الیناالینا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

الینا فرشته کوچولو

تولدتون مبارک بهونه های زندگــــــــــیم

1392/9/10 12:18
2,395 بازدید
اشتراک گذاری

امروز تولد نوید مهربونم و الینا عشق و بهونه زندگیم  .

نوید جونم عزیز ِ دلم ،مهربونم ، تولدت مبارک .

الینای ِ من ، نفسم عمرم ، تولدت مبارک ، دو ساله شدنت مبارک نفســـــــــــــــــــــــــــــم

 

 

 

یادش بخیر چقدر تو دوران بارداری به دکترم اصرار داشتم که حتما تولد نی نی گوگولیمون روز تولد باباش

بشه و همینم شد .

آذر ماهی های دوست داشتنی من  ، عاشــــــــــــــــــــــــــقتونم  قلبقلب

 

* از همه دوستهای گلم که از من زرنگتر بودن و تو نظرات  پست قبل

 تولد الینا را تبریک گفتن ممنـــــــــــــــــونم قلب

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (66)

محبوبه مامان ترنم
10 آذر 92 12:30
مبارک باشه عزیزم. الهی که سالهای سال در کنار هم خوش باشید و جمعتون شاد باشه.
مامان آریو برزن و آرتین
10 آذر 92 14:44
تولدت مبارک الیناجان تولد همسرتونم مبارک باشه
مامانی روژینا
10 آذر 92 15:01
تولدت مبارک الینا خانم
سمیرا
10 آذر 92 15:05
تولد الینا جون فرشته کوچولوی ناز مبارک تولد همسری مهربون هم مبارک ان شاا... همیشه شادو خوشبخت و سلامت باشید
آشتی
10 آذر 92 15:08
چه باحال! اتفاقا تولد مهدی و سالگرد عروسی ما هم یه روز بود!!!!!!!!! ( آخه چه ربطی داشت!!!!!!!!!!) در هر حال مبارک. ماشاالله دخترت عین عروسکه. موهای فرفریش رو نگاه کن!!!!!!!!!!!
سمیه دختر عمه
10 آذر 92 15:33
سلام تولد الینا و بابای الینا مبارک باشه انشالله سایه اتون سالها ی سال بالا سر الینا باشه و تنش سالم
دزی
10 آذر 92 18:08
امیدوارم همیشه خوشبخت و خوشحال و سلامت در کنار هم زندگی کنید. دخملی خوشگلت رو هم ببوس و به بابای مهربونش هم تبریک بگو. کادو چی خریدی مامانی خانوم؟
کاکل زری یا ناز پریییی
10 آذر 92 19:56
تولدت مبارککککککککککک عزیز دلممممممممممممممم انشاالله زندگیت پر از موفقیت باشه در کنار بابا و مامانییییییی
مامان مانی جون
10 آذر 92 21:25
فرشتهء کوچولو دومین سال زمینی شدنت مبارک عزیزم منای نازنیم تولد دو تا عشقت مبارک الهی همیشه سلامت باشن و سایهء پر محبتت بالای سرشون باشه
azar
11 آذر 92 0:46
woooooosh azizam mo ferferi man tavalodet mobarak kay besheh keh man to ro az nazdik bebinamo mach machete konam a ageh mamaneh goolet gozasht bechehlonamet
marzi
11 آذر 92 0:57
تولد تولد تولدشون مبارک
مامان ملیناوکیانا
11 آذر 92 13:12
مبارکه مبارکه....به قول ملینا تللدت مباکت انشالا که همیشه شادباشید وسلامت
مامان گیسو جون
11 آذر 92 13:26
همیشه به قداست چشمهای تو ایمان دارم چه کسی چشمهای تو را رنگ کرده است چه وقت دیگر گیتی تواند چون تویی خلق کند؟فرشته ای فقط در قالب یک انسان فقط ساده می توانم بگویم تولدت مبارک مونای نازنینم تولد عشقهای زندگیت مبارک الهی همیشه شادی باشید و سلامت
مامان گیسو جون
11 آذر 92 13:28
