الیناالینا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

الینا فرشته کوچولو

این دخمله یا پسره؟؟!!!

1392/9/26 13:43
12,082 بازدید
اشتراک گذاری

هوا اینجا حسابی سرد شده شاید همین سرما هم مننو تنبل کرده واسه نوشتن

 کلی حرف واسه گفتن دارم اما مغزم یخ زده  و به یه چیز بیشتر فکر نمیکنم اونم اینکه بالاخره الینا

کی میتونه به تنهایی راه بره ، الینا دو سالش شده اما هنوز ....

بگذریم ....

 به خودم قول داده بودم اینجا حرفی از غم نزنم  بذارید این غم تو دل بمونه 

به امید اینکه همونجا مدفون بشه و اینهمه غم و حسرت فراموش شه

 و خونه دلم پر از شادی بشه  

.

.

تو این فکر بودم که با هر بهونه یه بار آسمون رو بیارم تو خونه

حواسم نبود که به تو فکر کردن ، خودِ آسمونه *

.

.

امروز میخام ماجرای کوتاه کردن موهای فرفری الینا را تعریف کنم  

 

موهای فرفری الینا را خیلی دوست دارم اما یه مشکلی که داشت این بود که چون موهای

الینا ، وقتی کوچک بود نریخته بود و همون موهای نوزادیش بود همیشه پشت موهاش فر میخورد

و شونه کردنشون به سختی بود و اگه شونه نمیکردم خیلی بهم میپیچدن و یا موقع شونه زدن

اشک دخملم در میامد  :(   این بود که به نوید گفتم پشت موهاش را کوتاه کوتاه کنه تا

و روز پنجشنبه  7 شهریور الینا  موهای پشت سرش را با ماشین کوتاه کرد و جلوشون را کوتاه کرد

و شد این:

 

و چند روز بعد که الینا پیش مامان جونش بود ، مامان جون توی خواب جلوی موهای الینا رو

مرتب کرد

و دخملم دیگه یه پسر بامزه شده بود دقیقا مثل این!:

البته نمیدونم چرا این پسملمون هنوز عاشق چادر نماز مامانش !!

 

تو اون عکس اولی الینا را برده بودیم پارک فجر و یه مامانی میخواست دخترش را کنار الینا سوار کنه

به دخترش گفت : بیا عزیزم بشین پیش این پسره!!! ابرو

و هر جا میرفتیم همه فکر میکردن که دخمله ما پسمله !!!

اما مامان و بابا به همین راضی نبودن بیتشر هم بخاطر کم پشت بودن موهای الی خانوم!

و در یک اقدام انقلابی بابا نوید باز ماشین اصلاحشو آورد و مامان منا ، الینا را گذاشت تو بغلش

و موهای الینا را از ته ته ته البته با صفر نه ها! بابا نوید میترسید که اگه از ته بزنیم دیگه مامان جون

تو خونشون ما رو راه ندن!نیشخند

 

و دخملممون کچل شد مثل این!!

 

و این :

البته ما از اون روز به بعد این فسقلی رو ایلیا صدا میزدیم خودمون هم باورمون شده بود که دخملمون

پسر شده

اما الینا واسه اینکه بهمون ثابت کنه هنوز دخملمه رفت سراغ  وسایل آرایشی مامان و به ما

حالی کرد که ای بابا من هنوزم دخملم !!!

اینجوری ببین!!!

 

و این:

 

 

و  این دخملمون وقتی میخاد تی وی اونم از نوع تبلیغ ببینه اینجوری میشینه

هر چی هم من صداش بزنم هیییییییچ انگار نه انگار

البته الان پیشرفت کرده و میره میچسبه به میز تی وی  با دستاش هم محکم میز را میگیره

که نخام بلندش کنم ، حالا یه بار عکس میذارم ببینید

 

 

البته دیگه کم کم موهای الینای خوشکلم در اومده و الان شده این!

 

 

خوب این بود داستان کوتاه کردن ببخشید کچل کردن موهای دخملمون!!!

