الیناالینا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

الینا فرشته کوچولو

دوستان هم اکنون نیازمند یاری شما هستیم!

1390/4/27 9:56
3,046 بازدید
اشتراک گذاری

هنوز نتونستم اسم خوبی واسه فینگیلیم پیدا کنم من و باباییش عسل صداش میزنیم اما دنبال یه اسم دیگه که:

 هم قشنگ باشه

هم تک باشه و تکراری زیاد نباشه

هم معنی قشنگی داشته باشه

هم اسمی باشه که وقتی بزرگ بشه و واسه خودش خانمی بشه(ووووی دلم قیجی ویجی رفت!)اسم برازنده ای واسش باشه

هم وقتی بزرگ بشه ایراد نگیره که این چه اسمی واسه من انتخاب کردید(پدر سوخته!)

 

پس دوستان هم اکنون نیازمند یاری شما هستیم !

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (41)

شاهده
27 تیر 90 10:19
سلام خانومی مبارکه انشالله که سالم وصالح به دنیا بیاد گلم...
اخه چه جوری باشه؟ مذهبی؟ ایرانی؟ با عرض معذرت بنده اسم خویش را بسیار می پسندم اخه از زمان طفولیتم هرکی می شنید می گفت اسمت خیلی تکه...ههههه ببین چهقدر من خود شیفته ام ها ها ها


بین المللی باشه!
یه دوست
27 تیر 90 11:25
سلام من عاشق اسم ترنجم
ترنج


ترنج اممممممم نمیدونم تا حالا بهش فکر نکردم
مامان فرشته
27 تیر 90 12:04
سلام مونا جونم خوبی ؟
این سایت ثبت احواله
هر اسمی بخوای هست + فراوانی اش
امیدوارم کمکت کنه
http://www.sabteahval.ir/default.aspx?tabid=65


سلام سما جان مرسی شما خوبی گیسو جون چطور؟
از سایت ثبت احوال خوشم نمیاد رفتم ها اما حوصله گشتن تو سایتش را ندارم!
sahar
27 تیر 90 12:07
تنها اسمی که همه این مشخصاتو با هم داره سحره !
بزن اون دست قشنگه رو ....



ای جان کی جرات داره دست نزنه همه دست دست دست دسسسس.....
سحر
27 تیر 90 12:07
منا جون

من اسم چندتا از نی نی های اقوام رو واست میذارم

نیروانا
تیارا
ماهک
آسانا
آلا
نیکا
نیلا
نونا
نجلا
مایا
مهرسا
محیا
عزیزم چندتا اسم با ن و م گذاشتم که با اسم خودتو شوشو همخونی داشته باشه


سلام سحری
مرسی مامانی اسمهای قشنگی بودن
اسمهایی که اینجا پیشنهاد میشه را حتمن به نوید هم میگم اما متاسفانه من و نوید تفاهم اسمی نداریم!
کاکل زری یا ناز پری
27 تیر 90 12:27
در این یه مورد حق داری واقعا" سخته.


آره خیلی خیلییییییی
تیرداد
27 تیر 90 13:02
الهی!!!!این پروسه اسم پیدا کردن خیلی شیرینه!ما ها که تعداد بچه هامون قراره خیلی کم باشه - یعنی یکی یا دوتا!-باید خیلی رو اسم دقت کنیم...سایت ثبت احوال و ببین .خیلی اسم داره.موفق باشی مامان خانوم.


دقیقا همینطوره ما که مثل قدیمیا نمیتونیم یه تیم فوتبال راه بندازیم که !جدا زنهای قدیمی چطور میتونستن سالی یکی بیارن!
از سایت ثبت احوال خوشم نمیاد رفتم دیدیم
حالا شوما هم یه اسم پیشنهاد بدی بد نیست ها !
Marzieh
27 تیر 90 15:40
man 8 mahame vali hanoz natoonestim esm entekhab konim, niniye man pesare vali age dokhtar mishod mizashtim Golfam. گلفام


سلام مامانی
خانمی تنبلی نکن و زودتر یه اسمی را انتخاب کن که برازنده و قشنگ باشه
من دو تا از دوستام تازه بعد از بدنیا اومدن نی نی شون اسم انتخاب کردند! میترسم منم اینطور بشم!


