الیناالینا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

الینا فرشته کوچولو

هفته 37 و سیسمونی الینا جون

1390/8/28 4:16
6,895 بازدید
اشتراک گذاری

الینا جون عزیزم دیگه وارد هفته 37 شدیم . مدت کمی تا اومدنت باقیمونده  فقط 12 روز دیگه!

 اینروزا همه بی صبرانه منتظر اومدنت هستند و روزی نیست که بابانویدت بهم نگه : من دیگه خسته شدم دخترم را میخوام!

و اما من، اینروزها حال عجیبی دارم از یه طرف هم خوشحالم که انتظارم داره به پایان نزدیک میشه و از طرفی میترسم البته یه ترس شیرین ......... وای همین الان که دارم به روز زایمانم فکر میکنم نفسم به شماره می افته.

از همه دوستهای خوبی که توی این مدت همراهم بودند و با مهربونی هاشون من را شرمنده میکردن میخوام که من را از دعاهای قشنگشون محروم نکنند و واسه من و الینا و همه مامانهای دیگه و نی نی هاشون دعا کنند که زایمان خوبی داشته باشیم و نی نی هامون  به سلامت به دنیا بیان. آمین.

 و اما بالاخره با کمی تاخیر و تنبلی امروز از  یه سری وسایل الینا جون عکس گرفتم و به یادگار اینجا میذارم

آلبوم عکس الینا جون

اینا وسایلی که مامان بزرگ و خاله مریم جانت زحمت کشیدن و از تهران خریدن دسسسستشون درد نکنه:

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

  


 



حالا یه سری از  لباسهایی که اون یکی مادربزگ مهربونت واست از کرج سوغاتی آورده:
 
 
 
 
 
 
 
 







 
 

بقیه لباسهایی که واست خریده را توی فرصت دیگه میذارم.


 لباسهایی که اعظم جون دوست مهربونم واسه الینا جون خریده دستت درد نکنه خاله جون
 

 


اینم  لباسهایی که من واست خریدم:


 
 
 





 

 






































 


 
 
 
 
 
 
 
 
 

 اینم وان حمامت:
 
 
 
 
 

 
این چند دست پیراهن خوشکل را هم مامانم خریده 
 
 
 
 
 
 
 دیگه چشمام باز نمیشه الان ساعت 3.30 صبح و از ساعت 1 تا حالا مشغول آپلود کردن عکس هستم فکر نمیکردم اینقد طول بکشه! وحشتناک خوابم میاد .
شب بخیر الینا جون ممممممممموچ
 
 
 
 
 
 
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (49)

لادن مامان مانی
28 آبان 90 9:32
سلام منا جون خوبی ؟ خوشی ؟ بابا چه کردی ! خیلی چیزایی که برای الینا کوچولو خریدی خوشگلن ، اگه بیاد و اینا رو ببینه ذوق میکنه فکر کنم تا 3-4 سالگی لباس نمیخواد . خلاصه کلی سنگ تموم گذاشتی . آفرین مامان با ذوق


سلام لادن جون
منم بی صبرانه منتظرم که این دخمل کوچولوم بیاد و از وسایلش استفاده کنه
لادن مامان مانی
28 آبان 90 9:37
سلام مناجون خوبی؟ خوشی؟ جات توی اداره خالیه .
بابا چه کردی؟ خیلی چیزایی که برای الینا کوچولو خریدی خوشگلن ، خوشم اومد واقعا که مامان با سلیقه ای هستی آفرین مامان با ذوق .