 

و اینم یه الینا ساندویچ پیچ شده صبح ها که میره خونه مامان جونش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (57)

مامان گیسو جون
26 آذر 92 15:13
سلام عزیزمممممممممم وای من فداش بشمممممممممم عاشقشم مونا جان من حسابی بچلونش تورو خدا ببین چقدر مظلوم نشسته تو صندلی ماششینش وقتی ساندویچ شده دورت بگردمممممممم خاله جون مونا جونم حالا برو بخاری معروفه که منتظرش بودی رو شروع کن دستت درد نکنه این پستت خیلی به من چسبید چون عکس هاش زیاد بود وایییییییییی ببین رژ زده تازه می خنده ای جونمممممممممم خیلی هم بچم خوشگله چه بی مو چه با مو بوسسسسسسسسسسسسسس
منا مامان الینا
پاسخ
سلام مونای مهربونم مرسی عزیزم همیشه حرفهای تو بهم انرژی میده عزیزم
مامان گیسو جون
26 آذر 92 15:14
این دخمله جیگره منه
منا مامان الینا
پاسخ
میسی خاله جون
مامان الینا
26 آذر 92 16:36
خیلی با نمک بود خدا حفظش کنه خصوصی داری
منا مامان الینا
پاسخ
مرسی عزیزم بابت خصوصی ت و دعای قشنگت
عاطفه مامان ستیا
26 آذر 92 19:54
ای وای موهاش صاف دراومده؟؟؟؟ خیلی ناز شدهههههههه
منا مامان الینا
پاسخ
آره عزیزم ظاهرن دیگه از اون موهای فرفری خبری نیس
مامان هلنا
27 آذر 92 8:19
عزیزم خیلی وقت بود بهت سر نزده بودم. فکر کردم دیگه نمی نویسی. خوشحالم که هستی. چقدر ناز شده حالا که موهاش در اومده.
منا مامان الینا
پاسخ
مرسی عزیزم خوش اومدی دوباره مامان هلنا گلی
مامان یاسمن و محمد پارسا
27 آذر 92 8:43
فدای این پسر خوشگل نه ببخشید دختر خوشگلم بشم که هم دخترش خوردنیه هم پسرش وای خدا این شیطون بلاها چرا اینقد جلو میشینند عزیز دلم ماه بودی تو عکس اخریه ماهترم شدی فدای اون خنده ها نازت بشم
منا مامان الینا
پاسخ
مرسی عزیزم ما هم که هنوز باورمون نمیشه این پسمل ببخشید این دخمل یه روزی یه دخمل موفرفری بوده کارهاش و فضولیاش بیشتر به پسرا رفته !!!
مامی کوروش
27 آذر 92 8:46
عزیز دلمم چه گوگولی شده وقتی کچلش کردین ، همچین درسته و قولوپی می خوای قورتش بدی الان اون ژستی که گرفته ، دستها زیر لپ و من چی کار کنممممم چجوری بفشارمش اخه ( پیشنهاد بدید نی نی وبلاگ ایکون قربون صدقه بذاره )
منا مامان الینا
پاسخ
نگران نباش فریما جون من از طرف شما همچین محکم بچلونمش که صداش رو شما بشنوی!
marzi
27 آذر 92 16:17
وای عزیزم. چقدر دوست داشتنیه چه با مو چه بی مو. من اون عکسی که بلوز آبی تنشه رو خیلی دوست دارم.خیلی بامزه شده. یه بوس آبدارهم از طرف من از لپش بگیر.
منا مامان الینا
پاسخ
مرسی مرضیه جون چشششم عزیزدلم حتما!
نرگس
27 آذر 92 16:39
سلام ذره ذره موهاشو کم کردین تا آخرش کچل شد؟ ولی خیلی بامزه شده خداکنه بازم موهاش که درومد فر بشه. تو این عکسه که موهاش درومده تقریبا حالت داره.
منا مامان الینا
پاسخ
سلام نرگس جون نه دیگه اینبار فرررر نیست به شدت قبل !
مامان مانی جون
27 آذر 92 22:12
