الیناالینا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

الینا فرشته کوچولو

تولد یکسالگیت مبارک فرشته ی من

1391/9/11 9:54
1,510 بازدید
اشتراک گذاری

الینای ناز مامان 

دختر ناز ناز بابایی

خوشکل خانوم ، زندگیم ، عمرم ، نفسم 

  تولد یکسالگیت مبارک فرشته کوچولوم


یکسال از بودنت کنارم میگذره

 یکساله که نفسم به نفس تو بنده  

یکساله که هر لحظه اش صدای قلب تو ضربان زندگی منه

 یکساله که هر شب در آغوش میگیرمت و صدای نفسهای تو لالایی منه  

یکساله که هر صبح دیدن روی ماهت طلوع خورشید منه

یکساله که لمس پوست لطیفت قشنگترین احساس منه 

یکساله که آغوش کوچولوی تو امن ترین جای  دنیای منه 

یکساله که بوسیدن گونه های سرخت عاشقانه ترین احساس منه

 

الینای من !

دلم برای روزهای آغاز تولدت تنگ شده 

روزهایی که اینقدر کوچولو بودی که من میترسیدم به آغوشت بگیرم 

دلم برای لحظه تولدت تنگ شده 

لحظه ای که تا دیدمت  از شوق و انتظار 9 ماه دیدنت ، اشک صورتم را خیس کرد

الینای من!

چه زود شد 1 سال

 

دختر نازم  پارسال در همچین شبی من تا صبح به انتظار دیدنت بیدار موندم دلم آرام و قرار نداشت و بیتاب دیدن روی ماهت بودم 

امسال یه فرشته کوچولوی خیلی ناز کنارم آروم خوابیده 

 

الینای من!

من و تو شبها و روزهای سختی را گذروندیم ، شبهای سیاهی که پایانی نداشتند  ، روزهایی که انتهایی نداشتند ، اما بالاخره تمام شدند ، تمام اون ابرهای سیاه از آسمون زندگیمون کنار رفتند ، الان شبها مون پر از ستاره هاست  و تو نورانی ترین ستاره شبهای منی .

الینای من!

اولین سالگرد میلادت مبارک

 

بهترین آرزوی من برای تو :

شفای کامل فرشته کوچولوی من تا دومین سالگرد میلادش  و

شنیدن صدای فریاد شادی و بازی هاش تو خونه کوچیکمون 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (36)

مامان پارمیس
10 آذر 91 1:35
فرشته کوچولوالینای عزیزم تولدت مبارررررررررررررک.بووووووووووووووس.


مرسسسسسسسسسسسسی عزیز دلم
پیربابای ارشیا
10 آذر 91 1:49
مبارک مبارک تولدت مبارک
الهی صدساله بشی و سرافراز و سلامت بزیی




ممنوم
الی مامی غزل و آوا
10 آذر 91 2:12
ایشالله زیر سایه پدر و مادر باشی الینا گلی با تنی سالم ولبی خندان و دلی شاد
تولدت مباااااااااااااااااااااااااااااارک


انشالا عزیزم
د خ م ل ی شکلک.. (✿◠‿◠)
10 آذر 91 3:23
سلام عزیزم امروز بهانه ایست برای تبریک گفتن
تبریک روزی که چه عاشقانه برای اولین بار مادر مهربانت تو را در آغوش کشید
و چه مقدس است اولین بوسه های تو.....
از طرف خاله نرگس



پیام تبریکت خییلی زیبا بود خاله نرگس جان
مامان نیروانا
10 آذر 91 6:45
الینای عزیزم تولدت مبارک.

با تمام وجود آرزو کرده بودم تولد یکسالگیت با شفا و تندرستی تو همراه باشه و سپاس ،سپاس بی پایان خدای بزرگم رو که به آرزومون رسیدیم.

خیلی برات خوشحالم منا جان. خسته نباشی از پس اینهمه روزای سخت. شیرینی امروز گوارای وجودت مادر استوار. امروز، روز قشنگ الینا. حسابی بهتون خوش بگذره. به دعای قشنگت آمین میگم. آرزوی منم تا تولد دوسالگی فرشته کوچولو همینه. روزی که طنین خنده های دردونه ت تمام نی نی وبلاگ رو پر کنه. مینویسیم تا اتفاق بیفته. الینای نازنین رو از طرف من بوسه بارونش کن.