سلام لادن جون
تو خوبی ؟مانی جون خوبه؟
منم دلم واستون خیلی تنگ شده خصوصا امروز که خیلی بیحوصله و کسلم اگه نزدیک اداره بودم حتما میومدم و یه سری بهتون میزدم
مرسی عزیزم چشات قشنگ میبینن


مامان نینی طلا
28 آبان 90 10:54
سلام منا جون.خوبی؟وسایل دخملمون مبارک باشه.خیلی نازن مخصوصا لباس دخملونه ها راستی من ازتون یه سوالی پرسیدم پس چرا جواب ندادی؟


سلام عزیزم
مرسی گلم
چشم میام و خصوصی بهت جواب میدیم مامانی
مامان محمد پارسا
28 آبان 90 12:26
سلام عزیزم
خوبی ؟ راستش فعلا که موافقت نشده تا ببینیم چی می شه واما سیسمونی نانازمون وای که همه وسیله هاش زیبا و قشنگ هستن دستتون درد نکنه انشاالله نانازمون سلامت دنیا بیاد و به شادی و تندرستی از وسایلش استفاده کنه الینا جون ببین چقدر چیزای خوب خوب مامانی ها و بابایی ها برات خریدن دخمل خوفی باش به موقع دنیا بیا و مامانی رو اذیت نکن


آخی عزیزم میدونم خیلی سخته که با یه شکم قلمبه اول صبح پاشی بری سرکار انشالا درست بشه
مرسی عزیزم انشالا محمد پارسا جونم سلامت و تندرست بدنیا بیاد مامانیش
sahar
28 آبان 90 12:34
دس هورااااااااااااا واسه مامان بزرگ و خاله مریم

اینم واسه مامان الینا

مونا خیییییییییییییییلی وسایلای دخملی نازه
خیییییییییییلییییییییییییییییییی
یعنی یه چیزی از خیلی خیلی تر....


مرسی سحر جون(مامان حسین نبات جییییگر)
خودمم از روزی که موندم تو خونه روزی صد بار از تو کمد درشوم میارم و نیگاشون میکنم آخه لباس نی نی ندیدم!
یلدا
28 آبان 90 13:08
ای جانم .مبارکش باشه منا جون ایشالا با دل خوش بپوشونی تن گل دخملت
خیلی خوشگلن .بدجوری آدمو به هوس میندازه


مرسی عزیزم

حیف داری دیر به هوس می افتی وگرنه چقدر خوب میشد دوران بارداریمون با هم میگذروندیم نهههههه!!!!
مریم مامان ملینا
28 آبان 90 13:11
سلام منا جون.
وایییییییییییییییی چقدر خوشملن اینا
آفرین به همتون، مامان، مامانی، خاله ، اون مامانی
اون تشک تعویضش عین تشک ملیناست
خیلی لباساش قشنگن مبارکش باشه


سلام مامان مریمی
میسی عسیسم
واقعا چه جالب!
خوب دیگه لباساش همه سفارشی اند!
mamani helena
28 آبان 90 13:27
salam mona joon vay cheghadr vasayelesh naze khosh be hal elina joon ke mikhad biyado in jijiyaye khoshkelo beposhe elahi khale fadash beshe hame chi aliye daste mamano babat dard nakone


سلام پریسا جون
میسی عزیزم بوس واسه تو و فرشته کوچولوت
مامان مریمی
28 آبان 90 14:58
مبارک مبارکککککککککککککک هوراااااا کی میشه الینا بیاد استفاده کنه همه اینا رو


مامانی دعا کن به سلامت بدنیا بیاد و بتونه از همه اینا استفاده کنه *
خاله جون
28 آبان 90 17:10
مباااااااااااااااااااارک الینا جون



میسسی خاله جون
مریم مامان عسل
28 آبان 90 17:31
سلام منا جونم. چه لباسای نانازی. الینا توی اینا چقدر خوردنی بشه! وایییییی! چقدر زحمت کشیدین عزیزم. مبارک باشه ایشالا. به سلامتی و دل خوش استفاده بشه. همه چیز عالیه. دست همگی درد نکنه.


