الیناالینا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

الینا فرشته کوچولو

من چقدر دوست دارم خدا ....

1392/12/7 12:54
3,926 بازدید
اشتراک گذاری
 
امیـــــــــد یعنی نگاهت به خــــــــــــــــدا باشد 

ایمان یعنی بدانی نگاهِ خـــــــــــــــدا با توست
 
 
 
 

سلاممممم دوستهای گل و همراه همیشگی من

مررررسی از این همه خوبی و انرژی مثبتتون و صد البته لطف همیشگی

 خدا که تنهامون نذاشت

 

از ساعتی که اون پست قبل را نوشتم  کاری رو که میخواستم انجام بدم  به بهترین نحو و

 غیر غیر قابل تصوری درست شد که خودمم هم شوکه شدم 

خدایا شکـــــــــــــــــــــــــــــــــــرت

خدایا دوســــــــــــــــــــــت  زیـــــــــــــــــــــاد

 

بخاطر این دوستهای خوبی که دارم

 

برای همه شما عزیزهای دلم دوستهای گلم بهترین ها و قشنگترین لحظه ها رو آرزومندم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

سمیرا
7 اسفند 92 14:05
خدا رو شکر که همه چی درست شده خیلی خوشحال شدم، ان شاا... همیشه شاد و سلامت باشید
marzi
7 اسفند 92 16:04
منا جون سلام. خداروشکر. خوشحالم برات. ایشاالله هر روزت پر باشه از شادی و خوشبختی و آرامش. الهی همیشه تو زندگیت خیر و خوبی باشه.
مامان یاسمن و محمد پارسا
7 اسفند 92 18:32
خدا را شکر ایشالاه همیشه روزهای زندگیت پر باشه از شادی و سلامتی
مامان ماني جون
8 اسفند 92 19:01
خدا رو شكر كه به چيزي كه ميخواستي رسيدي
مامان ماني جون
8 اسفند 92 19:03
اولن كه مال خودمه و ميتوني كپيش كني دومن مگه نميدوني يه دوست فضول داري كه داره دق ميكنه كه نگفتي اين چه كاري بوده كه انجام دادي !!!!
مرضیه
9 اسفند 92 0:30
تا باد چنین بادا
نرگس
9 اسفند 92 12:29
خدا رو شکررررررررررررر
leila
9 اسفند 92 14:52
سلام منا جون خدا رو شکر . منم برات خوشحالم عزیزم الینای عزیز رو ببوس
n
9 اسفند 92 18:41
سلام منا جان خدا رو شکر همه چیز اونطور که میخواستی پیش رفته عزیز دلم ایشاالله همیشه دلت شاد باشه و رو لبت گل لبخند عزیززززززم الینای نازنین و ببوس و عکسای جدید بزار لطفا دل تنگیم
ﻓَﺮے ﻣﺂ
10 اسفند 92 9:34
خدا رو شکر منا جون ک همه چی همونجور شده ک می خواستی
آشتی
12 اسفند 92 10:25
سلام عزیز دلم. خوبی؟ شکر خدا بهتری. گل من چطوره؟ النای خوشگل من!
مامان ماني جون
12 اسفند 92 12:18
ببين باز داري كمرنگ ميشي هاااااااااااااااا الهي سلامت باشين و شاد
مامان گیسو جون
16 اسفند 92 22:14
سلام عزیز دلم مهربونم خدا رو هزاران بار شکر می کنم که کارت به خوبی درست شد الهی همیشه شاد و خندون ببینمت بوسسسسسسسسسس
مامان مهدی
17 اسفند 92 15:04
سلام خوبی عزیز ان شاء الله همیشه تو را شاد ببینم و الینا نازم رو ببوس
مامان ملیکا
18 اسفند 92 11:28
سلام از اینکه کارهات بر وفق مرادت پیش رفت خوشحالم ان شاالله همیشه ایام بکام
مامانی محمدصالح جون
19 اسفند 92 17:46
فضل الهی بکند کار خویش مژده ی رحمت برساندسروش
محبوبه مامان الینا
20 اسفند 92 8:20
سلام مونا جون.خدارو شکر که تو کارت گشایش شد انشاله هر چی هست خیر باشه الینای نازم رو ببوس
مامان ملیناو کیانا
21 اسفند 92 7:30
سلام مونای عزیزم خوبی؟ خیلی خیلی خوشحالم از این بابت.... به صبح منم یه نیرو و انرژی خاصی بخشیدی با این مطلبت امیدوارم همیشه تو کارات موفق باشی و روزگار بر وفق مرادت باشه
بهی
21 اسفند 92 7:39
خدارو شکر
مامان ماني جون
22 اسفند 92 12:47
منا جون كوجايي عزيزم!!؟ خوبي الينا جونم خوبه حتما بايد بازم بگم قهري تا بياي مواظب خودتون باش
مامان گیسو جون
22 اسفند 92 17:34
سلام گلم خوبی؟ الینا جونم خوبه یه خبر از خودت بده لطفاً ممنون می شم