فریبا جون مرسی از نظر قشنگت عزیزم

مامان ساینا
10 آذر 91 10:25
عزیز دلم. عشق خاله. عسلم تولدت هزاران بار مبارک. انشاله همیشه بهترین ها رو تو زندگیت داشته باشی. همیشه سالم و سلامت باشی. کنار مامان و بابای خوب و قویت. یادت نره ها عاشقانه دوستت دارن. روی ماهتو می بوسم عشقم


میسی میسی خیلی میسی خاله جونی
مامان ریحان عسلی
10 آذر 91 12:47
سلام
تولدت مبارک الینا جونیییییییییی ایشالا 120 ساله شی خاله جون



سلام
مرسی مامانی مهربون
مامی امیرحسین(فاطمه)
10 آذر 91 14:49
الینای قشنگم...
امروز یکی از با شکوهترین تولدهای زندگی منه.توکه خوب شدی انگار منم دوباره متولد شدم.فقط خدا خودش میدونه که چقدر به فکرت بودم و برات دعا کردم.فقط خودش...
والان که هروقت یادم میاد تو دیگه لباس قشنگ عافیت رو پوشیدی لبخندی تمام صورتمو پر میکنه.دوست دارم گل قشنگم.برات سالهای سال زندگی با سلامتی و خوشبختی زیر سایه پدر و مادر مهربونت آرزو میکنم.قدرشونو بدون که یکی از بهترین پدر و مادرای دنیا رو داری.بخصوص مامان مهربونت.
تولدت مبارک عشق کوچولوی من...


مرسی فاطمه جان عزیز دلمی

مامان ماني جون
10 آذر 91 16:22
فرشتهء کوچولو تولدت مبارک
الهی صد ساله شی
الهی همیشه شاد و سلامت باشی و مامان و بابی مهربونتو خوشحال کنی
قربونت برم میدونستی یه روز از من کوچیکتری خاله
عاشقتم
بوس


قربون خاله مهربونم برم من
بابا نوید
11 آذر 91 0:42
سلام باباتی
عزیز دلم تولد یک سالگیت مبارک انشا الله جشن 100 سالگیت رو بگیریم دوست دارم که همگی در کنار هم به سلامتی و آرامش زندگی کنیم
عاشقتم الی گلی فرشته بابا



سلام بابایی الینا

بابایی تولد تو هم مبارک باشه مرد مهربونم انشالا تا آخر عمر سایه مهربونت بالای سر من و الینا بمونه عاششششقتم زندگیم
sahar
11 آذر 91 0:43
الهي صد ساله شي
نه 120 ساله شي
نه 120 سال كمه
همييييييييييييييييييييييييييشه زنده باشي

تولدت مبارك لپوي خااااااااااااااله


وای نه 120 سال خیییییییییلی زیاده!

قربون دل پر مهرت سحر مهربون
سمیه دختر عمه
11 آذر 91 8:22
سلام منا جون خواستم تولد الینا جونو تبریک بگم ان شالله سال دیگه با سلامتی کامل تولد دو سالگیشو بگیرید تولد الینا جون مبارک. خدا الینا را با تن سالم و تندرست براتون نگه داره @};


سلام سمیه جون
مرسی عزیزم که به فکر الینای من هستید
زهرا
11 آذر 91 10:04
الهي قربونت برم خانوم خوشكله تولدت مباركككككككك عزيزم ان شالله هزار ساله شي