سلام مریم جون
مرسی عزیزم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
28 آبان 90 17:32
خوش به حالت الینا جون. اینهمه لباس و وسایلو اونم با اینهمه سلیقه. مبارکت باشه و به سلامتی ازشون استفاده کنی


میسی خاله جون مهربون
مامان الهام
28 آبان 90 17:43
مبارک مبارک ایشالا با شادی بپوشونی تن دخترت ، خیلی نازهستن ، این لباسای خوشکل رو دیدم دوباره هوس خرید لباس نی نی کردم ( برم رو مخ شوهری (جیبش) کار کنم ببرمش خرید)


سلام الهام جون

مرسی عزیزم
منکه هیچوقت از خریدن لباس نی نی سیرمونی ندارم اگه باباش جلوی من را نمیگرفت همه لباسهای تو بازار رو میخریدم!
مامان مانی جون
28 آبان 90 17:49
الهی قربونش برم با این وسایلش
فدات شم کوچولوی ناز
بوسسسسسسسسسسسس


میسی خاله جون
سحر مامان آراد
28 آبان 90 18:14
سلام منا جونم
ایشالا الینا جونم میادو از وسایلش استفاده میکنه و حالشو میبره
اما من موفق نشدم ببینم ایشالا آخر شب بیام و ذوق وسایل الینا جونمو کنم
وایییییییییی خیلی از دیدن سیسمونی خوشم میاد
تو هم مراقب الینا جون و خودت باش
برمیگردمممم هاااااااا


سلام سحر جون
خوبی؟
سحر مامان آراد
28 آبان 90 18:27
هااااااااااااا من برگشتم جیگر
واییییییییییییییییییییی عکسا باز شدن
منا جونم خیلی خوشگلن
دست مادر جون و خاله مریم درد نکنه
خیلی خوب بود الینا جونم کی میایی تا حالشو ببری


مرسی سحر جون
الینای من 11 روز دیگه میاد عسسسسسیسسسم دلم واسش یه ذره شده
khale joon mo
28 آبان 90 19:02
salam mobarake
be salamati


مرسی عزیزم
khale joon mo
28 آبان 90 19:04
khale joon mo mohammad parsa
فاطمه
28 آبان 90 19:19
آخه این دختره کی میخواد بیاد از وسایل به این نازی استفاده کنه؟؟؟؟؟الهی صحیح وسالم بیاد و ما عکسای نازشو ببینیم!فردا صبح به یادم باشین و دعام کنین!ممنونم


11 روز دیگه میاد عزیزم
انشالا به سلامت زایمان کنی مواظب خودت باش عزیزم
نگار
28 آبان 90 22:46
سلام عزيزم مبارك باشه خانمي
چقدر وسايلش شبيه وسايل دينا ست!!!
راستي از تجربياتم برات بگم كه حتما 5-6 دست لباس نخي صفر داشته باش حالا كاملش رو نميخواد ولي اون مانتويي ها و مخصوصا مخصوصا شلوار خيلي خيلي لازمش ميشه راستي دستكش نخي براي اينكه به صورتش چنگ نزنه هم لازمه من دوتا دارم همش كم ميارم!!!بيشتر بگير اينم بووووووووووووووووووووووووووووووس براي تو و ني ني نازت


سلام نگار جون
مرسی از توصیه ات من فقط دو دست لباس سایز صفر دارم نمیدونم آخه گفتن زیاد لازم نمیشه منم نگرفتم
دستکش هم فکر کنم 4 جفت دارم اما بازم میرم میخرم

بووووس واسه تو و دینا جون
maedeh
28 آبان 90 23:31
واااااااااااااااااااااااااایواااای
من که هردفعه میبینمشون خیلی کیف میکنمبس که اینا قشنگن
الینا جووووووونمزود اومدی که اومدی.زودی نیومدی همشون مااااله ه ه منه(پس زودی بیا عششششششششقم)
وای که چه اتاقی داری الینا جوووونم
خاله منای قدیم ومامانی جدیددلم میخواد نرم دانشگاه وبیام دربست بشینم کنارتونیهودیدی زدبه سرم ودانشگاه روپیچوندم فقط به خاطر***الینا***
بوس بوس بوس