مامان شازده کوچولو
27 تیر 90 18:31
عزیزم منم با این مشکل مواجه بودم، ولی بالاخره باید دل رو به دریا زد. منم تازگیها تونستم یه اسم برای پسرم انتخاب کنم، البته هنوز هم کمی شک دارم به اینکه اسمش خوبه و آیا دوست خواهد داشت یا نه؟






وای از اون روزیکه دریا طوفانی باشه!
تیرداد
28 تیر 90 9:08
آخه میترسم اسم انتخابیم واسه بچه م تکراری بشه!!!
من اسمای محلی و بومی و خیلی میپسندم.برای بچه م هم میخوام اسم آذری انتخاب کنم.-چون رگ و ریشه مون آذریه دیگه!!- حالا تو بگو کجایی باشه؟


نترسم خانممم
من اهوازی هستم و اصالتا عرب زبان
بعضی اسمهای آذری هم قشنگن
sahar
28 تیر 90 9:37
اگه یه دختر داشتم اسمشو میذاشتم رها .
این اسم رو خییییلی دوست دارم .



رها هم قشنگه معنیش را خیلی دوست دارم
مامان نيروانا
28 تیر 90 9:42
سلام مناي عزيزم، ببخش اينقدر دير اومدم. از معني اسم نيروانا پرسيده بودي:
نيروانا آخرين مرحله ي سلوك در آيين بوداست. جايي كه انسانيت انسان به كمال ميرسه و از حيوانيت مبرا ميشه. همون مرحله ي فناي في الله، در نور آميختن و جاودانه شدن. اونجايي كه همه ي ما دلمون ميخواد بهش برسيم. يه اسم با ريشه ي سانسكريت و بين الملليه. من كه خودم عاشق اسم نيروانام مخصوصاٌ كه درست وقتي از خدا خواستم يه اسم خوب بهم الهام كنه به زبونم جاريش كرد.
اميدوارم دختر عزيزت خوشنام باشه.


سلام فریبا جون
چقدر جالب نمیدونستم این دخملی نازمون اینقدر معنی اسمش جالب باشه خیلی جالبه ها جدی میگم از اسمهایی که معنی پیچیده و جالبی دارند خوشم میاد
اسمش از کجا و چطوری به ذهنت رسیده خانمی؟




منا
28 تیر 90 10:06
عزیزم جوابتو نوشتم .مرسی به یادمی .کلی وبلاگتو خوندم .وذوق کردم .چند وقت بود .سرم شلوغ بود .حالم بهتره .بعضی وقتها یاد اتفاقهای که افتاد میفتم ولی میدونم خدا بهترینو برای بنده هاش میخواهد .دکتر گفته 2 ماه دیگه میتونم باردار بشم برام دعا کن .مواظب فینگیلیت باش .دیگه اینقدری نموده ها.اسمه ثمین هم قشنگه.یسنا هم قشنگه.مرسی دوسته خوبم


سلام منایی خوبی عزیزم دلم واست تنگ شده بود هیچ معلوم بود که تو کجایی؟
خدا رو شکر خانمی که بهتری و خوب اتفاقی که واست افتاده بود تحملش و فراموش کردنش سخته اما امیدت را به خدا از دست نده و مطمئن باش هدیه ی بهتری در انتظارته
ثمین را من هم دوست داره اسم یکی از دوستای دروان ابتدایی ام بوده
یلد ا
28 تیر 90 10:47
من یکم سلیقم کلاسیکه تو اسم اما خوب پیشنهاد هامو میدم
ریحانه( عاشقشم)
زهره ناز
یاسمین(اسم برادرزادمه که پیشنهاد من بوده)[hr




اتفاقا اسم ریحانه رو داداش نوید پیشنهاد داده
زهره ناز هم چه بامزه است!


ترنم
28 تیر 90 14:02
منم اسم دخملي رو ميخوام بذارم رها. البته قبلا ميخواستم بذارم آرام ولي لعنت بر دهاني كه بي موقع باز شود چون وقتي به همه گفتم كه از اسم آرام خوشم مياد خواهرشوشو پيش دستي كرد و گفت ميخوايم از سليقه زنداييش استفاده كنيم و اسم دخترمونو بذاريم آرام!!!!!