http://www.niniweblog.com/images/smilies/smile/55.gifhttp://www.niniweblog.com/images/smilies/smile/55.gif http://www.niniweblog.com/images/smilies/smile/55.gif
مامان گیسو جون
11 آذر 92 13:29
مامان گیسو جون
11 آذر 92 13:29
الهی همیشه اینجوری باشید
مامان یاسمن و محمد پارسا
11 آذر 92 13:56
تولد الینا جونم و بابایش مبارک ایشالاه سالهای سال را در کنار هم به خوبی و خوش بگذرانید
مامان یاسمن و محمد پارسا
11 آذر 92 13:59
تولدت مبارک عزیز دلم الینای نازم
خاله جون
11 آذر 92 16:24
تولدت مبارک اینا جونم
مامان یاسمن و محمد پارسا
11 آذر 92 18:31
خاله جون نیومدید پیشمون منتظریم
نرگس
11 آذر 92 19:54
تولد پدر و دختر مبارک باشه. ان شاالله عکس عروسی الینا در کنار پدر و البته مادررررررررر (ترجیحا عکس آتلیه ای.خخخخخ. دامادم خیلی مهم نیست تو عکس باشه یا نه. مهم عروسه) عشق منه این گوگولی خوشگل موفرفری
الی مامی غزل و آوا
11 آذر 92 23:55
_____ (¯ `·✦.·´¯) _____ (_.·´/|\`·._) _______ (_.:._)__(¯`:´¯) __(¯`:´¯)__¶__(¯ `·.✦.·´¯) (¯ `·İ✦.·´¯)¶__(_.·´/|\`·._) (_.·´/|\`·._)¶____(_.:._)_¶ __(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶ ____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶ _____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ______(¯ `C.✦.·´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶ ______(_.·´/|\`·._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶ _______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `·K✦.·´¯)¶¶¶ ¶¶¶(¯ `Y.✦.·´¯ )¶ (_.·´/|\`·._)¶ ¶¶¶(_.·´/|\`·._) ¶¶ _ (_.:._)¶¶ ¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶ ______¶¶¶¶¶(¯ `·.✦.·´¯)¶¶ ¶¶¶ ____¶¶¶¶ ¶¶ (_.·´/|\`·._)¶¶¶ ¶¶¶ ___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶ ___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶ ---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶--------- ---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶--------- ---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶--------- ___|___|___|_____|___|___|___|___|__ __|___|___|____|___|___|____|__|__ ___|___|___|____|___|___|_|__|___ __|___|___|____|___|___|___|___|_ تقدیم به مونای گلم
الی مامی غزل و اوا
12 آذر 92 0:00
..*.*.* ***.*.*.*() ().() () () () ().*.*.* .* .* .* .*.* .* .||| || ||| || ||| || .* .* .*.* .* .* .* .* . *@@@@@@@@@@@ .* .* .* .* .* .* .*@/////////////////////@ .* .* .* .* .* .* . *@@@@@@@@@@@@@.* .* . .* .* .* .* @///////تولدت مبارک//////@ .* .* .* .* .* @@@@@@@@@@@@@@@@.* .* .* .* . @/////////////////////////////////@.* .* .* .* @@@@@@@@@@@@@@@@** تقدیم به الینای موفرفری گل
الی مامی غزل و اوا
12 آذر 92 0:04