مرسی مائده جون
آخی قربون دل مهربونت گلم
مواظب خودت باش عزیزم انشالا هر وقت اومدی اهواز میای پیشمون یه وقت الان پا نشی بیای اونوقت کی جواب مامانت رو بده !
مامانه میکاییل
29 آبان 90 7:28
الهی مبارکش باشه جوجو طلا
به سلامتی بیاد از شون استفاده کنه ،
خیلی قشنگ بودن دسته همگی تون درد نکنه
مونا جون با این همه لباس باز هم دلت لباس می خواد


مرسی ملی جون
یه چیزی بگم دم گوشت دیشب داشتم به این فکر میکردم که لباس قرمز زیاد نداره برم واسش چند دست قرمز بخرم!
mamane Ali
29 آبان 90 12:17
سلام عزیزم .. چه وسایل خوشکلی .. مبارک الیناجون باشه .. اینا رو کی چیدین؟؟؟ تازه الان اتاقش رو چیدی ؟؟ .. من اصلا تحمل ندارم .. سرویس چوبش بیاد فرداش اتاقش تکمیله ! البته معلوم نیست کی بیاد !!
انشالله تک تک این لباسا رو تنش کنی و اونقدر بپوشه تا دیگه اندازه اش نشه !


سلام مامانی علی
مرسی عزیزم
وسایلش خیلی وقت بود آماده بود اما من تنبلی میشد بچینمشون و بیشتر بخاطر ترس ازینکه روشون خاک بشینه
اما دیگه تحمل نکردم و از پنجشنبه شب چیدمشون
مرسی عزیزم انشالا وسایل علی کوچولو هم زودتر آماده بشه و اتاق خوشکلش را بادلی شاد بچینی
یادت باشه عکس گرفتی حتما خبرم کنی
اعظم
29 آبان 90 14:23
اییییییی جانم من بگردم الینا رو با این لباسهای خوردنیش. کیفش منو کشته. دلم برات خیلی تنگ شده عسیسم. مراقب خودت باش بوس بوس.


اعظم جونم منم دلم واست یه ذره شده عزیزم
چشم گلم
مامانی شیما وحدیث
29 آبان 90 14:49
سلام مناخانم .ایشالا که به سلامتی وتندرستی زایمان کنی و دخمل کوچولوی شیرینت وزودترتو بغل بگیری .
راستی خیلی سیسمونی نازوباحالی بود.دلم حسابی واسه لباسا ضعف رفت .خیلی خوشکل بودن .ایشالا ک به سلامتی این لباسای نازوبپوشه .
تونستی به ماهم سربزن


سلام مامانی دخملا
مرسی عزیزم
اومدم و دخملای نازتون را دیدم
مامان محمد پارسا
29 آبان 90 20:59
سلام
من و نی نی دوباره اومدیم ببینیم اونقدر قشنگن که آدم از دیدنش سیر نمی شه


سلام عزیزم
وای قربون اون نی نی با مرام برم
یه چیزی بگم خودمم روزی چند بار میام صفحه رو باز میکنم و با کلی ذوق نیگاشون میکنم!
مونا ( مامان النا )
29 آبان 90 23:13
همه ی چیزات مبارکت باشه عسل خانم
با پست تولد النا آپیم
بیا پیشمون


مرسی عزیزم
چشم اومدیم
خاله نسرین.مامان صدف و سپهر
30 آبان 90 11:21
وااااااااای چه سیسمونیه خوشگلی .چه لباسای قشنگی .من برای صدفم میخوام
چه مامان باسلیقه ای دستشون درد نکنه.الهی همشونو الینا جون با دل خوشو سلامتی ببوشه.
راستی با معرفت ما رو قابل ندونستی لینکمون کنی و بهمون سر بزنی؟


مرسی خاله جون
آخه خاله جون شما آدرست را واسمون نذاشتید که؟؟؟
سارا
30 آبان 90 12:59
خیلی خوشگله منم می خوام صولتی هم می خوام