خلاصه كه هنوز دارم ميسوزم. به نظر من آرام و رها جفتشون قشنگن



حرص نخور مامانی واسه نی نی خوب نیست اسم رها هم قشنگه


ترنم جان چرا من نمیتونم آرشیوت را بخونم؟

تیرداد
28 تیر 90 16:40
من اسم پینار رو برا دخترم انتخاب کردم.یعنی چشمه
آذین رو هم دوست دارم.و ایضا سنا.البته ثنا هم خوبه یکم زیاد شده فقط...


پینار را تا حالا نشنیده بودم
صبا
28 تیر 90 17:38
سلام موناجون.نی نی ماهم هنوزاسم نداره.انتخاب اسم خیلیییییییییییییی سخته امامن اگه نی نی مون دختربودمیخواستم بذارم آوین یعنی عشق وزندگی


سلام صبا جون خوبی مامانی
واااای تو هم ! تازه من فکر میکردم انتخاب اسم واسه پسر راحتتره !
آوین هم اسم قشنگیه
مامان نيروانا
29 تیر 90 9:06
يه زمونايي كتاباي اوشو خونده بودم و اين واژه توش بود. قشنگ بود ولي هيچ وقت بعنوان اسم بهش فكر نكرده بودم. خيلي هم روش تمركزي نكرده بودم ولي انگار تو ناخودآگاهم مونده بود. يه عالم كتاب اسم رديف كرده بودم كه اينترنتي خريد كنم. تو سبد خريدم بود ولي سفارش نداده بودم هنوز. يه روز صبح زود بعدِ نماز با خداي خودم گفتم خداجون من حال گشتن تو اين همه كتاب ندارم. همين چند تا سايت اينترنتي هم كه گشتم اون اسمي كه تمام و كمال بهم بچسبه نديدم. خودت كه اين فرشته رو به ما هديه دادي اسمشم خودت هديه كن. باور نميكني مناجون همون عصر بعد از نماز ظهر و عصر همينجور كه سر جانماز نشسته بودم بدون اينكه خودم بفهمم چجوري؟ يهو گفتم :"نيروانا"!!! بعد هي تكرار كردم. و ديدم چقدر قشنگه. به بابايي گفتم اونم قبول كرد. چون اسم پسر رو اون انتخاب كرده بود و اسم دختر با من بود فرداش با ترس و لرز تو سايت ثبت احوال نگاه كردم ببينم ميشه يا نه و با خوشحالي تمام ديدم كه فراواني هم داره ، 166 تا و نيروانا 167مين نفر بود. حالا بيشتر هم شده فراوانيش. خلاصه نيروانا از حدود 5 هفتگي اسمش رو از خدا گرفت و من خيلي بابت اين بهش افتخار ميكنم. من احساس ميكنم تو ميتوني تو ضمير ناخودآگاهت اسم عسلت رو پيدا كني. با تمام وجود بخواه تا بهت هديه بشه عزيزم. اگه افتخار دادي و اسم نيروانا رو انتخاب كردي كه واقعاً باعث خوشحالي ماست. موفق باشي عزيزم


آخی عزیزم چه قشنگ اینطوری آدم یه حسس خیلی خوبی نسبت به اسم نی نی اش پیدا میکنه!
ازین به بعد اینقدر سر سجاده میشینم تا خدا خودش یه فکری به حال اسم عسلیم بکنه!

سحر
29 تیر 90 10:04
سلام منا جونم

نی نی من خاله نداره اما عمه داره

منا جونم به ما سر بزن و راهنمایی کن

مرسی



سلام سحری
پس من چیکارم ؟خودم میشم خاله پسملمون!
اومدییییییییییم
مامان روژان و ني ني تو دلش
29 تیر 90 12:20
سلام . از اينكه به وبلاگم سر زدي ممنونم . من هنوز هيچ اسمي براي دخترم انتخاب نكردم اسم دختر اولم روژان است كه عاشقش هستم ولي دلم نميخواهد اسمهاشون شبيه باشه ولي من از اسم روشا هم خيلي خوشم مياد به معني روشنايي است البته اگر دوست داري اسم خيلي خوبيه (روشا ) عكسهاي ني ني هم سه بعدي بود