پس کار خوبی کرده یه پست مخصوص با عکسم میزاره اینجا بودی که من شهیدت میکردم این چه کاریه ما موفرفری من کردی ها هان (آیکون کتک کاری) قربونش برم ناناسم خیلی بهش میاد گر چه من همهء نی نی هارو با موهای نوزادیشون بیشتر میدوستم اما الینا باشه که فرقی نمیکنه در اون مورد هم خواهش میکنم کاری نکردم خوشحال میشم اگه کار مهمی از دستم بر میاد انجام بدم آخی عزیزم همین دو دقیقه قبل از کامنتت سه برش کیک خوردم کامنتت رو که دیدم کوفتم شد وای منا اگه بدونی همین رژ زدنش چقد خوبه اگه به کسی که ..م.. بگی میگه این فوق العاده است این برا رشد ذهنیش عالیه که این تقلیدا رو انجام میده بچلونش جای من ایلیا جونو
منا مامان الینا
پاسخ
ببین آبجی ، مَرد اونه که وقتی کاری اینجام میده پای کارشم وایسه!!( با یه صدای سبیل کلفت بخون!!) سعیده جون از نتیجه کارم راضیم چون موهای الینا خیلی کم پشت بودن و اصلن شونه نمیشدن اما الان که داره موهاش در میاد پر پشت تر شدن ! قدیمیا یه چی میدونستن دیگه الکی که نمیگفتن!!
محبوبه مامان الینا
28 آذر 92 12:33
در هر صورت خوشگله و عزیز دل الینای ساندویچ شده واقعا خوردن داره
منا مامان الینا
پاسخ
مرسی محبوبه جونم
الي مامي غزل و آوا
28 آذر 92 13:28
سلام مونا جوني اينقدر موهاي الينا الان كه يه ريزه در اومده بهش مياد كه منم هوس كردم موهاي فرفري آوا رو كوتاه كنم البته اگه پدر گرامشون بذارن خداالينا رو واستون نگه دارش و همچنين شما رو واسه الينا گلينا خيلي دلم ميخواد يه بار گذرمون به شهرتون بيوفته و از نزديك ببينيمتون بوس بوس
منا مامان الینا
پاسخ
سلام الی جونم عزززیییززززم منم خیلی دوست دارم یه بار از نزدیک تو و عروسکای نازت را ببینم و اون آوای جیگیل بلا رو بغل کنم بچلوووونم ای جونم گاهی منم هوس میکنم برم موهای خودم این مدلی کوتاه کنم اما عاقای همسر نمیذاره!!!
مامان مانی جون
28 آذر 92 15:35
کامنتم نیومد؟
شبنم
29 آذر 92 19:19
واااای جیگری، چه عسسسلی شده ببین این دخترت خیلی وروجک بوده، که دقیقا فهمیده اون وسیله آرایشی که برداشته، مربوط به دور لب ها بوده ها...(خوااااااهر ما که تا وقتی بزرگ شدیم، اسم وسیله آرایشی می اومد، تو هفت تا سوراخ قایم می شدیم!!!!).. ناااازی، این الینا خانومی، موهاش صاف شده دیگه که...یعنی من از این به بعد نمی تونم بهش بگم الینای مو فرری خاله شبنم؟؟.. علاقه اش به تی وی توی حلقم!..چه بانمک نشسته و با علاقه داره نگاه می کنه!....خو دختر تو نمیگی این شخصیت های توی تی وی، عاشقت بشن، از توی صفحه بیان بیرون،بدزدنت ببرنت
منا مامان الینا
پاسخ
شششششششبنم این تویی؟ نه واقعا این خودتی؟ نه جون من این شبنم همون شبنم جون منه؟؟؟ عسسسیسسسسم اول بیا بغلت کنم دلم واست یه ذره شده بود ای بابا بچه های این دوره اینقد ورژنشون آپدیت شده س که ما یه دوره گریم باید پیششون بریم خواههههرررر، چند روز پیش هم نوید در حالی که الینا ریملم دستش بوده و به زور میخواسته درش را باز کنه مچش را گرفته بود!!! نه شبنم جون هنوز یه ذره امید دارم شاید موهاش فر بشه اما نه به شدت قبلی یه فر حالت داره با کلاس! نوید هر وقت الینا رو میبینه اینجور با دقققت داره برنامه های تبلیغاتی رو میبینه میگه این دختر بزرگ میشه یا میره تو کار تبلیغات یا مانکن میشه !!! خوب حالا بازم بیا ببوسمت شبنم جون دلم واست تنگولیده بود به اندازه همین چند ماهی که پیشم نیومدی!
