الیناالینا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

الینا فرشته کوچولو

یه دختر دارم شاه نداره!

1390/4/5 11:24
4,884 بازدید
اشتراک گذاری

در راستای توصیه و تجربه سونولوژیست معروف!!! محمد  ، سونوگرافی فینگیلی از روشی کاملا علمی و شناخته شده در کل جهان و بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای روز پنج شنبه انجام شد و  جنسیت فینگیلی مون معلوم شد!

وسیله مورد نظر :یک عدد زنجیر طلا  و یکعدد شوهر محترم!

اول به نوید گفتم که زنجیر را روبروی نی نی آویزون کنه و زنجیر شروع به حرکت دایره وار کرد و به همراه اون جیغ نوید رفت بالا که دختره دختر! بعد من واسه اطمینان بیشتر زنجیر را روی دست چپ نوید گرفتم و دیدم زنجیر داره عقب و جلو میره ایندفعه جیغ من بالا رفت که دیدی دیدی پسره! 

خلاصه من میگفتم پسره نوید گفت نه تو تقلب کردی دختره!

شب که رفتیم به مامان نوید که تازه از تهران برگشته بود سر زدیم گفت  تهران که بودم خاله الهام (خاله کوچیکه نوید که آمریکا زندگی میکنه) واستون فال قهوه گرفته و گفته منا رو میبینم که یه بچه آهوی خیلی قشنگی میاد و تو بغلش میشینه ! وگفت که نی نیتون دختره و خیلی هم پیشونی اش خوبه و خوش قدمه!تازه گفته بود که یا نی نی اش دوقلوه یا دوتا پشت سر هم میاره! حساب این کی را دیگه نکرده بودیم!

البته این را بگم که فالهای خاله الهام خیلی معروفن و قبل از عروسی من و نوید تموم مشخصات من را به مامان نوید داده بود بخاطر همین همه خیلی بهش اعتقاد دارن!

 نوید هم که دیگه به آرزوش رسید و همش میگه دیدی گفتم من از همون اول بهم الهام شده بود که نی نیمون دختره!

هر شب قبل از خواب نوید با نی نی حرف میزنه و قصه شب واسش تعریف میکنه! دیشب اومده پیش نی نی و میخونه:

یه دختر دارم شاه نداره

صورتی داره ماه نداره

به کس کسونش نمیدم به همه کسونش نمیدم

به کسی میدم که شاه باشه !

 

از دست این باباها که از حالا دختراشون را لوس میکنن!

 

پ.ن. میخوام آخر هفته برم سونو که ببینم سونوگرافی من درسته یا خاله الهام !

البته به روش محمد که انگار نی نیمون دوقلو بود چون هم پسر شد هم دختر!

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

مامان ماهان
4 تیر 90 10:27
یاد قدیما افتادم وقتی هنوز مجرد بودیم همین کارو میکردیم تا سن ازدواجمون پیدا کنیم چقدر جالب بود
الهی هر چی باشه سالم باشه عزیزم بوسسسس



مرسی مامانی بوس بوس هزارتا از طرف فینگیلی به ماهان تپلی
مامان شازده کوچولو
4 تیر 90 11:12
سلام فینگیلی جونم ، خوب مامان و بابا رو سر گذاشتیا
قربونت برم ، هر چی که هستی چه پسر یا دختر یه فرشته ای که دعا میکنم سلامت به دنیا بیای عزیزم


آره والله میبینی این فینگیلی چطور همه مارو به هم ریخته و جنسش را رو نمیکنه!
یلدا
4 تیر 90 11:35
چقد خوش به حال این بابا ها میشه با دختراشون
ایشالا که هر چی که هست صحیح و سالم باشه



آره واقعا نمیدونم جدیدا چرا همه باباها دختر دوست شدن!دوره آخر زمانه خواهر! (البته غیر از محمد!)


تیرداد
4 تیر 90 12:20
میشه یه حدس دیگه هم زد!بچه اول شما بچه اول نوید نیست و نوید قبلا یک عدد پسر داشته!!!من میگم از زیر زبونش بکش!وگرنه سونوی محمد تضمینیه!!!


