الیناالینا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

الینا فرشته کوچولو

یک سال پیش در چنین شبی .....

1390/6/31 20:20
1,574 بازدید
اشتراک گذاری

برای نویدم :

یکسال قبل در چنین شبی چشمهای من تا صبح به چشمهای تو فکر میکرد و چشمهای تو تا صبح خواب را از چشمانم ربوده بودند.

 

یکسال قبل در روزی مثل فردا دستهای من در پناه دستان گرم و مردونه تو قرار گرفتند و خانه دلم تا ابد مهمان دل مهربونت شد .

 

از یکسال قبل تا کنون وجود تو با ارزش ترین دارایی من است و شانه های مهربونت امن ترین جای دنیا برای من

یکسال است که زیباترین لحظه های من در کنار تو

و 

 آرامشم  در آسمان چشمهای توست

نوید جان اولین سالگرد پیوند عشقمان مبارک 

و به اندازه تمام خوبی های دنیا دوستت دارم . 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (34)

نبات کوچولو
31 شهریور 90 21:51
بعضی از مردم به اشتباه فکر می کنند که کلاغ ها سیصد سال عمر می کنند یا خارپشت ها خارهایشان را پرتاب می کنند . در این جا ما به بعضی از این داستان های غیر واقعی و علت غیر واقعی بودن آن ها می پردازیم . منبع : ماهنامه نبات کوچولو - شماره 3 (گروه سنی 8 تا 12 سال)
نوید بابای الینا
1 مهر 90 17:47
منا جان دنیای رویایی من
عشق پدیدار و آشکار من
وجود و هستی من
سالها بود قبل ازپیوند تنهایی و رنج و محنت
ولی یک سالست عشق و رحمت و داشتن پریایی مثل تو
منا عشق من ، تو اومدی به زندگیم تا همه زندگی من سراسر نور و شادی شد
با تو و در کنار تو احساس خوشبختی می کنم الهی که هزاران سال تو در کنار من باشی فرشته نجات من
دوستت دارم
سالگرد پیوندمان سراسر پر از شادی و مبارک باشه
Happy Wedding Annivesary
Hope We Enjoy Extremely Being Together


منم دوستت دارم نوید جونم عااااااااااااااشقتم

فاطمه
1 مهر 90 17:50
سالگرد یکی شدنتون مبارک منا جون،چقدر خوبه که یه همچین شبی الینا جون تو دلته،ایشالله سال بعد کنارت داره شیطونی میکنه


انشالا عزیزم
فاطمه
1 مهر 90 17:52
ممنون میشم اگه به سایت ما بیاین و راهنماییم کنید


چشم حتما
محيا كوچولو
1 مهر 90 23:07
واي چقدر رمانتيك
مباركتون باشه
ايشالله 1000سال كنارهم باشيد


مرسی عزیزم
مامی مائده
1 مهر 90 23:21
تبریکککککککککککککک ایشالا سالیان سال کنار هم خوش و خرم زندگی کنین به همراه میوه های زندگیتون


مرسییییییییییییییی مائده جون
نیکو
2 مهر 90 10:52
اووووووووووووووووه دست دست مبارک باشه عزیزم


حالا رقص رقص رقصصصصصصصصصصصصصصص!مرسی نیکو جون


مامان مانی جون
2 مهر 90 12:27
مبارک باشه
الهی همیشه مثه کوه پشت هم باشین



مرسی دوست خوبم
سحر
2 مهر 90 12:47
تبریک عزیزم ایشالا همیشه پایدار باشید


مرسی عزیزم
ریحانه
2 مهر 90 14:04
چقدر زیبا نوشتی عزیزم.
مبارکتون باشه ایشالا جشن 100 سالگی عشقتون رو با هم بگیرین.


مرسی عزیزم
صبا
2 مهر 90 14:56
عزيزم تبريك ميگم.دعاميكنم عشقتون پايدارومحبتتون جودانه باشه.امسال باحضوراليناجون شاديتون كامله وانشاا...سال ديگه سه تايي اين روزروجشن بگيريد.