-----------------()---()-()-()-() -----------------||---||-||-||-|| --------------{*~*~*~*~*~*~*} ---------@@@@@@@@@@@@@@@ --------{~*~*~*~*~*~*~*~*~*~} ---@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ---{~*~*~*~*~*~*~*~~*~*~*~*~*~} ---{~*~*~*~~ *~~*~~~~*~~*~~*~*} ---{~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~*} ---@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ دست دست دست دست حالا رقص
فروغ
12 آذر 92 1:28
ای وای من...چطور همچین رویداد مهمی تو ذهنم نموند...من نادمم منا جون...الینای نازم عزیز خاله هزاران بوس واست می فرستم عزوسک نازم.الهی خاله به قربونت بره شیرینم...منا جون چقدر تو خوبی مامان با محبت..تولد اقا نویدم مبارک باشه]
مامی کوروش
12 آذر 92 7:50
الی جووووون خوشگلم تولدت مبارک . انشا... صد ساله بشی و سالم و خوشحال کنار مامان منای مهربون و پدر خوبت خوش و خرم باشی منا جون از طرف ما تولد همسر محترمت رو هم بهشون تبریک بگو
راحله
12 آذر 92 8:05
عروسک خوشکلممممممممممم الهی خاله فدات شه تولدت مبارک صد و بیست ساله شی الهی...ایشالا همیشه سایه پدر و مادرت بالای سرت باشه و پیشرفت و ترقی تورو ببیننانشالله همیشه تنت سالم باشه و لبت خندونبیا بخلمممممممممممممم تولد بابایی مهربونت هم مبارکککک عروسسسسک
صبا
12 آذر 92 8:22
تولدشون مبارک.ایشالاتنتون سالم ولبتون خندون باشه.ببوس الینای قشنگم رو
مامان نیایش و نازنین
12 آذر 92 13:28
سلام تولد دو تا عزیزت مبارک باشه ایشالا سالیان سال تولدشون رو با خوشی جشن بگیری .
مامان محمد و ساقی
12 آذر 92 22:08
سلام منا جونم خوبی عزیزم ای جااااااااااااااااااانم تولد مهربان همسرت و گل ئختر نازت مبارک باشه ایشالله همیشه سلامت باشندخوش باشن و بخند و در کنار هم شاد باشید و سلامت ای کاش عکس الینا جون رو برام میذاشتی تا توی پست آذر کنار عکس بچه های دیگه میذاشتم
nasim
13 آذر 92 0:45
سلام منا جان تبریک میگم تولد الینا جونو و همسرتون همیشه تو خونه پر از مهرتون شادی باشه و روی لبتون لبخند.
مامان کیان
13 آذر 92 10:18
عروسک خانوم تولدت مبارککککککک ببخشید که دیر شد دستم بنده کیان بود! ایشالا تولد 120 سالگیت عزیز دلم
سامی
13 آذر 92 18:38
سلام تولدشون مبارک باشه الان اهنگ قربون مست نگاهت رو دانلود کردم واقعا عالیه.
مامان مانی جون
14 آذر 92 17:26
ببینم اومدی چهار تا خط نوشتی و یه عکس قدیمی گذاشتی و رفتی!!!! بیا بگو بینیم چه کردی واسه تفلد هااااااااااا میدونم روت نمیشه با اون کاری که کردی(بچه رو کچل کردی) عکس جدید بزاری حالا ایندفعه رو اشکال نداره بیا یه عکس تازه از خانوم گل بزا ما ببینیم ما چشمون شور نی
شادی
15 آذر 92 15:43
تولد الینای گلم و بابای مهربونش مبارک. منم آذرماهی ام.
مامان گیسو جون
16 آذر 92 15:46
کجایی؟
مامان مانی جون
17 آذر 92 10:59
خصوصی داری گفتم شاید.......
محبوبه مامان الینا
17 آذر 92 11:17
به افتخار هر چی آذریه بوووووووووووووووووووووس برای الینای جیگرطلای آذری
مامان گیسو جون
17 آذر 92 12:52
مونای نازنیم خیلی دوستت دارم عشقم سی دی گذاشتی براش خوشش اومد؟ کتاب ها رو اینترنتی خریدم نمی تونستم تا نمایشگاه صبر کنم خوب ممنونم عزیزم وقتی نیستی نگران می شم به خدا