مامان نیایش و نازنین
30 آذر 92 9:04
سلام این خوشگل خانم همه جوره خوشگله . نیایش منم درست همین جوری جلوی تلویزیون می شینه یا می ایسته . خیلی با حال بود یادم باشه یه عکس هم از نیایش در این حالت بگیرم . همیشه نوشته هات ایده های خوبی بهم می ده ممنون.
منا مامان الینا
پاسخ
مرسی عزیزم اصلن این فسقلیا همشون موقع تی وی دیدن سوژه عکاسین نههه؟!!!
مامان گیسو جون
30 آذر 92 10:59
مونا موی فر دوست نداری؟ گیسو هم همین جوری بود موهاشو کوتاه کردم یادته صاف در اومد اما دوباره بلند شد فر شد
منا مامان الینا
پاسخ
مونا جون من چون خودم همیشه موهام فر حالت دار مایل به صاف بوده !!!!اما از بچگی عاشششق موهای صاف از اون صاف مشکیهای لخت بودم !
مامان نيروانا
30 آذر 92 14:27
قررررررربونش برم من! عاشقشم. ولي منا خيلي دل كردي موهاشو اينجوري زديا!!! من چن وقته ميخوام برم يه چند سانتي كوتاه كنم موهاي دختري رو نميتونم. از بس ميخواد رافونزه باشه. دربست قربون لپاش كه اينجوري بيشتر زده بيرون. حسابي از طرف من بكششون فداش شم. يلدات چراغون دوست نازنينم.
منا مامان الینا
پاسخ
سخت نگیر فریبا جون فوق فوقش یه چند ماهی صبر میکنی دوباره بلند میشن!
آشتی
30 آذر 92 16:21
من فدای تو بشم الهی. قربونت برم من. عزیزم. عاشق عکس یکی مونده به آخرش شدم!!!!!! این جونم. عروسک خوش تیپ من. فشن من!
منا مامان الینا
پاسخ
مرسی آشتی جونم لطف داری گلم
مامان گیسو جون
30 آذر 92 16:57
همه لحظه های پایانی پاییزت ، پر از خش خش آرزوهای قشنگ .. یلدا مبارک
مامان ملیناوکیانا
1 دی 92 8:07
عزیزم موهای طفلکی رو همون اول میتراشیدین دیگه چه کاریه بچه رو اینقدر اذیت کردین هی کوتاه کوتاه مثل ماکه همون اول زدیم اول با ماشین بعد هم باژیلت اما میگن کوتاه کردن و تراشیدن مو تاثیری روی پرپشت شدن مو نداره، ولی خب موهای ملیناکه تقریبا یه دست شد و یه ذره هم پرپشت... از طرف من یه گاز محکم ازش بخور.... ساندویچ خوشگل و ناناز من
منا مامان الینا
پاسخ
آخه مریم جون از همون اول دلم نیومد یه دف کچل کنم !!
مهرنوش مامان مهزیار
1 دی 92 8:56
ای شیطون یه مدت پست نزاشته بودی تا موهای الینا بلند شده. انشاا... الینا که خوب خوب راه افتاد و مامانی دیگه غم و غصه به دلش راهی نداشت داداش ایلیا با شادی بیاد تو دل مامانی
منا مامان الینا
پاسخ
آفرین به همشهری با هوش خودممممم الهی آمــــــــــــین البته اون ایلیا باید حالا حالا ها منتظر بمونه چون من تصمیم قطعی واسه دوباره مادر شدن ندارم تا اطلاع ثانوی!!
nasim
1 دی 92 9:54
سلام منا جون من قربون تو اون خنده هات عزیز دلم من دوست دارم خیلی زیاد الینا چه با موی صاف و چه فر. چون شما خوشگل و عزیز دلی
منا مامان الینا
پاسخ
سلام نسیم جون لطف دارید خانوم گلی
مامی امیرحسین
1 دی 92 10:55