انشالا عزیزم و مرسی از تبریکتون
مامان ابوالفضل
2 مهر 90 18:22
سلاممممممممممممم سالگرد ا زدواجتون مبارک
امسال و سه تایی جشن گرفتین تبریک ویژه می گم


سلاممممم عزیزم مرسی خانمی
sahar
3 مهر 90 9:51
هر چی آرزوی خوبه به صورت قلمممممممممممبه مال تو ...



مرسی سحر جون
کجایی تو چرا دوباره فیلتریدنت؟
یلدا
3 مهر 90 12:04
تبریک میگم منا جان به جفتتون ایشالا که سال های سال این روز و در کنار هم و بچه های گلتون و نوه ها جشن بگیرید


مرسی یلدا جون
لادن
3 مهر 90 13:16
سلام منا جونم
سالگرد ازدواجت مبارک باشه. انشااله در کنار هم بهترین لحظات رو داشته باشین.
با آرزوی بهترین ها


سلام لادن جون
مرسیییییییییییییییی مامان مانی گل
الهام مامان رامیلا
3 مهر 90 13:32
دوست های واقعی مثل صبح میمونن نمیشه تموم روز داشتشون ولی مطمئنی

که فردا،هفته ی بعد،ماه بعد،سال بعد..... تا ابد هستند
منا جون سالگرد عشقتون مبارک
چقدر خوب الیناهم مثل رامیلا آذری می شه
بوس بوس بوسسسسسسسسسسس


سلام الهام جون
مرسی عزیزم
آره دیگه دخمله من مثل بابانویدش آذری میشه!

خاله محمد مهدی
3 مهر 90 16:27
آخی چه قشنگ مبارکتون باشه
انشالله سال بعد سه تایی جشن بگیرید.



مرسی خاله مهربون
فاطمه
3 مهر 90 16:41
ممنون از نظرای زیباتون


خواهش میکنم عزیزم
بالاخره واسه گل پسرمون اسم انتخاب کردی؟
مامان نی نی گولو
3 مهر 90 17:52
سلام عزیزم
سالگرد ازدواجتون مبارک باشه انشاالله سالها در کنار هم خوشبخت ،شاد و سلامت زندگی کنید


سلام مامانی
مرسی عزیزم
مامان امیرمسعود (خپول)
4 مهر 90 9:26
آرزو دارم عاشقانه هایتان پایدار باشد.


مرسی عزیزم
مامان عیسی
4 مهر 90 10:19
سلام عزیزم
خوبی خوشی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خیلی عجیبه من آمده بودم تو همون پست تغییر اسم نظرم را نوشته بودم یه نظر طول و دراز خیلی چیزها گفته بودم از ماجرای اسم عیسی
کامنتت را دیدم تعجب کردم با خودم گفتم من که نظر داده بودم آمدم دیدم نظرم نیست
خببببببب
اولا مبارکه اسم قشنگیه الهی که خوش نام باشه
دوما سالگرد پیوند عاشقانتون را به هر سهتاییتون تبریک میگم با آرزوی عشقی جاودانه زندگی سراسر خوشی و شادکامی




سلام اعظم جون خوبی؟عیسی جون خوبه؟
اما نظرت واسه من نرسیده عزیزم!!!
مرسی مامانی بخاطر آرزوی قشنگت
زهرا
4 مهر 90 12:03
سلام عزيزم
ببخشيد كه دير جوابت دادم من هم خوشحالم از اينكه شما در اهواز زندگي ميكنيد و اينكه به ما سر ميزنيد ممنونم عزيزم راستي گفتي خانم فرحبش دكتر تو هم هست .راستش خيلي دكتر خوبيه من ارزش راضي ام و جداي از اينها خيلي مهربونه و بهم آرمش ميده . اميدوارم كه هر چه زودتر اين دوران تمام بشه و دختر نازت به سلامتي به دنيا بياد اصلاً استرس نداشته باش اين دوران زود تمام ميشه ان شا الله مواظب خوت باش عزيزم باز هم ازت معذرت ميخوام كه دير جواب دادم عزيزم ...


سلام زهرا جون چه جالب من دیروز به فکرت بودم و کلی دنبال وبلاگت گشتم اما پیدات نکردم چه کنم پیییر شدم خواهر!