مامان دوتافرشته
17 آذر 92 14:57
تولدتولد تولدت مبارک مبارک تولدت مبارک
مامان محمد پارسا
17 آذر 92 22:16
سلام مبارک با تاخیر
marzieh
18 آذر 92 0:57
سلام منا جونی تولد نوید جان و الینای نازنین مباااااااااااارک باشه ایشالله سالیان بسیار طولانی در کنار هم شاو و سالم و پر از آرامش باشید چقدر جالب من نمیدونستم تولد دختر و پدر تو یه روزه تاخیر منو ببخش. تو وب نیکان نوشتم که چرا نمیتونستم اینترنت بیام چه عکسی به بهههههه
مامان مانی جون
18 آذر 92 13:51
عزیزم عمهء مانی میگه ما اونجا واسه بچه هایی که یکم شل راه میرن یه لباسایی تنشون میکنیم که توش آهن هست و سنگینه تا این حد میگم میخوای یه سر به سایتشون بزن مرکز توانبخشی آفتاب کرج سرچ کن برات میاره
منا مامان الینا
پاسخ
مرسی سعیده جون خیالم راحت شد همش نگران بودم نکنه به الینا فشاربیاد آدرس سایتش را هم پیدا کردم خوشبحالشون چه امکاناتی دارند اونجا اگه الینای منم میتونست از این امکانات استفاده کنه چه خوب میشد اما حیف که شرایطمون طوری نیس بتونیم بیایم کرج
مامان مانی جون
19 آذر 92 11:09
ای کاش میشد اینجا بودی و الینا رو میبردی ممنون عزیزم جهت اطلاع:ردیف جلو تپل و عینک هم داره حالا نمیدونم عکسش عوض شده یا نه اما آرایش چشمشم مشکیه
منا مامان الینا
پاسخ
فکر کنم عکسش عوض شده چون یه خانم با عینک هستند ایستاده ردیف عقب!!!
marzieh
19 آذر 92 15:45
سلام منا جونی ممنون به ما سر میزنی عسلک ما خوبه؟ راجع به عکس شاید باورت نشه که من مدتهاست نتونستم یه عکس درست و حسابی بندازم چون شازده میاد دوربینو میگیره و عبارت کلیدی خودم خودم شروع میشه و عکس گرفتن ناکام میمونه اصلا یه وضعی استاد اون کلاس یوگا میخواست در کنار تمرینات یه دوره پرهیزگاری از چیزاییکه دوست داریم داشته باشیم مثل چای و قهوه و اینترنت و ....تا ارادمون تقویت شه مثلا. واقعا سخت بود من همه کارامو با نت انجام میدم
سامی
20 آذر 92 10:19
سلام شما برا کوچولوت غذای تقویتی خاصی درست میکنی؟دختر من الان تو 4 ماهگیه به نظرتون غذای کمکیشو شروع کنم؟میخوام اب قلم بهش بدم بخوره.
منا مامان الینا
پاسخ
فکر کنم بهتره در این خصوص با پزشکش مشورت کنید اما معمولا توصیه میکنن تا 6 ماهگی بهترین غذا برای بچه ها شیر مادره و بهتره مامان کوچولو غذاهای مقوی بخوره تا شیری که کودک میخوره مقوی باشه و آب قلم الان خیلی زوده ممکن دستگاه گوارش تحمل نکنه و منجر به اسهال بشه برای شروع بهتر اول از فرنی اونم با روزی دو قاشق شروع کنید تا برسه به روزی 12 قاشق
سامی
20 آذر 92 10:29
تو اون عکسی که دوستتون گفتن اولین نفر از سمت راست تصویر عینکشون هم تو دستشونه.
منا مامان الینا
پاسخ
آفرین داره دققت نظر شما!
مامان مانی جون
21 آذر 92 15:18
هی وای من این کیه که اینقد آماار کامنتای من و تو رو داره(سامی) دقیقا هم درست گفته اولین نفر سمت راست آقا و خانوم دکتر
سامی
21 آذر 92 18:28