سلام مامانی
روژان اسم قشنگیه معنی اسم روشا هم خوبه
اتفاقا اسم دتاییشون قشنگه و به هم میاد
من هنوز سونو سه بعدی نرفتم
النا. این منم...زنی
29 تیر 90 12:59
سلام
دنیز
اسم خیلی قشنگی . البته مطمئن نیستم ولی فکر می کنم. بمعنی باران باشه.
.................
ریشه اسم ترکی. اگر بین المللی فکر کنی و خاصا اسم ایرانی نخوای بنظر خیلی قشنگ میاد.
..................
راستی خیلی خوبه که دختر داری چون بنظر من دختر برای مادر یه چیز دیگه س. من اگه الان جای تو بودم داشتم به این فکر می کردم که وقتی بزرگ شد در مورد چه چیزا که می تونم باهاش حرف بزنم.....
...............

................
این هم از راه دور واسه دخمل گل 4 ماهه...
از طرف خاله النا



سلام درسته منم خیلی خوشحالم که خدا به من این اطف را کرده
میدونی من هر روز میشینم میشمارم که مثلا سال دیگه این موقع عسلم چند ماهشه و داره چیکار میکنه و دلم یهو واسش خیلی تنگ میشه

مرسی خاله مهربون
سارا
29 تیر 90 13:16
سلام منا خانومی.
ممنون که به ما سر زدی.
اسم دخمل ما هم عنوز نهایی نشده. کاش زودتر بتونیم هر دومون یه اسم ناز واسه دخملامون پیدا کنیم.
در مورد اضافه کردن وزن باید بگم من فقط وزن قبل از بارداریم رو می دونم. تو این دوران منو اصلا وزن نکردن و بنابر این نمی دونم چقدر اضافه شده.
اما به نظر من اگه فشار خونت تنظیمه نگران نباش.
امیدوارم تا آخر بارداری رو به سلامتی طی کنی و دختر نازت صحیح و سالم قدم تو این دنیا بذاره


سلام سارا جون
واقعا پروسه اسم انتخاب کردن خیلی سخته تازه وقتی که خواهرا و مامان بزرگا و... بقیه هم نظر میدن که نه این خوب نیست این فلانه بهمانه آدم وسواسش بیشتر میشه!
چه جالب اما اینجا هر وقت بری دکتر اول وزنت را چک میکنن و بعد فشار خون!
ایشالا نی نی تو هم به سلامت بدنیا بیاد و زودتر روی گلش را ببینیم

مائده
29 تیر 90 13:21
دلم داره قیری ویری میره که هرچه زودتر این عسلک فینگلی رو ببینم مامانی مواظب عشق خاله باش بوس بوس بوسهزارتا......نه..نه نه نه دو هزارتا....واسه هردوتاتون. -------------------------------------------------------------------------------- مائده جون تو گل خاله ای همیشه دوست داشتم اگه دختری داشتم مثل تو خوب و مهربون و دوست داشتنی باشه عزیزم نی نی هم شونصد هزارتا بوس واست میفرسته!
شاذه
29 تیر 90 13:23
سلام مناجون از وبلاگ یلدای عزیز به وبت رسیدم. قدم نورسیده مبارک این یه سایت اسمه که خیلی مفصل و خوبه http://esm.ir/ -------------------------------------------------------------------------------- سلام خوش اومدی عزیزم< سایتی که معرفی کردی خیلی جالبه مرسی عزیزیم
مریم
30 تیر 90 14:27
سلام منا جووووووووووووون
اسم انتخاب کردن خیلی سخته. من که الان ماه آخرمه ولی بازم هنوز رو اسم"ترنم" شک دارم. آخه بعضیا میگن تلفظش سخته.
چند تا اسم واسه نی نی ناست:
پارمیس(اسم برادرزادمه ومن عاشقشم)
مهرگان
مارینا
ملورین
سارینا
هلیا و هیوا هم نازن


سلام مریم جون
چقدر با دیدن کامنتت خوشحال شدم ازینکه خوب و خوشی و هنوز نی نی ات نیومده بیرون!
اتفاقا اسم ترنم هم قشنگه هم تلفظش راحته به نظر من اسم قشنگی انتخاب کردی مامانی
الهام مامان رامیلا
31 تیر 90 19:55
سلام منا جون خبری ازت نیست خانم حالت خوبه دنبال اسم می گردی خیلی سخته ولی اسم زیاده بگرد و اسمی که خودت دوست داری رو انتخاب کن .
آدرینا - ویونا - رایا


سلام الهام جون
سرم شلوغ اسم پیدا کردن بود خانمی

ریحانه
1 مرداد 90 0:24
سلام عزیزم،
به این سایت یه سری بزن:
www.esm.ir




سلام
مرسی حتما


مامان مریمی
1 مرداد 90 13:58
سلام منا جون. چه وبلاگ نانازی.... من نی نی ام از هفته 19 شروع به تکوه خوردن کرد. هنوز دیر نشده نگران نباش....