نگو تیرداد که همین امشب خون نوید ریخته است!
حالا یه چیز جالب بگم که فیلبردارمون شب عروسی گیر داده بود به نوید که پارسال تو همین سالن جشن عروسیت بوده و منم فیلمت را دارم بیا آتلیه نشونت بدم!
مامـان آتـیـن
4 تیر 90 12:40
آخی چه بامزه
ایشالا هرچی باشه سالم و البته صالح و صد البته خوشگل موشگل باشه


ایششششالا!
تیرداد
4 تیر 90 13:00
بیا!شاهد از غیب رسید!دیگه چی میخوای تا باور کنی؟خیلی ساده ایییییییییییی!!!


نه بابا طفلی نوید گناه داره این یکی را دیگه نمیتونم بهش ببندم!
اما خدا رو چه دیدی خواهر زبونم لال زبونم لال از این مردا هر چی بگی برمیاد!مگه این یارو رو ندیدی که شبکه ملی مون نشون داد با افتخار داشت میگفت 3 تا زن داره تازه واسه تنوع و روحیه هم خیلی خوبه!
sahar
4 تیر 90 21:10
خوب حالا من تا آخر هفته چجوري صبر بنمايم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/



به سحر خانم کم پیدایی؟!!!
یک عدد جیگر پیدا کن دندونت را بذار روش تا آخر هفته صبر کن عزیزم!
حمیده
4 تیر 90 22:49
ممنون از لینکت خانم
نی نی من یه کم کوچولوتر از مال شماست
اشالله همه نی نی هامون سالم و خوب و خوش باشن


ایشالا مامانی
زهرا
5 تیر 90 9:26
سلام مناجون
اميدوارم ني ني تون سالم باشه فرقي نمي كنه دختره باشه يا پسره خدا حفظش كنه مواظب خوتون باشين ..


سلام زهرا جون
اینجا مساله ناموسیه! میخام ببینم سونوی محمد درست میگه یا فال خاله الهام همش به ناموس این فینگیلی مربوط میشه!
sahar
5 تیر 90 10:17
تو غلط کردی که من کم پیدام
من خیلی هم زیاد پیدام

میگم مونا 2 شنبه ها شگوم داره بری سونو
من میگم فردا برو



خوب خانم زیادی پیدایی! اولا شگوم نه و شگون بعدن کی گفته 2شنبه شگون داره؟ اگه دست خودم بود که همین الان بیخیال اینهمه کاری که رو سرم ریخته میشدم میرفتم سونو اما حیف که دست من نیست چون دفترچه بیمه ام دست مسئول بیمه اداره است و فردا میبردش واسه تمدید!
تابا
5 تیر 90 10:19
هر چی که باشه من خاله می شم
ولی اگر دو تا باشن خوش به حالت می شه منا ...


قربن خاله مهربون فینگیلی برم خوش به حال این فینگیلی که هنوز به دنیا نیومده اینهمه طرفدار داره

وای نه تابا جون دوقلو نه!


کاکل زری یا ناز پری
5 تیر 90 10:50
خیلی خوشحال شدم نوشتتتو خوندم ایشالله هرچی که هست سالم باشه. ولی این روشی هم که گفتی درسته ها من قبلا امتحان کردم حالا زود برو سنو برامون بگو نی نی دخمل یا پسره


سلام
کدوم روش محمد؟راست میگی؟آخه با روش محمد یه بار دختر شد یه بار پسر نکنه نی نی مون دو جنسیتیه؟؟؟؟؟؟؟
سحر
5 تیر 90 11:00
سلام عزیزم
امیدوارم سالم باشه


سلام سحری
مرسی مامان نی نی
یک زن
5 تیر 90 11:25
منم حس می کنم دخمله. منا جون حالا بذار بیاد نمی دونی چه جوری از باباشون دلبری می کنن این دخترا. این اوتادی انگار خیلی تخصصا داره تا حالا رو نکرده.


یه چیزی یواشکی بگم از دیروز که اون لباس خوشکل را واسش خریدی همش تجسم میکنم که یه دختر تپلی ناناز این لباس را پوشیده راستش بخوای خودمم به دلم افتاده که دختره . این فینگیلی که هنوز نیومده و ندیده دل باباش را برده و از حالا دارم بهش حسودی میکنم وقتی به نوید میگم بابایی با دخترت حرف بزن و حالش را بپرس با یه ذوقی میشینه و باش حرف میزنه که تا حالا من نوید را اینطوری ندیدم!
آره بابا این اوتادی الکی هی گوشه وبلاگش مینویسه حوصله ندارم اعصاب مصاب ندارم تا ما دلمون به حالش بسوزه اما بر عکس عکسش که خیلی ساده است خیلی هم هفت خطه!
مریم
5 تیر 90 13:15
سلام منای عزیز
ایشالا مسافر کوچولوت سالم باشه هرچی که هستش......
فکرنمیکنی یکم زوده واسه تعیین جنسیت!!!!!
حالا مطبی که تومیخوای بری رو نمیدونم ولی من اواخر ماه 4 رفتم مشخص نبود.
حالا امیدوارم مال تو معلوم بشه و مث من ناامید برنگردی
مواظب خودتو فینگیلیت باش گلم