سلام منا جونم....چقدررر موهاش بلند شده.قربونش برم.رو نکرده بودی این رژ زدنشو!قربونش برم عسل من.خیلی شیرین شده منا.خداروشکر.ایشالا همه ی آرزوهای قشنگت دونه دونه براورده میشن ...ولی انگار موهاش خیلی ضخیم تر و بهتر دراومده.راستی منا...بهم تسلیت بگو!گوشیمو دزدین!دیگه نه واتزآپ دارم نه وایبر نه گوشی و حتی شماره ی منا رو...برام شمارتو دواره کامنت کن.اگه تونستی به شبنمم اس بده هرچی میرم وبلاگش باز نمیکنه.داشتیم اس رد و بدل میکردیم که این اتفاق افتاد الان نگران میشه.حیف یک و نیم میلیون پول...
منا مامان الینا
پاسخ
سلام فاطمه جون وای الهـــــــــــــی راست میگی؟؟ ای دزد ِ نامردِ ... بیب ..... بیب ... بیب ... من دیروز کلی تو واتس واست عکس آش رشته پزون و الینا فرستادم و بعدشم کلی وراجی کردم ! حالا یعنی اون دزد نامرد ...بیــــــــــب ... همه رو میخونه
marzieh
1 دی 92 16:00
چه دلی داری تو مامان منا ولی خوب خوشم اومد ریسک پذیریت خوبه منم موهای نیکانو بعد از 8 ماه کوتاه کردم اونقدر بلند شده بود که شونه نمیشد هر جا میرفتیم فکر میکردن دختره اونقدر به آرایشگاه سفارش کردم که زیاد کوتاه نشه دفعه اول که یارو ترسید و یک سانت زد اومدیم خونه دیدم ای بابا اینکه تغییری نکرد دوباره بردمش یه جا دیگه. روم نشد همونجا برم یارو کلمو میکند بی شک! بی صبرانه منتظر موهای بلند و فرفری الینا عسل هستم
منا مامان الینا
پاسخ
مرضیه جون خوب صبر میکنیم بعد از چند وقت در میاد موهاش ، قرار نیست که تا آخر موهاش کوتاه یا کچل بمونه که!! سسسخت نگیر عزیزم
Leyla
2 دی 92 16:44
elahi ghorbune neshastanesh besham man,mashallah kheyli azizeee
مامان کیان
2 دی 92 17:01
واااااااااااااااااااااای الیناااااااااااا منا موهاش بعد از کچل کردن که در اومده خیلی بهش اومدهههه ای جااااااااااااانم دمخل قرتی که روژ میزنه
منا مامان الینا
پاسخ
پس به نظر تو هم بهش میاد؟ منم موافقم بهش میاد
خاله نرگس
3 دی 92 10:51
الهي من قربووووون اون بند بنداي دستت برم اين پست آي چسبيدداااااااااااااااااااااااااااااااا
منا مامان الینا
پاسخ
خدا نکنه نرگس جون
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
7 دی 92 9:21
ای جونم. خیلی قیافش بامزه شده بود. به نظر میرسه الان دیگه موهاش بهتر شده. از طرف من یه ماچ آبدار بکنش.
منا مامان الینا
پاسخ
بله سعیده جون الان دیگه کم کم گیسوان دخترکمون داره پُر تر میشه !!!
راحله
7 دی 92 19:35
سلام منا جووونم حالت چطوره؟ دخمل خوشکلمون چطوره؟ وااای اولش که عکس الینا جونمو دیدم اونم کچل کچل میخواستم جیییییییییییغ بکشماااا ولی تو اون عکس آخر اونقده خوشمل شده با اون موهای قشنگش و قر و عشوه های خاص خودش که دلم میخواد درسته قورتش بدم خیلی موهاش ناز شده چه کار خوبی کردین کچلش کردین نتیجه ش که عالی بود منم همین مشکل رو با موهای پس کله ی هوراد دارم همه چی توش گیر میکنه شدیدا هم خشک و وزوزیه حتی موخوره هم داره!!! بر خلاف موهای جلوی سرش که خیلی نرم و خوش حالته! شاید ما هم شیطون بره تو جلدمون از این کارا بکنیم اون چسبیدن به میز تلویزیونشو خییییلی دوس دالمممممممم چقدررر بامزه ست این شیطونک گنده ی گنده ماچش کن از طرف من راستی خصوصیت رو خوندم خیلی خیلی ممنون
منا مامان الینا
پاسخ