واسه سپهر که نمیشه صولتی بخری عزیزم
منا
30 آبان 90 14:03
قربونت برم چه قدر سیسمونی الینا جون خوشگل بود وباسلیقه ..عزیزم سعی کن این چند روز ارامش بیشتری داشته باشی وقران بخوان تا اروم بشی


منا جون انشالا تو هم هر وقت فهمیدی جورابهای نی نی ات چه رنگی میشه یه سیسمونی خوشکل واسش بخری و حتما حتما عکسشون را بذاری و من را خبر میکنی راستی پس تو کی میخوای وبلاگت رو آپ کنی؟؟؟؟؟؟
مامانه میکاییل
30 آبان 90 21:49
مونا جون
اولا نوزاد ها معمولا پوستشون قرمزه زیاد بهشون قرمز قشنگ نیست واسه یکم بزرگتر شدنشون خوبه بعد حالا عجله نکن چون کادو هم برات میارن ، حالا جالب اینه که من چند تا دستکش خریدم اما میکی اصلا نیاز نداشت بچه ها خیلی با هم فرق دارن


مرسی از راهنماییت ملی جون اتفاقا نمیدونم چرا منم هر وقت میرم لباس بخرم اصلا سمت لباسهای قرمز نرفتم
قربون اون میکی کوشمولو برم
مریم مامان عسل
1 آذر 90 3:59
سلام منا جونم. خوبی عزیزم؟ الان که این کامنت رو برات میذارم 3 ساعت دیگه باید برم بیمارستان ولی از ذوق و استرس بیدارم و خوابم نمیبره!!!! برام دعا کن عزیزم. وقتی من برگردم خونه خودمون از خونه ی مامانم شما ایشالا رفتی واسه زایمان. واست زایمان خوب و راحتی رو آرزو میکنم. انشالا که به سلامتی الینا جون از توی دل مامانیش بیاد بیرون. منتظر دیدن عکساش هستم. و تا اون موقع دلم واستون تنگ میشه. مواظب خودتون باشین.


سلام مریم جون
دیگه شدی مامان مریم !
میدونم الان نی نیات تو بغلته خوش به حالت عزیزم منم دلم واست تنگ میشه و مرسی که به یادم بودی عزیزم

سحر مامان آراد
1 آذر 90 14:39
سلام منا جونم مرسی که به یادمونی
دعامون کن
ایشالا نوبت شما و الینا جونم
به دعاهات خیلی نیاز دارم


سلام مامان سحر
خوبی عزیزم؟
وای نمیدونی چقدر خوشحالم که زایمانت خوب وبد و آراد جون به سلامتی اومده تو بغلت
مامان ماهان
1 آذر 90 15:13
سلااااااااااااااااااام عزیز دلم ببخشید که دیر اومدم سرم شلوغ بود
دوست جونم وسایل الینا جون خیلی خوشگلن عالیه
الهی به سلامتی دنیا بیاد و از وسایل خوشگلش استفاده کنه
اونوقت این لباسای خوشگل رو تنش کنی و ازش عکس بگیری و بزاری تو وب تا ما ببینیم و لذت ببریم و از راه دور ماچش کنیم
مراقب خودت باش


سلام عزیزم
مرسی از لطفت
مامان محمد پارسا
1 آذر 90 19:39
دوباره اومدیم مواظب خودت باش عزیزم بی صبرانه منتظر نانازمون هستیم


خوش اومدی عزیزم
براي تو
2 آذر 90 10:49
سلام عزيزم
واي ديگه انتظار داره به پايان ميرسه چقدر خوب

منم دلم مي خواهد زمان زود بگذره برسم به روزهاي پاياني

عزيزم چقدر وسايلش نازه دلم اتاق چيده شده ني ني ام رو خواست

مباركش باشه انشالله كه يك زايمان خيلي راحت داري و خوشگل خانوم رو بغل مي گيري


سلام عزیزم
انشالا تو هم به سالامتی دوران بارداریت رو تموم کنی و نی نی نازت را به آغوش میگیری
مرسی از دعای قشنگت