سلام ممنون اینا رو میدونم ولی گفتم شاید لازم باشه زود شروع کنم احساس میکنم بدنش زیادی شله!اخه این دختر دوم منه اون یکی خدا رو شکر مشکلی نداشت.دکترش حتی ش تلفنش هم نداد اخه من کرمانم دکترش یزده. خانم مامان مانی چون منم یه دختر دارم که از یه ماهگی تشنج داشته و الان 4 ماهشه اومدم اینجا که بتونم از راهنمایی منا خانم استفاده کنم شاید بتونم به سلامتی دخترم کمکی بکنم قصد فضولی نداشتم.اون سایتم که شما معرفی کردین رفتم برا همین تصمیم گرفتم برم نظر دکتر رو بپرسم اگه لازم دید از الان کار درمانی شو شروع کنم یه وقت خدایی نکرده دیر نشه.
منا مامان الینا
پاسخ
سلام خوب هستید؟ دخترگلتون خوبه؟ این نگرانیهاتون را درک میکنم و حق دارید که نگران باشید الینا هم کوچکتر که بود خیلی بدن شلی داشت و تا 6 ماهگی نمیتونست خوب گردن بگیره و همیشه بدنش شل بود نمیدونم پستهای قبلی من را خوندید یا نه اما الینا تا یکسالگی و قطع شدن کامل تشنجها دکتر اجازه کاردرمانی را نداد و تا 11 ماهگی هنوز نمیتونست به تنهایی بشینه و بعد با شروع کار درمانی کم کم و بتدریج وضعیتش بهبود پیدا کرد اما برای 4 ماهه فکر کنم بازم زوده و یه قدری صبر و حوصله میخاد و چیزی که در وهله اول مهم قطع شدن کامل تشنجهاست چون دکتر مومن همیشه میگفت ممکن کاردمانی به بچه ها فشار وارد کنه و باعث تشدید تشنجها بشه پس بهتره فعلا صبور باشید و تحمل کنید ! این توصیه ای بود که همیشه دکتر مومن به من میگفت !
marzi
21 آذر 92 19:09
منا جون سلام. یه سوال برام پیش اومده. تو میدونی چرا لاله نویسنده وبلاگ دنیای یک فرشته و مامان دوقلوها نمیاد نت. طوریش شده؟ یا وبلاگ جدید درست کرده؟ الینا جونی خوبه؟ ببوسش این نانازی رو.
منا مامان الینا
پاسخ
سلام مرضیه جون خوبی عزیزم؟ اتفاقا منم داشتم چند روز پیش تو فکرش بودم! حتما مشغول دوقلوهای دوست داشتنی هست اگه تو خبری گرفتی من رو خبر کن
مامان گیسو جون
21 آذر 92 19:59
خوبین؟
منا مامان الینا
پاسخ
مرسی عشقم خوبیم اما نت نداشتیم چند روزی
مامان نیایش
22 آذر 92 18:29
الهی خدا هر دوشون رو برات نگه داره مبارک باشه تولدشون الینای گلم رو ببوس
مامان گیسو جون
24 آذر 92 11:14
مامان مانی جون
24 آذر 92 13:04
منا جون نمیدونم چیزی به نام پنکیک خوردنی هم هست یا نه اما ما همون هنکیک رو از بچگی خوردیم و اسمشم همین بوده و البته فکر میکنم که فرانسوی هم باشه(نه بابا ما اینقدا هم با کلاس نیستیم) یه تخم مرغ رو بشکن و بهش یه لیوان سر خالی شیر اظافه کن و بعد هم آرد به اندازه ای که مثه ماست شل شل باشه(بریز تو یه شیشه سس یا... که ظرف زیاد کثیف نکنی و همزن هم روشن نکنی و راحت تر هم هم میخوره کامل که یه دست شد یه تابه بردار و کفشو کمی روغن بریز فقط به اندازه ای که چرب شه از مرکز ظرف شرع کن به مواد رو ریختن و دستهء تابه رو بگیر و مواد رو کف تابه پخش کن یه لایه نازک تو تابه پخش شه شعله هم متوسط رو به کم باشه 10 ثانیه بیشتر طول نمیکشه با نوک کارد لبه شو بده بالا و اگه نازک نارنجی نیستی با دستت بردار و برش گردون تا اونطرفشم طلایی شه با اون مواد که گفتم 4 تا هنکیک بزرگ درمیاد حالا با هرچی دوست داری بزن بر بدن(حتی میتونی توش کوشت و ..... بریزی و بپیچی و غذا درست کنی اما بیشتر واسه صبحانه یا عصرونه میچسبه
