الیناالینا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

الینا فرشته کوچولو

ما برگشتیم!

1390/10/18 5:03
2,380 بازدید
اشتراک گذاری

الان ساعت 5 صبح بالاخره الینا کوچولو بعد از 5ساعت بیدار باش خوابید! منم تشنه ام شد و در حال خوردن آب یه انار بزرگ و شیرین به این فکر میکنم که آیا این طبیعیه که الینا بعد از 2 رزو پی پی نکردن ساعت 3 صبح پی پی آبکی و اسهالی داشته باشه؟آخه کسی این وقت شب نیست سوالم را بپرسم به نظر شما آیا طبیعیه؟ پی پی اش را نمیگم ها اینکه داری یه انار شیرین میخوری و از مزه اش لذت ببری و به نوع پی پی این خاله ریزه فکر کنی؟ !!! برم دکتر؟الینا رو میگم ببرم دکتر؟

 

هی وای من صدای الینا میاد دوباره بیدار شد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان آرتین (شازده کوچولو)
18 دی 90 12:03
امان از دل مامانا. همیشه و همه جا تو فکر نی نی هاشونن. حتی موقع خوردن آب انار


میبینی سعیده جون دیگه کم کم خودمون رو هم فراموش میکنیم!
مریم مامان ملینا
18 دی 90 13:05
وااااااااااااااای چه عجب منا خانوووووووووووم.
عزیزم اینقدر خودتو برای این مسائل اذیت نکن. اینکه سه روز پی پی نکرده جای نگرانی نیست ملینا هم همینجوری بود، بجاش شیر بالا میاورد در حد آبشار....
اما اسهالی بودنش به تغذیه خودتم مربوطه ولی بنظر من جای نگرانی نیست عزیزدلم.
بذار چند روز بگذره اگه ادامه داشت ببرش دکتر.
راستی چرا عکسای ناناز دخملمونو نمیذاری مامان گلی نه.... مامان گرفتار
بوووووووووووووووووووووس


سلام مریم جون
چیکار کنم خواهر هر کاریش واسم تازگی داره و من موندم ویه دنیا بی تجربگی هنوز مونده تا به پای شما برسم عزیزم!
مرضیه (مامان نیکان)
18 دی 90 15:44
گلم هم 2 روز پی پی نکردن هم طبیعیه و هم اینکه ممکنه گاهی خیلی آبکی باشه
دکتر نرو اگه ادامه نداشت
وااااالا مگه من چیم از دکترا کمتره؟

راستی فقط شیر خودتو میخوره؟
بوووووووووس واسه الینا



روزهای اول که شیرم کم بود شیر کمکی بهش میدادم و خوب میخورد اما الان چند روزی هست که شیشه را خوب نمیگیره و بیشتر شیر خودم را میخوره و فقط شب قبل از خواب بهش شیشه میدم
ملی مامانه میکاییل
19 دی 90 9:44
عزیزم من از دکتر پرسیدم گفت موردی نداره بچه ها اینجورین یا شکمشون کار نمی کنه یا یه روز حسابی از خجالتمون در میان
مامان نیایش
19 دی 90 10:01
بله خانمی طبیعیه چه جورم تازه اولشه موفق باشی راه سختی در پیش داری
خاله نسرین.مامان صدف و سپهر
20 دی 90 16:01
الینا جون خاله فکر کنم تصمیم داری یه خورده مامانی رو بترسونی که حالا حالاها به فکر آوردن داداشی برات نیفته نه!!!!خوب کاری میکنی خاله .اما یخورده مواظب پی پی کردنتم باش مگه نمیدونی ما مامانا اگه شما جیش زیاد بکنین نگران میشیم اگه نکنین بیشتر نگران میشیم اگه سفت باشه اگه شل باشه اگه رنگش کمرنگ یا پررنگ باشه خلاصه ما همش نگرانیم پس یخورده کنترل شده کار کن خاله آفرین !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مامی امیرحسین
21 دی 90 13:48
دکترامیرحسین گفت بچه ای که شیرمادرمیخوره از10 روز دفع نکردنتاروزی 10 بارش طبیعیه نگران نشوگلم