سلام
مریم جون خیلی از مامانهایی که باردارن رو دیدم که حتی زودتر از الان من جنس نی نی شون رو شده!
مرسی مامانی

نیکو
5 تیر 90 14:11
هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا حالا به چی هورا نمیدونم ولی منا بین خودمون بمونه ها منم بدبخته پسرم


خب منم هوراااااا ااااااااااا منم هوینجوری مثل تو!


مریم
6 تیر 90 8:03
راستی مونا جووووووووووووون
با افتخار من لینکتون کردم تا بیشتر بهم سر بزنیم.



مریم جووووونم مرسی عزیزم منم لینکیدمت
راستی حالت چطوره خانمی؟خونریزی که دیگه نداری؟


مامان نيروانا
6 تیر 90 8:34
سلام مناجون، ما هم مجردي خيلي از اين برنامه ها داشتيم؛ مخصوصاً كه تو خوابگاه و بين اون همه دختر بيكار بي برنامه. اون زمونا برا من همش يه پسر درميومد تو فالم. اما منم مثل محمدآقا وقتي برميگشتم خونه برا همه ي فاميل امتحان ميكردم. همون 95 درصد درست درميومد.
حالا ميبيني كه برا خودم اصلاً درست درنيومده چون نيروانا جونم دختره. اما يه دوست دارم كه روي شكم فال ميگرفت همون اولا گفت دختره منم همش دعا ميكردم راست باشه فالش، تازه يه فال ديگه هم گرفت نميدونم ابوريحان، يا خواجه نصير يا ... يكي از همين بزرگان كه كتاب فالنامه داره برا موضوعات مختلف!!!!!!! اونم اين شعر دراومد: برو صاحب فال و شادي نما --- تو را دحتري آيدت .. (صفتش رو يادم رفته) من اون تيكه كاغذ رو نگه داشتم. البته همه ي اينا برا سرگرميه. مهم اينه كه بقول محمدآقا از اين سرگرمي لذتش رو ببري. واقعا پايه و اساس ندارن يا ما نميدونيم .
در هر صورت منم مثل همه آرزو ميكنم خدا فرشته ي سالم و بانشاطي بهت هديه كنه. هيچي مهم تر از سلامت فينگيلي نيست باور كن. اين شعار نيست. واقعيته. ميبوسمتون.



چه جالب مثل اینکه همه در این مورد تجربیاتی داشتن و این فقط یک تجربه محمد نبوده!
منم از روز اول تنها چیزی که واسم مهم بوده سلامتی فینگیلیم بوده اما لان بدجوری دلم میخواد زودتر بدونم چه جنسیه!
کاکل زری یا ناز پری
6 تیر 90 12:43
نه بابا دو جنسیه چیه عزیزم من فکر میکنم خودت باید این کارو انجام بدی. انشالله سالم و خوشمله


خب دیگه الان جنس فینگیلیمون رو شد!
حميده
6 تیر 90 14:21
سلام منا خانم
هنوز نميدونم ني نيم چيه فقط سالم باشن عزيزم تازه الان كه نمي دونيم چيه هيجانش بيشتره.اشاالله تو سونوگرافي بعدي معلوم مي شه البته دكتر گفت سونوي هفته 19 يا 20 اصلش براي بررسي سلامتي جنين هستش نميدونم به شما هم داده يا نه؟


سلام حمیده جان
ایشالا نی نی تون سالم باشه و تپل مپلی
دکتر من رفته مسافرت و 18 تیر نوبت دارم احتمالن واسه من هم بنویسه
غریبه
6 تیر 90 20:15
بله مبارکه ایشاله . . . دختر یه چیز دیگه است . این عسل من رو ببین . ماهه ماه . راستی منم روش محمد رو اجرا کردم تا بچه چهل هفتم رو در آوردم و توی بلاگش نوشتم :دی