آره راحله جان یه ضرب المثل قدیمی هست که میگن گر صبر کنی ز کچل پُر مو سازی!!! اینم نتیجه صبر کردن ما به سر کچل دخملمون!!! اون خصوصی هم نوششش جون هورادی عزیزم
مامان گیسو جون
8 دی 92 10:41
منا مامان الینا
پاسخ
مابیشتر تر
مامان مانی جون
8 دی 92 12:28
ای بابا کجاش سخته به این راحتی از مغزت کار بکش و حفظش کن عزیزم پل رو نپرسیدم نمیدونم چه جوریه واسه همین حرکتشو برام توضیح بده چون ممکنه اونا اصطلاح خاصی داشته باشن اونم خودش کاردرمانی نمیکنه اما نظارت داره و روند پیشرفت رو میبینه اگه توضیح بدی چه جوریه راحت تر جواب میگیرم ببوس عسل منو
منا مامان الینا
پاسخ
چشم سعیده جون بیشتر تلاش میکنم!! اوکی میام بهت میگم
محبوبه مامان الینا
8 دی 92 13:01
سلام منا جون عزیزم تقریبا همه متولدین آذر همینطورن خوشبختانه یا متاسفانه ینی رو حرفی که میزنن و عقایدشون بسیاااااااااااااااااااااار پابرجا هستن و متاسفانه تو بعضی زمینه ها منجمله مورد اون شب ِ بنده بسیااااااااار به ضررشون تموم میشه رمزو خصوصی فرستادم
منا مامان الینا
پاسخ
ای وای ِ من خدا به داد من برسه که دوتا آذری تو خونه دارم !!!!
مامان گیسو جون
8 دی 92 13:38
ممنون مونای نازم خدا به شما و خانوادت سلامتی بده دوستم
منا مامان الینا
پاسخ
مرسی دوستم
مامان احسان
11 دی 92 11:33
سلام مونا جون ببخش دیر اومدم تولد همسر و دخمر ناناست با فاصله یکماه البته مبارک چقدر الینا ناز شده موهاشو کوتاه کردید ببوسش از طرف من .من عاشق نگاه الینام
منا مامان الینا
پاسخ
سلام خانومی مرسی گلم بابت تبریکت
مامان پریسا
11 دی 92 15:34
ایشالله همیشه از خوشی ها بنویسی و این روزها و سختی ها فقط خاطرش بمونه...
منا مامان الینا
پاسخ
انشـــــــــــــالله اللهی آمین
مامان پریسا
11 دی 92 15:38
وای چه دخمل... وای ببخشید پسر....نازی با اون روژ که کج و کوله زده به لبای کوچولوش...
شادی
11 دی 92 19:03
سلام مونا جان. خوبی گلم؟الینای نازم خوبه؟ چند وقته دوباره نیستی؟دلم براتون تنگ شده.
منا مامان الینا
پاسخ
سلام شادی جون خوبی خانومی؟آوینای نازم خوبه هستیم اما حس نوشتن نیست چکار کنیم!!!؟؟
مامان مانی جون
12 دی 92 15:26
منا جون پرسیدم عزیزم هر دو تا حرکتش خوبه و باید انجام بدی گفت بذار تلید کنه چون تقلید کردن یهنی توانایی یاد گیری داره حتی تقلید بد مثلا دست تو بینی کردن بازم سوال داشتی بگو عزیزم
منا مامان الینا
پاسخ
یک دنیای پر از عشق برای تو سعیده جون
سپیده مامان درسا
13 دی 92 12:35
جونم چه بامزه شده گل دخملی ناز انشالله همیشه تنش سالم و سلامت باشه و زیر سایه پر مهر پدر و مادرش خوشبخت زندگی کنه
منا مامان الینا
پاسخ
ممنوم سپیده جون بابت دعای قشنگت
مامان مانی جون
15 دی 92 13:11
نه عزیزم با تو نبودم به خدا اگه اصلا نیای بهمون سر بزنی هم ناراحت نمیشم تو که حسابی در گیری و همون یه پست واسه خودت بزاری کلیه یکی دوتا دوستا که سر کارم گذاشتن ناراحتم کردن مانی داره ترشی بو میکنه
منا مامان الینا
پاسخ
باشه پس به من تغلب میرسونی دیگه؟ چون من تازه کلی زحمت کشیدم این جدیده رو حفظیدم!! ای جانم بوی ترشی دوست داره شیطونکم؟؟
مامان گیسو جون
15 دی 92 13:22
عزیزمیییییییییی
