الیناالینا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

الینا فرشته کوچولو

هفته بیستم و صدای تق تق دلم!

1390/5/4 13:34
1,263 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم (وای اولین باریکه اینطور صدات میزنم!) دخترم دخترم دخترم ......... نازنینم . عسلم . زندگیم . نفسم .

الان 20 هفته است که من و تو با هم هستیم نصف راه را برای در آغوش گرفتنت و دیدن روی ماهت اومدم بین من و تو کوه بزرگی قرار گرفته که برای رسیدن به تو من باید به تنهایی از این کوه عبور کنم و الان رسیدم به بالای کوه و نصف مسیر را اومدم و هرچه بیشتر ازین مسیر میگذرم  بارم سنگین تر میشه و با دقت بیشتری باید قدمهام را بردارم تنها چیزی که به من امید وانرژی میده شوق دیدن تو هست دخترم پاره ای از وجودم  هدیه آسمانی من،  پس تا پایان راه صبر کن تا وجود نازنینت  پاداش من در خط پایان باشد.

 چند وقتی بود که منتظر تکونهات توی دلم بودم و بعضی وقتا سر بسر نوید میذاشتم که دخترت مثل خودت تنبله و حوصله تکون خوردن نداره! اما امروز صدات را از اعماق وجودم شنیدم صدایی مثل در زدن .تق تق تق میدونم با این در زدنت میخوای وارد قلبم بشی و خودت را عزیزتر کنی . عزیزم همه  قلب من سهم  توست .

چه حس قشنگیه با هر حرکتت ، دلم تندتر میزنه وجودم پر از شادی میشه .

 

محل رخ دادن اولین حرکت:                                                      

امروز صبح نوید واسه صبحونه نون سنگک خرید و من و نی نی توی اداره نوش  جان کردیم . بعد از صبحانه مدیر محترم زنگ زدن که جلسه داریم تا یه ساعت دیگه بیا سالن اجتماعات . جلسه با نماینده های شرکتها بود که همه مرد بودن و  من چند وقتی بود ندیده بودمشون و حالا با این وضعیت شکم گرد شده باید میرفتم تو جلسه! آخرین نفر رفتم و کنار یکی از همکارهای خانم نشستم و شکمم را زیر میز قایم کردم! چند دقیقه بعد از نشستنم بود که حس کردم یه چیزی تو شکمم داره تکون میخوره اول  فکر کردم بد نشستم و کمی جابجا شدم .بازم صدای تق تق اومد فهمیدم نه بابا این دخملی ما از حضور تو جلسه بسی مشعوف گشته و داره  اظهار خوشحالی میکنه . از تکونهاش  خنده ام گرفته بود  اینقدر خوشحال شده بودم که میخواستم همون وسط جلسه با هر تکونش بلند شم برقصم!

 به نوید مسج زدم :بابایی بالاخره نون سنگک کار خودش را کرد و نی نی داره تکون تکون میخوره! جواب داد :نبض قلبم در فراقت بی قراری می کند در هوای دیدنت لحظه شماری میکند.

 

و اما و اما اسمی که من و نوید انتخاب کردیم :

 دُرسا

هم معنی قشنگی داره هم اول اسمش به فامیلیش میخوره

البته به قول نوید از اونجاییکه من خردادی هستم تا یه ماه دیگه نظرم عوض میشه!

 خوب دیگه از امروز با توجه به حرکتهای دختر گلم که بالاخره اظهار وجود فرمودند به جای فینگیلی ایشان را به اسم زیباشان درسا  صدا میزنیم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مریم مامان پینگیل
4 مرداد 90 14:15
سلام خوبی گلم ؟ دخملی چطوره؟ الهی قربون اسمش. درسا یعنی شبیه در . شبیه مروارید زنده و نامدار باشه [h





سلام مرسی دوتاییمون خوبیم خاله جان
ایشاااالا






مامان نیایش
4 مرداد 90 14:19
عزیزم ایشالا که کوچولوت سالم به دنیا بیاد
بابای فینگیلیت راست میگه ممکنه نظرت هزار باره دیگه عوض بشه مثل خود من (خب منم خردادیم دیگه)ولی آخرش به حرف دلت کن هرچی دلت گفت نه دنبال مد باش نه حرف مردم
درسا اسم قشنگیه مبارک باشه