مامان مانی جون
24 آذر 92 13:05
منا جون به اون دوستی که میاد بهت سر میزنه(سامی) بگو فک کردم آشناست و ...... منظوری نداشتم ناراحت نشه
مامان مانی جون
25 آذر 92 12:28
والا نمیدونم اما یه یه عمهء خارجکی داریم که درموردش گفته بودم بلژیک زندگی میکنه اون به مادربزرگ ما یاد داده اونم 50 سال پیش دیگه خبر ندارم از ورژن 20 یا سی سال پیش یا این چند سال اخیر
کاکل زری یا ناز پری
25 آذر 92 13:10
سلام مونا جون خوبی عزیزم . دخمرما چطوره؟؟ عزیزم نی نی وبلاگ عکس هامو حذف کرد اگر بازم بزارم .بلاگمو مسدود میکنه با این حال رمزو خصوصی برات میفرستم
مامان آرشیدا کوچولو
25 آذر 92 23:06
وای اول بگو ببینم موهای قشنگ الینای من توی عکس پایین کو منا نگو کوتاهش کردی
منا مامان الینا
پاسخ
زهره جون کچلش کرده بودیییییییم ! العان دیگه در اومدن موهاش!
مامان آرشیدا کوچولو
25 آذر 92 23:07
تولد عسل کوشولوی مو خوشکل من مبارک موهاش تو عکس پایین نیست
مامان آرشیدا کوچولو
25 آذر 92 23:16
بابا زرنگ ، خوش تیپ ، خوش اخلاق ، اصفهانی ، زبل ، با یه تیر دو نشون زن و ... چکار کرد تولد الینا و باباش یکی شد ؟ محاسبه گر یه تولد گیر دیگه دیگه زرنگ از بین هر 10000 نفر برای یک نفر فقط این رویداد مهم رخ میده ها که تولد یه دخمل جیگر با یه بابای مهربون توی یه روز باشه احتمالا حسابداری نخوندی عایا
مامان مانی جون
26 آذر 92 10:42
منا جون در مورد وزنه ها قبلا بهت گفته بودم اما دیشب حسابی با عمهء مانی صحبت کردم(سر قبل تل زده بودم) گفت که بپرسی ببینی برای کل لگنش گفته یا یه طرف اگه منظور کل لگن بوده میتونی دو تا کیسه بدوزی و توی هر کدوم 250 گرم شن یا.... بریزی و دو طرف(باسن)بندازی نه یه دونه اون درست نیست البته از این وزنه ها با وزنای مختلف تو بازار هست اما گفت خردنش بی خوده چون چیز خاصی نیست گفت حتی مثه دستبند هم هست که به مچ بچه ها میندازن و کلی صحبت دیگه که گفت بهت بگم الینا به زودی راه میوفته چون چهار دست و پا میره خیلی خوبه(یعنی توانایی داره) در ضمن اعلام نمودند که هر سوال دیگه ای داشتید بپرسید که ما در خدمتیم ببوس خانوم کوچولوی ما رو
مامان امیرناز
26 آذر 92 12:18
سلام عزیزم تولد دو تا عشق زندگیت مبارک
مامان مانی جون
26 آذر 92 13:14
خواهش میشه غزیزم همون قسمتی رو که ضعیفه رو هم میتونی هم واسه پاش هم واسه دستش مچ بند درست کنی حتی گفت میتونی توش مچ بندا حبوبات بریزی که تو لامسه اش هم تاثیر داره راستی یادم رفت بگم که تقریبا روزی 45 دقیقه باید وزنه بندازی البته میتونی اول کمتر و هر روز چند دقیقه اضافه کنی تا اذیت نشه و بیشتر از روزی یه ساعت هم نشه
مامان پریسا
11 دی 92 15:31
سلام مونا جون با کلی تاخیر تولد الینا جونو تبریک میگم. ایشالله همیشه سلامت و خوب باشه.
مامان پریسا
11 دی 92 15:32
تولد بابایی هم مبارک.
الهام
21 بهمن 92 12:26
ای جونم چه عکسای نازی دوست داشتی به منم ی سر بزن http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=731965&PostID=28635937#28635937