منا مامان الینا
پاسخ
تو بیشتر تر
azar
15 دی 92 23:07
delemoon tang shodeh baratoon omidvaram hammeh chiz khoob baasheh
منا مامان الینا
پاسخ
سلام آذر جون تعطیلات کریسمس خوش گذشت؟ شنیدم اونورا خیلی سرد شده مواظب خودتون باشید ما هم بدک نیستیم میگذرونیم مثل همیشه
محبوبه مامان الینا
16 دی 92 11:21
سلام به مونای عزیزخوبی عزیزم؟ چه خبرا؟
منا مامان الینا
پاسخ
سلام محبوبه جونم الینا سرما خورده بود منم مجبور شدم مرخصی بگیرم بمونم پیشش ، اتفاقا یاد تو و الینای عزیزم افتادم و حکایت همیشگی ما مادرهای شاغل و بیماری دردونه هاشون که تمومی نداره
مامان گیسو جون
17 دی 92 19:36
خصوصی
marzi
18 دی 92 16:39
مناجون سلام. خوبی؟ الینا جونی خوبه؟ ایشاالله همیشه سالم و شاد باشید. زود بیا از الینا برامون عکس بذار
منا مامان الینا
پاسخ
سلام مرضیه جونم الینا چند روزی سرما خورده بود منم خونه نشین کرده بود چشم حتما به زودی یه پست میذارم
مامان گیسو جون
19 دی 92 13:06
به خدا منم عاشق تو و دخمل نازت هستم مونا همیشه تو فکرت هستم همه جا امیدوارم همیشه لبت خندون و دلت پر از شادی باشه مونا جونم
منا مامان الینا
پاسخ
این حس متقابل عزیز دلم مرسی بابت دعای قشنگت که این روزها بدجوری محتاج دعاهای اینچنینی هستم
ملی
19 دی 92 17:53
آخه کچلت هم خوردنیه بامززززززززززززززه ایی بقرعان مخصوصا با اون رژ دنت
منا مامان الینا
پاسخ
مرسی ملی جونم
marzi
21 دی 92 13:44
سلام منا جون. الینای گلم بهتره شده؟ بلا ازش دور باشه. مواظبش باش.
منا مامان الینا
پاسخ
سلام مرضی جونم مرسی از احوال پرسیت مرضیه جون بهتره خدا رو شکر
مامان ماني جون
21 دی 92 14:00
هستم عزيزم اين روزا زياد خوب نيستم مريض شدم اما هستم اومدم ها كار خوبي كردي دوسش داشتم ببوس اليناي نازمو
maman mani joon
22 دی 92 18:11
khosoosi dari
منا مامان الینا
پاسخ
به به و به به امروز حسابی مستفـــــیض شدم
مامان گیسو جون
23 دی 92 2:01
خصوصیم اومده؟ یک بار دیگه می گذارم
منا مامان الینا
پاسخ
اومده عزیزم مررررســــــــــــــــی
مامان ماني جون
23 دی 92 15:02
خصوصي
مامان محمد و ساقی
16 بهمن 92 17:50
سلااااااااااااااااااام وای این پس رو نخونده بودم تو اون عکس اخری که ساندویچ پیچ شده خیلی بامزه و خوشگله اصلاح موهاش هم مبارک باشه چقدر هم بهش میادچه رژ لبی هم زدهچقدر ناز جلوی نی وی نشستهخدا حفظت کنه الینا جونی
منا مامان الینا
پاسخ
مرسی مینا جونم
بانو
28 بهمن 92 17:08
سلام خواهر من دو سال و نیمگی راه افتاده داییم هم می گن هفت سالش بوده الانم دوتاشون سلامت کامل دارند صبور باش
یلدا
16 آبان 93 14:17
عزیزم کچلیش هم خوشگله. ما هم دیشب موهای پسرمو تراشیدیدم.اول با موزر بعد با ژیلت .اصلا هم اذیت نکرد و خوب موند ولی من اصلا راضی نبودم .یعنی هر چی شوهرم میگفت قبول نکردم .دیشب خونه پدر شوهرم بودیم که یهویی دیدم پدر شوهرم موزر به دست اومده و گفت موهاشو بزنیم خیلی کم پشت و نامرتبن .منم دیگه روم نشد چیزی بگم .خلاصه کچلش کردن و بعدش هم چون خوب مونده بود به پیشنهاد شوهرم با زیلت براش زدن.فندقم پنج ماهه هست.