الیناالینا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

الینا فرشته کوچولو

بگو ماشالا!

1390/2/24 11:36
2,072 بازدید
اشتراک گذاری

18 اردیبهشت واسه دیدن قلب فینگیلی رفتم پیش سونولوژیست .وقتی نوبتم شد و رفتم رو تخت دراز بکشم خیلی استرس داشتم و زل زده بودم به دهن دکتر تا ببینم چی میگه! دکتر رو کرد به منشی اش و گفت :بنویس 9 هفته و 4 روز قدش 28 میلیمتر وضعیت قلب نرمال! واااای یه نفس راحت کشیدم و بهش گفتم خانم دکتر میتونم صدای قلبش را بشنوم گفت نه الان زوده نمیشه پرسیدم تاریخ زایمان کی میشه؟دکتر با خنده ای گفت چه خبره خانم چقدر عجله داری تازه 2 ماهت تموم شده ! تاریخ زایمان 17/9/90

او ه ه ه ه ه تا اون موقع باید صبر کرد تا این فینگیلی بزرگ بشه و بالاخره افتخار بده روی ماهش را ببینیم!

عکس سونو را به نوید نشون دادم بهش گفتم ببین نی نی مون الان قد وبالاش 28 میلیمتر بگو ماشالا!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

یک زن
24 اردیبهشت 90 18:05
ماشالا به نی نی. این عجول بودن رو از مدیرت یاد گرفتی؟!!!!!


اون رو که دیگه نگو اگه دستش بود فردای روزیکه خبر بارداریم را دادم میگفت برو بزا!
مامان اميرمهدي كوشمولو
28 اردیبهشت 90 9:19
اي جـــــــان..
چقدر هيجان انگيزه.. كلي منو بردي به حال و هواي اون روزا منا جون
خدا برات حفظش كنه اين كوچولوي دوست داشتني رو

راستي ممنون، ما هم شما رو لينك كرديم..
مواظب خودت و مسافر كوچولوت باش..


مرسی خوشحالم که واسه فینگیلی ما دعا کردید
یک زن
28 اردیبهشت 90 9:50
مامان خانومیه تنبل بنویس دیگه.


خوب آخه اینروا نی نی خوابه منم حس نوشتنم نمیاد!


یه آدم با شخصیت
28 اردیبهشت 90 10:17
آشنا میزنی .....
تبریک میگم عزیزم ...
عمرا بگم کیم چون کلا باهات قهرم ...
امیدوارم مرام و معرفت نی نی به خودت نره ...


منم عمرا حدس زده باشم که تو مثلن ممکنه ممکنه حالا شاید شاید مامان نبات باشی!
خاله نی نی ترنمه
29 اردیبهشت 90 10:50
ماشاالله چشم نخوره ایشاالله
ایشالله..............
ایشالله خومشلت به دنیا میاد حصرت دو ثانیه خواب به چشمت میزاره. نمی خوابی چون نمی خوای یه لحظشم از دست بدی


مرسی خاله خانم
وای نگو که همه میگن از حالا دیگه باید با خواب وآرامش و استراحت خدافظی کنی!
sahar
31 اردیبهشت 90 12:37
کی ؟؟؟
من ؟؟؟
کی ؟؟؟
این ؟؟؟

مونا از ته ته دلم واست خوشحالم
نه چون داری نی نی دار میشیا
چون ورود پیدا کردی به جمع ننه های نگون بخت ...
اگه فینگول دختر شد اسمشو بذار سحر
با مزه میشه عین من !!!



کیییییییه ها کی بود؟؟؟؟
مرسی ننه نبات
زرنگی میخوای نی نی ام دختر بشه که بیای ببریش واسه نباتت!!!!
من از اسم سارا خوشم میاد اما بابای نی نی اسم سارا را دوست نداره میگه همه اونایی که اسمشون ساراست دخترهای شیطون و بلایی اند دوست دارم دخملمون آروم باشه اگه هم که از تو تعریف کنم و بهش بگم به یاد اسمش را بذاریم سحر که مثل تو بشه که دیگه الفاتحه مع الخرما!
sahar
31 اردیبهشت 90 12:38
ای بابااااااااااااااا
کامنت من چی میشه پس ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


ایناهاش همین جاس من که جرات ندارم کامنت تو رو قورت بدم!!!!!
sahar
1 خرداد 90 10:48
بیخود گردن اسم نندازین بینیم بابا
بچه یا به ننه ش میره یا به باباش ...


نخیرم من که تا حالا هرچی سحر دیدم شیطون و زبان دراز بوده نوید هم هرچی سارا دیده به قول خودش بلا و آتیش پاره بوده (فکر کنم اسم یکی از دوست دختراش سارا بوده نامرد لو نمیده!!!!)