درست میگی دکتر فرحبخش یه خوبی که داره اینکه اصلا بهت استرس وارد نمیکنه و خیلی با آرامش جواب سوالات را میده
mamani helena
4 مهر 90 12:55
salam mona joon sorry dir shode vali salgarde peivandeton mobarak bashe enshala sale dige ba elina joon jashn begirid azizam.movazebe khodet bash mona joon rasti khosh be halet ke ahvazi manam aban miyam.


سلام عزیزم رسیدن به خیر و زیارتت قبول باشه مامانی
مامی امیرحسین
5 مهر 90 13:52
سلام منا جونی...
سالگرد پیوند عشقتون مبارک...
از ته قلبم خوشحال میشم وقتی زوجهایی مثل شما میبینم.ایشالا عشقتون جاودانه باشه و شریک این دنیا و اون دنیای هم باشین...
وبلاگ تو اولین جایی هست که بعد وبلاگ خودم اومدم.به یادتون بودم وقت زایمان...
خدا رو شکر فندق من اومد.ایشالا الینای تو هم به زودی زندگیتونو گرمتر از این که هست بکنه.



سلام فاطمه جون
مرسی عزیزم شما لطف داری خانمی
منم تو این مدت همش به فکر تو و امیر حسین جون بودم خوشحالم که حال هر دوتون خوبه منتظر عکسهای قشنگ فندق خاله هستیم من و الینا!
مامان مانی جون
5 مهر 90 14:31
آره حتما این روزا رو تو هم به دست میاری و لذتش رو میبری اما قدر این روزا رو هم بدون


چشم حتما
مامان ماهان
5 مهر 90 16:00
سالگرد ازدواجتون مبارکه
الهی 100000000 سال کنار هم خوش باشین


مرسی عزیزم
مامان گیسو
6 مهر 90 1:25
هورااااااااااااااااااا
جیغغغغغغغغغغغغغغغ
سوتتتتتتتتتتتتتتت
دستتتتتتتتتتتتتتت
مبارکهههههههههههههههه
ان شاا... همیشه شاد و خوشبخت باشید


مرسیییییییییییییییییییییی عسسسسسسسسسسیسسسسسسسسسسسسسم
ترنم
6 مهر 90 13:53
سلام منا جون. خوشحال شدم که به وب دخملی من سر زدی. اسم دخملت هم مبارکه....

دخملی من هنوز اسم نداره. گریهههههههههههههههههههههههههه


سلام عزیزم
مرسی مامانی
آخه چرا چون چیزی به دنیا اومدن دخملی گلت نمونده ها!!!!!!!!!!!!!!!!
خاله جون
6 مهر 90 16:26
سلام از اینکه به ما سر زدید خوشحال شدیم لینکتون می کنم
با ارزوی شادی_انشالله همیشه در کنار هم عاشقانه وپابرجا باشید


سلام خاله جون
مرسی عزیزم
مامان تربچه
6 مهر 90 16:30
مبارککککککککککککککه


مرسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسی
سحر
7 مهر 90 2:35
الینا جوونم روزت مبارک خاله


مرسی خاله جون بووووووووووووس
حریر
7 مهر 90 9:35
سلام منا جان
وای چه خبراییه اینجا
چه عشقولانه
سالگرد یکی شدنتونو بهت تبریک میگم
خیلی وقت بود می خواستم بیام اینجا اما آدرستو نداشتم
هر دفعه هم که می خواستم از اون دوست مشترکمون بپرسم اینقدر حرف برای گفتن داشتیم که بازم یادم می رفت
الانم آدرس به آدرس اومدم تا پیدات کردم
تو این مدت جویایی حالت بودم فکر نکنی بی خیالمااااا


سلام حریر جون
خیلی خوش اومدی عزیزم
شما لطف دارید خانمی
منم همیشه جویای احوالت از همون دوست مشترک پرمشغله مون هستم عزیزم!

مامان پارسا جون
9 مهر 90 20:23
سلام تبریک میگم دوست گلم
اولین سالگرد ازدواج خیلی مهم و خاطره انگیزه
شاد باشید


سلام عزیزم
مرسی بابت تبریک اما اول مهر سالگرد عقدمونه گلم
مامان نیایش
12 مهر 90 15:51
سلام عزیزم ببخش دیر اومدم سالگرد عقدتون مبارک خیلی قشنگ نوشتی شاد باشید کنار هم همیشه


سلام عزیزم
مرسی مامان گل