شما هم خردادی هستید؟چقدر جالب!
اما من اسم درسا را دوست دارم
مریم
4 مرداد 90 14:29
سلام منا جووووووووووووووووون
خیلی خیلی مبارکه
هم تکون خوردن دلبندت و هم اسمی که واسش انتخاب کردین.
درسا خیلی قشنگه.
انشالا که به سلامتی بگذرونی و نی نی نازت بیاد بغلت


سلام مریمییییییییی
خوبی عزیزم؟
مرسی مامانی
انششالاااااااا
مامی مائده
4 مرداد 90 15:59
اخی پس دو تا تبریک باید بگم مبارکه مبارکه. درسا خیلی قشنگه


مرسی مرسی هزارتا
الهام و رامیلا
4 مرداد 90 16:58
سلااااااااااااام سلام سلام به درسا جونم منا جون دیگه اسم وبتو باید تغییر بدی درسا مسافر کوچولو خیلی ناز می شه مبارکه مبارکه



سلام عزیزم
وای راست میگی دیروز اینقد ذوق زده شدم که یادم رفت
مامان آتین
5 مرداد 90 13:11
تبریکـــــــــــ... تبریککککککککککککککککک
درسا هم اسم نازیه معنیشم قشنگه ...
مواظب خودت و درسا خوشگله باش


مرسی مامانی
مامان پارسا جون
5 مرداد 90 16:00
سلامممممممممممممم
خوبی خانومی؟
بهت تبریک میگم
درسا اسم خیلی قشنگیه
یعنی مانند مروارید درسته؟
خانومی اسم قشنگشو روی یه برگ کاغذ بنویس و بزار لای قرآن و به به همون بسپارش




سلامممممم
مرسی مامانی
درسته درسا یعنی مانند مروارید
چه توصیه خوبی حتماً بهش عمل مبکنم
maedeh
6 مرداد 90 15:27
ای جان خاله بالاخره اسمت مشخص شد
انشاءالله دخمل خوشکلمون صحیح وسالم به دنیا بیاد.
بی صبرانه منتظر اومدنتیم درسا جون


مرسی مائده جونم دعا کن صحیح و سالم بدنیا بیاد
mohamad
6 مرداد 90 15:52
dorsa kheeli ghashange.

bebin hala be navid begoo soba barat barbari bekhare be jaye sangak!unvaght dorsa barat bandari miraghse.))


آره واقعاً(با لهجه خانم شیرزاد بخون)من میرم می پرسم که نگی منا هر چیزی را زود باور میکنه!
یلدا
7 مرداد 90 10:54
ای جانم که این مسافر کوچولو اسم دار شده بریم پس ما هم اسم خونه ی خانمی وعوض کنیم
خدا حفظش کنه


آره دیگه یلدا جون اینجا تا اطلاع ثانوی میشه خونه درسا مسافر کوچولو
مبین فرفری
7 مرداد 90 13:34
سلام عزیزم مبارک باشه. راستی کتاب ریحانه بهشتی رو میخونی؟


سلام مرسی
این کتاب را چند وقتی هست که میخونم از اون قسمتی که گفته واسه هر ماهی چه سوره هایی را بخونیم خوشم اومده
النا. این منم ....زنی
10 مرداد 90 17:52
سلام
تبریک میگم اسم خیلی قشنگی انتخاب کردید.
مبااااااااااااااااااارکه


سلام
مرسی عزیزم
سحر
11 مرداد 90 11:43
سلام منا جونم

مبارکش باشه این اسم خوکشل

منم خردادی هستم
واقعا درکت میکنم


سلام سحری
مرسی عزیزم تو هم دیگه زودتر واسه گل پسرت یه اسم قشنگ انتخاب کن

سحری خردادی جون پس می فهمی من چی میگم!
مامان اميرمهدي كوشمولو
28 مرداد 90 1:12
نامدار باشه


ایشششششالا!