الیناالینا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

الینا فرشته کوچولو

دو دو تا چهار تا!

1391/9/21 12:35
2,429 بازدید
اشتراک گذاری

مرواریدهای الینا فینگیلی 4 تا شدند .

2تا پایین 2 تا بالا! که خیلی هم فینگیلیند اما تییییییز و پوست کَن!

الینا هم در راستای تقویت دندونهای کوشمولوش اینروزا همش مشغول گاز گرفتنه ، قاشق غذا، ظرف غذا، لیوان آب، شیشه شیر، اسباب بازیا، انگشت مامان ، صورت بابا و....

این هفته شنبه را تعطیل کردند بخاطر ضریح امام حسین (ع) که رسیده بود اهواز ، هر چند نشد که ما بریم و از نزدیک ضریح را ببینیم و انشالا قسمت بشه به اتفاق بابا نوید و الینا با هم بریم کربلا ،

 یکشنبه هم من نیومدم سر کار و موندم خونه ،

 چون الینا چند روزه که دمدمای صبح حدودای 4 صبح بیدار میشه و بدنش تب داره و بیقراری میکنه سرش را میزنه به بالشت ، موهای فرفری مامانش را میکشه!یا صورتش را میذاره روی صورتم و محکم فشار میده بعضی وقتا هم یه جیغ های بنفش کوچولویی میکشه ، مامانهای با تجربه بهم میگن بخاطر دندونهای نیش و معمولا دندونهای نیش  خیلی بچه ها را اذیت میکنن . الهی قربونت برم عسلی مامان که خواب شبت کم شده و با بی قراری بیدار میشی همه این درد و بلات تو جونم عسلم .  همه این بی قراریها به کنار تب کردنت که  تا حدودای 38.9 میرسه  خیلی نگرانم میکنه و میترسم تب بالا بره و .... بخاطر همین سریع پاشویه ات میکنم و شیافت میذارم  تا تب بیاد پایین .

امروز صبح نوبت تزریق آمپول الینا بود  فعلا تزریق آمپولها هفته ای یه بار شده ، امروز بازم از 4 صبح بیدار بود نه شیر میخورد و نه میخوابید منم خوابالو بغلش کردم و تا ساعت 6 تو بغلم خوابید . وقتی مامان بزرگش آمپولش را میزنه خیلی وسواس داره که الینا نبینه اون داره آمپولش را میزنه ! منم باید با یه دست کمر الینا را میگیرم و با دست دیگه سر الینا را بر میگردونم که برنگرده مامان جونش را ببینه مامان جونش هم بعد از آمپول به شوخی به الینا میگه من که نزدم مامانت بود !

امروز الینا بعد از آمپول خیلی گریه کرد هم بخاطر بدخوابی صبحش بود هم درد سوزن! بغلش کرده بودم و رو ش را کرد به سمت مامان جونش وسط گریه هاش هی میگفت مه مه ما مه بووووووو مه مه ما بببببببو!  عسسسسسییییسسسس دلم که اینهمه اذیت شدی فکر کنم شکایت من را داشتی به مامان جونت میکردی! ای کاش هر چی زودتر از شر دوا و قرص و شربت آمپول راحت بشی و سالم سالم واسه من بمونی.

واسه قشنگتر شدن این پست دعوتتون میکنم به دیدن عکسهای قشنگترین فرشته زندگی من!

 

 

این پتوی hello kitty را مامان جونت واست خریده اینقد گرم و راحتتتتتتتتتتته دستش درد نکنه

این شنلی که تنت کردم دایی محمد پارسال قبل از عید که از تهران اومدن واست خرید اونموقع 3 ماهت بود واست بزرگ بود و امسال تقریبا اندازه ات شده!

  قربون این خنده هات  نفسم

 

اینم دو تا مروارید بالایی:

 

 اینم مدل جدید خوردن سرلاک!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (30)

مامان ماني جون
21 آذر 91 15:13
مرواریدات قشنگت مبارک منا جون ببر دکتر گوشش رو خوب معاینه کنه شاید تب از گوشش باشه و واسه درد گوش بیقراری و کم خوابی داشته باشه آخه دندون نیش فکر نکنم الان در بیاد 8 تا جلو که در بیاد نیش در میاد البته مانی بعد از آسیاب نیشش در اومد الهی زودی خوب شی و دیگه آمپول هم نزنی جون جونم وای چه خانومی شده ببوس گلمو
سحر
21 آذر 91 15:35
یه چیزی بگم منا ؟
خدا واسه آفرینش الینا یه ابتکار خفن زده !
نوک پرگارشو گذاشته رو دماغ الینا وییییژ یه دایره زده
اینه که اینقده لپاش گرد و بامزه س


خوب خوب خوب میشه دوستم . من مطمئنم .