سلام مریمی خانم
مرسی که سر زدی
مامان عیسی
2 مرداد 90 10:00
کلا به نظرم عسل خیلی قشنگه
خودش دیگه بهش عادت کرده ها
راجع به پارامترهایی که برات مهمه توضیح بده دوست داری با چه حرفی شروع بشه یا به چی ختم بشه به فامیلیش بیاد ووو
وقتی اینا را مشخص کنی تو ثبت احوال هم با نگاه کردن به چند حرف منتخبت میتونی نتیجه بگیری
منم اسم دخترای فامیل را میزارم
عسل
صبا
آوا
تینا
ریحانه
آرتمیس
آرشیدا
نارسیس
ال آی
یاسمن
رونیکا
رژا
سوگل
لیلیوم
بیتا
میترا
ستایا
ستایش
شادی



اسمهای انتخابی شما هم قشنگه
اعظمی من و نوید تقریبا اسم نی نی را انتخاب کردیم و به زودی سر فرصت میام و اعلام میکنم!




غریبه
2 مرداد 90 23:00
خیلی شاکی شدم فقط همین


حدس میزدم دکتر جان فقط همین!
helia & sara
3 مرداد 90 9:02
عزیزم بهترین آپشن اینه که بری سایت ثبت احوال یا هر رفرنسی که خودت داری که لیست تمامی اسامی دخملونه باشه (منکه اینکارو کردم و انصافا" هم جواب داد) یه یک هفته ای وقت بذار و بالا پایینش کن معنیاشون رو نگاه کن بعد از یه هفته ببین کدوم اسم داره یواش یواش روت تاثیر میزاره و تو خودت یه جرقه ای واسه اون اسم میزنه "اون اسم دخملیته" شک نکن
من تقریبا" 10 روز کامل به فایلی که داشتم (ببخشید پاکش کردم ندارم) رجوع میکردم و با بابای هلیا هم شبا خیلی مینشستیم و فکر میکردیم بابای هلیا ثنا را دوست داشت ولی اون موقع خیلی زیاد شده بود من بعد از بررسی اسامی احساس کردم اسم هلنا-هلیا بهم یه حس عجیبی میده .........
انقدر سخت نگیرtake it easy وگرنه خیلی وسواس پیدا میکنی روی این موضوع



سلام سارا جان مرسی که به خونه فینگیلی من اومدی
پس تو هم مثل من مدتی درگیر اسم قشنگ واسه دخملی بودی ! اسم قشنگی را واسه فرشته کوچولوتون انتخاب کردید
میدونی چیه الان اینقد از این اسمهای سخت و عجیب مد شده که کمتر مورد پسند همه هستن و فکر کنم تا چند سال دیگه اسمهای مثل من و تو منقرض بشن!
به هرحال من تقریبا اسم مورد نظرم را انتخاب کردم و وقتی صد در صد مطمئن شدم میام و به همه میگم
حميده
3 مرداد 90 10:51
مرسي مامان تقريبا هم اندازه من كه به ياد ما هستي
من اگه ني ني ام دختر باشه به احتمال 90 درصد ميذارم: ترانه
خيلي حساسيت نشون نده هرچي خودت خوشت مي آد بذار.اين همه زحمت مي كشيم حق انتخاب اسم با مامان و بعدش بابا هستش.بچه رو چي كار داري لوس ميشه ها