مرسی سهراب خان
واقعا به هرکی گفتم فینگیلیمون دخمله همین و گفت که دختر شیرینی خاص خودش را داره و دخترا خوب بلدن تو دل بقیه خودشون جا بدن و.... تازه نمیدونی مادر شوهرم چقدر خوشحال شد چون اونا اصلن دختر ندارن و همش میگه بدینش من بزرگش میکنم!
خدا عسل جون را واست نگه داره دکتر.
روش محمد که بیست بیسته بهش شک نکن!اما نوید قبول نمیکرد که جنس دومی و سومی و چهارمی را ببینم چون همش میگه من یکی بیشتر نمیخوام و حرف دومی را نزن!
یلدا
6 تیر 90 23:12
تبریک میگم منا جون همین حالا تو وبلاگ اعظم جون دیدم که نی نی دخمله ایشالا که صحیح و سالم باشه زیر سایه مامان و باباش


مرسی یلدا جون
محمد
7 تیر 90 8:41
نخیییر! منا خانوم مث اینکه هنوز به سونوگرافیی کااااملا علمی و غیبی و از راه دور بنده ایمان نداری و هی این در و اون در میزنی و فال میگیری و این حرفا!
آبجی اگه کف دستت زنجیره چرخیده حتتتتما دخمله! یه دخمل ناناز و جییگر! تازه به اون روشی که گفتم تعداد نینیهات رو هم میتونی بفهمی دیگه! حالا هی باور نکن!))

دخملههههههههههههه! شک نکن اصلا!
بعدشم من عاااشق سارا کوشمولوم هستم.به خدا یه شیرینی خاصی تو دخترا هست که تو هیییچ پسری تو دنیا نیست.)فقط اگه خواستی اسمش رو بذاری سارا حتتما باید از من اجازه بگیریا!))

نویییید خان برو حالشو ببر!دختر خییلی کیف داره! زنبیلتون رو هم زودتر بیارین برا علیرضا بذارین تا جا پر نشده!))



آره دیگه عمومحمد فینگیلیمون دخمل شده حالا چه با زنجیر چه با فال!
منم اسم سارا را دوست دارم اما همه میگن قدیمیه و یه اسم جدید بذار تازه نوید هم از اسم سارا خوشش نمیاد و میگه سارا ها همشون دخترای شیطونی میشن!
اووهوووو فکر کردی دخترم از حالا اینقدر خواستگار پیدا کرده که من و نوید از حالا داریم میریم واسه تحقیقات محلی!
خوب محمد حالا اسم عطرت چیه؟
مامان نیایش
8 تیر 90 15:36
ان شاء الله کوچولوت هر چی که هست سالم باشه ممنون که به ما سر زدی ممنون از ابراز همدردی تون
التماس دعای مخصوص


مرسی مامانی
امیدوارم غم و غصه هر چی زودتر از خونه دلت پر بکشه عزیزم
صبا
8 تیر 90 18:25
قربون فینگیلیت که حسابی سرکارتون گذاشته.
میدونم چه حالی داری.انشاا...صحیح وسالم باشه


آره می بینی صبا جون هنوز نیومده فضولیاش شروع شده!
مرسی مامانی
منا
12 تیر 90 9:49
تبریک میگم عزیزم .حالم بهتره .یک هفته درد واضطراب بلاخره تموم شده .و الان حالم بهتره .دکتر گفت 2 ماه تا 3 ماه دیگه میتونم باردار بشم اگر خدا بخواد .برام دعا کن


سلام منایی
چقدر خوشحالم ازینکه نوشتی حالت بهتره
ایشالا به زودی زود یه نی نی گوگولوی دوست داشتنی از تو آسمونا میاد و میشه میوه دلت
مواظب خودت باش منا جون
مامان تربچه
13 تیر 90 17:12
بابا تکنولوژی
من عاشق این روش ها عجیب و غریبم
منم برا خودم گرفتم. البته می گن قبل از بارداری هم معلوم میکنه چون چندتا از دوستام انجام دادن و وقتی حامله شدن درست بود.
برا من 2تای اولی پسر و سومی دختر!!!
واااااااای 3تا
البته خدا کنه اولیش بیاد تا 2تای دیگه

من که دیگه به این روش ایمان آوردم چون دوباره بعد از نتیجه سونو هم گرفتم و درست از آب دراومد
نه بابا تربچه جون 3 تا عادلانه نیست 4 تا بشن جفت جفت بگو ایشششالا!