باش


مرسی عزیزم که اینقدر به من و درسا جونم لطف دارید
کاکل زری یا ناز پری
12 مرداد 90 15:56
سلام عزیزم چه اسم قشنگی انتخاب کردید به سلیقه تو و باباش تبریک میگم . آخی فقط 4 ماه مونده از راه برسه. انشاالله خوش قدم باشه ما هم بی صبرانه منتظریم


سلام
واقعاً قشنگه؟ مرسی عزیزم ایشالا شماهم زودتر مشکلاتتون حل بشه و صاحب دوقلوهای کاکل زری وناز پری بشین و اسمهای خوکشلی واسشون بذارید آممممممممممین
مامان عسل
12 مرداد 90 18:00
سلام خانومي مرسي به وبلاگ عسل اومدين


سلام مامان عسل
خواهش میکنم عسل تپلی را ازطرف من حسابی بوسسسسسس کن
مامان عسل
12 مرداد 90 18:05
انشاا... اين دوره را با سلامتي سپري کنيد و درسا کوچولو با سلامتي به دنيا بياد و عکسايه خوشگلشو برامون بزاري و ممنون از نظرتون عزيزم


مرسی مامان عسل دعا کن که درسا ی من هم مثل عسلی شما سالم و تپلی بدنیا بیاد
غریبه
13 مرداد 90 19:44
سلام
خوبی شما ؟! نی نی خوبه ؟ یه مقدار هزینه بر هست اما سونو رو انجام بده . کنترل کردنش به هزینه هاش می ارزه .


سلام دکتر جون
ما همگی خوبیم شما خوبید؟ عسل جون خوبه؟
بازم مثل همیشه چشم آقای دکتر
سمیه
13 مرداد 90 21:49
سلام
از اینکه به وبلاگم سر زدی خیلی خوشحالم
امیدوارم که این چند ماه باقیمونده انتظارت به خوبی و راحتی بگذره و درسا خانم نازت زود بیاد تو بغلت
البته این دعا رو هم برات میکنم که کوچولوی نازت مثل پرهام من اذیتت نکنه و بدون مشکل دنیا بیاد


سلام سمیه جان
مرسی عزیزم بخاطر حضورت اینجا و دعات واسه درسا جون
مامان ماهان
14 مرداد 90 15:20
دوست جونم چطوره خوبههههههه
عروس نازمم خوبه بووووووووووووووووووس


سلام عزیزم
دخملیم از امروز صبح حسابی داری ورجه وورجه میکنه تو دل مامانیش!
مامان ماهان
14 مرداد 90 15:21
منا جونم لینکت کردم تا بیشتر به شما و عروس جونم سر بزنم


منم میلینکمتون تا از دور هوای داماد گلم را داشته باشم!
مامان النا
15 مرداد 90 3:44
سلام امروز تصادفی وبلاگ قشنگتون دیدم اسم خوشکلی برای نی نی انتخاب کردی مبارک باشه


سلام مامان النا به خونه مسافر کوچولوی من خوش اومدی عزیزم
مرسی خانمی
سعیده مامان شازده کوچولو
15 مرداد 90 12:04
منا جون قدر این لحظه ها رو بدون.
منم خیلی دوست دارم پسرم زودتر بیاد پیش ما، ولی وقتی فکر می کنم دیگه نمی تونم تو دلم حسش کنم کمی دلم می گیره. آخه می دونی الان فقط مال خودمه ولی به دنیا بیاد می شه برای همه. پس قدر فقط برای تو بودن رو بدون.
البته یک کمی شوخی کردم، هر چیز به موقعش خوبه
راستی یادم رفت بهت تبریک بگم بخاطر اسم درسا جون خیلی ناز و دوست داشتنیه.