سلام حمیده جان
خوبی؟نی نی تون چطوره؟
ای بابا مگه نمیدونی که الان دوره دوره ی بچه سالاریه و حرف بابا و مامان کشکه!
ترانه هم اسم قشنگیه
مواظب نی نی گوگولیتون باش
مرضیه مامان فاطمه
3 مرداد 90 11:28
سلام اسم دختر من فاطمه است و به نظرم قشنگترین اسم تو دنیاست که خداوند واسه دختر حضرت محمد انتخاب کرده ولی فکر نکنم شما این اسم رو بپسندی
من اگه یه دختر دیگه داشته باشم شاید اسمشو بزارم طهورا چون این اسم را خیلی دوست دارم البته شاید ولی بیشتر از القاب حضرت فاطمه خواهم گذاشت


سلام
انتخاب اسم سلیقه ایه و هر کس یه اسمی را می پسنده
مرضیه مامان فاطمه
3 مرداد 90 11:29
راستی یادم رفت حتما به وبلاگ دختر منم سر بزن خوشحال می شم


چشم حتما
نیکو
3 مرداد 90 14:03
ترمه
نفس
آرام
باران
نارگل ( ر داره ها ز نیست )


میسی نیکو جون
فاطمه اورجینال
3 مرداد 90 17:40
چه جالب!اتفاقا اومدم بگم این فینگیلی شما انگار غیر شومبول اسم هم نداره که این پستت رو دیدم!

من نمیدونم سلیقه ات چه مدلیه ولی خودم
بهار
نگار
یاسمن
و
حانیه
ریحانه
رو دوست دارم که البته شرط تکراری نبودن رو زیاد ندارن!
اسم خالص عربی هم بخوای حلما بدک نیست!
ایشالاهراسمی که داره قدمش براتون مبارک باشه


سلام فاطمه جون به خونه فینگیلی من خوش امدی
اسمهایی که گفتی خوب بودن اما اورجینال نبودن!
یه چند روزی هست که دارم به یه اسمی فکر میکنم و تقریبا انتخابش کردم




مامان پارسا جون
3 مرداد 90 17:58
سلام خانومی
خیلی روش فکر کن
کم چیزی نیست
سعی کن به اسم خودت و باباش و به اسم خوانوادگیش هم بیاد


چشم مامانی
منا
4 مرداد 90 12:33
سلام منا جون .هنوز اسم انتخاب نکردی .عزیزم اسم ثنا هم قشنگه .اسمی که انتخاب میکنی ببین به نام خانوادگی (فامیلی) دختر ت میاد .براتون آرزوی سلامتی وموفقیت دارم عزیزم .مرسی که تنهام نمیزاری


سلام منایی
چرا انتخاب کردم امروز میگم!
helia & sara
8 مرداد 90 12:12
خیلی خوشحالم که بالاخره اسم قشنگی رو واسه دخملی انتخاب کردی من یه دخمل میشناسم که اسمش درسا و خیلی باهوش وخواستنیه یاد اون افتادم بوسسسسسسسس برای درسا خانوم


مرسی عزیزم
بوس بوس هزاتا واسه هلیا و مامان مهربونش
خاله نسرین.مامان صدف و سپهر
17 مرداد 90 12:44
سلام مامان جون آینده.خیلی اسم قشنگی برای خانم خوشگلمون انتخاب کردین. امیدوارم به سلامتی به دنیا بیاد.این اسمو من خیلی دوست داشتم اما نشد که بذارم.
خیلی مواظب خودتون باشین .هنوز برای بی صبر شدن خیلی زوده. ماه آخر و روزهای آخر خیلی سخته.
با اجازه لینکتون میکنم.


سلام نسرین جون
مرسی عزیزم
ایشالا سموی را بذار درسا!!(شوخی کردم!)
وای راست میگی نمیدونم اون روزها و خصوصا شب آخر را چطور تحمل کنم!
حسام
26 مرداد 90 13:44
سلام. فکر کنم الان دیگه اسم انتخاب کرده باشین ولی من از این اسم ها خوشم میاد:

ترانه
کیمیا
تینا

ترانه رو توی خارجه تارا صدا می کنن که معادلش هم می شه ملودی، و کیمیا رو هم کیمی که بازم یه اسم خارجیه. تینا هم که اصلا خودش فرنگیه!


سلام حسام
مرسی بابت پیشنهادهایی که دادی منم از اسم تینا خوشم میاد یاد یکی از بهترین دوستای دوران دبستانم می افتم
من فعلا اسم درسا را انتخاب کردم البته تا 3 ماه آینده ممکنه دوباره عوض بشه آخه خردادیم دیگه!