به به یه مامان همشهری مهربون
مرسی زهرا جون
gasedak
11 آذر 91 12:41
salam be elinaye gol tavalodet mobarak azize delam eshala sale dige sedaye shadi o khandat khona ro poor kon e
مامان نوژاجوني
11 آذر 91 13:21
تولدت مبارك عزيزم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
11 آذر 91 14:54
به به تولد داریم. تولد یه فرشته مهربون که خدا اونو برای روشنی زندگی مامان و باباش فرستاده. تولدت مبارک الینای قشنگم. آرزوی ما هم مثل مامانت سلامتی کامل کامل برای تو فرشته نازنینه. به زودی زود. آمین. مناجونم نمیدونی با چه ذوقی میام و به وبلاگت سر میزنم. تا ببینم خبر جدید و خوب چی داری. این دو سه پست آخرت رو بارها خوندم و اشک شوق ریختم. الهی در کنار هم شاد شاد باشید و همیشه وبلاگتون همراه با لبهاتون پر از خنده باشه.
خاله جون
11 آذر 91 15:50
تـــــــــــــــولدت مبـــــــــــــــارکـــــــــــــــ
مامان ماني مسافر كوچولو
11 آذر 91 17:02
سلام عزيزم تولدت مبارك نوشته هات خيلي زيبا بود انگار از زبون ما مامانا همه ميگفتي به دل نشستبا اجازه لينكتون ميكنم
مامان گیسوجون
11 آذر 91 17:05
تولدت مبارک فرشته قشنگم الهی 120 ساله بشی بوسسسسس
صبا
11 آذر 91 17:10
الینای عزیزم،دخترگلم تولدیکسالگیت مبارک. فرشته کوچولودعامیکنم تولددوسالگیت اینقدرشیطون باشی که مامان وباباهمینجوری دادبزنن الینااااااااااااااااااااا
ملی مامان میکاییل
11 آذر 91 18:26
تولد تولد تولدت مبارک تولد الی جونم مبارک تولد بابا نوید مبارک ایشالله گه جمع گرم خونوادگیتون همیشه به شادی گناره هم باشه
فرشته ام "امیرحسین"
11 آذر 91 18:35
تولد تولد تولدت مبارک الینا جونم انشاله 120 ساله بشی و در کنار مامان و بابای مهربونت همیشه سالم و شاد زندگی کنی
مامان کیان
11 آذر 91 21:26
منا جون تولد الینای عزیزمون رو به تو و بابایی و الینا جون تبریک میگم. الهی که روزهای خوبی رو در کنار هم سپری کنین
محيا كوچولو
12 آذر 91 0:50
فرشته كوچولو الينا عسلي يكساليگ مبارك ليشالله هميشه كنار ماماني بابايي شاد شاد و سلامت باشي
مامان شايان
12 آذر 91 7:41
الينا خوشكله تولدت مبارك. بووووووووووووووس
مامان نیایش
12 آذر 91 9:43
واااااااای خدا یمن چرا من اینقدر دیر فهمیدم تولد دختر گلمه ببخش تو رو خدا به بزرگی و مهربونی خودت منو ببخش خاله جونم تولدت هزاران بار مبارک ان شا الله همیشه سالم و شاد باشی گلم از اینکه می بینم اینقدر بهتر و بهتر شدی بی نهایت خوشحالم و فقط میتونم بگم خدایا شکرت ممنوننتم برای همیشه هات آرزوی سلامتی دارم برای دعاهای مامان گلت هم آمین گفتم همیشه بخند الینا همیشه تولدت مبارک
مامان نیایش
12 آذر 91 9:46
منای عزیزم خستگی اون روزای سخت با دیدن اولین خنده اش از یادت رفت مگه نه؟خدا خودش شفای کامل بده به این فرشته کوچولو دوستتون دارم
مامان نیایش
12 آذر 91 9:55
سلام منا جون . تولد فرشته کوچولوت مبارک . همیشه به یاد الینا کوچولو هستم و برای سلامتی کاملش دعا می کنم
مامان محمد و ساقی
12 آذر 91 12:15
سلام الینا جونی تولدت مبارک باشه عزییییییییییییییییییییییییزم ایشا... همیشه سلامت باشی گلم مامانی چقدر با احساس و زیبا نوشتی ایشا... همیشه آسمان زندگیتون پرستاره بشه و همیشه الینا جون پر نورترینش باشه
کاکل زری یا ناز پری
12 آذر 91 13:41
مبارک باشهههههههه مبارکههههههههه انشاالله روزی عروسش کنییییی یادمه منم چنین روزی منتظر بودم تا عکسشو بزاری ببینمش چقدر زود گذشت
مينا مامان ماهان
12 آذر 91 16:38
تولدت مبارك عزيزمممممممم
صبا
12 آذر 91 17:47
موناجون تونستی بیاپیشم
مریم مامان عسل
13 آذر 91 16:23
یک سالگیت مبارک فرشته کوچولوووووووووووووو برای جمله ی آخرت یه امییین بلند گفتم. آخی انگار همین دیروز بود که اومدم با ذوق وبلاگتو باز کردم و عکس یه نوزاد خوشگلو دیدم که بابا نوید گذاشته بود اینجا! چه دوران بارداری خوبی رو با هم داشتیم منا جون
mamane Ali
13 آذر 91 19:17
تولدت مبارک الینا جونم .. خدارو هزار بار شکر که دعاها و راز و نیازهای مامان منا و کلی مامان دیگه برای سلامتی تو اجابت شد .. منا جون آرزوی تو دعای منه برای الینا و همه ی نینیا ! و البته تبریک به تو مامان نمونه و مهربون که این یک سال رو به عشق الینا با تموم سختیاش به بهترین نحو گذروندی
منا
14 آذر 91 1:09
عزیزم .کوچولو مهربون .فرشته زیبا . تولدت مبارک .مامانت خیلی برات زحمت کشیده میدونم عاشق لحظه لحظه نفس های تو هست ومیدونم عاشق لبخندهات وحتی گریه هات هست . تولدت مبارک که تونستی برایه مادرت دنیا رو قشنگتر کنی
مادر سپید
22 آذر 91 13:48
تولدت مبارک الینا جون خاله تولدت مبارک منا جون .. منا عمیق فکر کن قبل از تولد الینا هیچ فکر میکردی بعد از یک سال ایقدر بزرگ شده باشی !! خوب فکر کن به مفهوم حرفم میرسی .. میبوسمت دوستم تولد تو مبارک تر باشه مادر سپید نازنین .. مادر استثنایی و محبوب من .