وای سحر از دست تو!
از بس هی گفتی لپاش لپاش هی تو خونه نیگا صورت الینا میکنم میگم واقعا لپای الینا اینقد بزرگن آیا؟؟؟؟!!!!

سحر جون دعا کن داروهاش زودتر قطع بشن چون داروهاش که قطع بشن این کورتون های لعنتی شیمیایی که از تنش برن بیرون صورت دختر منم مثل بقیه بچه ها معمولی میشه و دیگه اینهمه لپاش غیر عادی به چشم نمیان
مامان آرشیدا کوچولو
21 آذر 91 15:48
خدا جونم شکرت که این فرشته ناز ما خوب شد افرین به این مامان صبور و پر طاقت تولد نفس زندگی تون هم مبارک خصوصی داری دلبر
نازآفرين
21 آذر 91 16:36
وقتی بوم رو رنگ میزنم اثری که حاصل میشه رو دوست دارم اما آدمی رو دوست دارم که... برای داشتنش لازم نیست با سیاست باشی و نقش بازی کنی همین که یک رنگ باشی کافیه.... کسی که بگه همین جوری که هستی قبولت دارم من همينجوري كه هستي دوستت دارم بي رنگ بي رنگ
مریم مامان عسل
21 آذر 91 17:19
خدارو شکر منا جان خدارو صد هزار بار شکر که خوشحالید. وای منا انقدر دوست دارم آپ کنم عسل امونم نمیده یک لحظه. ان شالله این امپولا هم بزرودی تموم میشن و دیگه نیازی بهشون نیست. مرواریدات مبارک کوچولوی من. 4 دندونی تازه شدی مثل عسل که اونم 4 تا دندون داره ولی خیلی بد گاز میگیره!!! قربونت بشم خودت کیتی پتوی کیتی هم داری! شنل و کلاهتم خییییییییییییییییییلی ناناسه. خیلی بهت میاد نفس خاله. عسل صورتیشو داره دیگه براش کوچیک شده. یادم باشه یکی همرنگ شنل خوشششگل الینا گلی برا عسل بخرم.
صبا
21 آذر 91 17:21
عزیزدلمممممممممممم مرواریدات مبارک موناجون بیقراری وتبش ممکنه ازدندون باشه امانه واسه دندون نیش.دندون نیش خیلی زوده.اولش بچه ها 4تای پایین و4تای بالا(جلووکنارهم)رودرمیارن.بعدش دندون تخت درمیادوآخرهمه نیش درمیاد.ممکنه دندون 5الیناازبالاتوی راه باشه.چون دندون بالادردش بیشتره.حالااگه دیدی تبش بالابودوادامه داشت ببرش دکتر. ببوسش جای من
فرشته ام "امیرحسین"
21 آذر 91 18:02
ای جان صد ماشاله به این فرشته کوچولو خیلی نازهدندوناشم مبارک باشهانشاله زدن آمپولاش هم تموم بشه و دیگه بوووووووووو نشهمامانی مثل همیشه مراقب الینا جون باش تبش بالا نره ای نکرده
مریم مامان ملینا
22 آذر 91 7:27
سلام مناجون خوبی عزیزم، نمیدونم از کی واست کامنت نذاشتم ولی میدونم که خیلی بی معرفت شدم و زودتر از اینا باید میومدم و تولد فرشته ی نازنینت رو تبریک میگفتم، باور کن خیلی به یادت بودم ولی این روزا خیلی درگیرم، یعنی یه جورایی مشغله ی فکری امیدوارم از من به دل نگیری مرواریدهای الیناجون هم مبارکش باشه، فقط مراقب باش که بادادن قطره آهن سیاه نشن مثل دندونای ملینا،بعدش حتما با پنبه خیس تمیز کن. امیدوارم همیشه تنت سالم باشه الیناگلی من
مامان یاسمن ومحمد پارسا
22 آذر 91 9:14
سلام عزیزم نگران نباش پسر خواهر من هم تشنج داشت بدو تولدش بعد از دو سالگی دیگه بهتر و بهتر شد خدارا شکر داروهاشم کمتر شد دیگه چهار سالگی داروها را قطع کردند الان ماشالاه خوبه خوبه ایشالاه النا جونم روز بروز بهتر بشه
منا
22 آذر 91 9:31
الهی قربونت برم با این دندونهای نگینیت .خوشگل خانوم .خیلی خوردنی شد ی الینا جونم الینا داره چهارتا دندون قند میخوره از قندون باز دوباره فرشته مهربون اورده براش یه دندون
منا
22 آذر 91 9:33
الینا داره چهارتا دندون /قند میخوره از قندون باز دوباره فرشته مهربون /اورده براش یه دندون
مادر سپید
22 آذر 91 13:45
مبارکه الهی .. چه خنده ی خوبی داره آگاهانه و از سر شادی ببوسش از قول من هووووووارتا !
خاله جون
22 آذر 91 15:04
سلام عزیزم مرواریدای سفیدت مبارک عزیزم. انشالله همیشه تنت سالم باشه الیناجونم
الهام مامان رامیلا
22 آذر 91 15:36
سلام منا جان الان کلی تو وبتونم و دارم می خونم این همه خبرهای خوب رو بخدا قسم خیلی خوشحالم خیلی اصلا نمی دونم چی بگم یادمه بار اخر که اینجا بودم کلی دلم شکست و همش دعا میکردم و ناله میکردم و از خدا میخواستم الینا رو به خاطر تو خوبش کنه خدایا شکرت اصلا نمی دونم چی بگم انشالله یه روزی بنویسی که اصلا احتیاج به هیچی نداره نه دارو و نه آمپول الهی امین
کاکل زری یا ناز پری
22 آذر 91 22:58
مبارک باشه عسیسممممممم انشاالله همیشه خبر های خوش برامون بیاری
ملی مامان میکاییل
23 آذر 91 6:59
ای جونمی تو عزیزم مرواریدات مبارک خوشگلم
محيا كوچولو
24 آذر 91 2:48
دندوناي جديد مبارك باشه الينا عسلي شايد بيقراريها مال همين دندونا باشه ايشالله هميشه سرحال و شاد و سلامت باشي
خاله جون
24 آذر 91 12:04
سلام گلم دیروز سفره ی ابوالفضل عباس دعوت بودم.تویه لحظه به یادالینای نازم افتادم.برای دخمل گلت دعا کردم.انشالله همیشه سالم باشه.
مامان ساینا
24 آذر 91 14:06
عزیزدلم. دندون خوشگلات مبارک عشقم. چقدر تند تند در اومدن مشاله. ساینا به همون یک دونه اکتفا کرده فعلا. واااااااااااااااااای چه عکسای خوشگلی. چه لبخند نازی. چقدررررررررررر به آدم انرژی مثبت میده. انشاله زود زود بهبودی کامل. یه گنده برای مامان قوی و یه عالمه برای الینای نازم.
مامان یاسمن ومحمد پارسا
24 آذر 91 17:02
سلام عزیزم هر سوالی داشتید بفرمایید تا اونجا که کمککی از دستم بر بیاد در خدمتتون هستم
ایدا
24 آذر 91 18:55
مبارکه این کوچولو
مامان محمد و ساقی
24 آذر 91 19:48
سلام عزیزم مرواریدات مبارک باشه گلم پتو و لباستم خیلی خوشگله عکسات که بیست بود.مخصوصا" اون لبخند و اون دندونای نانازت
مامان یاسمن ومحمد پارسا
26 آذر 91 11:53
سلام عزیزم خصوصی