تا حالا به اینم قضیه اینطوری نگاه نکرده بودم !اما درست میگی این دوران هم شیرینی خودش را داره و باید سعی کرد ازین لحظات استفاده کرد
مرسی مامانی ایشالا گل پسر شما هم سالم و تپل مپل بدنیا بیاد

مونا (مامان النا )
15 مرداد 90 13:56
اسمت خیلی قشنگه درسا جونم
ایشالله به سلامتی بدنیا بیای و مامان و بابات رو خوشحال کنی
اما به مامان مهربونت بگو برای اومدنت عجله نکنه!! امیدوارم به موقع دنیا بیای و مثل دختر ما عجله نداشته باشی


سلام مامان النا
مرسی مامانی مهربون چشم بهش میگم
الهام مامان رامیلا
15 مرداد 90 17:14
__000000___00000
_00000000?0000000
_0000000000000000
__00000000000000
____00000000000
_______00000
_________0
________*__000000___00000
_______*__00000000?0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
_______*_____00000000000
________*_______00000
_________?________0
_000000___00000___*
00000000?0000000___*
0000000000000000____*
_00000000000000_____*
___00000000000_____*
______00000_______*
________0________*
________*__000000___00000
_______*__00000000?0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
______*______00000000000
_______*________00000
________*_________0
_________*________*
_________*_______*
__________*______*
___________*____*
____________*___*
_____________*__*
______________**
برای درساجون


مرسی خاله جون منکه بلد نیستم ازاین هنر نماییهای خوکشل انجام بدم فقط از توی شیکم مامانیم واستون بوس میفرستم!
مامان نیایش
16 مرداد 90 13:26
تو همین دوران زیبای بارداری هم می تونی این حس ناب رو با تمام وجودت حس کنی ولی قبول دارم واقعا این که لمسش کنی یه چیز دیگه است ایشالا که به موقع میتونی با تمام وجود لمسش کنی عزیزم مراقب خودت باش


مرسی مامانی مهربون
مامان الهام
17 مرداد 90 11:49
سلام عزیزم ممنون که به هر از گاهی به هم سر میزنی و ما رو خوشحال میکنی
ایشالا هر چه زودتر نی نی هامون سالم و سرحال بدنیا بیان و زندگیمون رو با اومدنشون شادتر کنن


سلام
الهام جون
چه دعایی بهتر ازین عزیزم ایشالا
مامان گیسو
17 مرداد 90 14:19
سلام منای نازنینم خوبی ؟
ای جونم قربونش برم من الهی نامدار باشه
گلم رمز رو برات گذاشتم


سلام مامان گیسو
مرسی عزیزم از لطفت
مریم
17 مرداد 90 19:01
سلام منا جون
خوبی عزیزم.
خیلی خوشحالم میکنی با کامنت های با انرژیت عزیز دلم.
من حسابی درگیر ملینا شدم و تمام روز و شب وقف کارهای دختری ام.
ببخش اگه بهت سر نمی زنم


سلام مامان مریمی
من خوبم عزیزم
خوش بحالت مریم جون اینروزها خیلی دوست دارم چشم بهم بذارم و این 3 ماه بگذره و وقتی صبح بیدار بشم دخترم کنارم و تو آغوشم باشه
منا
18 مرداد 90 9:52
سلام منایی .خوبی ؟معلوم برات دعا میکنم تو تنها همسفرم بودی که وقتی من از سفر جا موندم .باز هم به یادمی .عزیزم خوشبختانه خدا فعلا کمکم کرده بتونم روزه های طولانی ماه رمضان رو بگیرم .به یادت هستم تو سحر و افطار
منا جونم یادم نمیاد بهت گفتم یا نه .اگر کتاب ریحانه بهشتی رو نگرفتی حتما بگیر و برای درسا جون دعاها وذکر ها وسوره هایی که تو نه ماه بارداری سفارش شده بخون.تا بعد ها نتیجه شو ببینی


سلام منایی جونم
دوست خوبم منم هیشه به یادت هستم و امیدوارم به زودی زود خبر خوش باردار شدنت را بهم بدی
اتفاقا چند وقتی هست که کتابش را گرفتم و سوره ها و دعاهایی را که نوشته رو میخونم
مرسی عزیزم که در دعاهای سحر به یادم هستی
مامان اميرمهدي كوشمولو
28 مرداد 90 1:13
منم دلم تنگ شده واسه حال و هواي اون روزاي ني ني تودلي آخه...


اینکه مشکلی نیست عزیزم! میتونی واسه امیر مهدی یه خواهر ناز و خوشکل بیاری تا دلتنگیت برطرف بشه!