مامی مائده
2 آذر 90 13:12
واااااای چقده اینا قشنگننننننننننننننن مبارکت باشه الینا جوووووووووووون دست همگی درد نکنه


مائده جون تو خوبی؟
نی نی ات خوبه وای چه خوب شد زود برگشتی
حمیده
2 آذر 90 16:15
مونا جان خیلی همه چیز قشنگه مخصوصا دامنای چین چین
ان شاءالله به سلامتی استفاده کنه


مرسی عزیزم
مامان محمد پارسا
2 آذر 90 16:19
سلام عزیزم
چه خبر ؟


سلام گلم
خبر اینکه انیروزها بسی بسیارتر از قبل منتظریم!
غریبه
2 آذر 90 21:53
امیدوارم همیشه همتون زنده و سالم باشین


مرسی دکتر
مامی امیرحسین
3 آذر 90 11:22
منا جون من برگشتم.میترسیدم به زایمانت نرسم.خدا رو شکر که هنوز سر وقت خودتی.ایشالا این تجربه شیرین زایمانو از سر بگذرونی و ببینی که سزارین یعنی هلو!اصلا مشکلی نداره.یکم درد بخیه فقط همین.منا جون لباس تریکو زیاد به دردت نمیخوره سرهمی گرم بهتره.همه تریکوهای امیرحسین رو دستم باد کرده.فقط شورت و زیرپوشش که زیر سرهمی تنش میکنم به دردم خورد.بچه فصل سرد همینه دیگه.تند تند پست بذار.دلت برای این روزا تنگ میشه...

زیارتت قبول مامانی
دعا کن که تو همون روز خودم زایمان کنم من از زایمان های یهویی میترسم فاطمه جون
فاطمه جون اینجا سرماش زیاد اذیت نمیکنه البته من چند دست سرهمی هم گرفتم که فراموش کردم عکسهاشون را بذارم
مرسی از توصیه های مادرانه ات عزیزم واسه خودت مامان شدی ها!



مامی امیرحسین
3 آذر 90 11:23
راستی سیسمونیت خیلیییییییییییییییییییییییی خوشگله منا جون.ایشالا به سلامتی بپوشه و تند تند عکس بگیری...


مرسی عزیزم
مامان گیسو
4 آذر 90 12:52
سلام عزیز دلممممممممممممم
خیلیییییییییییییییییییییی قشنگ بود عالییییییییی

خیلی با سلیقه بود دست همه درد نکنه
ان شاا... به سلامتی بیاد و از همشون استفاده کنه




میسی خاله جون
مامان نفس طلایی
4 آذر 90 13:10
فوق العاده بود


میسی
مامان علی
5 آذر 90 12:58
مبارک باشه. چه وسایل قشنگی . امیدوارم نینیتون به سلامت به دنیا بیاد و ازش به شادی استفاده کنه


مرسی عزیزم
مامان اميرمهدي كوشمولو
5 آذر 90 17:48
اي جـــــــــــــــــونم كه وسايل الينا جونم خيلي خيلي خيلي خوشگل بودن... من جاي اينا جون بودم تا حالا پريده بودم بيرون و زودي قد كشيده بودم تا اين لباساي خوشمل رو بپوشم...
الهي هميشه به شادي


میسی عسیسم
محيا كوچولو
6 آذر 90 20:53
مباركه الينا كوچولو، كجايي كه ببيني؟!


من اینجام خاله جون تو شیکمم مامانی!
نيكي
19 دی 90 12:30
آخي... ماهم ميخوايم...كوچولوي نازنازي اومدنت به اين دنياي عجيب مبارك...
شیدا
19 مهر 93 17:57
وای چقد لباس داره ..