به روی چشم
مرسی عزیزم از لطفت
سحر
26 آذر 91 13:56
منااااااااااااااااا ایشالله داروهاشو قطع کنه و آثار کورتن ها از تنش بره بیرون ولی ایییییییییییییشششششالله لپاش نره تو خیلیییییی با مزه س با این لپا اصن الینا یعنی لپ آدم دلش میخواد گازش بگییییره بعدشم لطفا چاگالویی دخترتو ننداز گردن دارو مامان عروس ! تو دارو میدی اون بهراد قلمبه چشه که اینهمه لپ داره ؟؟ جان خودم فکر کنم از آب و هوای اهوازه برم ببینم تهران کجا گن لپ پیدا میشه یکی واسه بهراد بخرم یکی واسه الینا
مامان آرشیدا کوچولو
28 آذر 91 13:38
خالـــــــــــــه منا خالــــــــــه یه چیزی بگم آرشیدا تازه سومین دندونش رو در آورده تازه هنوز هم راه نمیره ها گفتم بگم بعد نگی دخمل من فلان و دخمل من بمان تازه لپ هاشم دو برابر لپ های الیناست الینا خیل جیلمیلیه و به دل میشینه دلم میخواد ببینمش بعد درسته قورتش بدم
مامان آرشیدا کوچولو
28 آذر 91 13:40
راستی نگفتی کجا کار میکنی یا من اشتباه فکر کردم سر کار میری ؟
مامان آرشیدا کوچولو
28 آذر 91 13:41
اصلا خصوصی
نرگس
11 دی 91 14:24
سلام. کامنت گذاشتم فقط بگم شما خواننده های خاموشی هم دارین که همیشه واسه دختر خوشگلتون دعا میکنن
مامی مائده
13 دی 91 23:31
مرواریدهای خوشگلت مبارک باشه خوشگل خانم
لحظه های من و تو
2 بهمن 91 13:06
ببخشید منا جون . میشه بپرسم الینا گلی چند ماهگی دندون دراورده و روی سینه خوابیده؟ در ضمن تعادل گردنشو خوب داره؟

عزیزم میام تو وبلاگت توضیح میدم و هر سوال دیگه ای داشتی من درخدمت هستم